Help - Search - Members - Calendar
Full Version: OPTRA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2
RUE
am inceput sa conduc un OPTRA pentru urmatoarele 2 saptamani si ceva. e o masina inchiriata. nu are ABS.
in rest ca dotari:
- radio cass
- geamuri electrice
- airbaguri (minim 2)
- AC - e ok, ventilatia baga dar parca nu ma pot feri din calea lui si te simti tras de curent
- reglaj sezut la sofer cu inclinare in fata si in spate... se gaseste un loc mai bun la volan,
- volan reglabil.

caroseria e berlina in 4 usi.

comportament:
- venind de pe o mazda 3 se simte o pozitie mai inalta la volan, se simte suspensia mai moale putin, tendinta de inclinare datorita garzii inalte si a suspensiei mai moi.
- motorul nu este silentios, am observat ca daca esti grabit sa iei vant se cade sa schimbi la 4000 de ture (a II a pana la 60, a IIIa pana la 80, a IV a pana la 100-105 kmph) masina coborand la 3000 de ture in treapta superioara si avand destul cuplu pt a accelera in treapta superioara... poate la a 4 a se poate merge pana mai sus in viteza si turatie daca se doreste accelerare in tr a V a. la 135 kmph are 4000 rot.
- schimbatorul are curse mari si treapta a 3 a este f inexacta la fel ca si la AVEO cu care am mai mers. masina are mai putin de 8000 km si deci nu se pune problema de uzura. nu se compara cu maniabiliatea mazdei 3 care in afara ca trebuie turata, mai ii si place acest lucru... si sta pe asfalt lipita, treptele f rapid de gasit.
-motorul e cred de 1,6 din cate am simtit.
- zgomotul de rulare al rotilor este mai redus ca la mazda 3.
o sa revin si cu alte concluzii si poze!
mike.omega
Asta e Lacetti redenumit nu?! biggrin.gif
Daca da, nu te astepta la ceva minuni. Motorul de 1.6 e cel de pe nubira II iar parerea mea despre Lacetti e ca vine la un pret mult pare mare pt ceea ce ofera(sau nu tongue.gif )
RUE
NU stiu exact la ce pret este la arabi in dotarea asta. la unele masini coreene sunt niste preturi beton (tucsonul 2.0 crdi full si automat cu 11500 euro). poate si la chevy au asa oferte si nu se compara cu preturile taxate de la noi. senzatia de nou e ok, bordul pare ok, e noua si chiar miroase a nou, inca - dar si simti ca poti strica ceva la cat e de nou.

la mazda aveam senzatia ca totul e acolo pt a fi folosit si frecat pt 100 de ani, poate si putin senzatia de ieftin la platicele mazda.
ngz103477
Domnule Rue, un motor de 1,6 l poate sa aiba foate bine 90 sau 140 CP. Faptul ca "ai smtit ca motorul e de 1,6 l" mi se pare irelevand.
Daca faci comparatie cu Mazda la performante, nu ar trebui sa faci comparatie si la pret ?

Domnule Omega ai condus Laceti ?
mike.omega
Nu, si sper ca nu ai de gand sa-mi expui vreo teorie despre Chevrolet, le cam stiu pe toate smile.gif (sunt membru de foarte mult timp si pe forumul monomarca si mi-am format de mult o opinie, cat de cat obiectiva)

@Rue: tu n-ai talon la masina aia de simti motoarele?!
http://www.globalautoindex.com/model.plt?no=3674&ass=


