Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Volvo, Megane, VW sau Audi in 20000 Euro CIP
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
cod
Buna,

Deschid si eu acest versus pentru a vedea care ar fi cea mai buna alegere in banii de mai sus. Mentionez ca limitarea se face obligatoriu la una din marcile enumerate.

Astept pareri,

Daniel
simpson
Scoate Megane (ce e asta, o gluma ?) si scoate Audi. Ramai cu VW, un Audi mai ieftin. Pui pe el ce motor si ce dotari vrei.
cod
Megan e si el in lista de optiuni. Nu eu am facut lista, a fost facuta pentru mine, asa ca cine stie, paate e pe aici vre-un iubitor de renault pe aici (Am vrut sa spun renault, nu megane in titlu).

Si nu sunt de acord ca un VW este un audi mai ieftin. In momentul in care intri in Audi, vezi ca este vorba de altceva. Alte materiale, alta atentie pentru detali...
simpson
Da, insa Golful e super ok inauntru. Audi e lux. Iar tu dispui de 20.000 de eur pe cip. Deci daca ai prefera un Audi chel am zice despre tine ca esti snob. In fond , si Audi e VW pe dedesubturi deci cam aceeasi fiabilitate a sasiului si motoarelor. Golf nu are o imagine proasta la noi in tara si eu nu incurajez achizitionarea de masini pt imagine. Masina e pt sofer. Si cu acesti bani, fericesti un sofer mai mult luand un Golf dotat si sprinten.
cod
Ai dreptate cu golf-ul. Intra multe dotari la banii astia, problema este ca eu am acum o ibiza nou nouta, si golf-ul nu mi se pare ca-mi ofera nimic peste.

Un A3 SB 1.6 intra destul de bine dotat la banii astia. La fel si un Volvo S40 sau un Passat. Pentru Jetta ar trebui sa astept mult prea mult, asa ca nu ma tenteaza. Daca ai dat peste posturile mele pe forum, stii ca nu ma intereseaza prea mult puterea motorului, asa ca 100 CP mi se par destui inclusiv pe Passat. Renaul-ul il lasam momentan la o parte....
HalbaSus
Golf ? DA, la banii astia deja poti sa te gandesti la un GTI (mai trebuie sa pui ceva e drept)... daca nu GTI atunci (iar mai pui ceva bani) si iei un A3 1.8 TFSI 160 cp... nu zic ca nu merge si A3-ul de 1.6 dar... e putin submotorizat.
Lucian55
Ti se par ok 100cp pana dai de un prieten care are masina identica cu a ta + 40cp. Atunci sa vezi... beer.gif
Daca intr-adevar chiar nu tii la puterea motorului, ia un golf de 1.6 si baga dotari la greu.

P.S Halba am postat in acelasi timp.
AlexTM
Octavia, Superb intra la capitolul VW sau nu intra deloc?

Octavia - in 20000 CIP cred ca poti sa-ti configurezi versiuni de lux
Superb - e model vechi dar mare si bun smile.gif in 20000 intra modele bune.
cod
Va multumesc pentru raspunsuri.

Ca sa ma fac mai bine inteles, am sa prezint putin contextul cumpararii. Este vorba despre masina de servici. Alegerea este limitata la oricare din marcile de mai sus (intra si Audi sau Volvo acolo deoarece sunt unii cu bugete mai mari decat mine...) cu conditia sa nu fie echpate cu 2 usi . Bugetul de 20000 CIP e suportat de firma. Exista optiunea sa suport eu diferenta, dar avand in vedere ca planuiesc ca anul viitor sa ma insor, nu prea imi permit sa dau bani de la mine(si nunta tot 20000 euro CIP ma costa blush.gif).

Acum, luati in considerare ca in acest moment am o Ibiza 1.4 TDI de 70 CP. Nu neg ca ma tenteaza sa pun diferenta si sa-mi iau in GTI, dar, la urma urmei, chiar daca stau in Bucuresti, tot Aradean am ramas. Si noi suntem mai molcomi din fire (plus ca logodnica nu ma lasa sa-mi iau motor mai puternic :bash: ).

