Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Parerea mea!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
9111041
Buna tuturor si bine v-am gasit!va urmaresc cu interes de aproape 2 saptamani,si asta pentru ca urmeaza sa achizitionez o masina marca Volkswagen.Sunt de-a dreptul uluit cate critici proaste sunt la adresa noului passat(am uitat sa va spun ca eu locuiesc in austria)si asta nu ca nu ati avea dreptate pentru ca va cred pe toti cei care spuneti ca ati avut probleme cu noul model ,ca service-ul in romania lasa mult de dorit , va cred de asemenea.sunt uimit pentru ca in europa de vest masina a avut parte de un adevarat succes,in sensul ca doar in austria in 2006 a fost in topul vanzarilor si a castigat detasat
(aprox 49.000 exemplare vandute) .Sunt convins ca si cele de aici au anumite probleme insa nu atat de multe ca si cele din romania .Cercetand am ajuns la o concluzie ..si anume ...preturile cip din romania nu sunt nici pe departe aproape de preturile cip din germania ,austria ,franta, sunt diferente astronomice in sensul ca in romania masinile sunt mult mai ieftine(si nu doar marca vw)...deci parerea mea este (si o spun cu parere de rau pentru cumparatorii din romania )ca loturile de masini trimise in europa de est sunt ceva diferite de cele din europa de vest ....undeva este o pacaleala,nu stiu exact unde insa este ,si ma indoiesc ca cei pacaliti sunt vesticii si asta in baza ca "au mai multi bani,deci cerem mai mult"cat despre calitatea masinii....eu sunt impresionat cu adevarat ....totul este bine finisat si bine pus la punct...cineva afirma ca a vazut un interior de plastic ce imita aluminiul ...ei am vazut o masina cu "aluminiul" si culmea...chiar este aluminiul....ce am mai remarcat este ca optionalele in romania sunt mult mai ieftine...deci clar ceva e putred!!Maine ma duc sa imi cumpar un passat variant highline cu motor de 2.0 tdi ,are 30.oo km si costa in jur de 26.000,are in dotare sistem de navigatie cu dvd,xenon,si sistem de control al presiunii din roti,asta este extra fata de ce are highline din dotare .pretul unei masini noi cu dotarile respective (pretul cip ma refer )este de aproximativ 31.900 de euro ...dar in romania este mult sub ....oricum parerea mea este ca e o masina foarte reusita iar la partea (care m-a dezamagit extraordinar de mult) cu "vezi passatul la toate colturile si toti pietarii si valutisti"nu pot sa spun decat:Domnilor,in autstria troneaza ultimul model de mercedes e-calsse..in taximetrie iar bmw seria5 il vezi peste tot ,asta ar insemna ca niciodata sa nu imi cumpar un model din cele mai sus amintite si asta pentru ca le vad peste tot ?fiti seriosi !!!! scuze daca am suparat pe cineva insa asta este parerea mea !!!!bafta si multi kilometri fara reparatie si incidente !!!
Cristi2
stai linistit, in Romania a aparut un fel de curent anti VW, mai ales daca e si TDI. important e ca cel care a achizitionat masina sa fie multumit de ea, sa nu-i fie inselate asteptarile.

cat despre partea cu loturile diferite, inclin sa-ti dau dreptate. probabil nu in totalitate si nu la toate marcile, pare sa existe o 'triere' a autovehiculelor trimise spre Romania...
m100342
Salut si eu cred ca se fac diferente in privinta loturilor si nu numai Vest-Est,ci chiar Vest-Vest si o sa va dau si un exemplu.De curand am vrut sa-mi cumpar un Ford Focus second-hand din Germania gasisem din 04.2002 1,6i Euro 4.Intre timp,neamtul l-a vandut.Apoi am gasit un altul,tot 1,6 i din 2003,tot in Germania,care fusese adus din Italia,dar care avea Euro 3!Nu mi-a venit sa cred asa ca l-am rugat pe neamt sa-mi trimita brief-ul masinii prin fax ca sa ma conving,si intr-adevar era euro 3!De aceea cred ca lotul pentru germania este mai bun decat pentrul restul lumii.Parerea mea.
Cristian99194
Ar fi interesant sa posteze un punct de vedere realist si un dealer VW vis-a-vis de cele relatate de 9111041.
9111041
cu siguranta e ceva necurat la mijloc , imi pare rau ca nu stiu sa va spun exact ce anume dar uite va dau un exemplu in ce priveste preturile la masini respectiv preturile din austria comparativ cu cele din romania ,preturile sunt luate de pe ambele site-uri oficiale ale volkswagenului din cele 2 tari
Prima este din romania :
Passat Variant Highline D 140/103 2.0l Manuala, 6 trepte 4 EUR 24.377,-
Passat Variant Highline D 140/103 2.0l Manuala, 6 trepte 4 EUR 24.896,-
Passat Variant Highline D 140/103 2.0l Manuala, 6 trepte 4 EUR 23.051,-
Passat Variant Highline D 140/103 2.0l Manuala, 6 trepte 4 EUR 23.569,-
(observati va rog ca sunt 4 variante de preturi desi toate motorizarile sunt la fel ,si aceleasi cuti de viteze,poate ca romanii vad in mai multe feluri cum este un variant )

aici este lista de preturi din austria:

