Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Tida
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
RUE
pana acum am vazut doar modelul berlina care e mai uratel pe afara ca lognul, dar am gasit si cateva HB de 1,6.
INteriorul arata decent si nu mai are linia anosta de la sunny etc.
RUE
spatele are ceva din Clio 3 dupa a mea parere.
In Romania citeam in primavara ca au lansat varianta sedan dar nu am aflat preturile.
oare e mai ok tida decat sora clio 3 sau ceed, astra H ect?
AlexRe
Masina arata bine, cu un pachet de dotari standard bune si un pret bun, poate reprezenta o concurenta serioasa pe segmentul ei.
Cu stima,
Tarabostes
a facut cineva testdrive cu Tiida?
daca se deruleaza deja o campanie de promovare tre sa fie si disponibila pentru clienti.
Random
Singurul lucru care-mi place la Tiida e motorizarea de 1.6 , 110 CP. Si interiorul(plansa de bord) e ok. As fi preferat continuarea productiei Almerei cu motorizarea asta decat Tiida. Note-ul mi se pare mult mai fin. Designul nu urmareste nicio "linie" de la niciun produs Nissan actual...sau vechi. Pare o gaselnita gen Fiat Albea, Peugeot 208 Sedan, Renault Clio Symbol.

In ce priveste Romania, cum poti sa "alcatuiesti" o echipare standard (Visia A)care cuprinde printre altele: Bluetooth, geamuri electrice cu sistem deschidere/ inchidere one-touch pt. sofer, oglinzi in culoarea caroseriei reglabile electric, comenzi audio pe volan dar NU are aer conditionat??? :argue: Numai niste "strategi" de marketing romanesc scolarizati la teambuilding-uri prelungite pe Valea Prahovei ar putea alcatui echiparea asta.


Am vazut emisiunea lui "UrsaMare" in care a avut-o la test, n-am fost incantat deloc de ea, bine, era varianta sedan care-i de-a dreptul hidoasa.
Ah, si pretul de 14.900 cu TVA mi se pare mare, gasim altceva mai bun si mai frumos la bani astia....si nici nu are AC la 14.900. Deja la banii(14.900-18.860) astia ne "bagam" peste Focus, Golf, Astra, etc... sa fim seriosi.
Paul46623
Renault Megane? Is that you? laugh.gif

(Da, stiu, nu-i construita pe platforma de Megane, ci pe aia de Clio alungita, ca Loganul).
chevy
Masina este construita in Mexic (preturile vin cu 10% taxa) pe aceeasi platforma cu Loganul. Finisajele sunt cam slabute, interiorul arata bine tebuie sa recunosc, dar se comporta ca un Logan si costa si mult.
Random
Spatele hatch-ului pare o copie chinezeasca(nereusita, normal) de Opel Corsa.
Tarabostes
QUOTE(Iulian74637)
Masina este construita in Mexic (preturile vin cu 10% taxa) pe aceeasi platforma cu Loganul. Finisajele sunt cam slabute, interiorul arata bine tebuie sa recunosc, dar se comporta ca un Logan si costa si mult.


nu are taxe, Mexicul are un acord comercial cu EU, cel putin asa zice prin presa

man, esti sigur ca se comporta ca un logan, ai mers cu una?
Walther67751
Am ajuns pe la dealerul meu pentru un "accident" de parcare, si asteptand sa vina baietii sa-mi dea masina (Almera 2005), m-am distrat facand un drive-test cu Tiida 1,6 sedan.
Dupa aprecierea lui Random, la care subscriu in totalitate, este o hidosenie "evropeneasca" hibrida si scumpa, chiar daca-i facuta in Mexic. Se simte gandirea meschina de tip frantuzesc...vezi Logan si Clio.
M-am simtit exact ca intr-un Clio ... inghesuit la volan ... partea superioara e ingusta, masina e foarte inalta, iar coada aia e penibila!!! Arata cel putin la fel de rau ca si 206-le cu coada (l-ati vazut?... :puke: )
Motorasul se misca bine...pacat ca nu l-au pus pe Almera, ca iesea o treaba!!! Cat priveste cel de 1.8, n-aveau nici unul la incercare...pentru ca sunt scumpeeee!!
In sfarsit!!! pretul!!! au ceva tupeu baietii... sa ceri 14900 cu toate taxele pe scuzati... clisma... asta!!! e ceva ce n-am crezut... daca tot e facuta in Mexic ar fi trebuit sa coste 10 mii, poate se uita cineva la ea... asa... ma scuzati, parca e un aveo bolnav...
In fine, aveau si Nissan Note...alta gluma proasta... Modus de la cap la coada, un pic mesterit la spate. Motor slab si puturos...interior zgarcit si calic... si pretul.... cat? vreo 15000? pai la banii astia te gandesti la Primera!!!
Hotarat lucru, frantujii vor pune nissanul pe butuci definitiv... noroc de masinile de teren... dar si din astea musca tare Mitsubishi si Toyota.
In concluzie...masini mici si proaste, la preturi la care iei masini mult mai serioase...ma gandesc la Astra, la Focus, chiar la Octavia...
Pacat!
Paul46623
Las' c-apare el, noul Skyline GT-R de 530 de cai, sa 'curete blazonul'.


