Help - Search - Members - Calendar
Full Version: !PROBLEME! IAR
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
_Constantin_
Cum bine stiti cutia de viteze pierde ulei pe la un semering. Se va inclocui pe garantie, piesa e la Pitesti la service dar mecanicii sunt in concediu si nu ma poate programa mai devreme de 1 august.

Problema e urmatoarea. Eu pe 1 August ma duc s-o recuprez pe sora-mea de la aeroport si sincer mi-e cam frica. Tata s-a plans ca ii intra greu in viteza, mie mi s-a intamplat ca la viteza mare sa nu vrea sa intre in V-a si nici IV-a, pedala de ambreiaj se inmuia si cadea aproape la podea.

La service mi-au spus ca nu pierde atat de mult ulei incat sa nu se poata merge si ca nu stiu de unde faza cu ambreiajul. Acum va intreb si eu pe voi, astia mai priceputi... ce fac? De la ce e faza asta de nu vrea sa intre in viteza? Exista vreun pericol? Doar ce ma calmasem si eu cu masina asta ...
vio
se strica .. o inlocuiesc pe garantie . ei stiau de prb si ti au zus sa mergi ca nu intampla nimic, bine ar fi sa iei ceva scris de ei , si te doare-n basca
mike.omega
Corect, sa-ti dea scris si parafat ca poti sa rupi cutia in 2-a si stai linistit ca pana la 1 aug nu mai e mult blush.gif
ivd
nu stiu ce s-a facut la cutia ta dar la pompa de ambreaj s-a umblat? am intalnit aceeasi problema dar la alt tip de masina. in momentul cand a cazut pedala nu ai mai putut schimba treptele ? daca da, atunci cutia nu are nici o problema daca nu, s-ar putea sa ai probleme la pinioanele sincrone 3-4 respectiv 5(m-as mira la o asa marca de masina, eu mai mult as merge pe problemele generate de pompa de ambreaj) . iar faptul ca pierzi ulei este alta problema care nu influenteaza atat de rau (pana la o anumita limita) functionarea cutiei de viteze. poti sa mergi si cu o jumatate de litru in cutie si sa schimbi treptele foarte bine. bineinteles cutia va face un zgomot specific(ungerea pinioanelor nu se mai face la parametrii normali ) si pana la urma duce la griparea acestor si cutia ajunge zob.
_Constantin_
QUOTE(ivd)
nu stiu ce s-a facut la cutia ta dar la pompa de ambreaj s-a umblat? am intalnit aceeasi problema dar la alt tip de masina. in momentul cand a cazut pedala nu ai mai putut schimba treptele ? daca da, atunci cutia nu are nici o problema daca nu, s-ar putea sa ai probleme la pinioanele sincrone 3-4 respectiv 5(m-as mira la o asa marca de masina, eu mai mult as merge pe problemele generate de pompa de ambreaj) . iar faptul ca pierzi ulei este alta problema care nu influenteaza atat de rau (pana la o anumita limita) functionarea cutiei de viteze. poti sa mergi si cu o jumatate de litru in cutie si sa schimbi treptele foarte bine. bineinteles cutia va face un zgomot specific(ungerea pinioanelor nu se mai face la parametrii normali ) si pana la urma duce la griparea acestor si cutia ajunge zob.


Mersi mult de sfat. O sa-i pun sa investigheze.
vio
costache iti povestesc la Iashi ce si cum , eu am spart o cutie de viteze la dacie , e aceiashi poveste la orice masina, ideea este ca pierderea ta de ulei nu prea are aface cu ambreiaju , cel mult sa se scurga pe acolo . in cazul asta ambreiaju se imbiba cu ulei si vapori de ulei si tre schimbat pt ca nu mai este bun si devine alunecos , nu mai este uscat 100%

caderea aia de ambreiaj am avut-o si eu , dar sia revenit . e ceva legat de placa sau de cat de mult tzii piciorul pe pedala biggrin.gif
Legionaru'
QUOTE(vio70407)
e ceva legat de placa sau de cat de mult tzii piciorul pe pedala biggrin.gif


Asta i-am spus si eu!
ivd
placa de ambreaj nu are nici o treaba cu faptul ca ramane din cand in cand pedala apasata aici ar trebuii sa-si revina singura daca pompa functioneaza bine. aceasta(placa) este actionata de rulmentul de presiune si la randul ei actioneaza discul de ambreaj rupand astfel legatura dintre cutie si motor.
da inteleg logica voastra in sensul ca placa sa nu exercite destula presiune pe disc si astfel..... dar totusi vb de toyota si motorul este relativ nou!
la ambreajul clasic pedala de ambreaj ramanea in blana daca se rupea cablul de ambreaj.
eu de la expresia pedala de ambreiaj se inmuia si cadea aproape la podea. banuesc mai mult pompa.
sper sa nu considerati ca intru in contradictie cu voi dar am simtit nevoia de a detalia parerea mentionata mai sus
vio
a nu deloc, dar de ce am zis asa ca e de la SOARELE ala al placii ca si fratimiu cam tine piciorul pe pedala si are acelashi simptome cand merge el , cand merg io sau taicamiu nu are absolut nimic


aaa si costache cand mergi la drum lung si nu schimbi vitezele des se intareste ambreiaju nu ? si nu mai ai senzatia aia ca patineaza discul.
_Constantin_
La mine nu a patinat deloc discul pana acum.

ivd mi s-a scimbat de 3 ori rulmentul de presiune degeaba, fara sa fie defect, crezi ca poate fi de acolo?

