Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce stiti de nissan almera ?merita?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
andrei26574
Vreau sa stiu daca merita sa -mi cumpar un nissan almera sedan 1,5 benzina 98 CP?V-as ruga sa-mi spuneti avantajele si dezavantajele.Pretul DDP este in jur de vreo 12500 euro.Ce alta masina as mai putea cumpara la pretul acesta?
Romulus-6
iti poti configura un Renault Megane bunicel de banii astia...

Si e tot Renault si Nissan...
krysty
se muta la Nissan
ionut32111
QUOTE(Romulus-6)
iti poti configura un Renault Megane bunicel de banii astia...

Si e tot Renault si Nissan...

Nissanul; este un renault un pik mai bun,Primera se face in Anglia iar Meganul in TURCIA
Iulian HondaFan
Nissan Almera nu are nimic in comun cu Renault. masina este integral de conceptie Nissan ( a fost proiectata inainte de 1999 cand a avut loc preluarea Nissan de catre Renault) si este cam imbatranita moral si cu un crash testing de 2 lei. este insa fiabila si decenta ca performante.

megane2...chiar asa facut in Turcia... se merita mai mult in banii astia...

daca as vrea cel mai bun compact de pe piata as alege Golf 5, dar stiind ca platesc micile avantaje relative ale VW cu bani grei...

o alternativa la care m-as gandi serios este un lease la Mazda3 de 1.6 sau ( mai bine daca iti place sa conduci o masina vioaie) 2 litri, asta este o masina care va fi si fiabila si cu cel mai bun handling de pe piata la ora asta...
ionut32111
QUOTE(Marius-Iulian)
Nissan Almera nu are nimic in comun cu Renault. masina este integral de conceptie Nissan ( a fost proiectata inainte de 1999 cand a avut loc preluarea Nissan de catre Renault) si este cam imbatranita moral si cu un crash testing de 2 lei. este insa fiabila si decenta ca performante.

megane2...chiar asa facut in Turcia... se merita mai mult in banii astia...

daca as vrea cel mai bun compact de pe piata as alege Golf 5, dar stiind ca platesc micile avantaje relative ale VW cu bani grei...

o alternativa la care m-as gandi serios este un lease la Mazda3 de 1.6 sau ( mai bine daca iti place sa conduci o masina vioaie) 2 litri, asta este o masina care va fi si fiabila si cu cel mai bun handling de pe piata la ora asta...


Performante decente pt un motor de 1.5L 98cp 0-100km/h 13.8s cam mult,Megane-ul sedan cu un motor de 1.4L 98cp 0-100km/h 12.7s,megane-ul avand o caroserie cu masa mult mai mare.Masa unui Renault Megane sedan este 1215Kg iar a Almerei 1150kg
G e o r g e
nu doar puterea motorului iti da acceleratia .

daca este mare nu inseamna ca este grea !!!

ce e mai greu un kilogram de fier sau un kilogram de fibra de sticla ?
Iulian HondaFan
pai, si eu am zis tot ca megane2 ar fi mai bun. nissan trebuie sa dea un discount un pic mai gras ca sa vinda aceste almere... singurul plus este probabil fiabilitatea. nu stiu cum e service-ul, poate ne spune George...

almera fie are transmisie mai proasta, fie e mai grea, fie amandoua...

oricum vad ca un megane 1.4 cu AC este insa mai scump... intre cele 2 mie mi-e clar ca megane-ul la ora asta e alegerea mai buna chiar cu 3-400 euroi in plus.

si 12.5sec suta e letargic pt. o masina in mileniul asta... 13.8 poate fi considerat decent atat timp cat se misca zi de zi si an dupa an fara probleme, cum cred ca se si intampla la acest model nissan...

as considera si elantra de 1.6 care este mai sprintena, are fiabilitate buna si in crestere, dar ar fi o afacere numai in leasing si nu stiu care ar fi costul intretinerii...