@Rue: O lacetti cu dotari de varf(adica cel mai inalt nivel de dotari fara optionale) ajunge in RO pe la 13500-14000 de euro, asta cu motor pe benzina. Cu motorizare diesel......
Pe la banii astia poti sa-ti cumperi linistit orice compacta(cu motor pe benzina) cel putin la fel de dotata ca si Lacetti, intr-adevar n-ai acelasi portbagaj dar nu asta e problema. Exista Sedanuri derivate din Compacte biggrin.gif
ngz103477
Domnule Omega, sa fiu mai explicit:
...1 Rue putea sa "simta" puterea motorului si nu capacitatea cilindrica, pentru ca pot fi motoare avand aceeasi capacitate cilindrica dar puteri diferite (ex: Logan 1,4 = 75 CP, Aveo 1,4 = 94 CP);
...2 In ceea ce priveste intrebarea adresata tie, eram curios daca aprecierile cu privire la Lacetti au fost facute in urma unei experiente personale sau au fost formulate in baza altor criterii.
...3 Nu m-am exprimat vreo data ca Chevroletul este cea mai buna marca, daca am inteles bine ce ai vrut sa lasi sa se inteleaga.
RUE
motorul....
deci actele sunt in limba araba...
RUE
in treapata a 5 a, bordul e destul de simplist.
RUE
bordul cu acel schimbator de cursa lunga si fara CD.
RUE
comenzile puse civilizat pe usa, chiar si deschiderea portbagaj.
manerul are un f bun rol de cotiera pt stanga.
RUE
din fata, faceti abstractie de parcarea amenajata!
RUE
de aproape profil...
RUE
din spate! (primul chirias a si lovit masina pe aripa)...
RUE
bancheta din spate cu spatiul pt pasageri ;-)
RUE
QUOTE(ngz103477)
Domnule Rue, un motor de 1,6 l poate sa aiba foate bine 90 sau 140 CP. Faptul ca "ai smtit ca motorul e de 1,6 l" mi se pare irelevand.
Daca faci comparatie cu Mazda la performante, nu ar trebui sa faci comparatie si la pret ?

Domnule Omega ai condus Laceti ?


o sa sun sa i intreb pe cei de la hertz ce motoare au ca sa fie in clar.. daca nu va dati seama careva dupa imaginea postata.

fac comparatie ca platesc exact aceiasi bani pe inchirierea celor 2 masini. am renuntat urmatoarele 2 sapt la mazda 3 pt a face un drive test cu optra (si mazda 3 erau toate din 2006 cica fata de 2007 la optra) si pt a beneficia de un AC mai bun la optra pe durata lunii august la cele 45 de grade la umbra zilnice (sau mai rau...)
mike.omega
@ngz103477: 1.4 de pe Logan are 8v, 1.4 de pe Aveo are 16v, de aici si diferenta de putere. Pentru conformitate, pe Kalos s-a montat si 1.4 8v de 80 si ceva de cai smile.gif
Am mers cu un Kalos si mi-a fost suficient biggrin.gif Sunt masini de buget si nu trebuiesc ridicate in slavi, problema e ca bugetul pe care il vor ele mie mi se pare un pic cam mare raportat la ce primesti, cam la la Logan tongue.gif

@Rue: comparand strict pozele ai motorul de 1.6, acuma nu stiu daca cel de 1.8 nu arata la fel bicycle.gif