And on that day, all ye naysayers shall eat crow! Crow, I tell ya!
Catalin70285
QUOTE(Walther67751)
...cat? vreo 15000? pai la banii astia te gandesti la Primera!!!
Hotarat lucru, frantujii vor pune nissanul pe butuci definitiv...
Pacat!

din pacate te anunt ca au trecut vremurile bune<primera nu se mai fabrica de vreo 3 luni, au oprit productia pentru modelu Qashqai care cica ar fi pe val si exista multe comenzi pentru el in europa ,dar cu siguranta nu se va mai relua productia,oricum ar fi bine venit un nou model dar cu un pret de baza mai mare asta sa nu o mai compare uni cu masini din clasa c.
zburatoru
ce vorbiti aici fratilor?eu vreau sa-mi iau Tiida.am fost ieri la dealer si costa de la 12.900 cu TVA(fara AC, dar nici vorba de 15.000, cu AC e vreo 13.800).masina nu-i frumoasa, da' aici ii vorba de gusturi.si depinde si pe ce culoare e.iar spatiu interior e ..... imens.
randoom
Dupa schimbarile astea pe forum, n-am mai reusit sa ma loghez pe contul meu (Random) asa ca am facut altul ca sa-i pot raspunde zburatorului.
Deci, "zburatoru", intr-un fel ai dreptate, masina aia nu merita mai mult de 12.900 cu tva inclus.

Dar, pe site-ul lor http://www.nissan.ro/autovehicule.php?ID=25 , la "sectiunea" Tiida scrie asa, citez: "Noua Nissan TIIDA dovedeste ca o forma compacta nu reprezinta un compromis in ceea ce priveste interiorul. Cu un interior surprinzator de spatios, TIIDA este primitoare si relaxanta pentru sofer si pasageri, in fata si in spate, in egala masura. Si designul sau inteligent nu se opreste aici. Cu satisfactia de a conduce pe care o declanseaza si gradul impresionant de rafinament, TIIDA redefineste pretentiile de calitate pe care le-ai putea avea de la o masina compacta, practica.
Pret fara TVA de la: 12.521 €
Pret cu TVA de la: 14.900 €
La pretul final de vanzare, se va adauga Pachetul Legislativ Obligatoriu conform Ord.2218/2005 in valoare de 35 Euro fara TVA, sau 42 Euro cu TVA. Pachetul este compus din trusa medicala, triunghi reflectorizant si extinctor."

Pe acelasi site, daca folosesti linkul "configurator" o sa observi ca cea mai ieftina Tiida este in versiunea VisiaA care costa 14.900(cu TVA inclus) si nu are aer conditionat. Echiparea Visia Plus S are in plus fata de echiparea anterioara aer conditionat manual si costa 15.850(TVA inclus). Deci, vorbesc din ce am citit pe site-ul lor, n-am inventat nimic.

Adevarat ca e o chestiune de gusturi nimic de zis aici, dar spatiu interior ai si-n Logan.

