QUOTE(PSC @ Nov 20 2007, 12:26 PM)
QUOTE(TKV @ Nov 19 2007, 05:13 PM)
Salut PSC !
Ca sa putem ajuta macar cu o parere nu ne-ai dat cateva informatii importante:
1.ai rulat cat de cat intr-antaia ?
2.daca da,ai simtit vreun soc sau ca ai lovit ceva ?
3.legat de asta ,ai observat vreo pata de ulei sau apa sau altceva dupa un timp ?
4.daca ai fi avut vreo avarie serioasa sunt sigur ca ai fi spus in topic dar ,totusi, "probleme, Gogule ??..." ca sa citez din clasicii in viata
si 5.cel mai probabil dupa a mea parere era frig si umed cand ai parcat-o seara si s-a format gheata sub cauciucuri ,gheata care a cedat cu un pocnet "destul de puternic" cum zici cand ai plecat de pe loc.Daca e asta atunci evident ca n-ai de ce sa-ti faci griji.
Da, scuze, am uitat sa dau si detalii, dar eram prea ingrijorat. Masina o am din aprilie 2007, nu stiu daca am spus asta vreodata. Insa a fost fabricata in noiembrie 2006. De ce a durat atat pana a venit in tara, nu stiu. Masina a facut parte din ultimul lot de Primere vandute de Badsi.
Deci:
1. Nu am rulat deloc in treapta 1. Imediat ce am facut "jocul pedalelor" si masina a inceput sa se miste, s-a auzit pocnetul.
2. Nu am lovit nimic, n-aveam ce, si nici n-am simtit vreun soc.
3. Nu am vazut nicio pata pe sub masina. De atunci am mai facut un drum in Bucuresti, la temperatura mai mica decat a fost atunci si nu s-a mai auzit nimic cand am plecat din parcare - nici in parcarea mea, nici in cea unde am lasat-o. Precizare: de acolo am plecat noaptea, deci in conditiile-n care se putea produce condens.
4. Eram singur in masina cand s-a auzit pocnetul. Pocnetul a fost metalic, ca si cand ar fi trosnit o piesa masiva in urma unui efort.
5. Ulterior manevrei de mers inainte, am mers inapoi, ca sa parchez masina la loc. In timpul manevrei am pus si frana, am auzit placutele scartaind. Sa fi fost una din (sau amandoua) placutele de frana de pe fata? Sa fi ramas accidental cuplate pe discuri? M-as indoi, dar altceva chiar nu stiu ce poate fi - in conditiile in care masina a mers normal dupa asta.
Se intampla,destul de rar, ca dupa ce ai trecut prin apa fie cu viteza fie prin balti mai mari partile componente ale sist. de franare sa se ude si pe frig sa inghete.Atunci apare un fenomen de "lipire" intre placute si disc.Desigur, ar trebui sa concorde mai multi factori:apa,frig puternic,franare energica la parcare...
Parerea mea e ca daca ai auzit placutele scartaind e un semn destul de clar ca s-au asezat rau pe disc,asta pentru f. scurt timp ,fie din cauza inghetului fie din cauza uzurii-dar nu e cazul la o masina care circula din aprilie.
In orice caz,daca de atunci nu a mai aparut nimic, nu cred ca ai de ce te teme.
Si legat de asta,mie mi s-a intamplat intr-o iarna,a doua zi de Craciun pe un ger si viscol mare ,sa imi intepeneasca masina in fata casei.
Venisem de la niste prieteni si am trecut prin cateva troiene mari.In fata casei mi s-a oprit motorul si in 2-3 min. cat a durat sa dechid usile garajului A INTEPENIT pur si simplu. Motorul nu a mai pornit,rotile erau blocate,nici macar nu intra in viteza.A trebuit sa o luam pe sus.
Si asta din cauza ca masina calda s-a umplut de zapada pe dedesubt iar apa din zapada a inghetat si a blocat totul in max. 3 minute.