MOTOR & TRANSMISIE: 1.6 16V
Tipul motorului: DOHC
Capacitate cilindrică (cm3): 1598
Cilindri: 4 cilindri in linie - 16v
Diametru (mm): 79
Cursă (mm): 81,5
Putere (kW/CP) la (rpm): 80/109 la 5800
Cuplu max (Nm) la (rpm): 150 la 4000
Viteză maximă (km/h): 187
0-100 (km/h)(s): 10,7
Sistem de injecție multipunct: De serie
Ambreiaj: Hidraulic
Transmisie: 5 trepte, manuală
Raport final transmisie: 3722 (3750)
Tracțiune față: De serie
Suspensie față: McPherson
Suspensie spate: Brate duble
ngz103477
Omega, indiferent daca un motor are 16 V sau 8 V, pana la urma, la pedala de acceleratie simti puterea acestuia si nu capacitatea cilindrica.
Departe de mine de a considera Chvroletul masina visurilor. Totusi, in baza criteriilor mele de evaluare (evident multe subiective), consider ca firma are un raport pret/calitate bun.
In sprijinul ultimei afirmatii ma bazez si pe modul in care s-a comportat Aveo-hatch pe care il am.
chevy
Ce aveti cu OPTRA/Lacetti/Nubira sau cum s-o mai fi chemand? Este un proiect Suzuki si mie unul mi se pare o masina OK. Care este problema ca motorul este si pe Nubira romaneasca? Ce sunt motoare proaste?
Dany_s
e o masina f ok in banii ceruti. In ro are chiar un pret foarte bun si merita banii cu motorizarile de 1.6 si 1.8. Nu stiu exact cu ce masini compara Mike de zice ca e scumpa dar eu nu prea stiu alt sedan compact pe piata romaneasca care sa ofera un "pachet" similar cu Lacetti sedan.
_Theo_
mike eu stiam ca motorul E-Tech II e de generatie mai noua decat cel de pe nubira. da, are chestii in comun, dar nu e acelasi motor. si pana la urma, motorul de pe nubira e prost? blush.gif
mugurel97263
Salutare!
In poza cu ceasurile se vedea ca ai 100 km/h la vreo 2800 rot/min. Tinand cont ca am Aveo as putea sa afirm fara sa gresesc prea mult ca mai degraba e motor de 1.4(cam aceiasi viteza prinde si Aveo in tr a-5-a la acea turatie).
chevy
Motoarele E-Tech II au aparut dupa anul 2002 si sunt foarte apreciate (de specialisti). Sunt realizare de Chevrolet in colaborare cu o companie din Australia.
ngz103477
MikeOmega, am recitit "discutiile" avand ca subiect Optra (Lacetti). Ai afirmat ca nu ai condus Lacetti dar ai condus Kalos si ti-a fost suficient. Sa inteleg ca ai facut o extrapolare.
Daca am inteles bine logica, pentru a-mi face o parere despre Renault-Laguna este suficient sa fac o tura cu Clio.
octavian67510
...frumos combatut.


draga mike..intra te rog pe forumul celor de la fiat albea si sa vezi acolo ce se ridica in slavi.
asta am mai vazut si la logan.

nu stiu sa fie cineva pe forumul asta care sa ridice chevroletu' in slavi.
daca e cineva care e la "inceput de drum"..aici e adus cu picioarele pe pamant.
cred ca nucleul acestui forum posesori de aveo..e format din pers constiente de masina pe care o au.
consider ca e jenant sa te "dai mare" cu o masina de nivelul asta.
ngz103477
Rue, m-am uitat la preturi (CIP):
....- Mazda 3 de la 13000 la 17500 Euro;
....- Lacetti de la 10000 la 13700 Euro.

Pai, la diferenta asta de pret, ar fi normal sa fie si o diferenta de dotari si/sau caliate. Nu esti de aceeasi parere? Alt fel riscam sa comparam mere cu pere.
mike.omega
QUOTE(octavian67510)
...frumos combatut.


draga mike..intra te rog pe forumul celor de la fiat albea si sa vezi acolo ce se ridica in slavi.
asta am mai vazut si la logan.

nu stiu sa fie cineva pe forumul asta care sa ridice chevroletu' in slavi.
daca e cineva care e la "inceput de drum"..aici e adus cu picioarele pe pamant.
cred ca nucleul acestui forum posesori de aveo..e format din pers constiente de masina pe care o au.
consider ca e jenant sa te "dai mare" cu o masina de nivelul asta.


Imi imaginez cum isi lauda posesorii de Albea masinile, asa se intampla pe majoritatea forumurilor monomarca smile.gif
Eu am zis ca se ridica chevy in slavi pe alt forum nu aici, si acolo m-am lamurit ca nu e decat o masina scumpa pentru ce ofera.


Cat despre parerea mea despre Lacetti, e a mea si cu asta basta :angel:
ngz103477
MikeOmega, fara argumente nu ai reusit sa ma convingi ca Lacetti nu-si marita banii. Asa ca il astept pe Rue sa ne comunice impresiile.
mike.omega
Cat timp eu n-am nici un interes daca eu te conving sau nu sa cumperi Lacetti, nu vad care-i problema biggrin.gif
ngz103477
Eu pun problema putin alt fel. Incerc sa evit sa-mi exprim o parere daca in spatele ei nu am niste argumente.

