Help - Search - Members - Calendar
Full Version: d-cat:probleme reale sau zvonuri
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
vasile105196
am auzit de probleme la d-cat nu stiu ce s-a cred,daca mi-as lua diesel a-s vrea 177kp fata de 136,astept raspunsuri de la cei care cunosc ceva real arigato.gif
vio
sunt preobleme reale si un mare minus pt motorul asta , cei de la noi nu prea sunt instruti sa repare un asemenea motor asa ca ... da de ce nu iei ala de 136 si cu 1000 sau cat este de euro o duci pe la 150 - 170 de cai cu un power box si iesi si mai eftin
vasile105196
am vazut d-cat cu 33000 ,la toyota la noi cel de136 costa 34700 ce ziceti? :evil:
vio
fara taxa de imatriculare si toate cele probabil nu are cum sa fie asa eftina
vasile105196
scrie in anunt pret cu vama si tva,fara inmatriculare care ajunge pe la 800 de euro si tot e mai eftin ,de-aici daca-l cumperi tot platesti inmatricularea plus taxele vamale care se calculeaza dupa capacitatea motorului,revenind la d-cat s-a auzit de un singur caz pe forum vreau ceva concret :ban:
bhp
Un coleg a fost in afara, in concediu, cu un rav de 136. 4 in masina si sarcuta a vazut 200 pe bord. Cica merge fff bine si au scos un consum de aprox 7% in conditiile in care au tras de masina. Deci...............
DAN
QUOTE(vasile105196)
am vazut d-cat cu 33000 ,la toyota la noi cel de136 costa 34700 ce ziceti? :evil:

Da,costa el 33000 dar e mai slab echipat....toata lumea cand aude D-CAT cred ca masina respectiva e neaprat RAV X cel super echipat....va inselati....D-CAT la 33.000k e cam aceeasi echipare cu Executive-ul de lanoi numai ca nu are trapa,dar are cruise control si inca nioste chestii.Iar executive-ul de 136 CP costa 31.559 euro..Crezi ca se merita diferenta asta pentru 177 CP?Ai mers cu Rav4 de 136 si nu ai fost satisfacut de performante?te-a chinuit in depasiri?pleaca greu de pe loc?Parerea mea e ca exact ca si cu fructul interzis....Daca e interzis e tentant....Eu am condus rav de 177 CP..nu mi s-a parut o diferenta exagerat de mare,incat daca as vrea sa imi iau RAV sa tin mortis sa imi iau varianta D-CAT.
vasile105196
eu nu am condus niciodata diesel dar am vazut ca toti asta cauta,noi avem doua pe benzina si n-am de ce s-a m-a plang ,si m-a intreaba toti de ce nu iau diesel,din acest motiv am inceput s-a m-a interesez cum e cu dieselul,referitor la d-cat de 33000 este echiparea vip de la noi am vazut poze arata foarte bine blink.gif
DAN
QUOTE(vasile105196)
eu nu am condus niciodata diesel dar am vazut ca toti asta cauta,noi avem doua pe benzina si n-am de ce s-a m-a plang ,si m-a intreaba toti de ce nu iau diesel,din acest motiv am inceput s-a m-a interesez cum e cu dieselul,referitor la d-cat de 33000 este echiparea vip de la noi am vazut poze arata foarte bine blink.gif


