Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masurarea online a gradului de satisfactie a soferilor
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
adi.mitrea
Salut!

Am dat peste acest comunicat de presa ( http://www.comunicatedepresa.ro/index.php?...icatid=MjkyNzU= ).

Poate fi interesant, iar premiul poate fi si el interesant.

Daca se considera reclama se poate sterge/inchide.

Spor la scris. :wave:
Alexandru
Ma intreb la ce foloseste, si mai ales cui foloseste?
adi.mitrea
Păi dacă văd că un număr de 250 de oameni spun că ei, în calitate de posesori de Renault Megane (de exemplu), sunt mulțumiți, iar alți 250 de posesori de Octavia II (de exemplu) spun că nu sunt mulțumiți de mașina lor, atunci e posibil să-mi cumpăr un Megane în loc de Octavia...

Proiectul mi se pare un fel de versus mai amplu și mai bine coordonat decât ce facem noi pe forum la rubrica versus.

Informațiile nu sunt neapărat relevante... dar reacțiile le vom vedea mai spre iarnă. :wave:
air_wolf
e aiurea formularul. pai vine unul cu polo sau panda si da 5 la portbagaj. si eu ce sa zic, astea sint scrumiere in land cruiser, cit pot pune?
sau unul cu trabant si da 5 la motor. si vin inca 100 cu trabant si dau la fel. iese trabantul cu cel mai tare motor?
HalbaSus
Pai si JD Power, Top Gear si celelalte sondaje cum crezi ca se fac ? De aici si indoielile mele privind rezultatele acestor sondaje. Daca toata viata ai condus numai masini premium si de lux, s-ar putea sa fii carcotas cu I-drive-ul de la seria 5, sau sa ti se para prea rigida suspensia de la A8, sau sa te enerveze greierasul din E-klass, etc... dar daca pana acum ai condus doar dacii vechi si oltcit-uri probabil ca un hyundai accent ti se va parea cea mai tare masina din lume.
Oricum, ideea e sa dai notele in functie de clasa masinii... daca polo are un portbagaj mare pentru o subcompacta atunci sa i se dea 5.
Luka
Dus acolo de pe un alt forum pe care mai pierd vremea, am completat chestionarul.