Eu nu vreau sa-mi cumpar Lacetti, dar poate unii care citesc topicul doresc. Cred ca ar fi pacat sa-i influentez, prezentandu-le perceptia mea asupra masinii, atata vreme cat eu nu stiu mare lucru despre Lacetti.
RUE
eu zic ca le compar mazda 3 si optra din punctul de vedere al aceluiasi cost de inchiriere. sunt 2 masini care sunt destinate diferit:
- mazda 3 spre omul mai sportiv, care ii place o masina frumoasa si vioaie la turatii ridicate, care e gata sa plateasca mai mult pt o masina sigura si foarte maniabila si stabila. aspectul masinii e foarte bun si plasticele din bord sunt de natura sa reziste solicitarilor desi arata ceva mai ieftin. bordul e f placut si diferit la partea de indicatoare.
- optra este masina omului care nu urmareste designul avangardist, care vrea sa plateasca mai putin pt o masina care sa fie rezistenta, ceva mai inalta la garda la sol, suspensii mai moi, care poate sa o calce la nevoie (si cielo poate fi calcat pe autostrada si rezista bine), cu design util la interior, motoare care trebuie sa duca si benzina de 91 (nu de 98 cum va mint dealerii in romanica pt cei cu aveo cand aveti probleme la 6000 km si va zic sa le forjati cu benzina de 98). e masina care nu e zgomotoasa de la roti la rulare ca si mazda 3 (multi pe forumul mazda se plang de asta). consumul e mai mare ceva ca mazda 3 cu care nu depaseam 10% in aceleasi conditii de utilizare.

mazda 3 are 4 stele, iar optra nu stiu.. poate ma ajuta cineva.
cand m-am suit din m3 in optra am avut o senzatie medie cu cea in care am trecut la logan din m3 dar ceva mai bine datorita faptului ca interiorul si utilitatile sunt mult mai friendly ca la logan, dar tinuta de drum, sunetul motorului care duce dar nu fornaie de placere ca mazda3 la turatie imi aminteste de logan (desi e cu o clasa mai jos loganul ca si gama).

deci avand optra nu ai pretentia de masina aratoasa, sport etc ci de o masina destula pentru bani modici.

daca o pun in comparatie cu octavia care merge pe un 1500-2000 euro ca pret peste (motorizari similare si calculand cu tour) la design interior si exterior iar pica optra.. deci cine are plateste acei bani pt octavia meritati, dar ma gandesc ca nu numai designul cat si calitatea sunt peste.

cinstit fiind, cand o sa am 1000 euro salariul in tara cred ca o sa ma uit direct la octavia, poate inainte de asta as merge pe astra H sau octavia sh.

nu as merge sa mi iau chevrolet doar ca sa nu mi cumpar logan.
intre mazda 3, octavia si astra h ar fi batalia mea psihologica.

e parerea mea si nu vreau loveasca in gusturile nimanui si toti puteti sa va spuneti parerile pe topic fara sa se supere nimeni.
chevy
Eu unul nu sunt deloc de acord cu parerea ta. Poate si din faptul (fara vreo intentie) ca nu cunosti prea bine marca Chevrolet. Nu ai vorbir deloc de intretinere, acolo unde sunt diferente mari intre cele doua marci.

Cele doua marci nu pot fi comparate. Cine isi cumpara mazda 3, nu-si va lua niciodata Lacetti si viceversa. Si tu ai observat acest lucru. Oricum despre mazda nu pot sa-ti spun prea multe ca nu ma interesat marca.

Dar, despre Lacetti: afla ca o parte dintre piesele de pe masina sunt realizate de fabricanti de renume (chiar japonezi), motoarele sunt noi (proiectate in 2002) si cu multe premii la activ, mai spatioasa decat o Octavia si mai buna pe garantie. Referitor la asemanarea cu Logan, eu sunt din Pitesti la nici 10 km de locul unde se fabrica si am multi prieteni care lucreaza acolo. am vorbit mult despre Logan pe acest topic si ca o concluzie este o masina ieftina cu tehnologia anilor 90. Asemanarea cu Aveo este o prostie. Sunt diferente colosale asupra carora nu mai revin.