Daca este adevarat ce spui tu, si tot lucrezi la ei(pentru prima postare esti prea inversunat pentru un simplu client), spune-le sa-si updateze site-ul.
zburatoru
randoom, eu cred ca tu ai o problema.la cine sa lucrez?lucrez la orange, dar asta are mai putina importanta.nu sunt inversunat, doar mi-am spus opinia.scuza-ma ca mi-am permis asta fara sa iti cer voie tie cel care le stii pe toate.apropo, prea crezi tu ca le stii pe toate(am intrat putin pe aici si ti-am vazut posturile).este vreun subiect la care sa nu dai tu vreo replica "inteligenta"?da, era prima postare, pentru ca acum vreau sa-mi cumpar masina si era normal sa citesc forumurile pentru marcile intre care oscilez.am scris doar pentru ca aici voi ati scris ceva, iar pe oferta primita de mine de la dealer scrie altceva.daca vrei ti-o trimit sa vezi ca nu le stii pe toate asa bine.sa sti ca am intrat si pe alte forumuri, dar acolo nu am scris pentru ca oamenii aia stiau ce vorbesc, spre deosebire de altii......

inca odata scuza-ma ca Tiida mi se pare interesanta si spatioasa fara sa fie Logan, dar mai ales scuza-ma ca mi-am spus parerea

in rest toate bune.
Flav
Astazi am testat Nissan Tiida modelul 1.6 110CP pe benzina. Intr-adevar exteriorul nu exceleaza insa pentru cineva mai putin pretentios e multumitor. Inainte de test drive am plecat de la ideea (citind cronicile revistelor si forumurilor de specialitate), ca masina nu prezinta un interes prea mare. De mentionat ca modelul testat costa 15 035 euro cu toate taxele versiunea "TEKNA" mai putin ESP. Pretul este cu un discount de 2000 euro. Acum sa va spun concluziile mele:

1. PLUSURI (1.6 110CP - benzina)

- Masina este surprinzator de spatioasa la interior.
- Sistemul audio "BOSE"
- Transmisia pe lant
- Franele sau comportat bine (asta pe un carosabil ud )
- Servodirectia electrica - foarte usor de manevrat.
- Tinuta de drum la 140 Km/h ( zgomot redus motor in habitaclu)

2. MINUSURI

- Demarajul lasa de dorit, nefiind o masina sprintena, acceleratia neraspunzand promt la comanda.
- Stabilitatea in curbe lasa de dorit
- Consumul destul de mare 9.7% in conditiile in care AC a fost oprit iar viteza medie nu a depasit 100km/h
zburatoru
daca ai avut A6...
Flav
N-am avut model de comparatie A6. Nici macar nu se potrivesc fiind din clase diferite si motorizari la fel de diferite 1.9 TDi 130CP - 1.6 110CP benzina.
zburatoru
stiu asta.spuneam ca daca ai avut un A6 e destul de greu sa treci la o Tiida.
Flav
Or fi romanii mai exigenti din fire? Vad ca la noi nu prea e laudata Tiida. Dincolo de ocean, americanii chiar sunt incantati de modelul asta, care la ei se numeste versa. Cu tote astea, decizia unanima este ca la exterior arata naspa.
Tarabostes
mai exigenti? nu cred, doar ca la noi masina, first, tre sa dea bine in fata vecinilor, prietenilor, colegilor etc iar cu Tiida chiar nu poti impresiona pe nimeni.
a fost interesanta reactia unui numar mare de persoane de pe forum ( si aici la nissan dar si la versus) cum renunti la A6 pentru un rahat de compacta entry level ( oricare din lista amintita de tine la versus). nu stiu daca te-a intrebat cineva si de ce vrei sa faci asta?
zburatoru
Nu inteleg ce vrei sa spui.Eu unul cel putin nu o spuneam la modul imperativ: Cuuuum..., vrei sa renunti la A6 pt. o Tiida???!!!Spuneam ca e destul de greu sa treci de la A6 la o Tiida, indiferent de motive.
In rest ai dreptate, in Romania vinde grandomania sau pretul, cum spunea cineva pe acest forum.Cu Tiida nici nu esti grandoman si nici nu e ieftina.Sa fie oare fiabila?Revizii la 2 ani sau 30.000 km.Ce parere aveti?
Flav
In curand masina facea 6 ani, avea deja un numar de km. Motive s-ar gasi dar nu stau sa le enumar acum pe toate. Una peste alta aceasta decizie se considera una inspirata. Revenind la topic, chiar nu vreau sa impresionez pe nimeni, iar tiida reuseste din plin smile.gif
zburatoru
nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar sunt incaaaaantat de masina asta.am 4.000 km si imi place la nebunie...
Marius99090
Am vazut zilele trecut o Tiida sedan pe strada si trebuie sa spun ca am ramas impresionat negativ... nu exista la momentul actual creatura a soselelor mai dizgratioasa decat aceasta tiida... comparat cu ea loganul este o capodopera a designului auto...

