Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
James Kilowatt
Nu prea au cum sa rezolve problema aia cu masa ne-suspendata sau cum s-o mai chema. doar daca ar lega motorul cumva direct de sasiu "dincolo" de arc/amortizor
800Nm, chiar si x2 daca-s doua motoare la roata nu e asa impresionant, si un motor de 1.2 ii pune in prima treapta...

Insa ar putea face o masina cu tractiune integrala interesanta smile.gif
adrian_r5
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 1 2012, 09:36 PM) *
800Nm, chiar si x2 daca-s doua motoare la roata nu e asa impresionant, si un motor de 1.2 ii pune in prima treapta...

La ce "motor de 1.2" care sa aiba 800 Nm te referi ?
James Kilowatt
N-am spus ca "are 800Nm" ci am spus "il pune la roata in prima treapta", si pune la roata chiar mai mult decat 2x800Nm.
1.2TSI are 175Nm, iar la prima treapta raportul total de demultiplicare e 13.8. La roata pune deci aproape 2500Nm. Chiar si cu tot cu pierderi e binisor peste 2x800Nm.
Daca motorul ala electric e pus direct pe roata (fara vreun angrenaj care sa demultiplice turatia), cat are la flansa atat are si la roata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.