Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auris 1.4VVT-I sau 1.4D-4D
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
tiberiu112735
arigato.gif la toata lumea!
Dupa lungi cautari si comparatii m-am decis (mai ales cu ajurorul acestui forum)...sa fie Auris !
Dar.exista totusi un "dar":
-1.4 VVT-I ,varianta Terra +vsc=aprox. 15168 euro, sau
-1.4 D-4D , varianta Terra = aprox. 16333 euro
As opta pt. 1.4 VVT-I pentru ca nu fac mai mult de 15k pe an ,circul mai mult prin Bucureti, revizii mai ieftine si intetinere mai usoara iar la varianta Terra mi-as permite financiar sa adaug si un VSC.Acum intrebarea pt aceasta varianta- are suficienta putere motorul pt. depasiri la 100-120 pe ora?
A doua varianta 1.4 D-4D pentu cuplu motor mai mare ,consum mai mic,posibilitate mai facila de a revinde masina.
"Minusuri"- la aceeasi varianta Terra nu mi-as permite VSC-ul, revizii mai scumpe , frica de defectiuni cauzate de motorina proasta de la noi din tara si nu in ultimul rand am citit la sectiunea Yaris ca mai multi posesori de 1.4 D-4D (banuiesc ca sant aceleasi motoare) au un consum de ulei ingrijorator si asta in conditiile unor masini noi.
In asteptarea unui sfat va multumesc! arigato.gif arigato.gif arigato.gif
Alexandru
Eu as alege totusi varianta Diesel.... in primul rand pentru cuplul mare si aproape constant intr-o plaja larga de turatii. Povestile cu consumul de ulei si cu reviziile scumpe le consider "folclor" local ... incearca sa obtii informatii mai exacte direct de la sursa - service Toyota
Watcher
Treaba cu reviziile mai scumpe la diesel nu este folclor este realitatea. In primul rand ca intra mai mult ulei si in al doilea rand se schimba mai multe chestii. Simple as that.

La Corolla de exemplu pt 105 000 km, pretul total al reviziilor estimat de Toyo Ro este 5650RON pentru diesel si 4050 pentru benzina. Adica cu 40% mai mare.
Nu am date pentru Auris.
tiberiu112735
Multumesc pt. raspunsuri!
Azi am reusit sa vorbesc cu doi dealeri din locatii diferite.Unul dintre dealeri a confirmat consumul suplimentar de ulei la motoarele 1.4 D-4D dar nimic ingrijorator fata de alte motoare diesel ,citez "se v-a coplecta uleiul din cand in cand".
Referitor la revizii pt Auris am primit urmatoarele preturi:
motor 1.4 VVT-i
la 15k - 82.26 euro
la 30k - 198.54
la 45k - 120.22
la 60k - 244.5
la 75k - 92.26
la 90k - 236.5
TOTAL: 974

motorul 1.4 D-4D
la 15k - 81.91 euro
la 30k - 252.11
la 45k - 91.91
la 60k - 298.07
la 75k - 101.91
la 90k - 272.11
TOTAL : 1098
Placute frana fata- 79 euro
Placute frana spate- 49.75 euro
Preturile nu contin tva.