Daca ai urmari competitiile sportive ai afla ca in WTCC, cursa din Anglia, Chevrolet Lacetti s-au clasat pe primele 3 pozitii, in fata unor competitori ca BMW, Alfa Romeo si Seat. Asa ca daca vor pot.
chevy
Am uitat sa ma refer la faptul ca multi sunt nemultumiti de plasticul la interior. Eu nu cred ca este de calitate proasta (doar nu se sparge sau se decoloreaza), ci pur si simplu este netexturat, fapt ce duce la o mai mare sensibilitate la zgarieturi.

Cel putin Lacetti are o scuza: este o masina de buget, dar acest lucru il intalnesti si pe actualul model Golf sau Astra. Anumite portiuni par slab calitative si nefinisate. In acest caz si eu unul m-as plange.
RUE
daca nu ma insel reno in ultimii 15 ani duce bine chiar si in formula 1, deci nu poti sa spui ca s-a inventat roata la chevrolet in gradina.
nu apar reno, doar spun ca e o masina medie.
loganul are motoare de 1,4 dar si cel 1,6 16 V care cred ca nu e de ep vremea platinei si delcoului. dar sa lasam loganul.

trebuie sa atasez o poza sa amintesc cam cum arata vechea octavia.
C Z R
[quote="mike.omega"][quote=octavian67510]
Imi imaginez cum isi lauda posesorii de Albea masinile, asa se intampla pe majoritatea forumurilor monomarca smile.gif[/quote]

Sunt multe masini bune in lumea asta printre care nu se afla Fiat Albea(ma refer la cel vechi). Asta e, nimeni nu este obligat s-o cumpere, dar s-o atace fara macar s-o fi condus, sa-i stie istoria, etc. eu zic ca este ceva pertinent si onorabil.
Ce pot spune asa obiectiv despre Albea mea an 2005: este un jeg de masina, stau numai in service-uri, am numai probleme, dar de aceea o tin de 2 ani si ceva: imi plac problemele si bataile de cap...
octavian67510
...hei dl alex...nu am scris io asha ceva...

io l-am invitat pe un domn sa priveasca cum isi lauda masinile cei care au albea..e un fapt real..si am facut asta pt ca el zicea ca astia de aici de pe forumul chevrolet ne ridicam masinile chevrolet in slavi ceea ce nu e adevarat.
cred ca acum am inteles de ce nu mi-am luat albea..din cauza ca eu io nu ma pot indragosti de o masina, nu o pot dezmierda(gen "masinuta mea") si de aceea la 10.000 euro am ales albea, daca aveam mai multi bani de dat pe masini era altceva.daca totusi e sa fac o remarca vis a vis de discutia de acume ca ma gandesc daca se merita ca peste un timp sa dau aveo la dealer in schimbul unui lacceti.
..acum imi pare rau ca stai numai prin service-uri..dar daca a inceput sa-ti placa asta e altceva dar mai bine iti cumperi si o dacie veche pt asha ceva.
..io respect marca fiat si cred ca in principiu respect multe marci de masini
C Z R
Nu e vorba de respectul altor masini, caci sunt doar niste obiecte care ne folosesc, mai importanti sunt oamenii si intelegerea lor smile.gif
Mie sincer imi place lacetti blush.gif si cea diesel mi se pare o optiune buna, parerea mea arigato.gif , iar prietenul ala care spuneti voi ca nu se pricepe a laudat-o si el , asta dupa ce i-am spus ca-mi place mie, a zis ca e o masina buna, chiar foarte buna, care nu prea are probleme.

