Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ford vinde Volvo
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
chevy
Ford vinde Volvo cu 8 miliarde de dolari.
Sursa pe: http://www.stiriauto.ro/articol/2345/Ford-...arde-de-dolari/
florin55503
si cu banii
de pe volvo cumpara la craiova.
cod
Doar o mica parte din ea biggrin.gif
mike.omega
Si pe astia?! blink.gif
Ford vinde Jaguar, Land Rover si acum Volvo?! S-au tampit sau au probleme financiare?! biggrin.gif
Daniel82791
Nu s-au tampit, dar au intr-adevar probleme financiare. Uriase. Mai mari ca la GM.

Oare asta nu inseamna ca s-au tampit?
Laurentiu_007
Am citit azi in ultimul nr al revistei ams ca exista doar un zvon ca Ford vrea sa vanda Volvo iar BMW sa cumpere marca suedeza. Insa nici una din nu recunosc ca ar fi existat negocieri sau trataive in acest sens. Sunt un mare fan volvo si sincer m-as bucura daca ar fi preluat de BMW decat de Renault :puke: sau o marca din China :puke: :puke: . Oricum cred ca Ford are foarte mult de pierdut daca renunta la volvo.
ValiR
Nu stiu daca are mult de pierdut, pentru ca e posibil la ora de fata sa nu aiba alternative. Depinde in grup cine aduce profit/pierderi si care sunt valorile lor. Cred ca la momentul achizitiilor respective Ford s-a intins cam mult si poate de asta s-a ajuns aici. Nu e usor sa tii sub aceeasi aripa marci premium si sa le mentii si profitabile.
ozz86651
Mai mult ca sigur ca Volvo ruleaza in pierdere, asa ca normal ca vor sa se scape de ea. La urma urmei si daca merge in cistig, pretul conteaza.
Radu97668
"Din surse apropiate conducerii Ford Europa se pare ca Volvo a reusit sa stranga un profit de jumatate de miliard de dolari anul trecut"[/i]
Se pare ca totusi nu merge in pierdere.
florin55503
QUOTE(Radu97668)
"Din surse apropiate conducerii Ford Europa se pare ca Volvo a reusit sa stranga un profit de jumatate de miliard de dolari anul trecut"[/i]
Se pare ca totusi nu merge in pierdere.


pai si atunci de ce il vinde???? cred ca sursele astea vb prostii. nu vinzi ceva ce merge pe profit si tii ceva ce merge in pierdere
Laurentiu_007
Chiar daca Volvo este in profit datoriile Ford sunt foarte mari in continuare, iar vanzarea totala a marcii poate ca i-ar scoate din criza. Cred ca asta e motivul vanzarii.
Daca Ford chiar vrea sa vanda Volvo imi doresc foarte mult sa fie cumparat de BMW, desi nemtii sunt cam reticenti dupa dezastrul Rover.
cod
Vanzand o companie de 8 miliarde de dolari Ford isi acopera o parte buna din pierderile de 12 miliarde (pe anul trecut !!!!!). Dar vanzarea unei companii profitabile nu prea isi are sens. Adica o vinde pe asta si ramane cu celelalte care vor da si anul asta o gaura de tot 12 miliarde? De fapt 12.5 miliarde ca se scade si profitul adus de Volvo.
chevy
Mai exista Mazda unde Ford este majoritar. Iar, Mazda este pe profit.
Probleme legate de pierderi sunt in America. Ford Europa este pe profit. Nici nu avea cum sa fie altfel dupa vanzarile la Fiesta si Focus, iar acum cu noul Mondeo vor castiga si mai mult. Este o masina tare!
ozz86651
In Europa Ford concureaza cu masinile europene si intradevar, ii e mai usor.
Cit despre profitul Volvo, Ford o sa ia un pret mult mai bun pe ea, acum ca e in profit, decit daca era in pierdere caz in care o dadea cu nimic. E o afacere mult mai buna sa aduci o companie pe linia de plutire si sa o vinzi (dovada ca multe firme financiare fac genul asta de tranzactii), decit sa dai o epava.
Si intradevar Ford si GM sint pe buza falimentului, nu cred ca genul asta de vinzari sa-i salveze.
Laurentiu_007
Oricum ar sta lucrurile, daca Ford vrea sa vanda Volvo mi se pare o miscare proasta pentru Ford si un avantaj pentru Volvo, cu conditia sa fie cumparata de BMW. Desi nu prea cred ca se vor "arunca" nemtii sa cumpere Volvo.
ValiR
Nici pentru BMW nu va fi usor, stim experienta care au avut-o cu Rover. De asemenea nu stiu cum stau lucrurile cu Rolls Royce in cadrul BMW la ora actuala. Iar Volvo e si ea marca premium, o strategie clara nu ar fi usor de stabilit cred. Sa tinem cont si de faptul ca Volvo era pana acum o alternativa la marcile germane, ori sub aripa BMW nu stiu daca va mai fi la fel.
Laurentiu_007
Da, uite ca la asta nu m-am gandit. Ai dreptate Vali. Poate ca din cauza asta multi au ales BMW in loc de Rover(ma refer la imagine in special), chiar daca Rover avea tehnica nemteasca. Poate ca de aici a pornit esecul englezilor.
Paul46623
Nu cred ca BMW se va incumeta sa ia Volvo dupa experienta cu Rover. Doua marci premium, cu o oferta aproximativ similara (raportata la tipurile de caroserii, dotari, preturi, imagine etc.) nu prea pot convietui. VAG abia se tine laolalta, si asta mai mult datorita inertiei. Ii vad mai degraba pe R-N drept principali favoriti. O divizie premium nu le-ar strica deloc. In orice caz, mai bine ei decat chinezii.
ValiR
Si am putea tine cont si de stirea asta:

