Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dany_s
QUOTE(AZAZEL @ Mar 11 2008, 05:25 PM) *
danny
parerea mea este ca nici o masina noua din ultimii 3 ani nu a aratat atat de rau ca toyota auris. daca auris era o masina care ar fi aparut pana in 2002 ar fi fost ok. dar ca design pt 2006/2007 cand a aparut ea pe piata , este oribila. rav-ul clar arata mai bine decat tiguan , dar doar din profil si din spate. toureg cred ca arata muuuult mai bine ca land cruiser. passat mai bine ca avensis. yaris mai bine ca polo. corolla este de asemenea o masina urata . poate ar fi fost ok pana prin 2003.


fiecare cu opinia lui, sau tu incerci acum sa ma convingi ca ar trebui sa-mi placa ce iti place si tie?
klm
Clar ca cele mai frumoase masini sunt cele italiene, din pacate Fiat - masina etalon a Italiei - ca de altfel si Alfa au o imagine de masini mai putin fiabile; daca ar fi fost sa aleg o masina doar cu sufletul, in banii pe care i-am dat pe Golf, acum aveam Alfa 147 sau un Stilo (ambele in 3 usi), o Alfa 157 sau un Lancer modelul mai vechi; modalitatea mea de a alege o masina este urmatoarea: imi place cum arata? da, atunci ia sa vedem cum sta la capitolul costuri de intretinere (fiabilitatea se reflecta in banii pe care ii bagi intr-o masina); daca nu-mi place cum arata doar sa mearga cu aer s-o cumpar. Raman la parerea ca in afara Hondelor si a Lancerului toate japonezele arata oribil, in special Toyotele (fara suparare pentru cei care au ales acea marca, la fel si altii pot spune/au spus ca VW Golf - probabil ca V care nici mie nu-mi place - arata ca o "balena esuata pe uscat").
Dany, Corolla arata aproape identic cu Jetta, amandoua sunt hidoase.
mike, am mers cu Yaris dizel, model de vro 16k euro, din pacate n-as putea spune ceva despre motoarele dizel mai mari de 1.4 de pe alte masini decat cele nemtesti pentru ca n-am mers nici macar in drepta cu ele.
James Kilowatt
Si mie verso-urile de la Toyota (toate) mi se par cele mai urate masini care sunt pe piata. Hatchurile sau berlinele sunt ok, fara sa dea totusi pe dinafara la capitolul design.
Lexus-urile in schimb arata bine, au clasa, poate ar trebui sa puna aceeasi designeri la treaba si pentru firma-mama.
HalbaSus
Mie majoritatea gamei toyota mi se pare extrem de anosta (mai anosta decat masinile germane, si nici alea nu sunt tocmai un exercitiu de imaginatie), exceptie fac modelele verso care sunt urate de tot (bine, in clasa aia nici nu te poti astepta la mari frumuseti), auris, corolla si avensis mi se par mai banale si mai plictisitoare decat golf, jetta si passat.
Hondele mi se par in schimb mult mai avantgardiste si interesante in design, pana si accordul, model aflat la final de cariera mi se pare cel putin la fel de modern ca si concurenta germana cu modele mult mai recente.

La lexus imi place cum arata IS-ul si nu am nici o obiectie referitor la LS, dar GS-ul... brrrrr... confused.gif parca si seria 5 pare frumusica in comparatie cu el...
adrian_flavius
Asa cum mai spuneam si saptamana trecuta, gusturile nu se discuta...fiecare apreciaza ceea ce el considera ca este important la o masina...topicul facea referire la "imagine"...substantivul asta, legat de celelalte doua adjective, "japoneze" si "nemtesti", mie mi se pare ca nu se refera strict la aspectul exterior...imaginea unei masini este intotdeauna subiectiva, intotdeauna trebuie raportata la cei care o creeaza, si intodeauna pe ansamblu...deci, imaginea japonezelor in romania, din punctul meu de vedere, este acum mai "elitista" decat a masinilor nemtesti...punct.

Intorcandu-ne strict pe design, am scris si atunci, si scriu si acum: nu este punctul forte nici al nemtilor, nici al japonezilor...dar, ca orice lucru de nadejde, nu trebuie sa arate extraordinar de bine ca sa-si faca treaba extraordinar de bine...aici e toata buba...nu exista automobilul perfect..exista doar compromisuri, de mai multe feluri, care, fiecare, raspunde anumitor nevoi si cerinte din piata...pentru unii Audi S5 este masina ideala, dupa cum pentru altii Corola Verso este la fel de ideala...