Cand cineva iti recomanda ceva..cere argumente....de ce?Am mai avut eu un client candva, care la fel..vroia un yaris diesel...si l-am intrebat de ce diesel si nu benzina...nu a reusit sa imi raspunda...
vasile105196
singurul argument este -consumul cand intreb de ce diesel,in rest n-au nici un argument si faptul ca este la turatii mult mai mici,dar motorul pe benzina este facut pentru turatii mai mari asa- ca nu prea inteleg de ce diesel ,astept pareri :argue:
Xalanx
vasile, vezi un topic pe-aici in care am descris detaliat un drive-test cu rav4 2.0 benzina. Nu-ti recomand masina asta, daca financiar iti permiti un diesel. Este lenesa, ca sa obtii ceva performanta de la ea trebuie sa o turezi zdravan. Si atunci motorul devine prea galagios. Nu am condus 2.2 d4d sau d-cat, dar cifrele (si dealerul de aici) spun ca este preferabil variantei pe benzina. Cuplul mult mai mare cu siguranta ajuta.
Cand spun performante nu ma gandesc la raliuri cu suv-ul prin oras, ci la depasiri efectuate in siguranta. Ca sa faci asa ceva cu motorul pe benzina trebuie sa-i dai peste 4.000 rpm, de unde rezulta zgomot si consum mare.
Daca banii sunt o problema, iti doresti neaparat rav4 si nu altceva si nu faci mai mult de 20.000 km pe an, varianta pe benzina se justifica. Dar sacrifici placerea condusului, depasirile va trebui sa le planifici in loc sa tasnesti din spatele celui din fata, cum ar fi cazul cu diesel-ul.
Sper ca te-am lamurit.
Han.solo
Vasile, nu sunt probleme reale cu DCAT, decat ca trebuie sa pui motorina buna, Euro5. Chestie care la noi e mai greu de inteles de cumparatori.
Motorul de 177 e clar peste cel de 136, injectie piezo, curba de cuplu mai buna, mult mai rafinat. Asta ca sa nu discutam doar de putere.
Asa cum spune si Xalanx (si am vazut si pe forumuri straine) benzinara trebuie turata si e mai galagioasa decat diesel-ul.
vasile105196
daca v-a spun ca consumul este ultimul lucru la care m-a gandesc cand cumpar o masina,dar tin cont si de asta,cel mai mult m-a intereseaza calitate-pret-performanta,m-a enerveaza s-a n-am putere la depasire,credeti totusi ca dieselul este mai bun in depasiri? blush.gif
Xalanx
In cazul asta particular da, benzinarul e slab fata de diesel in depasiri.
vasile105196
totusi am un pic de reticienta fata de d-cat ,desi m-a gandesc la performantele lui dar, cred ca v-a fi greu si cu motorina din romania,insa o s-a merg la cineva care are avensis 2,2 motorina s-a testez,este acelas motor ca la rav4? bicycle.gif
vio
nope e de 150 de cai ala de la Avensis
vasile105196
hiiiii deci este mai slab un pic,vreau s-a v-antreb daca sistemul gps este relevant si in romania? m-a bate gandul blush.gif sant inca nehotarata in privinta motorizarii,dar mai vad si mai ascult pareri si dupa trag concluzia :brave:
Xalanx
in primul rand drivetest-ul cu un avensis nu te ajuta, o sa se infiga la drum mult mai bine decat rav-ul, dupa cum a mea de 1.8 se infige mai bine ca rav-ul 2.0 benzina.
in al doilea rand, navigatia de pe masina e un mare cacao. Ia-ti un PDA gen Asus a636n sau Fujitsu PocketLoox whatever si pune-ti IGO sau MioMap. Te duce si mult mai ieftin.
_Constantin_
Cacao e putin spus. In priuml rand nu au harta pentru Romania deci in tara e egal cu 0. Cum zicea si Xalanx mai bine un sitem portabil sau un poketPC cu I.GO , e ieftin pana in 10 mil si arata foarte bine pe bord.
Colonelu'
Diferenta de CP dintre motoarele de pe Avensis vs. RAV4/Corolla Verso se traduce printr-o alta curba de cuplu, care sa ajute si masinile mai grele sa fie la fel de sprintene ca si Avensis-ul.

La capacitati cilindrice sensibil egale (2.0i vs, 2.2d) este mai de preferat motorul diesel atunci cand greutatea masinii este mai mare, deoarece cuplul motor este cel pe care il exploatezi in mod curent si nu puterea motorului.
Apropo de putere vs. cuplu, am vazut pe foarte multi care pica extaziati cand vad ca nu stiu ce masina are nu stiu ce putere, dar nu vad ca de fapt acea putere este data la o turatie maxima pe care nu o atingi in mod frecvent, ci doar o data la nu stiu cat timp, cand vrei sa te dai "artist". In mod curent noi utilizam doar turatiile care se inscriu in curba de cuplu si doar asta ar trebui sa ne intereseze mai mult.

Revenind la RAV4 cu 136CP vs. 177CP, parca te face sa te simti mai bine cand ai mai multi caluti in herghelie, mai ales ca si cuplul motor va fi mai mare in al doilea caz, dar trebuie neaparat sa tii cont de calitatea motorinei pe care o bagi in rezervor. Chiar si pentru motoarele mai putin pretentioase (indiferent ca sunt pe benzina sau diesel) recomand a se utiliza periodic cate un flacon de aditiv pentru curatarea sistemului de injectie.

Azi am fost intr-un depozit de piese auto dupa marfa si unul din baietii de acolo imi povestea cum un alt client a cumparat si a bagat in rezervor un aditiv SONAX pentru marirea cifrei octanice. Acel client spunea ca masina se comporta acum la accelerari de parca i-ar trage cineva un sut in fund.
Han.solo
QUOTE(Colonelu')
Azi am fost intr-un depozit de piese auto dupa marfa si unul din baietii de acolo imi povestea cum un alt client a cumparat si a bagat in rezervor un aditiv SONAX pentru marirea cifrei octanice. Acel client spunea ca masina se comporta acum la accelerari de parca i-ar trage cineva un sut in fund.