una peste alta Ro e clar teritoriu Renault. cum te invarti, cum te sucesti tot clio si megane sunt cele mai bune afaceri in termen de raport pret calitate...
ionut32111
Elantra ar fi o masina ff buna daca nu ar avea taxe vamale (30%)oricum dotarea de serie este bogata ABS,EDB,TCS,clima,nu stiu nr de ayrbag-uri
Radu-129
Nu uitati de garantie: 3ani sau 100000km. Costurile de service sunt reduse. Cateva firme de telefonie mobila au flote de Almere.
ionut32111
oricum sedane-ul nu se mia face,este scos pt a fi imbunatatit
EMaiL39329
frate i-ati un renault ca e ceva mai ieftin de intretinut, eu am un sunny (ala di-naintea lu almera) din 94-95 si cand cade ceva la ea e de belea MARE MARE costa de sparge toate baremurile, majoritatea pieselor vin de la japan, si, si in servis daca ajungi vreodata stai cu ea sa iti vina piesele de iti iese cu acru in gura chiar daca ai bani sa le platesti
EMaiL40336
bai stie cineva unde ma pot duce si eu sa schimb pompa de apa la un nissan sunny din 93 ... mai ieftin ????
EMaiL40336
a ... si unde pot gasi dezmembrari de nissan sunny din 93 2.0 diesel
mihai40845
salut...m-am inregistrat si eu ca sa raspund la intrebarea asta...
Am un almera, adevarat ca nu de 1.5 ci de 1.8...benzina, dar inainte de el am condus cam 1 an un almera de 1.5. M-a convins, si sunt si eu pasionat de automobile, am si avut cateva "sub cur", deci nu sunt "pe langa" subiect...
In primul rand Almera este o masina care te convinge printr-o fiabilitate extraordinara...cea de 1.5 are resurse destule, numai ca nu trebuie sa o menajezi deloc...modelul de 1.5 are o cutie de vit. geniala...urci in viteza a doua daca vrei pana la 110 km/h !!!...adevarat ca aproape de 7000 rpm. Ambele (1.5 1.8), sunt motoare de turatie, lant...nu curea de distributie, distributie variabila...ma rog nu intru f mult in detalii.
Ideea este ca masina mea are apr. 60.000 Km, si o revizie (eu fac la 10.000) ma costa cam 4.000.000 lei. Am schimbat pana acum: bujii-la 50.000 km, (fise nu are); placute de frana la 35.000 km. becuri de pozitie... cam 3-4 (masina dest de rigida...se "scutura")...si atat!!! Ah! si bateriile de la telecomanda...io zic ca e o masina "sincera"...cu care nu rupi gura targului, dar cu care rupi lejer gura unui Golf 4 de 1.6...(am organizat o data o liniuta cu un prieten drag...smile.gif
Iulian HondaFan
si Corolla si Civic 1,6 fac golful 1,6.... motorul de 1,8 al Nissan este de 126CP si e musai sa ia orice compact 1,6 de pe piata europeana, insa e sub 1,7VTEc si 1,8VVTi... cred ca stai pe la 10-10,5 sec suta...

se asteapta noua Almera/Sentra bazata pe platforma Megane2...
mihai40845
Almera 1.8 are de fapt 116 CP...(de aia l-am comparat cu cele de 1.6) nu 126, dar are un cuplu maxim constant (de 160 Nm) de la doar 2800 rpm...pana la 4200 rpm!

majorit masinilor pe benzina au cuplul maxim cam pe la 4000 rpm....vezi Golf 1.6, Peugeot 307 1.6...chiar si corolla 1.8 VVTi...tot cam pe la 4000.

asta inseamna ca Almera este mult mai agil la turatii joase, 2800 rpm fiind in jurul "turatiei de croaziera"...
De aia spun eu...oameni buni...nu doar caii putere...conteaza.
De exemplu, desi au aceeasi putere, Almera de 1.8 nu prea se tine prin oras dupa Almera de 2.2 VDi (mai rar motorul asta pe la noi). Amandoua au 116 CP, numai ca cel de 2.2 diesel are un cuplu mult mai mare...

oricum tot respectul ptr. motorul Toyota sau cel al Hondei Civic...sunt fan al mas. japoneze

...si, as lansa o intrebare: ce reprize conteaza mai mult...0-100 km/h, sau 80-120 km/h...? Eu zic ca a doua...este atunci cand stai in spatele unui TIR, vrei sa-l depasesti si vezi ca mai sunt in fata lui inca 2...
mihai40845
....fara suparare ptr. posesorii de Renault...

Cred din ce in ce mai mult, ca de cand a preluat Renault - Nissan-ul, (cel putin de vreo 2 ani incoace...si cred ca si in viitor) Nissan nu va mai fi atat de "Japoneza"...din pacate...