Daca ar fi sa parafrazez un bun prieten, maniac pe masini, masina ideala ar fi "un motor japonez, cuplat cu niste mecanica nemteasca si cu o caroserie desenata de unul a carui mama a fost frantuzoaica si tata un italian"...cam atat...
vio
mecanica germana ?!?!?!? esti sigur??? blink.gif blink.gif
adrian_flavius
Nu motoare...el se gandea la trenul de rulare, frane, si ce alte matzaraie mai e pe sub masina...si trebuie sa fac mentiunea ca prietenul respectiv este mai in varsta...cam spre 45 de ani, asa...el a avut un Audi 80 de prin 90 si ceva, da' cu care a facut, numai in Romanica, peste 230 000 km...singurele probleme pe care le-a acuzat au fost cu motorul si, spre sfarsit, cu caroseria...in rest, nimic...placute noi la frane la 50 000 km, bucsaraia schimbata toata pe la 20 000 km odata, in 230 000 km a schimbat ambreiajul o singura data...in rest, nu prea a avut probleme...era un diesel, dar n-as sti sa-ti spun ce cilindree avea...

De aia punea el mare pret pe mecanica facuta de nemti...la astea noi nu as sti sa-ti spun ce si cum, dar, din cate am observat, cei mai multi se plang de motoare, mai ales de diesel-e, nu de alte probleme...
ozz86651
Nu stiu ce te face sa crezi ca sasiul si frinele japoneze sint proaste sau mai proaste ca cele germane. La urma urmei Nissin e firma japoneza.
Acum eu cred ca se bat cimpii si la frumusetea intaliencelor. Daca excludem Ferrari si Lambo ca oricum sint de in alta lumea, avem Fiat care haha numai frumos nu-i, din contra are modele absolut penibile. Alfa are citeva modele frumoase, sau macar dragute. Dar Alfa in anii trecuti era oribila, mai tineti minte cum aratau alfele in 90 (sau 80)? Pe vremea aia erau o multime de japoneze infinit mai misto la design. Maseratti nu prea mi-a placut niciodata, desi e original si are u n aer aparte.
La fel si la francezi, sint masini dragute sau frumoase amestecate cu unele cel mult ok.
klm
CITAT(ozz86651 @ Mar 13 2008, 06:15 PM) *
avem Fiat care haha numai frumos nu-i, din contra are modele absolut penibile. Alfa are citeva modele frumoase, sau macar dragute. Dar Alfa in anii trecuti era oribila, mai tineti minte cum aratau alfele in 90 (sau 80)? Pe vremea aia erau o multime de japoneze infinit mai misto la design.

Fiat Grandepunto, Bravo, Stilo, Linea; Alfa GT, Brera; Lancia; Maserati, Ferrari, Lamborghini sau Bugatti deja intra in alta categorie.
Eu cred ca anii 70-80-90 au dat nastere celor mai urate masini.
Dany_s
n-as zice chiar 70-99