Avand in vedere cele de mai sus, vre-un alt sfat?

Daniel
G e o r g e
QUOTE(Daniel104187)
Va multumesc pentru raspunsuri.

....(plus ca logodnica nu ma lasa sa-mi iau motor mai puternic :bash: )....


zi asa smile.gif ce sa o mai lungim ...
cod
Da, asa e, ce sa ma mai ascund dupa deget. Oricum am si conditia de la firma sa consume sub 10% mediu.
Paul46623
QUOTE(Daniel104187)
Da, asa e, ce sa ma mai ascund dupa deget. Oricum am si conditia de la firma sa consume sub 10% mediu.

Consum mediu sau consum urban? Ca-s doua lucruri diferite.

Edit: in alta ordine de idei... 20000 de euro o nunta ?!? Valeu muicaaa... Da ce e asa de scump?
cod
Nu se precizeaza in politica firmei. Banuiesc ca masina e acceptata daca in carte scoate mediu sub 10%, dar avand in vedere ca masina va fi folosita preponderent in oras (drum la servici, intalniri clienti, etc...) ar fi oarecum ciudat sa decontez benzina dupa aia la un consum de 15-20%.

O colega vrea sa-si ia Golf plus. Ce parere aveti de masina asta?
Paul46623
QUOTE(Daniel104187)
Nu se precizeaza in politica firmei. Banuiesc ca masina e acceptata daca in carte scoate mediu sub 10%, dar avand in vedere ca masina va fi folosita preponderent in oras (drum la servici, intalniri clienti, etc...) ar fi oarecum ciudat sa decontez benzina dupa aia la un consum de 15-20%.

Hmm, deci probabil varianta Renaultsport Megane Bicorp pica. :naughty: Cu putin peste 20000 CIP iti iei unul cu aproape toate optionalele (+piele+vop.met.).
AlexTM
E in leasing? Va ramina a ta dupa? In cazul asta tre' sa iei in calcul si valoarea de revinzare.
Audi isi mentine cel mai bine valoarea, dar cele diesel smile.gif
Varianta cea mai de jos A4 la cit iese? benzina/diesel?
Daca nu, un Passat, caci si asta se va vinde bine.
cod
E in leasing (nu stiu pe cati ani), dar dupa amortizare este posibil sa ramana la mine.

A3 SB intra doar benzina 1.6 102 CP , dar dotata bine, sau 1.6 FSI dar cam cheala. Diesel nu intra.

Passat intra diesel, dotata decent, sau benzina dotata bine.

Golf-ul intra cu totul biggrin.gif

Volvo-ul S40 intra diesel dar cam chel, sau benzina si dotat bine.

Renaultsport Megane Bicorp ar suna fantastic (dar din pacate nu cred ca se cam incadreaza in restictiile severe puse de domnita mea). Oricum, fara a fi acuzat de prejudecata, renault-ul este o marca in care merita investiti atatia bani?
Vlad108086
Daca as fi in situatia ta cu bugetul respectiv si limitat la marcile de mai sus as alege un Golf TSI de 140 CP sau 170 CP , probabil pt tine cel de 140 CP deoarece diferenta de pret este foarte mare intre 140 si 170.
Daca nu as fi limitat la aceste marci se vede din semnatura ce am ales , si dupa 7 luni si 14000 de km sunt convins ca am ales foarte bine.
Paul46623
QUOTE(Daniel104187)
Renaultsport Megane Bicorp ar suna fantastic (dar din pacate nu cred ca se cam incadreaza in restictiile severe puse de domnita mea). Oricum, fara a fi acuzat de prejudecata, renault-ul este o marca in care merita investiti atatia bani?

