Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Vectra GTS 1.9CDTI vs. Skoda Octavia RS TDI
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
sorin112704
Ambele model 2007,vectra are 150cp octavia are 170.Ma gandeam sa-mi comand un gts dar m-am trezit de dimineata cu octavia in minte.

Inca o precizare,GTS-ul nu se mai fabrica de 3 saptamani asa ca vectra "ce exista pe stoc" vs. octavia "ce vrea muschiu meu"
Sa v-aud!
Costanza86138
e mai misto GTS-ul, Octavia e cam trasa de par. E doar o parere... Nu contest calitatile Octaviei, dar parca prea au vrut sa faca din tantar armasar. Oricat de puternica ar fi, tot a masina de 5 persoane-n drum spre mare ramane... biggrin.gif. GTS-ul e si alta clasa si imi inspira mai multa sportivitate.
DRAGOS
Parere strict subiectiva: Octavia RS biggrin.gif
Parere obictiva: pai hmm..tot octavia, are mai multa putere si in plus are marele avantaj ca o poti configura dupa placul inimii blush.gif
florin55503
chiar daca e din clasa mai mica as alege octavia. un alt motiv il reprezinta FAPTUL CA modelul actual de vectra va fi inlocuit probabil in curand. vectra e intr-adevar mai frumoasa. dar e o babuta, in timpt ce octavia e o tinerica in floarea varstei. un alt argument ar fi si puterea mai mare a octaviei.
DORU
Drive-test cu ambele modele pt o parere avizata e ceea ce iti recomand. Daca vrei RS TDI, te ajut personal cu drive-test...da-mi de stire.
bebelacus
ia-ti RS! acum 2 saptamini am fost cu un prieten sa-si ridice RS-ul nou. e break si e negru. o combinatie rara. Rs sint multe dar nu breakuri. arata demential si in interior, calitate a fabricatiei mai buna ca la vectra, iti spun asta, deoarece am avut si eu vectra C dar de 1.8. am mers si cu asta de 150cp diesel dar nu e impresionant. in schimb RS e o bestie in haine de miel. are un aspect discret, low-profile, inspira totusi agresivitate pe negru, motorul trage ca nebunu', directie superba, cutia de viteze e fantastica, este peste Vectra la cam orice. senzatiile sint incredibile si confortul la rulare este excelnt, in ciuda pneurilor de 17 si cu talon jos. am fost la Brasov si inapoi la Cta. si pe drumuri proaste sta bine, iar cind bagi piciorul in ea si pe curbe este nemaipomenita.
nu arata de parca ar cere amenzi si ii surprinzi cu ce poate pe toti ciumecii cu passsat 2.0 tdi si chiar pe ciumecii astia ca mine cu avensis d-4d. si daca vrei ceva special, ia break; arata mai bine ca berlina si merge la fel.
Hoinar
QUOTE(bebelacus92825)
...si daca vrei ceva special, ia break; arata mai bine ca berlina si merge la fel.


blink.gif you gotta be joking mate! cum sa arate vagonul mai bine ca sedanul? smile.gif Come on....e mai practica, da, da' mai frumoasa n-as zice smile.gif.
ionut_marius
Si eu zic tot Octavia,1.9cdti 150cp se poate compara ca si performante cu 2.0tdi 140cp(vb de reprize) iar consumul este ac ca si pe vectra cu toate ca vb de un motor mai mare si mai performant,apoi un alt criteriu ar fi ca octavia are un pret mare la revanzare,GTS-ul nu prea arata a masina sport,pe cand Rs-ul are un desing mai agresiv,mai sport,iar la fiabilitate as merge tot pe skoda
francesco44740
RS e frumos, iar vectra pana sa vad unul azi nu stiam cum arata.
L-am vazut si am ramas rolleyes.gif
Parerea mea e ca la aspect exterior e peste skoda, oricand, plus ca nu am vazut in romania nici unul, deci e mai exclusivist
in rest de interior si motorizari nu ma pronunt
habibi
vectra number 1
Legionaru'
Cel mai bun motiv in alegerea masinii l-a oferit habibi!
vio
nu exista mashina sport diesel , decat malachii diesel care unii constructori le zis sport diesel.
Dan52141
QUOTE(vio70407 @ Oct 28 2007, 01:50 PM) *
nu exista mashina sport diesel , decat malachii diesel care unii constructori le zis sport diesel.