Tot azi am avut norocul sa fac drive test cu urmatoarele masini:Auris 1.4 D-4D, Corolla 1.4 D-4D, Auris 1.6 VVT-i.Si acum impresii.
Auris 1.4 D-4D- cuplu motor bun, motor silentios pt. un motor diesel,pozitie la volan f.buna,directie ,frane,stabilitate la superlativ interior placut.
Corolla 1.4 D-4D- evident acelasi cuplu motor bun,motor un pic mai zgomotos, pozitie la volan un pic mai joasa chiar si cu scaunul ridicat la max, directie, frane si stabilitate fara repros,finisare interioara buna dar unele materiale folosite au aspect mai putin calitativ decat la Auris.
Auris 1.6 VVT-i - cuplu motor mai mic si sesizabil la plecarile de pe loc si la acceleratiile scurte I,II si III-a, motor f.silentios,directie, frane, stabilitate fara cusur.
Nu am reusit sa depasesc 60-70km la ora cu nici una ditre masini datorita limitarilor impuse de trafic si de drum :bash: probabil as fi avut mai multe de vazut mai ales la motorul de 1.6 VVT-i.
La sfarsit s-a tras linie si dealerul a concluzionat:
Auris 1.4 VVT-i pt.ca nu merita sa arunc aprox.2000 de euro daca nu fac mai mult de 15k pe an si acestia majoritatea in "marele" Bucuresti iar varianta de echipare sa fie LUNA fata de TERRA pt.ca merita.
Astep in continuare si alte sfaturi pro/contra dupa care voi lua marea decizie. arigato.gif band.gif
vio
la fiecare revizie sa mai adaugi inca 3.2 sau 3,4 mil wink.gif si rezulta costul reviziei . la motorul de 1,4 D4d rev la 15 000 poate ajunge la 15 mil asa usor .biggrin.gif


motorul ala de 1,4 pe Auris sau New Corolla e si mai puturos ca pe vechea generatie . si varianta Luna ca sa ce???? daca iti trebuiesc toate optionalele alea .... ca de doar mergi in orah mult ...
tiberiu112735
QUOTE(vio70407)
la fiecare revizie sa mai adaugi inca 3.2 sau 3,4 mil wink.gif si rezulta costul reviziei . la motorul de 1,4 D4d rev la 15 000 poate ajunge la 15 mil asa usor .biggrin.gif


motorul ala de 1,4 pe Auris sau New Corolla e si mai puturos ca pe vechea generatie . si varianta Luna ca sa ce???? daca iti trebuiesc toate optionalele alea .... ca de doar mergi in orah mult ...


Preturile de la revizii mi s-au parut si mie prea mici si f.egale.
In realitate vad ca altfel stau lucrurile dupa cum spui tu.
Cat despre optionale sant de acord cu tine (sotia in schimb e indragostita de butoanele de la dual air cond.,volan imbracat in piele,etc...deh...no coment)
bebelacus
eu as merge pe 1.6 daca iti permiti. motor foarte bun, vivace, consum rezonabil. cele de 1.4 sint un pic anemice.
M A R I A N
Mda, si eu zic sa iei 1.6, chiar daca o varianta mai putin accesorizata (dar neaparat VSC-se merita investitia pentru siguranta si/sau viata ta). Eu am in familie New Corolla 1.6 si Corolla Hatch 1.4. Nu zic ca 1.4 este puturos dar s-ar putea sa te faca de ras cei cu Logan 1.6 16v si n-o sa-ti convina biggrin.gif (e adevarat, nici eu nu merg chiar cu viteza melcului). Si in plus, trebuie sa-l turezi mai tare daca vrei o depasire mai rapida si de aici un consum mai mare.
adrhc112780
Daca as fi in locul tau mi-as lua un 1.4 Luna. Se merita 1.6 doar daca esti ceva mai vitezoman. Daca stai sa te gandesti 1.4 pe benzina ofera 97 CP iar 1.4 diesel ofera 90 CP. 90 CP este valoarea apropae standard pt o masina obisnuita (nici lenesa nici racheta).
_Constantin_
100 cp pentru parcul auto roman este foarte putin, chiar la limita as putea spune, mai ales la un motor pe benzina. In cazul unui trafic haotic in care fiecare merge pe legea lui singura solutie este ori sa stai acasa ori sa ai puterea necesara sa depasesti repede si sa-ti vezi de drum in liniste.