Da, tin piciorul destul de mult pe pedala dar il tineam si la Megane si ala nu a avut nimic 120.000km. Refuz sa cred ca-ti trebuie nush ce stil de condus pentru Toyota, la fel si cu placutele.

Problema apare doar in sarcina, turatie gen 4500 in IV-a si schimbat rapid de tot a V-a( Legionaru poate certifica cam cat de repede pot schimba). Acum tata zice ca si lui ii intra cam greu in viteza dar nu prea ma pot lua dupa el ca nu prea se pricepe.
ivd
constantin de ce s-a schimbat rulmentul de presiune? acesta este folosit doar cand se apasa pedala de ambreaj. in acel moment se auzea un zgomot(un fel de huruit)?
placa cu discul se invart si atunci cand vrei sa schimbi vitezele rulmentul apasa pe disc pt debraiere. de fapt doar partea din mijloc a rulmentului este in contact cu placa si sa nu se intalneasca doua parti, una in miscare(in speta rotirea) si alta fixa trebuie ca si camasa interioara a rulmentului sa aiba miscarea de rotire foarte fina si usoara.
placa are urme de uzura?(o vezi doar cand iti da cutia jos)
daca rulmentul(!!!iiii wacko.gif ) facea probleme in mod normal trebuia si placa schimbata asa cum a zis si vio soarele acesteia era afectat.

raman la parerea mea pierzi presiune la pompa de ambreaj!

ia incearca sa faci 2 - 3 pedale inainte sa schimbi(inainte incerci normal si daca vezi ca nu merge faci 2-3 pedale). stiu pare de domeniul fantasticului dar altfel nu-mi dau seama cum ai putea sa verifici.

P.S.
te invidiez pentru inima care o ai. eu daca pateam asa(sunt din fire un tip patimas si ma atasez repede de lucrul meu) ori acum ii urcam pe toti pe garduri ori dadeam eu coltul.
vio
pai cat de repede schimbi ???ca are si ambriaju si cutia un timp de raspuns. normal ca daca ii dai prea repede nici nu apuca sa decupleze.. si dintr-4 in a 5 se poate intra mai greu pt ca pana in vit a 4 se uzeaza mai repede patina ... dar nu e logic pt o toyota sa faca asa . ar fi trebuit sa vi Costache cu mashina fenomen la Iashi... sau ,, vb lu Berbecalii , mashina astaaaaa are pe diavolu in ea smile.gif))) glumesc , dar asta mia venit in minte acum , ca l -am vazut aseara la TV si explica el cum ii da Dumnezeu idei noapte in somn .....
_Constantin_
Se poate inchide dupa acest mesaj, dar as vrea sa va anunt pe toti, ca ghinionistul tarii are noroc din nou. S-au rezolvat toate problemele la masina mea. Sunt intr-un final super satisfacut. Asa ca tuturor celor care povestile de groaza ale lui Constantin, le-a fost ingreunata alegerea va spun ca eu am iesit din clubul cu probleme. Deci a revenit la 0 numarul Toyotelor fara defecte. Eventualele felicitari sau mesaje pline de exuberanta vor fi binevenite. Multumesc.
Hoinar
QUOTE(_Constantin_)
Deci a revenit la 0 numarul Toyotelor fara defecte.


parol? smile.gif

QUOTE(_Constantin_)
Eventualele felicitari sau mesaje pline de exuberanta vor fi binevenite.


Sa-ti fie de bine! Si data viitoare sa vii la intalnire cu masina ta, sa ne arati pe cea care te-a chinuit atata... beer.gif beer.gif beer.gif
mike.omega
Sa te poarte cat mai mult asa, fara probleme smile.gif
Mariustom
offtopic.gif Că sunt mai cârcotaș blush.gif
De ce a trebuit să deschizi un topic nou ? :scratchchin: :tomato:
Nu crezi că ar fi trebuit să postezi aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=17063 ??? whistling.gif
:thumbdown:

Mă bucur, sincer, că ai scăpat de probleme. :clapping: :yup:
Știu ce înseamnă să ai probleme și să-ți "stea pe suflet" biggrin.gif

arigato.gif :wave:

Dacă nu sunt voturi contra :naughty: , le voi comasa mâine :angel:
:bounce:

PS: nu am înțeles ceva:
QUOTE
Se poate inchide dupa acest mesaj ...
față de
QUOTE
Eventualele felicitari sau mesaje pline de exuberanta vor fi binevenite.

:wtf: :help:
guerilla
costache, felicitari, dar o intrebare simpla: nu crezi ca te vei plictisi de acum incolo? biggrin.gif
DRAGOS
constantin, felictari pt rezolvarea problemelor. Tu ai fost tot timpul exceptia care a confirmat regula..sa speram ca de acu nu o sa mai fie nimeni care sa vrea s-o confirme blush.gif
_Constantin_
Marius... am uitat ca exista topicul ala. Scuze. Cum am mai spus ... ori le comasezi ori il inchizi pe asta... cum crezi matale. biggrin.gif


guerilla: man, imi doresc sa ma plictisesc cand vine vorba de probleme cu masina. Prefer sa stau s-o curat decat sa isi bage mecanicii mainile prin ea. beer.gif
Mariustom
Au fost unite topicurile blink.gif
:wave:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.