Din fericire, proiectarea platformelor, chiar si a celor comune, se face la Nissan...
ncristi
Mihai din ce spui tu cateva lucruri nu sunt cale:
-nissan - o firma considerata super fiabila si super inteligenta
-nissan are si piata americana la dispozitie
-renault - o firma proasta (sau cel putin asta reiese de pe acest site-este o gogomanie oricum-daca depasesti granistiel tarii realizezi acest lucru)

----->de aici rezulta ca renault preia nissan impotriva orcarei legi a firii
Iulian HondaFan
QUOTE(mihai40845)
Almera 1.8 are de fapt 116 CP...(de aia l-am comparat cu cele de 1.6) nu 126, dar are un cuplu maxim constant (de 160 Nm) de la doar 2800 rpm...pana la 4200 rpm! ....

asta inseamna ca Almera este mult mai agil la turatii joase, 2800 rpm fiind in jurul "turatiei de croaziera"...
De aia spun eu...oameni buni...nu doar caii putere...conteaza...

...si, as lansa o intrebare: ce reprize conteaza mai mult...0-100 km/h, sau 80-120 km/h...? Eu zic ca a doua...este atunci cand stai in spatele unui TIR, vrei sa-l depasesti si vezi ca mai sunt in fata lui inca 2...


am dat specificatiile variantei de 1,8l de pe piata americana: 126CP @6000rpm si 168Nm@2400rpm. cred ca il poti chip-ui si pe al tau la acesti parametri, vei avea un consum mai mare .. dar daca vrei putere si cuplu mai mari se poate.

ai dreptate cu cuplul. daca e mai mare e mai bine, de aceea dieselele sunt mai sprintene in regim normal. un alt parametru al unei masini este elasticitatea care este timpul in care intr-a 4-a sau a 5-a masina accelereaza de la 80 la 100km/h. elasticitatea Almerei tale e clar superioara masinilor cu motoare mai mici.

... insa ceea ce conteaza in final este cuplul la roata nu cel al motorului. cu un motor mai putin cuplos vei face depasirea de la 80km/h trecand in treapta inferioara ( deci iti amplifici cuplul la roata prin cutia de viteze) la fel de repede ( sau chiar mai repede daca ai putere totala mai mare)...
Iulian HondaFan
QUOTE(cristi36176)
-nissan - o firma considerata super fiabila si super inteligenta
-nissan are si piata americana la dispozitie
-renault - o firma proasta (sau cel putin asta reiese de pe acest site-este o gogomanie oricum-daca depasesti granistiel tarii realizezi acest lucru)


Acum Nissan e intr-adevar o firma mai de succes acum decat Renault. Vinde mai multe masini ( si aici faptul ca e bine plantata pe piata americana ajuta clar) are si o gama completa de SUV-uri si camionete ( care lipseste complet la multe Renault si ceilalti producatori europeni) si este mult mai profitabila decat Renault. in 2004 Nissan a avut cea mai mare margine de profit din toate firmele auto, urmata de BMW, Toyota si Honda.

cand Renault a cumparat Nissan in 1999 situatia era insa alta, Nissan era in galeata, avea datorii mari, o retea de furnizori ineficienta, modele imbatranite, vanzari in cadere... Carlos Ghosn - presedintele executiv al Nissan numit de Renault in 2000 ( si din primavara asta si al Renault), este autorul acestui senzational reviriment al unei firme auto in numai 2 ani.

nimeni nu a zis ca Renault e o firma proasta, de fapt bazat pe performantele economice din 2004 este a 2-a dupa BMW in Europa. Dar e sub performantele celor 3 mari japoneze: Toyota, Nissan si Honda.

cat priveste Megane 2 este superior Almerei, nu e nici o indoiala dupa mine. de fapt gama Nissan din Europa e mai demodata la ora asta... s-ar putea ca Renault sa nu doreasca competitie si din partea subsidiarului sau chiar in piata sa de baza...
mihai40845
pe o piata ca a noastra, unde...masina viitorului este Passat TDI argintiu sau albastru, sau masina ideala este ultimul model care trebuie sa fie neaparat al celei mai populare masini, pe o piata in care am auzit "ce e aia INFINITY?"...sau pe o piata in care cel mai vandut SUV este...incredibil...TOUAREG, acolo unde o masina compacta devine "cool" pentru ca s-a vandut in draci (si aici este un cerc vicios), acolo unde daca ti-ai luat Megane 2 il cumperi negru, ca sa fie sobru, ca asa sunt masinile "de lux"....probabil ca Megane-ul este superioara nu numai Almerei...

Sa vedem ce ar spune unii specialisti (din germania) despre Megane 2, daca l-ar compara cu o Mazda 3 sau cu o Corolla...smile.gif

sau daca ar compara Laguna cu....Accord...

