Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De ce oamenii cumpara masini mai bune si mai scumpe?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
HalbaSus
Sunteti oarecum off-topic... nu asta ma deranjeaza atat de mult cat faptul ca vorbiti de matematica... the work of satan devil.gif
Revenind la problema angelei: NU lua un SantaFe sau alt SUV ! Sa conduci un SUV pe sosea e la fel de placut ca si mersul cu role intr-un magazin de sticlarie. Sunt lente, instabile, franeaza greu, se parcheaza greu, se scot din parcare si mai greu, consuma mult, sunt urate polueaza si te fac sa pari mai grasa biggrin.gif
Referitor la intrebarea "de ce isi iau oamenii masini mai bune si mai scumpe" raspunsurile au fost date de f1anatic si watcher (pacat ca au spus-o intr-o limba straina mie: matematica). Dar daca tot te gandesti "pentru ce muncesc" ai putea incerca cateva masini premium din alte clase decat SUV: incearca un A3, urca-te la volan si poate SantaFe-ul ti se va parea un camion demodat, incearca o alfa romeo 159 care arata ca o geanta Louis Vuiton + pantofi manolo blahnik asortatate la un costum versace, sunt multe masini bune (si uneori scumpe) care nu sunt SUV-uri... nu stiu cum e in alte domenii dar la masini marimea nu conteaza tot timpul biggrin.gif
Baby Blues
QUOTE(HalbaSus)
...dar la masini marimea nu conteaza tot timpul biggrin.gif

imi place asta cu marimea dar sa facem mentiunea ca marimea nu conteaza imereu dar ....mai sunt situatii cand conteaza. Mai conteaza uneori! Hai sa recunoastem!
_Daniel_
Intre Santa Fe si Astra ..? Nici una .. Santa Fe e prea mare pentru mine .. nu mi-as da seama poate cat tine masina mea si cat tine cea a vecinului biggrin.gif , Astra .. am deja si vb cuiva .. "de ce oare nu am loc in ea?" blush.gif

Daca vrea Santa Fe eu zic ca e o alegere buna.Daca a putut sa compare doua masini asa de diferite eu zic ca a demostrat ca e lipsita de "fumuri" asa ca hai sa-i dam credite :wave:

De ce Santa Fe ? Pentru ca daca ii place va zambii mereu la volan si desi va fii o femeie mica intr-o masina monstru va fii vesela si va arata mult mai frumos de afara decat sa fie incruntata beer.gif

Obsesiile nu mor niciodata cu adevarat blush.gif

Angela .. pe ea biggrin.gif
drabisan
QUOTE(_Daniel_)
Intre Santa Fe si Astra ..? Nici una .. Santa Fe e prea mare pentru mine .. nu mi-as da seama poate cat tine masina mea si cat tine cea a vecinului biggrin.gif , Astra .. am deja si vb cuiva .. "de ce oare nu am loc in ea?" blush.gif

Daca vrea Santa Fe eu zic ca e o alegere buna.Daca a putut sa compare doua masini asa de diferite eu zic ca a demostrat ca e lipsita de "fumuri" asa ca hai sa-i dam credite :wave:

De ce Santa Fe ? Pentru ca daca ii place va zambii mereu la volan si desi va fii o femeie mica intr-o masina monstru va fii vesela si va arata mult mai frumos de afara decat sa fie incruntata beer.gif

Obsesiile nu mor niciodata cu adevarat blush.gif
Angela .. pe ea biggrin.gif


Esti prea subiectiv: iti arat eu o suta de proaste/urite/crispate cu Patrol-uri sau cu LC-uri. Doar sa vii in Buc (aici e corect cu 2 i). Decit o inconstient(a) intr-o masina de 2 tone...mai bine una timorata intr-o masina de 700 de kg.
Fii are alt sens......corect, in ambele cazuri e cu un i. Fii inseamna exclusiv copii-baieti. Nimic altceva. No offence!
_Daniel_
Sunt multi care arata incruntat in masini si e posibil sa aiba si motive doar de asta mai si traim , ca sa ne suparam biggrin.gif insa consider ca depasesti putin linia..

Chiar nu va ce rost are expresia "mai bine o timida decat o inconstienta ".Ar fi bine daca nu am fi misogini.Nu crezi ?Tu daca ti-ai lua o masina de 2 tone ai devenii brusc inconstient ?!?
Femeile conduc mai prost ca barbatii pentru ca asta tine de etica societatii .. sot si sotie .. va conduce el..prieten si prietena ..va conduce el .. ca sa nu se vada ciudat ..Plus ca nu e vorba ca ele conduc mai prost ci e vorba ca poate coduc mai atent.
Daca nu iti strunesc comenzile unei masini sa o accelereze spre semafoare sau sa se bage in zig zag ca "barbatii adevarati" nu inseamna ca ele conduc prost..cred ca daca am intreba politia rutiera ar zice ca sunt cele care conduc regulamentar..
Crede-ma sunt multe femei care conduc mai bine ca tine sau ca mine sau ca altul care se crede superior..