dar si mie mi se pare ca intre 74 si 86 au fost ani blestemati in designul auto. Putine masini frumoase sau macar OK au fost facute atunci. SI cei mai jalnici au fost americanii care pe cat de mult imi plac acum, pe atat mi se pare ca faceau niste oribilitati in anii aia.
iulian_1976
1. Avantajele la revanzare a unei masini germane sunt superioare celor japoneze
2. Ptr mecanicii romani este inca un mister masinile japoneze, cele germane sunt relativ mai bine cunoascute
3. Timpul de asteptare ptr o piesa ptr japoneza este mai mare.
4. S-ar parea ca in ultimii 8-10 ani japonezele (Toyota) ar fi parca cu o idee mai fiabile decat cele germane grupul (VAG).
Oricati sustinatori de japoneze sunt pe forum putem sa recunoastem ca este o traditie si legenda despre masinile germane
si se vor vinde pe viitor la fel bine ca pana in prezent .
Nu cred ca masina caracterizeaza ,caracterul omului .
Hai sa va spun colegii mei din Germania cam cu ce se,, dadeau,,
Folcker - Mazda sport,Paul -Mazda (ceva mic gen Clio) Florian -Opel Vectra,Stefan-Mercedes class A,Cori-Opel Astra
Mathias-Mazda,Kristin-Daihatsu ce patratoasa este,un mic vagon,Zoran-BMW...se cam impart la ora actuala in Germania japonezele cu germanele.
Daca vorbim de Romania este alta optica se pare ca franzuzoaicele sunt vazute la fel de bine ,Loganul face totusi legea tongue.gif
Toyxen
QUOTE(iulian_1976 @ Mar 14 2008, 06:22 PM) *
1. Avantajele la revanzare a unei masini germane sunt superioare celor japoneze
2. Ptr mecanicii romani este inca un mister masinile japoneze, cele germane sunt relativ mai bine cunoascute
3. Timpul de asteptare ptr o piesa ptr japoneza este mai mare.
4. S-ar parea ca in ultimii 8-10 ani japonezele (Toyota) ar fi parca cu o idee mai fiabile decat cele germane grupul (VAG).
Oricati sustinatori de japoneze sunt pe forum putem sa recunoastem ca este o traditie si legenda despre masinile germane
si se vor vinde pe viitor la fel bine ca pana in prezent .
Nu cred ca masina caracterizeaza ,caracterul omului .
Hai sa va spun colegii mei din Germania cam cu ce se,, dadeau,,
Folcker - Mazda sport,Paul -Mazda (ceva mic gen Clio) Florian -Opel Vectra,Stefan-Mercedes class A,Cori-Opel Astra
Mathias-Mazda,Kristin-Daihatsu ce patratoasa este,un mic vagon,Zoran-BMW...se cam impart la ora actuala in Germania japonezele cu germanele.
Daca vorbim de Romania este alta optica se pare ca franzuzoaicele sunt vazute la fel de bine ,Loganul face totusi legea tongue.gif


1. Am luat Corola la 14k si am vadut-o la 12k dupa 3 ani si 1/2 si 50k km. Ti se pare rau? Coleg de al meu a luat passat la 24k si dupa 1 an si 1/2 l-a vandut la 14k. Masina avea 70k km.

2. Bullshit. Mergi la service specializat (honda, mazda, toyota, mitsu etc) si o sa vezi acelasi "profesionalism" tipic romanesc ca si la vag/merc/bmw. Pt mine experientele din service-ul toyota muuult mai bune decat cele din service-ul hAudi.

3. Pe ce te bazezi? Toate "japonezele" au stocuri si depozite de piese in Europa. Nu vine piesa recomandata din "japonia"

4. Nimeni nu contesta faptul ca masinile germane nu se vad bine, sau ca nu ar fi de calitate. Dar, la ora asta eu nu vad nici un fel de superioritate a masinilor germane. Poate doar in segmentul premium(bmw, merc) dar atentie ca cel putin in europa concurenta este limitata, doar Lexus ce mai tzine piept (nu Acura, Infinity etc).

Chiar nu stiu de unde ai scos toate datele alea...
iulian_1976
Toyxen ai avut sau ai o Toyota . Intraba-ti colegii cat este timpul de asteptare la o piesa sau intra
la sectiunea Toyota si o sa te convingi cat au asteptat o piesa.
Ca japonezele nu au inca traditie in Romania nu cred ca spun eu ceva spectaculos.
Toyxen
QUOTE(iulian_1976 @ Mar 25 2008, 11:45 AM) *
Toyxen ai avut sau ai o Toyota . Intraba-ti colegii cat este timpul de asteptare la o piesa sau intra
la sectiunea Toyota si o sa te convingi cat au asteptat o piesa.
Ca japonezele nu au inca traditie in Romania nu cred ca spun eu ceva spectaculos.