Ceea ce vreau sa spun in prea multe cuvinte este ca la unii conteaza foarte mult "sa se aprinda becul din torpedou si dupa 4 ani" sau "capacul de la motor sa nu-l scoti dupa 3 ani si sa vezi ulei"...sau "cand iti iei Megane 2 de 1.6 cu multe optiuni, adica pe la 16500 Eur, sa se deschida si portbagajul (asta e pe bune), si usa stanga spate, si sa se aprinda si beculetele de mare efect din fiecare usa atunci cand le deschizi....macar la dealer in curte"....adica sunt unii J.D.Power care zic ei ca...pe primele locuri sunt unii pe care nu prea-i intelege nimeni ce spun pe limba lor aia ciudata...dar au incredere in ei, ca nu i-au dezamagit pana acum....A! de ex mai acum 2 ani, Megane-ul era si el pe locul 19 in termeni de satisfacere a clientului
ncristi
Marius eu personal am un mare respect pt nissan si ma bucur ca au reusit sa se redreseze si mai cred ca alianta renault-nissan va aveaun cuvant greu de spus in viitor...

Clientul european este mai snob de cat cel asiatic sau american fiind sensibil la confot...
Adica un european prefera sa-si aleaga masina dupa designul interior de cat dupa aspectul fiabilitatii etc...
De aici succesul enorm al marcilor europene pe piata europeana...

In ce priveste M2 fiind o masin destul de imbatranita este normal ca imaginea ei sa sufere o anumita coroziune ---de aici locul 19...

Cel mai clar exemplu aici este golful care tocmai din cauza acestei coroziuni a imaginii si monotoni a designului a pierdut procente serioase din vanzari si popularitate...si cu toate zbaterile grupului vw de a redresa imaginea golfului (vezi si reclama unde au fost nevoiti sa recurga la imaginea succesului golfului mai batran) va fi ff greu...
ncristi
QUOTE
Sa vedem ce ar spune unii specialisti (din germania) despre Megane 2, daca l-ar compara cu o Mazda 3 sau cu o Corolla...

sau daca ar compara Laguna cu....Accord...


Ar fi ff interesant sa afii ca specialistii germani (si nu numai) au apreciat ff mult motoarele diesel ale lagunei ( in special 2.0dci si 2.2dci) cat si benzinele 2.0 16v si V6 facut in colaborare cu nissan...

De altfel dci-urile au facut cariera si pe modele nissan...am mers cu nissan patrol cu motor de 2.5dCi --super adevarat masina..


Si cutiile cu 6 rapoarte au avut o apreciere pozitiva (uneori mai mult de cat pozitiva)...
mihai40845
Corectare:

motorul V6 este exclusiv al lui Nissan, Renault montandu-l si pe Vel Satis...
el echipeaza de mult Maxima, 350 Z, Murano, Infinity. Acest motor a castigat in America trofeul "Best Ten Years Running Engine" (www.nissanusa.com).

Cat despre cutiile de viteze...pacat ca nu prea s-a auzit despre CMVT (vezi www.nissan.ro) - nissan primera 2.0 CMVT...este o cutie de viteze "fara rapoarte", adica cu variatie continua...(demo poti gasi pe www.nissanusa.com la Nissan Murano).

Singurul lucru palpabil pe care l-a facut la noi aceasta alianta a fost sa monteze de ex. - pe almera motorul 1.5 dCi de pe Megane, care a stat la centrul Nissan pentru teste de fiabilitate specifice Nissan si partial-reproiectare aproape 1 an
ncristi
Ideea este ca dieselurile nissan au la baza dci-urile lui renault ceea ce nu este un lucru rau aceste motoare fiind reusite...
In plus orice ai spune tu asiaticii sunt cu un pas in urma in ceeace priveste dieselurile...se vede ca abia acum isi dau seama de amploarea care a luat-o acest tip de mortorizare...

Nissan nu a folosit doar 1.5dci ci si motoarele de 2.0 si 2.2dci fara sa le "reproiecteze"...

Probabil ca o sa mai treaca ceva pana o sa vedem diesel v6 asiatic de calibrul celor de la mercedes, audi sau PSA-ford cu al sau HDi...

Se pare ca idea japonezilor "inginerii nostri nu o sa se murdareasca niciodata de motorina" incepe sa se clatine usor usor...