Concluzie ??!!??

Nu vad exprimarea deloc politicoasa ... deci Angela mai bine ramai tu timida , ca daca iti dam masina devii inconstienta si nu stii ce sa faci tu cu 2 tone..

Oricum trebuia sa intelegi pana acum ca nu se zice unei femei ca nu e in stare de ceva..ca tocmai atunci ii se pune pata biggrin.gif
Tariceanu112740
pai.. ideea e ca unele femei prefera masinile mari.. datorita faptului ca vor sa para mai inspaimantatoare.. sa fie mai stapane :evil: .. le shade bine.. mie unu` imi plac.. deobicei.. te astepti ca dintr`o masina mare sa coboare.. unu` mare cat muntele.. si ramai surprins sa vezi o gagica:)) asa da femeie:))
air_wolf
nu putem lua doar accesoriile de linga masina, respectiv cele doua fiinte? biggrin.gif
AZAZEL
nu am stiut unde sa postez si m-am gandit sa o fac aici.
de ce cineva ar da banii pe un optional scump asa cum este trapa? la mercedes , audi si bmw o trapa costa peste 1000 euro DDP. de ex la audi A4 trapa costa 1123 euro ddp.
ce faci cu o trapa, la ce foloseste, ce avantaje are ?
ce dezavantaje are?

se merita atata banet pt o trapa?
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Nov 22 2008, 03:45 AM) *
nu am stiut unde sa postez si m-am gandit sa o fac aici.
se merita atata banet pt o trapa?


E bine aici.
Eu unul nu as da. Ma rog, eu, consumator de masini japoneze, nu am posibilitatea sa cumpar "trapa" separat c la pachet. Cind a fost cu Legacy; era bagata la pachet cu tapiterie de piele si scaune electrice. Si mai adauga vreo 1400 de dolari si vreo 25 de kg. Eu vroiam masina mai sport - asa ca am refuzat. La Forester, a fost inclusa la modelul pe care il vroiam.

Avantaje: da e misto sa ai ceva ventilatie in masina, naturala, si cel putin la Forester, pina la vreo 80 kph e ok cu ea deschisa (are una mare, cit si pt pasagerii din spate). Si daca se inalta doar putin, are rol de ventilatie, tragind caldura de la motor - iar tu nu mai ai bnevoie sa dai drumul la ventilator - asta in zilele de toamna cind ai merge cu ceva aer cald dar nu este foarte frig afara. Si stiu eu, mai admiri o panorama in oras; o cladire; mai faci o poza etc.

Dezavantaje: adauga greutate; daca te plimbi intre 10 am si vreo 3-4 pm soarele iti bate in ochi in masina prin trapa - ceea ce te forteaza sa o inchizi; mai costa si o gramada de bani.

Eu unul nu as da banii.

AZAZEL
QUOTE (f1anatic @ Nov 22 2008, 12:31 PM) *
. Si stiu eu, mai admiri o panorama in oras; o cladire; mai faci o poza etc.

Dezavantaje: adauga greutate; daca te plimbi intre 10 am si vreo 3-4 pm soarele iti bate in ochi in masina prin trapa - ceea ce te forteaza sa o inchizi; mai costa si o gramada de bani.

Eu unul nu as da banii.


la asta ma gandeam si eu ca mai poti vedea o panorama, poti face poze, poti filma samd. cand mergem in concediu la munte, ca sa facem poze fie le facem prin prabriz sau daca pozitia permite deschidem geamul, fie oprim f des incat nevasta-mea incepe sa se enerveze. daca ai trapa, nici nu mai e necesar sa opresti atat de des. de fapt cam asta ar fi singurul motiv pt care as da banii pe trapa. ventilatia nu prea ma intereseaza.

cat despre greutatea unei trape, chiar nu aveam idee. ma gandeam ca nu adauga mai mult de 5-10 kg.
totusi, sa arunci atat banet!!!

nu ar putea sa apare probeleme cu defectarea mecanismului de deschidere/inchidere? nu ar putea sa apara infiltratii de apa?


alte opinii??!!
Watcher
QUOTE
nu ar putea sa apare probeleme cu defectarea mecanismului de deschidere/inchidere? nu ar putea sa apara infiltratii de apa?

Sigur ca ar putea dar statistic vorbind trapa in sine nu e o problema :-) Legat de asta vreau sa spun ca in functie de masina este mai usor sa iesi pe trapa daca stai in spate si te ridici in picioare decat daca esti in fata.
Apropos de poze si panorame, mi se pare mult mai smechera optiunea care a inceput sa se raspandeasca lately - cea de acoperis panoramic.
20krpm
la mine e must be, si o folosesc foarte des. propriu zis e in loc de aer conditionat, atunci cind afara e nici prea prea nici foarte foarte. de ce? de placere, si pentru ca nu-mi bat capu cite chile are. presupun ca economia de benzina pe care o fac folosind trapa in loc de aer conditionat compenseaza suficient, si p-orma benzina e asa de ieftina... wink.gif
FAR EASTERN
QUOTE (Watcher @ Nov 22 2008, 03:23 PM) *
Apropos de poze si panorame, mi se pare mult mai smechera optiunea care a inceput sa se raspandeasca lately - cea de acoperis panoramic.