3 toyote.... corolla, avensis, LC incepand cu anul 2002 si pana in prezent. Nu cred ca piesele la haudi, renault, peugeot vin mai repede sau sunt mai ieftine...
ivd
ieftine nu cred dar ca timp.......1 luna parbriz yaris, 2luni si jumatate pt spoiler, aripa far etc. (advensis)
iulian_1976
M-a bucur ca m-i se da dreptate. thumbsup.gif
1. Daca discutam de situatia din Romania ,un lucru e sigur nu este o traditie masinile japoneze.
2.La nivel mondial Toyota in special este puternic reprezentata in SUA, Asia, Africa.
In ceea ce priveste Europa japonezele sunt in crestere continua si datorita faptului ca masinile germane
in ultimii ani par a fi in regres cu fiabilitatea.
Nu cred ca este nevoie sa ,,umflam,, pozitia de piata in Romania a japonezelor. thumbsup.gif


Toyxen
QUOTE(ivd @ Mar 26 2008, 01:40 PM) *
ieftine nu cred dar ca timp.......1 luna parbriz yaris, 2luni si jumatate pt spoiler, aripa far etc. (advensis)


1 saptamana parbriz LC, 10 zile spoiler avensis etc... Cred ca sunt mai norocos umpic. Sau ce-i din TM se misca mai bine. Dar eu sunt curios cat se sta pt aceleasi produse in cazul masinilor germane sau franceze?!? Credeti ca mai putin? ma indoiesc.

@Iulian - nu discutam despre pozitia japonezelor pe piata din RO. Dar chiar si aici au inceput (japo cars) sa aiba o valoare de revanzare mai buna decat restul.
HalbaSus
la opel: parbriz pe stoc, oglinda pe stoc... geam lateral pe stoc, bara spate - vre-o 2 zile (in 3 zile a fost gata masina, deci banuiesc ca n-avea cum sa dureze mai mult transportul barii).

La audi A3: jaluzeaua de la trapa: 3 zile, cotiera: aproximativ o saptamana (nu stiu daca a durat transportul piesei atat sau nu puteau sa ma programeze mai repede in service).

La audi A4: furtun turbo 2-3 zile, kit distributie si brate suspensie pe stoc.

adrianr
Din experienta proprie:
Toyota Avensis - afisaj clima - comanda data in august, n-a venit nici pana acum
- ornament geam - 4 saptamani
bine ca sunt piese care doar strica aspectul masinii, fara a afecta functionabilitatea ei.
Watcher
La audi lovit: aasti amsin in curte, facem PESTE O LUNA CONSTATAREA si apoi comandam piesele, inca o saptamana doua mai dureaza.
La Toyota: in 3 saptamani va aducem geamul lateral ninja.gif
victoris
La Avensis: miercuri au comandat portiera stanga spate si mi-au dat termen 10-14 zile. Ei bine, sambata, in aceasi saptamana, m-au sunat ca au adus usa si sa ma prezint luni in service. Deci a durat 3 zile. Totul depinde de service si de filiera lor de aprovozionare.
krondet
NISSAN Primera 2006 (a shefului) - bara spate - 1 luna asteptare sa vina din Anglia!
ninja.gif
mai repede venea din japonia
M A R I A N
Pai daca a comandat-o de la reprezentanta... confused.gif

Sunt multe firme de piese auto care aduc orice reper in 3 zile lucratoare.
ivd
CITAT(victoris @ Apr 2 2008, 12:54 AM) *
La Avensis: miercuri au comandat portiera stanga spate si mi-au dat termen 10-14 zile. Ei bine, sambata, in aceasi saptamana, m-au sunat ca au adus usa si sa ma prezint luni in service. Deci a durat 3 zile. Totul depinde de service si de filiera lor de aprovozionare.


de .......daca au scapat de greci thumbsup.gif

nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, dar la un coleg (in aceeasi situatie cu tine) azi a dus-o, la 2 zile a luat-o din service gata dar are o jetta la care se schimba doar fata de usa(este prinsa in suruburi de toata portiera) in cazul in care nu este afectata structura portierei.
krondet
QUOTE (M A R I A N @ May 7 2008, 05:18 PM) *
Pai daca a comandat-o de la reprezentanta... confused.gif

Sunt multe firme de piese auto care aduc orice reper in 3 zile lucratoare.

...mde, in loc de piesa "de firma", punem orice ansamblu realizat la strung in barboshi geek.gif ?
M A R I A N
Nu, sefule, vorbesc despre aceeasi piesa pe care ti-o poate aduce si Nissan cu 1000 RON dar si o firma care se ocupa cu piese auto, cu 700 RON de exemplu. ACEEASI PIESA. Numai ca pe cutia pe care ti-o aduce dealerul scrie Nissan iar pe cutia pe care ti-o aduce magazinul de piese auto scrie numele producatorului piesei.
adrian_flavius
Avensis, parbriz crapat de pietre: telefon la reprezentanta, in 2 minute m-au sunat inapoi ca au unul pe stoc, ca mi l-au rezervat, si sa ma prezint cu masina, sa trecem la treaba...a durat mai mult dosarul de dauna la casco, decat schimbatul propriu-zis al parbrizului...