Spune-i ca are limitator de viteza. bicycle.gif

Renaultsport-urile sunt singurele versiuni de Renault in care chiar merita cu adevarat sa bagi bani. Parerea mea. La pret relativ similar, Megane Bicorp RS e mai bine dotat si are mai multa putere decat orice altceva de pe lista aia.
cod
Crezi ca motorul de 1.4 TSI este un motor bun? A mai deschis cineva un topic legat de asta, dar nu au prea fost reply-uri concludente.

Mi se pare un motor cu o constructie foarte complexa (ceea ce nu ar fi in sine un lucru rau), dar avand in vedere pretul e posibil sa nu fie totusi ceva foarte grozav dpdv al calitatii.

Cat despre masinile tale, pentru ce vrei sa te felicit? pentru "bebelusul" SSS de pe drum?
Vlad108086
Pt accord , SSS este un moft.
Am si zis daca as fi in situatia ta , asta as alege , ar fi singurul model care m-ar tenta.
Recunosc ca un motor care inglobeaza turbina , compresor si injectie directa + nevoia de benzina foarte buna poate crea pb in timp , dar pe hartie arata foarte bine , plus ca toate reviewurile atat din tara cat si din afara lauda motorul asta.
cod
[quote="Paul46623"][quote=Daniel104187]La pret relativ similar, Megane Bicorp RS e mai bine dotat si are mai multa putere decat orice altceva de pe lista aia.[/quote]

Tocmai m-am uitat la Megane Bicorp RS. Dotata full e super interesanta masina. Nu da nici unde un consum?

LE: Ignorati ce am scris mai sus. Nu ma pot uita la masini atat de puternice. Uzul principal va fi pentru mersul prin oras, asa ca 225 CP sunt ridicoli.
HalbaSus
Ok, acum ca stim datele problemei putem da raspunsuri mai bune... dupa parerea mea cea mai buna varianta e Golf GT 1.4 TSI 170 cp.
Motive:
- Ai 170 cp (poti sa spui deja ca ai 170 de motive)
- Costa 18.727 (si are destule optionale incluse, in 20.000 CIP il iei cu tot ce trebuie: airbaguri, ESP, climatronic, cd-player, geamuri/oglinzi electrice, jante de 17")
- Ai consum sub 10... daca vrei ai consum chiar mai mic... dar ai si multi cai putere sub capota.
- Daca intreaba logodnica ii zici ca e motor de 1.4... "d'ala ca pe dacie" nicidecum un mic monstrulet de 170 cp... daca intreaba seful ii zici ca ai luat un motor economic si eficient.
- Toata lumea e fericita biggrin.gif
AlexTM
Eu as lua Passat TDI, oricit de hulit ar fi aici pe forum.
cu D si I argintiu smile.gif deci mai slab dar cu mai multe dotari

Motive:
- confortabil
- economic
- fiabilitatea (zice-se) proasta nu te impacteaza direct, ca e masina firmei. OK, te impacteaza, dar nu atit de tare ca si cind ar fi masina ta. Si de fapt eu am unele indoieli ca ar fi chiar asa de proasta masina
- valoare buna la revinzare
cod
@Halba
Crezi ca imi pacalesc eu prietena cu basme din-astea? E mai innebunita dupa masini decat mine (de ce crezi ca o iau de nevasta...), imediat miroase cei 170 cai de sub capota si ma trezesc pe canapea (daca as avea canapea...).

Lasand gluma la o parte, sunt foarte tentat de masina expusa de tine. Motor OK, dotari la fel. Golful pare a fi alegerea logica, dar retinerea pe care o am este legata de faptul ca nu e chiar o masina business. Plus ca este extrem de comuna (comuna in sensul de "pe toate drumurile"). Toti colegii de servici au fie golf fie passat.

Volvo sau Audi palesc la banii astia in fata golfului?
Paul46623
QUOTE(Daniel104187)
Volvo sau Audi palesc la banii astia in fata golfului?