Un 1.4 97 cp sta undeva pe la 90-100 kmh, interval de viteza unde gasesti toate jafurile de dacia sau orice alta porcarie, un 120-130 kmh mi-se pare perfect acceptabil pt drumurile noastre si acolo esti mai "singur". beer.gif
tiberiu112735
Va multumesc inca o data la toti! arigato.gif arigato.gif arigato.gif
M-am hotarat, o sa fie 1.4 D-4D care cred ca este cel mai potrivit pt.mine atat in oras cat si afara.Varianta de echipare o sa fie Terra blush.gif din motive lesne de inteles.Cat despre consumul de ulei al motoruli 1.4 D-4D(la unii da, la altii ba sau cam asa ceva),i-mi asum riscurile :boxing:
Sper sa fi facut o alegere "perfecta"mai ales ca nu prea mai reusesc sa fiu subiectiv, :heart: Auris, :heart: Toyota blush.gif
Hoinar
Bine ai venit in club si felicitari pentru alegere smile.gif.
tiberiu112735
QUOTE(Hoinar)
Bine ai venit in club si felicitari pentru alegere smile.gif.


Multumesc, Hoinar! beer.gif :punk:
gabi4
eu as fi optat pt un kia cee'd de 1.6 CRDI, 115CP diesel care incepe de pe la 14 mii E. pana la 16 mii il faceam super accesorizat de la climatronic la esp, piele etc arigato.gif
M A R I A N
QUOTE(gabi4)
eu as fi optat pt un kia cee'd de 1.6 CRDI, 115CP diesel care incepe de pe la 14 mii E. pana la 16 mii il faceam super accesorizat de la climatronic la esp, piele etc arigato.gif


Poate, da omul a optat pentru "ceva ce este" nu "ceva care ar putea fi" biggrin.gif Ce filosof m-am intors din Grecia... biggrin.gif
tiberiu112735
QUOTE(gabi4)
eu as fi optat pt un kia cee'd de 1.6 CRDI, 115CP diesel care incepe de pe la 14 mii E. pana la 16 mii il faceam super accesorizat de la climatronic la esp, piele etc arigato.gif


Da,Cee'd a fost una dintre competitoarele Aurisului pt.mine.Pare o masina buna si nu neg cele afirmate de tine dar cu sau fara accesorii,la fel ca si celelate "concurente", a pierdut in fata Aurisului ales de mine-1.4D-4D cat fata de varianta 2.0 L nici nu mai......
Poate este o alegere putin obiectiva (AURIS ca sa nu mai zic TOYOTA= :inlove: ) dar timpul v-a demostra daca m-am lasat "vrajit". :cheers:
tiberiu112735
QUOTE(gabi4)
eu as fi optat pt un kia cee'd de 1.6 CRDI, 115CP diesel care incepe de pe la 14 mii E. pana la 16 mii il faceam super accesorizat de la climatronic la esp, piele etc arigato.gif


Da,Cee'd a fost una dintre competitoarele Aurisului pt.mine.Pare o masina buna si nu neg cele afirmate de tine dar cu sau fara accesorii,la fel ca si celelate "concurente", a pierdut in fata Aurisului ales de mine-1.4D-4D cat fata de varianta 2.0 L nici nu mai......
Poate este o alegere putin obiectiva (AURIS ca sa nu mai zic TOYOTA= :inlove: ) dar timpul v-a demostra daca m-am lasat "vrajit". :cheers:
tiberiu112735
Sorry! blush.gif
Marius99090
Scurta intrebare ce nu e neaparat pe subiect, sper sa nu va suparati pe mine...

De ce este Auris "ceva ce este" in vreme ce Ceed este doar "ceva ce ar putea fi" ? A avut cineva Auris vreme de 5 ani ca sa stie ca e regina fiabilitatii ? Din ce stiu ambele sunt modele lansate nou, cu 6 luni pe piata...
vio
Pt ca Auris este de fapt fosta Corolla HB . practic e noua Corolla HB dar cu alt nume ... cred ca e un fel de repetitie . si cum Corolla au multi de multi ani se subantzelege ... cred ca am explicat asa cat de cat de unde renumele asta .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.