Nu stiu daca perioadele astea sunt relevante...trebuie tinut cont si de parcul auto pe marca/modelul respectiv, care se gaseste in tara...una e sa discutam despre zeci/sute de mii de automobile (cazul "nemtestilor"), si alta e sa discutam despre un parc de nici 10 000 masini, cum este cazul la Avensis (daca am gresit numarul, si sunt mai multe, imi cer scuze...dar nu cred sa fie cu mult peste...), atunci nici dealer-ii, si nici producatorul nu isi fac stocuri prea mari de piese in tara...pentru a nu bloca piese/bani/depozite inutil...daca ne referim la marci japoneze si mai "rare" decat Toyota, atunci probabil ca situatia este si mai acuta...

Oricum, am observat ca pe Combat zone s-a reactivat celebra tema "nemtesti versus japoneze"...asist cu interes...inca nu au aparut argumentele cu fiabilitatea japoneze versus nemtesti...da' se pregateste...laugh.gif
victoris
QUOTE (krondet @ May 7 2008, 11:22 AM) *
NISSAN Primera 2006 (a shefului) - bara spate - 1 luna asteptare sa vina din Anglia!
ninja.gif
mai repede venea din japonia


Confirm, din pacate.
Stau masini Nissan in service si cate o luna pt. piese aflate pe stoc la Pitesti (acolo e depozitul central pe romania).
Daca masina se repara in reprezentanta, de regula se lucreaza cu piese de origine, si trebuie sa astepti livrarea de la mama lor, nu poti cauta tu de pe piata pe unde sunt pe stoc si sa le iei de acolo.
M A R I A N
QUOTE (victoris @ May 8 2008, 10:26 AM) *
QUOTE (krondet @ May 7 2008, 11:22 AM) *
NISSAN Primera 2006 (a shefului) - bara spate - 1 luna asteptare sa vina din Anglia!
ninja.gif
mai repede venea din japonia


Confirm, din pacate.
Stau masini Nissan in service si cate o luna pt. piese aflate pe stoc la Pitesti (acolo e depozitul central pe romania).
Daca masina se repara in reprezentanta, de regula se lucreaza cu piese de origine, si trebuie sa astepti livrarea de la mama lor, nu poti cauta tu de pe piata pe unde sunt pe stoc si sa le iei de acolo.


Serios? Deci asa se intampla la Nissan - ma duc cu filtrul meu de aer (pe care nu scrie Nissan, ci un oarecare producator), cu placutele mele de frana care poate sunt mult mai bune decat cele originale (Brembo, de exemplu), cu farul meu (pentru Nissan, evident) dar pe care mi l-au adus cei de la Augsburg, de exemplu, in 3 zile in loc de o luna si CEI DE LA SERVICE-UL NISSAN NU VOR SA MI LE MONTEZE? blink.gif

Ar fi foarte grav daca s-ar intampla asa...

La Toyota poti sa te duci si cu soacra sa ti-o puna in loc de parbriz daca se potriveste perfect intre chedere...
f1anatic
Aici de ce se discuta despre costurile de intretirenere, reparatii si timpii de asteptare pt piese cind ar trebui sa se discute altceva ?
BRAC
QUOTE (f1anatic @ May 8 2008, 09:31 PM) *
Aici de ce se discuta despre costurile de intretirenere, reparatii si timpii de asteptare pt piese cind ar trebui sa se discute altceva ?