Mai corect spus ar fi "chelesc". biggrin.gif

Edit: O chestie ce mi se pare excesiv de aiurea e selectia pe care ti-au oferit-o. Te-au pus sa alegi dintre o marca family, una mid->high-end si doua marci premium, in limita a 20000 euro. Personal mi se pare ca managerul care a facut alegerea a operat cam din :cenzurat:. Unde-s Ford, Toyota, Opel, Citroen/Peugeot? Masini mid-end cu alura business suficienta pentru un tanar 'executive' (mai ales un Astra cu 1.6 Turbo, nyam, nyam).
Sonny
V-a spus ca nu vrea cai si voi i-ati dat cele mai puternice motoare...
Dupa mine nici nu trebuie sa analizezi, e VOLVO. Cum sa te duci la intalniri de afaceri cu o compacta? S40 Kinetic, motor de 1.8 (18 mii), benzina... consum 7.2% .
Paul46623
QUOTE(Sonny)
V-a spus ca nu vrea cai si voi i-ati dat cele mai puternice motoare...
Dupa mine nici nu trebuie sa analizezi, e Ford-mai-scump <si chel pe deasupra>. Cum sa te duci la intalniri de afaceri cu o compacta? S40 Kinetic, motor de 1.8 (18 mii), benzina... consum 7.2% .

O mica modificare intru mai buna corectitudine a ideilor. tongue.gif <hac>
HalbaSus
Golful e la fel de bussines ca A3-ul... adica nu prea e... In plus un A3 e cu adevarat frumos daca are ceva dotari pe el si nici motorul nu e chiar de aruncat. Iti dai seama ca imi place A3-ul si in mod normal as recomanda clar A3, dar la bugetul asta (pe care nu prea il poti depasi) nu ai cum sa alegi un A3 cu o motorizare suficient de mare. A3-ul este o masina grea... foarte grea pentru o compacta, a sotiei are aproximativ 1450 kg, mai mult decat un passat. Motorul diesel de pe al ei (105 cp) e la limita submotorizarii, in oras trage destul de bine (mai ales ca e si impresia aia pe care ti-o da dieselul si cutia lui scurta) dar 1.6 e clar o idee proasta.
Despre S40... ce sa zic... da... e mai "bussines" dar nu neaparat mai bun, am calatorit destul de mult cu un S40 si e o masina destul de ingramadita.
Tarabostes
Legat de lipsa de imagine business a Golfului, depinde foarte mult ce activitatea prestezi. Am mai multi cunoscuti, angajati la firme mari, in zona de presales si consultanta ( adica business nu tehnic) care au Golf, masini ales in circumstante similare. ok, nu e o imagine de high executive, dar un model cu un interior mai elegant poate arata destul de elegant si cu o nota mai accentuata de dinamism decat un passat.
T u d o r
Bai, hai ca ati luat-o razna cu motoarele alea. biggrin.gif Ce-i trebuie o compacta de 200 cai (sau chiar 170) cuiva care merge la serviciu? blink.gif Mai ales ca merge aproape integral in oras?
Eu recomand o clasa medie, e mai serioasa, daca iti trebuie o cat de cat imagine "business". Recomand o Honda Accord, in 20000 CIP intra versiunea Executive cu motorul 2.0 benzina. Pentru a "elimina" concurenta, intra pe site-ul Honda si vezi ce are si ce poate masina. Un test te va edifica pe de-a-ntregul, si mie mi-a fost suficient sa merg cu masina aia. Sunt inca marcat, iertati-ma... :angel: Nu sufera nici o comparatie cu nici o masina de clasa compacta, fie ea premium sau pseudo-premium (cum e Volvo) biggrin.gif BTW, S40 e pe platforma Focus-ului, deci compacta, dar pretul e mult mai mare. Desigur ca dotarile sunt mult mai sus, ca si calitatea materialelor, dar tot o compacta ramane. Volvo situeaza modelele lui intre clase ca si politica de marketing, astfel derutand. Iar service-ul e aberant de scump, intereseaza-te, eu am un prieten care a avut varianta veche de S40 si era disperat de cat costa intretinerea.
Deci, Honda Accord. blush.gif
HalbaSus
Tudor, nu se poate honda, doar marcile din topic (a explicat de ce)... Deci intre S40 (care tot compacta e, doar ca are portbagaj) sau un passat anemic eu as alege un golf de 170 cp... ce nevoie ai de 170 cp... c'mon, ce fel de intrebare e asta ??? Urmeaza sa mai intrebi "ce nevoie ai nde 1 milion de dolari ?" biggrin.gif caii putere la fel ca si banii sunt pe principiul "the more the better"... dar daca vrei totusi un raspuns la intrebarea "ce nevoie ai de 170 cp" raspunsul meu ar fi: "They put a BIIIIG smile on your face" biggrin.gif.
Radu97668
QUOTE(Sonny)
V-a spus ca nu vrea cai si voi i-ati dat cele mai puternice motoare...
Dupa mine nici nu trebuie sa analizezi, e VOLVO. Cum sa te duci la intalniri de afaceri cu o compacta? S40 Kinetic, motor de 1.8 (18 mii), benzina... consum 7.2% .

