QUOTE(bogdan112742)
Am o Dacie 1310.
Am curatat carburatorul, am schimbat platinile, bujiile, capacul de la delcou, fisele, pipa din delcou (colectorul), condensatorul. Pe langa toate astea eu am o singura banuiala, ca ar fi unul din jigloare. In carburator in camera plutitorului care mentine nivelul de benzina, jos sunt si doua jigloare; unul e sigur de consum iar celalalt are un rol de supapa, ar putea fi asta?
Sau daca nu spunetimi ce mai pot face. :bash:
Cu certitudine nu e de la cele 2 jiglere (cel de al doilea fiind al pompei de spritz). Mai intai insurubeaza surubul de reglaj de pe carburator care regleaza deschiderea minima a clapetei de acceleratie...vei obtine un ralanti stabil, dar accelerat, probabil la peste 1000 rot/min. Apoi regleaza avansul, rotind usor delcoul pana cand atingi un maxim de turatie. In aceasta pozitie desurubeaza putin cate putin surubul de reglaj de pe carburator pana cand ajungi la turatia normala (circa 800 rot/min). Fa o proba de mers cu masina si verifica daca raspunde bine la accelerari bruste si daca nu apar detonatii (tacaneli). Daca apar detonatii, roteste delcoul cateva grade in sensul acelor de ceas ca sa reduci avansul , apoi repeta proba.