Fii bucuros ca se discuta ceva!
cribo25
Pentru putina conversatie legat de imagine, germane vs japoneze: cind am hotarit achizitia unei noi masini am luat la rind cit s-a putut tot ce oferea piata de la noi, dar tinind cont de limitele impuse de propriile necesitati la o masina.
Nu ma interesa daca este o anume marca, doar sa se incadreze in acele limite ( consum, facilitati-dotari, lungime, garda la sol, demaraj etc dar si pret final).
Putin ma intereseaza cum apar ca persoana in ochii celorlalti dar am facut si un calcul teoretic cit ma costa o masina la rulaj de aprox. 10.000 Km/an timp de 8 ani. A rezultat o japoneza ungureasca - un Suzuki Ignis GLX. Ca a fost sau nu buna alegerea, timpul va decide.
cribo25
QUOTE (cribo25 @ Jul 16 2008, 04:34 PM) *
Pentru putina conversatie legat de imagine, germane vs japoneze: cind am hotarit achizitia unei noi masini am luat la rind cit s-a putut tot ce oferea piata de la noi, dar tinind cont de limitele impuse de propriile necesitati la o masina.
Nu ma interesa daca este o anume marca, doar sa se incadreze in acele limite ( consum, facilitati-dotari, lungime, garda la sol, demaraj etc dar si pret final).
Prea putin ma intereseaza cum apar ca persoana in ochii celorlalti dar am facut si un calcul teoretic cit ma costa o masina la rulaj de aprox. 10.000 Km/an timp de 8 ani. A rezultat o japoneza ungureasca - un Suzuki Ignis GLX. Ca a fost sau nu buna alegerea, timpul va decide.

Nu exista un "edit" asa ca reiau cu o mica corectie pt. topica frazei.
S O R I N
Exista edit,dar decat vreo cateva minute dupa trimiterea mesajului...dupa numai merge.. dry.gif

OvidiuH
Tot din ciclul "nemteasca, frate", sa ne mai veselim putin. smile.gif

Plus farsa lui Buzdugan pentru cei ce n-au auzit-o inca -> http://traficul.org/?p=109

http://traficul.org/?page_id=155
klm
CITAT(Niner @ Jul 21 2008, 03:32 PM) *
A propos, tu crezi ca in tara noastra minunata conteaza atat de mult marca masinii visavis de calitatea proprietarilor? Probabil ca exista niste tendinte, dar care nu cred ca sunt definitorii.

Cu primul mesaj sunt 100% de acord, daca il cunosti pe proprietar si stau prea multi in genunchi in fata lui spune-i sa-i mai trimita si la mine.
OvidiuH
O "tendinta" exista sigur. biggrin.gif
klm
Statisticile spun ca daca pui alte insemne/accesorii decat cele din fabrica atunci calitatea masinii scade direct proportional cu inteligenta mesajului afisat; daca nu modifici masina atunci frecventa reviziilor scade la jumatate chiar la 1/4, durata de viata a componentelor se dubleaza, chiar se tripleaza in unele cazuri, iar consumul de combustibil (dizel, frate) scade pana la valoarea de 1l/1000 mile cu masina incarcata si cu remorca de 3-4 tone; de asemeni, la schimbarea marcii, inteligenta posesorului se modifica, creste proportional cu distanta pana la tara de origine a marcii constructoare dar numai daca aceasta a avut samurai si kamikaze iar nesimtirea lui este invers proportionala cu aceasta distanta, daca, din contra, se alege o marca dintr-o tara de origine mai apropiata sau foarte apropiata coeficientul de inteligenta se calculeaza dupa un algoritm simplu bazat pe axiome indubitabile (se poate lesne observa ca in momentul in care am inceput sa vorbesc despre acest caz au aparut si greselile de exprimare, in speta pleonasmul anterior parantezei): (nr_de_Hans+nr_de_Heinrich+nr_de_Greta)/2Kπ (pentru Jean, Giovanni, John, K->infinit si ecuatia e tot timpul=0 iar pentru Ion totdeauna vom avea un rezultat negativ).

Pentru mai multe informatii cititi continuarea.
(a se citi tot mesajul sub semnul !)
FAR EASTERN
Pentru primul trimestru, la vanzari,


"And conversation Volkswagen, which could turn the sold the world was only in theory. Toyota has unveiled its figures and is still well ahead of competition. Were 1,76 million cars sold in the first 3 months of 2009, 27% fall compared to the same period of 2008.
But there are some 370 000 cars more than Volkswagen, which took a fall and kindest - only 11,4%. Is curious to know the numbers of General Motors, the former world leader, not yet available.
Ford, for example, a.973 thousand cars sold by March, fall 36 4% in 2008. And the flagship still celebrated having had a loss of 1.4 billion, less than indicated that the experts.
Imagine the GM should disclose soon, it was the most hit OEM"

p.s. mish to realizata imaginea....
FAR EASTERN
Iar asta era inainte de aflarea rezultatelor,