s-o crezi tu ca motorul ala consuma numai atat. cunosc pe cineva care are un s40 cu diesel-ul de 1.6 si se plangea de un consum de 9%. in rest, masina este superba si ideala pentru mers la intalniri.
T u d o r
Or pune un big smile on everybody's face, dar in circulatia din Bucuresti unde va merge el 99% din timp crede-ma ca nu conteaza ca ai 300 sau 75 cai. biggrin.gif De altfel sunt convins ca ma crezi... Si atunci eu as fi mai fericit sa am "TZ" dotari de confort decat motor de curse. Poate o cutie automata ar fi de preferat unor 30-40 cai in plus. La fel bluetooth, instalatie de sunet capabila, piele, trapa, aer automat, etc.
In privinta listei, am recitit cu mai multa atentie postul initial si imi fac mea culpa. smile.gif Dar totusi, o interventie se poate face? biggrin.gif Cine a facut lista o poate si modifica, cu argumentele de rigoare.
AlexTM
Halba bre, pe linga limitarea la lista de marci a mai explicat omu' si ca nu vrea cai multi (imi place de el:) smile.gif ) Asa ca a recomanda 170 CP sau "n-ai cum sa alegi un A3 cu o motorizare suficient de mare" e ca si cum ai recomanda Honda.
cod
Va multumesc tuturor pentru efort, se vede ca puneti suflet si sunt foarte incantat de reply-urile primite pe tema asta. Cand mi-am ales masina personala am facut-o singur (bine, cu logodnica) si nu regret alegerea, dar ma bucur ca pentru masina asta am suport de la voi.

Oricum, alegerea masinii de servici e o adevarata metoda de tortura: Daca era un buget mai mic, era clar golf-ul. Daca era un buget mai mare, ma uitam direct la clasa premium. Asa... exact cat sa fie mai mult decat am nevoie pt un golf/jetta, dar destul doar cat sa "miros" putin clasa premium. Mai mai ca-mi vine sa bag mana (adanc) in buzunar pt a-mi lua o super masina.... desi nu stiu nici macar care ar fi aia.
Paul46623
Parerea mea versiunea 2.0: Renault Megane Sedan 1.5 dCi 105 cp full options (mai putin baghetele in culoare caroseriei si garantia extinsa). Mai usoara decat Golf/A3 (la aceeasi putere), mai dotata decat respectivele (la acelasi pret).
cod
Ati vazut ca am dreptate si ca exista printre noi si iubitori de Renault-uri?

