In primul rand cred ca este vorba de un
1.4 i de 75 cp produs intre
97-2004.Din ce cunosc este un motor aplicat si pe Polo VI,VI Clasic cu o serie de modificari este si pe Polo VII.
Iti reproduc o discutie de pe un forum specializat vw,aici era o discutie despre cumparerea sau nu ,a unui Polo
1.4 refacut motorul dupa ce rola fusese de vina.
,,La 1.4 16V mai vechi se rup curelele si la km putini (binecunoscutele role sunt de vina), nu neaparat din imbatranire si proasta intretinere (exista masini cu 30mii km cu curele rupte). Mult noroc daca te bagi la asa ceva! ,,
,,Daca s-a rupt odata, se mai rupe, ca e obicei... mare atentie la 1.4 MPI. La benzina e purin mai simplu, nefiind atat de comprimate. Dar tot poti sa gasesti una cu chiulasa fisurata... cand da in supapa, sa stii ca da. La fel. cu ceva piston spart sau biela stramba.,,
Deci atentie la motorizarea asta , din 20 de mii in 20 de mii de km este bine sa fie facuta o verificare in amanunt a distributiei,orice sunet ciudat in zona distributie trebuie sa fie un semnal de alarma.
Genul asta de motorizari vor apare din ce in ce mai mult datorita taxei de inmatriculare,insa atentie
...nu toate au fost o reusita totala.
...sa conduci fara incidente si sa te bucuri de ea.