Cred ca ai vrut sa zici "parbriz panoramic", nu? Asa cum are Astra si Velsatis. O idee de acoperis panoramic e cel de la Q7, asa numitul "open sky roof", care e practic o trapa mai mare.
T u d o r
Nu e parbriz Far, e chiar acoperis de sticla (plexiglas), asa au SW-urile de la Peugeot de ani buni. E de efect, dar iarna iti cam tine de...frig. biggrin.gif In rest, nimic mai placut decat sa te uiti prin el la semafor noaptea si sa vezi si cerul instelat.

Azazel, daca esti fumator trapa e mana cereasca. Se duce fumul instant, zici ca ai hota si nici nu te trage curentul, ca in cazul geamului lateral deschis. In rest, eu nu prea sunt adeptul diversilor curenti de aer prin masina, fie ei si mici-mici ca la trapa. Daca ma prind 5 minute, m-am ales cu migrena pe o zi.
ozz86651
Te trage curentul biggrin.gif parca sinteti babe de 80 de ani, pai bietul 20krpm ce sa mai zica?

QUOTE
la mine e must be, si o folosesc foarte des.


Esti primul om care il aud zicind asta. Eu am doua masini cu trapa da nu ca as fi vrut eu, ci ca asa s-a intimplat... am vrut eu sa o folosesc o vreme dar am ajuns la concluzia ca nu are nici o utilitate. Cea mai mare parte din zi te bate soarele in cap sau in ochi prin trapa, daca picura s-a dus distractia, mai iti cade ceva prin ea in masina (stii gainatii aia de pe masina? e, cu trapa o sa fie tratament antichelie). Practic se poate folosi numai seara, dimineata devreme si noaptea. Cu ea sau fara ea deschisa e tot dracul ala, nu simti contactul cu exteriorul ca la geamul lateral. Asa ca in oras eu prefer de mie de ori geamul din usa, iar in afara oricum si trapa e putin zgomotoasa (desi foarte suportabil) asa ca nu o tin prea mult deschisa.



20krpm
20krpm sufera de aceeasi boala: cum sta in bataia directa a aerului conditionat, cum si-a luat-o. dar nici trapa, nici convertibila, nu il expun la curentul de aer.
adi.mitrea
Strict la subiect, cumpărăm mașini mai scumpe pentru că simțim nevoia să cheltuim bani pe un fier despre care credem că ne poate face mai potenți social, sexual, financiar și intelectual. Practic și un Ferrari și un Logan fac același lucru, te duc de la A la B.

1. Mașina ca accesoriu
Este precum un ceas sau o bijuterie. Ți-o cumperi pentru că te caracterizează. Valorile pe care marca respectivă și le-a câștigat prin produsele însele sau prin eforturile departamentului de marketing sunt similare / complementare cu valorile tale.

2. Mașina ca element de evadare
De ce credeți că oamenii care muncesc 12 ore pe zi și în weekend își cumpără SUV? Pentru că marketingul a avut grijă de creierașul lor și le-a spus că pot folosi mașina pentru escapadele în natură. Din păcate asta se întâmplă în visele lor, în "escapade" de 20 de minute între două semafoare. La fel ca și un nordic care cumpără cabrio...

3. Mașina pentru epatare
Băiatu cu ceafa groasă, ratat din anumite puncte de vedere și incapabil să atragă atenția altfel, își va cumpăra cea mai mare mașină care există pe piață. Așa va atrage atenția (invidia, crede el) și se va simți mai în siguranță (și iar spun că majoritatea SUV-urilor și offroader-elor nu oferă protecție prea bună la impact)

Și câte și mai câte. Puteți să completați și voi dacă vreți.

OT: Trapa e foarte utilă pentru ventilație. Practic eu aș înlocui oricând AC sau geamul deschis cu trapa. Din păcate mașina mea nu are așa ceva, de montat una costă cât nu face, iar dacă o iei ca opțional pe mașină la fel. E prea scumpă.

OT2: Santa Fă nu e el urât tare la exterior, dar iluminarea aia albastră din interior pare atât de ... coreano - chinezească și de ieftină și de lipsită de gust... Strict legat de mașina asta am început să nutresc sentimente negative și din cauza posesorilor. La fel și cu Q7. Bucureștenii, mai ales ăia care merg cu / pe lângă linia tramvaiului 41, știu de acel tâmpit care a intrat cu Santa Fă-ul pe linia de metrou ușor a lui 41, ca să evite aglomerația. Evident că la un moment dat a rămas înțepenit!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.