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/312...Land-Rover.html

Ar fi interesant poate daca Renault-Nissan ar lua Volvo insa nici acolo lucrurile nu sunt 100% ok, din cate stiu Nissan are ceva probleme financiare. Iar Renault deja a facut ceva pasi in directia segmentului premium dar nu cred ca vor sa atace direct Clasa C, A4 si Seria 3 deocamdata. Peste 5 zile, pe 25 iulie, Carlos Ghosn va anunta rezultatele financiare ale grupului pentru prima jumatate de an.
Laurentiu_007
Incredibil!!!!
Ford are probleme mai mari decat ma asteptam daca ii bate gandul sa scoata la vanzare si Land Rover si Jaguar blink.gif ! Sincer nu as vedea un viitor stralucit pentru cele doua marci daca le cumpara Tata.
Cat despre achizita celor da la Renault-Nissan a Volvo... doamne fereste! Nu vreau sa imi amintes cate probleme de fiabilitate au avut S70 si S40 pentru ca foloseau tehnica Renault. Totusi nu cred ca acest lucru se va intampla pentru ca, asa cum ai zis, Nissan are ceva probleme financiare, iar Renault doar ce a lansat Twingo si Laguna si are nevoie cat mai repede de bani pentru a-si acoperi cheltuielile cu cele doua modele. Nu ii vad in stare sa mai cheltuie cateva miliarede bune.
_Daniel_
QUOTE(florin55503)
pai si atunci de ce il vinde???? cred ca sursele astea vb prostii. nu vinzi ceva ce merge pe profit si tii ceva ce merge in pierdere




QUOTE(ValiR)
Nici pentru BMW nu va fi usor, stim experienta care au avut-o cu Rover. De asemenea nu stiu cum stau lucrurile cu Rolls Royce in cadrul BMW la ora actuala. Iar Volvo e si ea marca premium, o strategie clara nu ar fi usor de stabilit cred. Sa tinem cont si de faptul ca Volvo era pana acum o alternativa la marcile germane, ori sub aripa BMW nu stiu daca va mai fi la fel.


Corect..

Nimeni nu vinde ceva ce merge in profit .. asta inseamna ca isi poate platii costurile de functionare si va putea chiar sa plateasca la o adica si alte costuri de functionare..Daca asta este in profit atat de sigur.. iar Ford nu are bani e clar ca are alta gaura neagra in buzunar .. asa ca ma indoiesc ca asta e situatia..

Problema pentru volvo va fii in primul rand tehnica daca nu va fii cumparata de o marca nemteasca pentru ca imaginea Volvo va avea de suferit din prisma fiabilitatii..
In al doilea rand.. si daca va fii preluata de altcineva... este foarte posibil sa isi piarda imaginea de brand .. iar noua firma sa vina cu designerii lor ...care am vazut iar si iar ca astia nu sunt in stare sa scoata decat un desing per gama .. iar la 3 ani sa ii faca un facelift .. Sa imi vad un S40 care este totusi o masina frumoasa , atat agresiva cat si limuzina .. cu un spate gen C4 .. si care sa intre in service mai des ca angajatii de acolo ..

:bash: .. ne vine sa ne impuscam ... si sa vedeti atunci cum in 2 ani va fii iar vanduta... "nu este profitabila " ...

Ca sa iei o marca premium si sa crezi ca va face bani pentru tine in baza imaginii fostilor proprietari sau modele..... Volvo e oricand mai premium ca Renault... pe care nu ii vad decat in segmentul de mijloc .. chiar si cu Megane ..asa ca sa speram ca nu o strica naiba de tot..

Comparand treaba pe care au facut-o nemtii Audi la Seat sau VW la Skoda ... si Renault la Dacia .. atat ca ritm cat si calitate ...mai bine cumparam noi .. Dacia .. pe Volvo ... biggrin.gif
ozz86651
Volvo nu mai are demult nici o imagine de brand... cam de cind a fost preluat de Ford.
BMW ar trebui sa cumpere Jaguar, nici ala nu mai are imagine tot de cind e al lui Ford dar acolo e mai usor.

QUOTE
Nimeni nu vinde ceva ce merge in profit


Ba s-o crezi tu, depinde cit e profitul. Daca iti aduce 5% pe an mai bine il dai naibii, banii astia se obtin fara nici un efort si fara nici un risc.
Laurentiu_007
Tot timpul am facut o paralela intre SAAB si Volvo si mereu am fost de parere ca SAAB are foarte mult de suferit din cauza politicii GM; in mare platforme comune (si noi,si vechi) pentru n masini, lucru care s-a vazut in saderea increderii in aceasta marca in general. Dar asta e alta poveste. Vroiam sa spun ca Volvo, desi apartine de o marca americana, la fel ca SAAB, si-a pastrat nealterata identitatea proprie. Chiar eram surpins de faptul ca marcile din brandul Ford si-au pastrat identitatea de marca. Cel mai clar se vede la Jaguar. Asta pentru ca aceste marci au avut designerii lor care au avut grija sa pastreze aspectul secific fiecarei marci. Cred ca daca Volvo va fi preluat de un constructor "de masa", care nu ofera in primul rand calitate premium si pastreaza designul specific marcii, marca asta va avea mult de suferit. Poate mai mult decat in perioada cand apartinea de Ford. Oricat de mare fan Volvo sunt trebuie sa recunosc ca de mai bine de 10 ani masinile Volvo... nu mai sunt Volvo. Ma doare sa o spun dar asta este. sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.