Passat Variant Highline TDI Dieselpartikelfilter
D 140/103 2.0 6 Gang - EUR 34.533,-
acest pret este cu toate taxele incluse asta inseamna 28% peste pretul cip ,dar daca faceti un calcul vedeti ca pretul cip al masini din austria este undeva la 27000 de mii de euro pe cand cele din romania ...le puteti vedea si voi.....si inca ceva in lista lor de masini este doar un singur model passat variant 2.0 140 de cai diesel si nu 4 ca si la romani!!
Nu stiu ce sa mai spun dar ceva sigur nu e in regula oricine ce ar spune si de curiozitate saptamana viitoare voi fi in romania si voi cauta un dealer autorizat volkswagen sa compar masina pe care eu o am cu masina pe care el o vinde (ma refer la acelasi model) si am sa va spun ce diferente am vazut daca sunt diferente ce se pot vedea cu ochiul liber!!
bafta si mult noroc tuturor!
9111041
si inca ceva :multi spun ca noul volkswagen nu este fiabil .....nu stiu ce intelegeti voi prin fiabilitate insa la un consum mediu in afara de 6 litri/100 km(si nu mergi cu 90) si in oras 8 litri(in conditiile in care in traficul in care eu ma misc rar vede masina treapta a-3-a),si cand cei de la service mi-au spus clar sa nu calc pe la ei decat daca apare o defectiune ,iar daca nu ,odata la 30.000 de km sau 2 ani ,depinde ce vine prima data ,iar atunci pt tot pot plati undeva intre500-700 de euro ...hm...pai eu spun ca (cel putin pentru mine )masina e mai mult decat fiabila!
Cristi2
fiabilitatea se "cantareste" dupa cativa ani de functionare si facandu-se niste medii.
adevarul ca au existat niste loturi la VW-urile recente la cares-a schimbat volanta inca in garantie si la care au picat niste turbine la km relativi putini. s-a descoperit ca acele turbine faceau parte dintr-un lot fabricat, dupa cum spun gurile rele, la Turbomecanica...
si inca ceva : Romania este un teren mai neortodox pentru a testa fiabilitatea masinilor. sau dimpotriva ?
oricum e clar, uzura ce o aduc 100 000 km de Germania corespunde la aproximativ 50 000 km de Romania.
MotorHead
QUOTE(9111041)
Sunt de-a dreptul uluit cate critici proaste sunt la adresa noului passat
Cate anume? Si de la cine? Trebuie sa filtrezi un pic si criticile astea tongue.gif Chiar daca exista critici, trebuie tinut cont ca Passat-ul este o masina foarte vanduta si nu conteaza atat numarul criticilor cat procentul lor. Si statistic, utilizatorii cu probleme tind sa scrie mai des pe un forum si sa ceara ajutor sau sa injure decat cei care nu au probleme. De asemenea, multe Passat-uri au ajuns in Romania la mana a 2-a, si de asta trebuie iarasi tinut cont...
QUOTE(9111041)
deci parerea mea este (si o spun cu parere de rau pentru cumparatorii din romania )ca loturile de masini trimise in europa de est sunt ceva diferite de cele din europa de vest
Nu cred asa ceva.
QUOTE(9111041)
...oricum parerea mea este ca e o masina foarte reusita iar la partea (care m-a dezamagit extraordinar de mult) cu "vezi passatul la toate colturile si toti pietarii si valutisti"
Eh, asta e, de regula, opinia unor pseudo-intelectuali...Sunt si aici pe forum vreo 2 care sustin asa ceva, si alti cativa care aproba. Vezi Doamne, unii (care probabil in sinea lor sunt constienti de adevarata lor *valoare*) se considera mai intelectuali daca nu au VW. E cam trist ca in lipsa de alte argumente in favoarea propriului statut social sa te folosesti de o masina. Din fericire (sic) la fel de agramat esti si cu Avensis si cu Ferrari si cu Aston Martin, nu ii poti pacali pe multi.
QUOTE(9111041)
daca faceti un calcul vedeti ca pretul cip al masini din austria este undeva la 27000 de mii de euro pe cand cele din romania ...le puteti vedea si voi.
S-ar putea sa nu aiba exact aceleasi optiuni.
Titus112364
Lucrez in Automotive, iar proiectul la care lucrez are ca si client direct VW.
Am fost de cateva ori la Volkswagen (Wolsburg). Am vazut mult din fabrica si am aflat cu surprindere de la omologul german ca sunt linii de productie separate (Vest/Est), si nu neaparat ca se pun piese mai proaste dar pentru masinile pentru Europa de Est se folosesc piese fabricate in Europa de Est si tari nonEu asa ca sunt mai ieftine.
Suspensiile si trenul de rulare difera pentru Est si Vest, samd.

Dar asta nu inseamna ca nu sunt calitative VWurile din RO!!!

Curentul impotriva VW si in special TDI a aparut datorita costurilor foarte mari pentru intretinere avand in vedere ca unele nu pot fi realizate decat la reprezentanta!! (ex: schimbarea curelei de distributie, defecte cutie automatica)
Cristi2
schimbarea curelei de distributie ??
lol
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.