Nota : Repet : nu sunt impotriva marcii chevrolet, nu am ochelari de cal si stiu sa discern binele de rau :angel:
mugurel97263
Rue ...ai dreptate cu participarea Renault-ului la formula 1, dar si Chevrolet-ul face fata cu brio mult mai renumitelor BMW sau ALFA ROMEO si AUDI in CE de turisme unde in ultima perioada Lacetti(Optra) le-a cam luat fata. Iar in campionatul american NASCAR jumatate din masini sunt Chevrolet si acolo nu este vorba de investitiile din formula 1(ma refer strict la cercetare).
Cred ca asta dovedeste ca CHEVROLET este o masina serioasa(indiferent de model).
RUE
hai sa uitam comparatiile cu premiile astea ca ajunge sa se implice si dacia in curse ca sa le creasca lor cota.
eu vad totusi diferit chevroletul american si pe cel din corea.

sa luam pur si simplu masinile pe care le cumparam noi nu pe cele care merg la curse!
eu am facut comparatia cu mazda 3 din cauza ca sunt de gama similara dar cu destinatii diferite, incercand sa arat care e plusul si minusul comparativ.

sunt sigur ca cel care da 14 000 pe un lacetti diesel pt ca aia ii place o sa fie cel mai fericit om in masina sa.
mai raman factorii service, costuri, valoare de revanzare care pot sa dea nota reala unei masini.
mugurel97263
De acord cu tine.
Pretul pieselor cred ca este normal sa fie putin mai mare deoarece sunt aduse de la mama dracului si nu de la 200-2000 km ca la celelalte si asta este valabil pt toate masinile asiatice.
Valoarea de revanzare este intradevar mai mica pt ca romanul nu este obisnuit cu aceasta marca(si nu numai romanul) si are mentalitatea ca masini mai bune ca cele germane nu exista.
Pretul reviziilor este ridicat din motivele amintite mai sus si iarasi este valabil pt mai toate marcile neeuropene, iar comportamentul celor care asigura service-ul este tipic romanesc si nu depinde de marca masinii( Opelul este masina germana si nu inseamna ca cei de la G&P fac diferenta intre posesorii de aceasta marca si cei de Chevrolet) pt a te trata cu delasare.
Poate timpul va demonstra ca Chevrolet-ul este o masina buna si atunci va creste si increderea romanilor in ea schimbandu-le mentalitatea.

Vad ca tu esti foarte pornit impotriva Chevy-ului(mai ai de luat la intors Spark-ul, Epica si Captiva)si nu inteleg de ce. Nu ai cumparat o astfel de masina si incerci sa ne scoti in evidenta , noua posesorilor, niste chestii pe care noi le stim deja(costuri,taxe,service etc) in Romania. Comparatia cu preturile si service-ul din Arabia Saudita nu mi se pare relevanta.

Aici nu este sectiunea "versus" si vei fi combatut in permanenta. Ai inceput bine atunci cand ai deschis acest topic dar pe parcurs ai trecut de la pareri despre Optra(Lacetti) la aceleasi comparatii cu Mazda pe care le-ai facut si cu Aveo. Deschide un topic "Chevrolet vs Mazda vs Dacia vs Renault" si atunci vor veni pareri din mai multe parti, dar aici nu ai cum sa te bati de unul singur cu posesorii de Chevrolet. Cred ca asa este mai corect si mai constructiv.
chevy
Mai intai de toate cred ca baietii cu Fiat albea au gresit topicul. Poate vad acest lucru si domnii administratori.

Mugurel, o sa fi surprins cand vei afla ca preturile pentru piesele Chevrolet sunt accesibile, chiar daca sunt aduse (o parte din ele) de la mii de km. Ca sa-ti dau un exemplu un set de placute pentru masina ta costa 180 Ron (TVA inclus) si poate sa te tina si 70.000 de km (atata m-au tinut pe mine). Dar, gasesti piese neoriginale, dar facute de constructori renumiti mult mai ieftine. Placutele le-am gasit si la 120 Ron facute in Anglia. GM cumpara din Romania piese de aproape 200 de milioane de euro anual. Si nu neaparat de la Daewoo Craiova. Sunt si alti producatori care si-au deschis in Romania reprezentante. Spre exemplu pompa de apa (la motorul de 1.4) este facuta in Romania si costa sub 100 Ron.