Eu cred ca asta este o prejudecata, hai sa definim ce inseamna o masina sport si dupa aceea sa vorbim, o masina sport nu inseamna benzina, poate sa insemne etanol, cherosen, motor electric, motorina ... orice vreti voi, performantele acelui model il fac sau nu sport, suspensiile, rigiditate, directia si multe altele printre care si motorizarea.

Si aici cred ca putem sa discutam de mai multe nivele de sportivitate, poate sa fie sportivitatea "de pe strada" cand daca spui ca ai un BMW M5 esti sportiv sau la un alt nivel poti sa fii sportiv si cu un opel corsa 1.6 de 190 CP, tot sportiv te numesti chiar daca nu ajungi la performantele M5-ului si oricum nici una din ele nici macar nu viseaza la sportivitatea unei masini de F1 unde este alt nivel de sportivitate.

Nu inteleg cu ce ar putea fi mai prejos pentru nivelul "de strada" o Octavia RS TDI. Sau haideti sa va mai dau un exemplu:
"Audi anunta cel mai ecologic diesel pentru piata din SUA 3.0 l TDI, acesta dezvoltă 240 CP și un cuplu maxim de 550 N/m. Această motorizare cu șase cilindri dispuși în V, dispune și de o nouă injecție common-rail ce suportă o presiune până la 2000 bar, alături de care găsim o serie de senzori ce monitorizează întreaga combustie internă. O altă inovație este noul sistem de evacuare a gazelor, ce elimină cu succes gazele poluante. Acest motor întrunește normele de poluare LEV II Bin5 din SUA și cele din poluare pentru Europa valabile pentru anul 2014".

Motorul acesta care va fi disponibil pe un A4 sport credeti ca nu poate fi introdus in categoria sport doar pentru motivul ca este diesel ?

http://www.informatiiauto.ro/audi-lanseaza...ua-sid1762.html

Eu zic sa-ti iei RS-ul smile.gif, ai si o masina cu valente sport si una cu valente de "masina de familie"
vio
io cred ca baietii aia care au scris nu stiu ce inseamna 2000 de bari saracii .... asa ca idee un tub de Oxigen are 200 de ATM si grosime de 12 - 15 mm tabla ... revin la o tema ..... de ce nu adopta F1 motoru Diesel daca e asa bengos ??? sau alte competitzii de andurantza?? in afar de LE Mans unde sa da shpaga la greu ..... sa fim serioshi .
Paul46623
Mai degraba nu cunosti parametrii la care functioneaza un diesel modern. De exemplu, un common-rail gen. III, cum ar fi 1.7 CDTI de 125 cp lucreaza la o presiune de cca 1800 bari.

Si dieselul nu e adoptat in F1 pentru ca e greu. Si dispunerea cilindrilor interfereaza cu restul liniei generale a unui monopost. Si deoarece in F1 au nevoie de motoare de turatie inalta (exista un motiv 'tehnic' insa nu mi-l amintesc acum). In plus, supraalimentarea e interzisa in F1.

Si cele mai bazate manarii sunt facute in F1. Se stie asta de mult.
vio
Sorry am intzeles ca presiunea in motor biggrin.gif de aia mi sa parut aberant . .....oboseala

iar daca vroiau sa fie in F1 , faceau un motor ushor ,cautau solutii tehnologice . dar ... nu e bun din alte motove
Dan52141
hai mai vio nu inteleg ce te tot cramponezi cu benzina asta ... se mai schimba vremurile, fii si tu deschis la nou smile.gif
daca maine o sa apara un motor ("de strada") care merge cu ulei de rapita si scoate suta in 6s o sa spui ca nu-i sportiv pentru ca nu merge cu benzina ?
Sa fim seriosi, eu sunt convins ca diferentele de performanta indre diesel si benzina pentru masinile "de strada" se vor estompa din ce in ce mai mult.