Eu unul daca imi trage cineva un sut in fund ii trag unul in alta parte. Idem si masina, la un motor nou e suficient sa pui motorina de calitate (eu pun doar OMV premium diesel, dar cred ca si altele merg, numai seful statiei sa nu o ,,boteze").
Vasile, daca vrei sa pui carburant de la statii gen gica srl mai bine nu cumperi diesel. Sau daca ti-e teama ca nimeresti si o statie renumita cu probleme, idem. Parerea mea e ca acum totusi e relativ usor sa alegi/gasesti un peco bun.
vio
QUOTE(Colonelu')
Azi am fost intr-un depozit de piese auto dupa marfa si unul din baietii de acolo imi povestea cum un alt client a cumparat si a bagat in rezervor un aditiv SONAX pentru marirea cifrei octanice. Acel client spunea ca masina se comporta acum la accelerari de parca i-ar trage cineva un sut in fund.



totushi sa nu exageram ... nu este chiar asa. am pus si eu si chiar nu mi sa parut ca trage exagerat doar un pic mai bine ...nici vb de shut sau alte alea .
Razvan75337
Am facut si eu 5500 de km pana in Olanda si inapoi cu un RAV4 D4D 136 hp si pot sa va spun sa masina s-a comportat exemplar.
Consum mediu 7.1% in conditiile in care am mers pe autostrada in medie cu 140 km/h.
Sunt foarte multumit de masina.
Legat de actualul topic, nu am condus RAVul cu 177 hp, dar cel pe care il detin (136hp) imi este suficient ptr orice situatie in trafic.
vio
din experientza mea cu un LC de 205 cai si 500n/m cuplu pot spune ca nu ai unde sa folosesti tot ce poate da el . e mult , cuplu sa zic ca il folosesti dar sa ajung in in 3800 - 4000 de ture nu cred ca a ajuns mai mult de 3500.

si ca sa ti iei o mashina doar ca are 177 de cai si poti avea prb datorita motorinei sau prostiei din unele serviceuri io zic ca nu se merita. cum am mai zis , mai bine iei varianta de 136 de cai si ii faci un tuning la motor care te costa si mai putin decat un D cat si te scuteste de dureri de cap + o gramada de bani la revizii , daca chiar vrei atata putere.
vasile105196
m-am lamurit cu d-cat ,nici sotul meu nu vrea acest tip de motor din motive cunoscute deja,am facut testul cu avensis diesel 2,2 si vreau s-a v-a spun ca la pornire este mai greoi decat avensis 1,8 benzina cu care m-am obisnuit c-a daca apas se duce,dupa viteza a patra se simte si la diesel acceleratia ,poate nu sant obisnuita dar n-am fost impresionata foarte tare bicycle.gif
vasile105196
apropo de consum la masina cu care am mers arata 9,6 iar benzina 1,8 a noastra are momentan consumuul 8,6,iar pe autostrada am mers de la 3,0 {la vale ce-i drept}pana la 5,8 eu zic ca este foarte bine,ce parere aveti? :wave:
_Constantin_
Pai e greu sa fii impresionat de un motor mai puternic cu 20 cp pe o masina mai grea mai ales daca esti familiarizat cu benzina 1.8. E foarte sprintena.

Consumul la avensis e foarte bun. biggrin.gif
Han.solo
QUOTE(vasile105196)
m-am lamurit cu d-cat ,nici sotul meu nu vrea acest tip de motor din motive cunoscute deja,am facut testul cu avensis diesel 2,2 si vreau s-a v-a spun ca la pornire este mai greoi decat avensis 1,8 benzina cu care m-am obisnuit c-a daca apas se duce,dupa viteza a patra se simte si la diesel acceleratia ,poate nu sant obisnuita dar n-am fost impresionata foarte tare bicycle.gif


Da, depinde in ce treapta. Eu l-am speriat pe un amic cand cu Avensis-ul 2,2 am dat talpa in a 2-a si am ajuns rapid la 90, iar motorul nu urla chinuit...
El cu Primera de 1,8 benzina avea mai mult zgomot in a 2-a la 90...
Consumul la Avensis depinde cum mergi si cat. Minimul la mine Valcea-Tg-Jiu 5,5, la vmedie 75. Dar drumul ala e o exceptie...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.