Trebuie sa recunosc ca nu aveam de gand sa includ megane-ul in optiunile mele, dar vazand ca Paul il recomanda cu atata caldura, am sa ma uit la el putin mai bine.
Dany_s
Daca nu e vorba de RS sa zicem ca Megane la 20K CIp e putin aiurea dar, te poti uita la o Laguna care intra chiar bine dotata si cu motor destul de serios in banii astia, si e destul de "business" (nu ca un S40, dar oricum).
Cred ca o Laguna va avea cel mai bun raport pret/ce ofera din toate optiunile.
AZAZEL
QUOTE(HalbaSus)
un passat anemic .


de ce passat anemic?
poate sa-si ia un 2.0 FSI de 150 cp. si poate sa-si puna si ceva optionale in banii de 20000 cip.

sau 2.0tdi , care este decent ca si motorizare dar mai scump ; si se incadreaza in 20 k euro.
Paul46623
QUOTE(Daniel104187)
Ati vazut ca am dreptate si ca exista printre noi si iubitori de Renault-uri?

Nu-i vorba ca sunt iubitor neaparat de Renault-uri (de fapt marca mea favorita e Fiat), dar, din selectia ta, e singura in care poti sa 'torni' optionale la greu, nu sa o iei stil 'coaja'.
QUOTE(Dany_s)
Cred ca o Laguna va avea cel mai bun raport pret/ce ofera din toate optiunile.

Motivul pentru care am zis Megane in loc de Laguna e usoara superioritate a primei in ceea ce priveste fiabilitatea generala. De asemenea, motorizarile Lagunei nu mi se par foarte inspirate: cele pe benzina sunt cam setoase (cu exceptia 2.0 Turbo), iar cele pe motorina sunt cam vechi (cu exceptia 2.0 dCi, care iese insa din buget). Dar, intr-adevar, in 20000 euro intra o Laguna 2.0T (+CD-changer+vopsea metalizata).
HalbaSus
QUOTE(AZAZEL)
QUOTE(HalbaSus)
un passat anemic .


de ce passat anemic?
poate sa-si ia un 2.0 FSI de 150 cp. si poate sa-si puna si ceva optionale in banii de 20000 cip.

sau 2.0tdi , care este decent ca si motorizare dar mai scump ; si se incadreaza in 20 k euro.


Da, ar fi si passatul 2.0 FSI de 150 cp o optiune demna de luat in seama (2.0 TDI-ul intra in pret doar cu dotari minime)... doar ca mi-e greu sa recomand passatul... e o masina care a inceput cu stangul (foarte foarte multe probleme, imagine deformata... desi per total nu e o masina rea).
cod
Am inbebunit de cate variante de configurare mi-am (mi-ati) facut. Am sa incerc sa-mi fac timp in week-end sa merg sa vad masinile. Cine stie, poate intrat in vre-una am sa ma simt "ca acasa".
Bogdan104277
cred ca va fi greu sa vezi toate variantele/versiunile. Spor la "munca" si distractie... beer.gif
cod
Evident ca nu ma astept sa vad toate variantele sau sa fac test drive cu toate motorizarile (desi mi-ar placea biggrin.gif ). Vreau doar sa-mi fac o idee despre cum m-as simti in masina. Ibiza asa am ales-o, si inca sunt incantat de cum arata cand o vad parcata undeva, sau cand sunt la volanul ei.
Dany_s
QUOTE(Paul46623)
Motivul pentru care am zis Megane in loc de Laguna e usoara superioritate a primei in ceea ce priveste fiabilitatea generala. De asemenea, motorizarile Lagunei nu mi se par foarte inspirate: cele pe benzina sunt cam setoase (cu exceptia 2.0 Turbo), iar cele pe motorina sunt cam vechi (cu exceptia 2.0 dCi, care iese insa din buget). Dar, intr-adevar, in 20000 euro intra o Laguna 2.0T (+CD-changer+vopsea metalizata).



depinde ce optionale vrei, dar, la Serus in oferta iulie ai asa:

Laguna Dynamique 1.9 dci 120cp - 14 518 CIP
Laguna Initiale 2.0 DCi 150cp - 18 316 Cip
Laguna Luxury 2.0 Dci 150 cp - 16 887 CIP
Laguna Dynamique 2.0 T 170 cp - 17 143 CIP