Si apropo de Le Mans ... ce spaga nene ... ca victoria se obtine pe circuit ... o vede toata lumea la televizor sau din tribune si adevarul este ca dieselul ala de la audi se pare ca este de neinvins in confruntarea cu toate celelalte benzinare.
Hoinar
QUOTE(Dan52141 @ Nov 2 2007, 10:27 AM) *
hai mai vio nu inteleg ce te tot cramponezi cu benzina asta ... se mai schimba vremurile, fii si tu deschis la nou smile.gif
daca maine o sa apara un motor ("de strada") care merge cu ulei de rapita si scoate suta in 6s o sa spui ca nu-i sportiv pentru ca nu merge cu benzina ?
Sa fim seriosi, eu sunt convins ca diferentele de performanta indre diesel si benzina pentru masinile "de strada" se vor estompa din ce in ce mai mult.

Si apropo de Le Mans ... ce spaga nene ... ca victoria se obtine pe circuit ... o vede toata lumea la televizor sau din tribune si adevarul este ca dieselul ala de la audi se pare ca este de neinvins in confruntarea cu toate celelalte benzinare.


De acord cu tine Dane, doar ca Audi investeste pt echipa de la LeMans cam cat celelalte echipe la un loc smile.gif.
T u d o r
De abia astept sa vad in Golf TDi de Formula1. biggrin.gif
vio
ei au cele mai multe concesii facute la acel motor tongue.gif restu au turatii mai mici , presiune mai mica in turbina s.a.m.d smile.gif nu sunt inchis, motorul diesel este f limitat mult mai limitat ca cel pe benzina si multi vor sa il impuna ca fiind miez de miez .
Daniumfcv
CITAT(Costanza86138 @ Sep 17 2007, 09:31 PM) *
e mai misto GTS-ul, Octavia e cam trasa de par. E doar o parere... Nu contest calitatile Octaviei, dar parca prea au vrut sa faca din tantar armasar. Oricat de puternica ar fi, tot a masina de 5 persoane-n drum spre mare ramane... biggrin.gif. GTS-ul e si alta clasa si imi inspira mai multa sportivitate.



CITAT(vio70407 @ Oct 28 2007, 12:50 PM) *
nu exista mashina sport diesel , decat malachii diesel care unii constructori le zis sport diesel.



Sunt de acord cu ambele afirmatii..

Eu personal trag spre Skoda.Si ce daca nu iti iei un RS sau GTS.. ia o Octavia cu cel mai puternic diesel si vei fi multumit
sorin112704
hai ca v-ati certat destul.
m-am decis si am si comandat ocravia rs tdi.
am facut drive test cu ea si m-am indragostit pe loc.
are saptamana de fabricatie 49 si sper din tot sufletul sa ajunga pana la revelion (desi nu cred).
multumesc pentru pareri. drive.gif
sorin112704
singura grija majora este filtrul de particule sad.gif
bebelacus
RS break arata bestial. in special pe negru. berlina RS arata un pic a porcushor, dupa mine. nu sint multe breakuri din cauza asta s-ar putea sa nu credeti. RS break e una dintre putinele masini la care breakul poate arata mai bine decit sedanul.
oricum, alegerea e super si vei avea satisfactii din plin la un consum rezonabil. o alegere oricum mai buna decit Vectra ai carei cai nu prea se simt. iar ca habitaclu, pozitie de condus, calitate a sofatului este peste vectra.
si off topic: deunazi m-am dat cu alfa 159 2.4 jtd. cu tot cu cei 200 cp ai ei, mi s-a parut mai lenta sau ca raspunde mai greu decit RS tdi.
alta chestie: nu-i subestima pe cei cu Mazda 6. cei care au motorul diesel de 143 cp au si un cuplu mai mare decit Rs-ul tau. chiar asta m-a si mirat, ca au scos un cuplu destul de mic. o fi din cauza cutiei? sau au vrut sa fie siguri ca le tin ambreiajele?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.