---Nu am spus ca (virgula) cutia in 6 de la renault este "cea mai buna" am spus ca este o cutie buna ca mai toate cutiile reanult, si ca a fost apreciata...
Unele dintre aceste cutii isi demonmstreaza fiabilitatea prin haroapele noastre...
Iulian HondaFan
V6-le de 3,5 litri al Nissan castigat titlul de motorul anului 2004 acordat de revista Ward's Auto in USA. anul asta insa cel de 3,5 al Honda ( de pe noua Legend) a venit primul in acelasi clasament, cel al Nissan ramanand insa in top 10...

Megane2 este inca f. competitiv, desi golf5/octavia2, mazda3/focus 2 sunt mai noi si un pic mai atractive...

sunt sigur ca Alianta Renault-Nissan ( ARN) vor mai face surprize, deja au depasit VAG ( acre inca nu s-a dezmeticit bine) si sufla in ceafa Fordului pentru locul 3 mondial.

Europenii vor cunoaste in cativa ani mult mai multe despre Infiniti care va deveni marca de lux a ARN ( Renault nu avea oricum o marca de lux) ...
Radu-129
Nu am auzit de motor diesel Renault de 2.0; poate 1.9. Cel de 2.2 este 100% Nissan.
Patrolul nu a avut motor 2,5. A avut 3,3 , 2,8 si acum 3,0.
Motorul de 2,5 ( 100% Nissan ) este pe Pick-up ( cel mai puternic din gama pe piata noastra ) si nu este dci.
ncristi
QUOTE
Nu am auzit de motor diesel Renault de 2.0; poate 1.9. Cel de 2.2 este 100% Nissan.
Patrolul nu a avut motor 2,5. A avut 3,3 , 2,8 si acum 3,0.
Motorul de 2,5 ( 100% Nissan ) este pe Pick-up ( cel mai puternic din gama pe piata noastra ) si nu este dci.


Motorul de 2.0dci o sa apara ff curand si o sa acopere o plaja de valori
intre ~140-150cp pana la 180 2.0 dCi inlocuind motoarele 1.9 actuale care vor dispare complet...
Iar motorul de 2.2 este dci deci de provenienta reanult cum de fapt sunt toate motoarele aliantei renault-nissan, pt ca in momentul formarii aliantei nissan nu avea o tehnologie diesel pusa la punct asa ca reanult a luat de la nissan tehnologia v6 -3,0 V6- pt benzina iar nissan a luat tehnologia dci---lucru absolut normal tinand seama ca formeaza o alianta...
mihai40845
ca sa fie clar...

motorul de 2.2 dci de pe Primera, de exemplu, se numea inainte Vdi, se fabrica in spania, si mai echipeaza si acum aceste modele (nu pe piata romaneasca - conflict de interese cu dci-ul lui Renault). Acesta echipa si Almera, si avea o putere de 110 CP, insa un cuplu de 315 Nm!!!! la 1900 rpm. Ulterior, acest motor a fost numit tot Dci, pentru a nu se creea confuzii (ca pe acest forum), si, desi avea mai putini cai, era mai scump decat dieselul lui Renault...

Credeti-ma un lucru: - 1.5...sau 1.9 dCi = Renault, iar 2.2 dCi (inainte Vdi) = Nissan.

Sorry, fani ai marcii Renault (tot respectul ptr aceste masini), dar nu prea cred ca..."cei de la Nissan nu stapaneau tehnologia diesel"...cand eu stiu un Nissan Bluebird cu motor in 6 cil...diesel, care era garantat sa functioneze 400.000 km!!!
Despre dieselurile care echipeaza Patrol, ce sa mai zic
ncristi
Mihai, ca sa te lamuresti viziteaza

http://www.renault.com/gb/groupe/alliances_p1.htm

In jozul paginii o sa gaseti un pdf cuchestii interesante despre alianta...
Referitor la motorizari:

Nissan catre renault:
-VQ35-V6 3.5l - vel satis, espace (octombrie 2002)
-R145 - un diferential 4WD pe cangoo 4x4 (ai 2001)
-ZD30-Renault Master si Mascott - 2004

Componente renault catre nissan:
-renault 160Nm (JH160)-transmisie manuala-martie2001 pe micra in 2002
-renault 200Nm (JH200)-transmisie manuala-almera 2002 si micra 2003
-1.5dci (k9k)-almera -octombrie 2002 si micra ianuarie 2003
-1.9dci(F9Q)-primera decembrie 2002

Motoare facute in comun:
-S2G, M1G-care se afla deja pe nissan lafesta iar la anu o sa intre si pe masinile renault
-M1D - o sa-l gasim pe laguna II care o sa se lanseze anul asta...

etc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.