"The world market for vehicles is so confusing after the financial crisis that things unthinkable until then became possible. To see this: Volkswagen may terminate the 1st trimester as the greatest car company in the world. This is because a combination of factors have made the Toyota lose sales way abrupt.
While the Japanese see its sales in the United States and Japan have gone without stopping, Volks celebrates the good results markets such as Germany and Brazil. The volume, including buses and trucks, mark German achieve participation global 11% against 9.7% last year.
What was a goal in the medium term can occur in 2009, but all executives from both companies know that it is only a temporary distortion. Will be?"
22nst
QUOTE (OvidiuH @ Jul 24 2008, 12:18 PM) *
O "tendinta" exista sigur. biggrin.gif
Click to view attachment


Ileana TDI smile.gif asta este un fel de masina de cusut, nu?
HalbaSus
http://www.masini.ro/stiri/noutati-auto/bm...ompanii/18835/

TL;DR:

Deci pe scurt BMW (the ultimate freakin driving machine) a semnat o conventine de colaborare cu Toyota (the ultimate freakin boring machine (cu tot respectul pt toyota))... Se duce lumea pe apa sambetei... apocalipsa e mai aproape decat au prevazut maiasii...
Diesel
Am corectat linkul

Hai ca nu e asa rau. Cele două companii au semnat un memorandum care urmărește dezvoltarea unei colaborări strategice pe termen lung pe patru direcții:

- dezvoltarea comună a sistemului de propulsie cu hidrogen cu pilă de combustie -- pentru ca bateriile n-au nici un viitor
- dezvoltarea comună a unei arhitecturi și componente pentru un viitor automobil sport -- cat timp e RWD, foarte frumos din partea lor
- colaborare în domeniul propulsiei electrice -- sport, vezi punctul de mai sus
- cercetare comună în dezvoltarea de tehnologii ultraușoare -- sport, vezi punctul de mai sus

BMW in 3/4 cilindri cu FWD e lipsit de orice valoare. BMW cu hidrogen, electric, RWD, ultrausor e o idee foarte buna thumbsup.gif
James Kilowatt
Pah electric merje probabil si un awd hazliu, eventual cu "buton sport" care sa-l faca rwd biggrin.gif
Diesel
In mileniul eficientei, AWD e o solutie doar daca pui cate un rotor la fiecare planetara, cu observatia ca incurci destul de serios arhitectura suspensiei.
former_ozz
QUOTE
a semnat o conventine de colaborare cu Toyota (the ultimate freakin boring machine (cu tot respectul pt toyota))...


Not anymore... Toyota cu Subaru au scos o masina care cica e tzitza de mitza: Scion FSR/Subaru BRZ. RWD, 200CP, pret ok.
HalbaSus
iar BMW va scoate o masina cu 3 cilindrii si tractiune fata. Asta nu inseamna ca stereotipurile asociate bmw si toyota vor disparea imediat pt ca fiecare scoate un model care nu ii este specific... In plus nu cred ca grosul vanzarilor toyota vor fi RWD-urile de 200 cp.. ci masini de familie, fwd, cu handling mediocru, si raport pret-calitate atractiv... si 5 ani garnatie sau ceva de genu.
adrian_r5
QUOTE (Diesel @ Jun 30 2012, 09:42 PM) *
In mileniul eficientei, AWD e o solutie doar daca pui cate un rotor la fiecare planetara, cu observatia ca incurci destul de serios arhitectura suspensiei.

"In mileniul eficientei" unii au renuntat la planetare:



PS - si nu cred ca au avut deloc probleme la "arhitectura suspensiei" wink.gif
Diesel
Exact la scenariul asta m-am gandit.
Motoarele electrice puse acolo aduc mari probleme de stabilitate pentru ca maresc foarte mult "unsprung mass".
adrian_r5
QUOTE (Diesel @ Jul 1 2012, 07:23 PM) *
"unsprung mass".

... 31 kg / motor ... plus cit o mai avea roata ... nu-i putin ... da' banuiesc ca au rezolvat ei cumva problema asta. Da' nici aia 800 Nm / motor parca nu-s de aruncat wink.gif
N-am experienta practica cu masinile astea electrice ... doar vreo 10 km cu un Mitsubishi i-MiEV ... da' asta are altfel de "arhitectura" ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.