Dintre care, Laguna Luxury mi se pare cea mai buna oferta. La 16 887 ai cam tot ce trebuie la interior. AM adaugat Xenon, trapa, spalatoare faruri si vopsea metalizata si a iesit la 21 723 DDP!! Practic inafara de navi nu ii lipseste nimic.
Baby Blues
un Audi 1.8 TFSI ar intra in calcul? nu prea stiu preturile dar banuiesc ca s-ar opri in 20.000 C.I.P- putere, consum decent, imgine dinamica, imagine si calitate premium, spatiu deajuns, masina relativ mica ca si dimensiuni exterioare, etc.
_Daniel_
20 000 CIP .... o carca de bani.

Ca sa lamurim de pe acum situatia.. toti care considera ca masinile frantuzesti sunt de calitate gresesc enorm.Peugeot este un fel de audi al francezilor urmat de Citroen de ceva vreme.Renault este .. Dumnezeu sa-l ajute ca numai eu stiu cata nevoie are.Atat modele Clio cat si Megane sunt vai de mama lor daca au trecut de primii 3 ani de cand au fost scoase din fabrica.Ca sa dai 20 000 cip si sa nu iei o nemtoaica pur sange sau o asiatica gen Toyota .. parerea mea strict subiectiva arunci banii..

VW nu iti recomand daca te incadrezi la un audi sau un volvo.
Aici e o alegere dificila intre audi si volvo.Volvo are o tenta mai exotica iar calitatea este la fel cu audi. Insa eu as alege subiectiv aerul grav al celor de la audi.
Cat despre dotari.. sa fim seriosi ! La banii astia orice marca iti ofera ma multe dotari decat te-ar putea interesa.

Calitatea , fiabilitate .. consumul decent care oricum parca nu te mai intereseaza ( daca te intereseaza mult cat consuma vezi bine optiunile ) .... Audi CLAR !

Ca tot vorbim de marci premium nemtesti... eu zic ca nu isi au loc posturile gen .. audi are doar 130 cp.. e anemic .. ca la o clasa de lux nu mai exista notiunea asta de submotorizare....Poate daca incercam sa ne calificam in vreo cursa.. :bash:
Watcher
QUOTE
Volvo are o tenta mai exotica iar calitatea este la fel cu audi.

Nu sunt de acord cu aceasta afirmatie smile.gif
Interiorul de Volvo este sensibil maislab lucrat decat cel de Audi comparabil.
In plus, aici pe forum, un domn de la service Volvo a insistat sa ne convinga ca DISCURILE DE FRANA sunt consumabile si ca NU AI VOIE SA FRANEZI CAND E UD PE JOS daca vrei garantie la discurile de frana :bash:
cod
Audi 1.8 TFSI nu intra clar si chiar daca ar fi intrat, trece de granita psihologica a cailor putere la care sunt limitat (din fericire sau din pacate).

Si eu tind sa cred ca alegerea va fi facuta intre Volvo si Audi. Planuiesc sa merg astazi (sper, ieri am lucrat toata ziua si nu am avut timp...) sa vad masinile, poate imi fac o idee mai buna despre ce ofera fiecare. As inclina in acest moment spre Volvo in principal din cauza ca nu-l prea vezi pe strazi.

Cat despre faptul ca nu ai voie sa franezi cand e ud pe jos la Volvo... sper ca a fost pur si simplu o problema de comunicare cu domnul de la service, pentru ca nu am auzit o aberatie mai mare. In manualul tehnic de la Ibiza spune ca dupa ce ai spalat masina, sau dupa ce ai udat rotile, trebuie sa franezi de cateva ori succesiv pt a usca franele, ma indoiesc sa fie diferit la Volvo.
Paul46623
O intrebare: cine va suporta costurile de intretinere si eventuale reparatii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.