Pentru domnul RUE sa ne lase cu alte comparatii ca nu-si au rostul. Chevrolet este o marca care se vinde pe tot Globul, cu mult succes. Asemanarea cu marci "regionale" nu cred ca este potrivita.
mugurel97263
Iulian sunt de acord cu tine. Eu vorbeam la modul general de costul pieselor, ca poate la alta marca placutele de frana sunt mai ieftine. Ideea era cu totul alta.
Oricum itit multumesc pt informatie si sper din tot sufletul sa ma tina si pe mine placutele macar 50000 km.
RUE
mai vorbea lumea si aici... http://forum.softpedia.com/index.php?showt...mp;hl=timisoara
ngz103477
Rue, fata de comentariile tale am doua observatii:

....1 Eu nu am cumparat Aveo numai de dragul de a iesi din decor. Am condus atat Aveo cat si Logan si am ajuns la concluzia ca Aveo merita 1000-1500 euro in plus.

....2 De cate ori ai afirmat ca Lacetti (Optra) este inferioara unei alte marci, ai specificat ca pentru respectiva marca trebuie sa mai scoti niste bani din buzunar. Concluzia: Optara are un pret corect.
RUE
eu am zis ca atunci cand ai niste limite (impuse sau autoimpuse) la nivel financiar esti fericit cu masina pe care ti-o permiti.

Sincer, imi placea aveo 5 usi dar daca ai copil mic si cari o gramada... iei ceva mai mare. Un timp trebuie sa defilez cu loganul care profitand ca in ungaria il luai fara tva candva m-a costat 7500 euro abs, ac, cd-mp3, geamuri el pe fata, CB, ceata etc ... cam laureata.
am garantie 3 ani si 100 000 km in UE. livrarea a fost ireprosabila, am platit cu euro si nu am mai pierdut la cursul de rahat de la dealerii romani.

daca luam aveo nu ma incadram in aceasta limita a de cheltuiala si trebuia sa urc la 10 000 euro.

la noi daewoo, precursoarele lui Chevy, au fost masini predestinate firmelor si insitutiilor si apoi clientilor cu leasing si credite.
Asa cam au rezistat si intrat pe piata noastra, ca si loganul. Valoarea lor este mult mai mica decat pe cea care o platim.
ngz103477
Rue, sunt de acord cu tot ce ai spus.
octavian67510
..eu nu sunt absolut deloc deacord cu ce zice rue..

e vorba doar de faptul ca el a cumparat masina(loganul din ungaria) cu banul jos si banuiesc ca si-a luat de 1.4 care e ste o masina cu un motor ft slab..(75CP)
la calculul facut de mine..daca luam logan in leasing sau in rate..masina de aceeasi valoare cu aveo..(ma refer la parametri) doar ultimul tip de logan ar fi putut sa tina pasul....concluzia era ca il luam mai scump cu mult..ceea ce nu se prea merita...asha ca io consider ca ce zice rue sunt aberatii..sau sunt teorii doar pt el.
specific ca eu am luat logan in leasing cu avans maxin de 1.4 94CP 4 usi cu dotari aproape maxime..si ma ajunge 10.000euro...asta inainte de a fi intrat in ue..iar un logan cu motor de 1.6 costa cu banul jos 10.000 euro.(consider ca doar loganul asta poate concura masinii aveo)
chevy
Eu zic sa nu mai comparati cele doua masini (logan si aveo). Costa aproape la fel, dar diferentele sunt majore.
RUE
QUOTE(octavian67510)
.
specific ca eu am luat l o g a n in leasing cu avans maxin de 1.4 94CP 4 usi cu dotari aproape maxime..si ma ajunge 10.000euro...asta inainte de a fi intrat in ue..iar un logan cu motor de 1.6 costa cu banul jos 10.000 euro.(consider ca doar loganul asta poate concura masinii aveo)



ma rog, eu aberez dar macar sunt coerent... sa revenim la OPTRA si sa vedem ce vanzari face in Romania!
chevy
O sa faca vanzari foarte bune, mai ales ca apare si varianta leasing. Apropo se comercializeaza sau nu? De la cat porneste? Stie cineva daca motoarele sunt renumitele "duramax"?
octavian67510
rectific..eu am luat aveo 1.4 94CP in leasing cu avans maxim...
dar pt iulian...cum adica sunt diferente majore..ca acum ne bagi in ceata...?...sunt diferente in avantajul unei masini?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.