La toate astea daca mai pui si faptul ca e un renault deghizat ma intreb de ce nu facem lui nissan.. o pomana ceva... ca e clar ca au murit ca si constructori de masini..
zburatoru
Marius, da-mi voie sa te intreb: tu ce masina ai?Ca nu-ti place tie Tiida...tot respectu' pentru gusturile tale.Despre restul afirmatiilor...m-as abtine, dar nu pot in momentul in care citesc aberatiile astea.Masina a avut mare succes in SUA si Japonia.In a afara de motorul de 1,5 dCi, n-are nici cea mai mica legatura cu Renault.Iar faptul ca au murit ca si CONSTRUCTORI, e o prostie mai mare ca tine.Stii modelul ala Qashqai?Stii si ca a avut asa un succes incat stau clientii cate 6-7 luni sa-l astepte si asta in toata Europa, nu doar la noi.De Navara, Pathfinder, Murano, 350Z, GT-R ai auzit???!!!Sau poate de Infiniti, care e tot divizia lui Nissan(de lux)?Stiu ca toate astea n-au nici o legatura cu designul Tiidei, insa incerc sa te fac sa intelegi ce prostii vorbesti cand spui ca au murit ca si constructori...
Marius99090
Faptul ca Infinity e divizia lor de lux nu salveaza nimic in ochii mei... infinity masini perfecte, nimic de zis, insa de acolo pana la tiida e cale lunga... de ce le place americanilor aceasta tiida nu stiu, si nici nu vreau sa stiu... tot ce stiu este ca nissan arunca in lupta la clasa compacta un automobil mai urat decat dacia logan, si nu departe tehnilogic de acesta din urma... si tocmai pentru ca erau un constructor bun, imi pare rau de alianta intre ei si renault. Nu vreau sa jignesc pe nimeni... si nu conteaza ce masina conduc.
Tarabostes
,,comparat cu ea loganul este o capodopera a designului auto,,

inteleg treaba cu de gustibus, nici pe mine nu m-a impresionat Tiida, dar nici sã nu exageram
Marius99090
Nu exagerez, pur si simplu asa arata in ochii mei,,, ma refer la varianta sedan, si pana sa o vad pe viu nu mi-a provocat aceasta reactie... in poze te mai pacaleste insa realitatea este extrem de trista... pana si oglinzile laterale arata dizgratios..
zburatoru
OK, am inteles cu totii.Nu-ti place.Sa fi sanatos.Dar du-te fa drive-test cu Loganul, apoi cu Tiida sau invers si daca mai spui ca e aceeasi tehnologie...ai o problema
Marius99090
Nu vreau sa supar pe nimeni, pur si simplu consider un pas inapoi pentru nissan lansarea acestui model la clasa compacta. Compara-l cu impactul avut de almera la vremea lui in clasa asta si ai sa vezi ca este doar o umbra (si una inestetica).
skith
QUOTE(Paul46623 @ Sep 16 2007, 08:24 PM) *
Renault Megane? Is that you? laugh.gif

(Da, stiu, nu-i construita pe platforma de Megane, ci pe aia de Clio alungita, ca Loganul).



Loganul e pe renault MODUS nu pe clio
Eu_Simplu
QUOTE(Marius99090 @ Nov 28 2007, 08:47 AM) *
Nu vreau sa supar pe nimeni, pur si simplu consider un pas inapoi pentru nissan lansarea acestui model la clasa compacta. Compara-l cu impactul avut de almera la vremea lui in clasa asta si ai sa vezi ca este doar o umbra (si una inestetica).



OK... dupa atatea posturi negative la adresa "Tiida" m-am hotarat si eu sa postez ceva...
I-am cumparat sotiei o Tiida Tekna plus 1,6 automatica, 5 usi (full option)

Intradevar, masina nu are un design de laudat.
Dar se comporta excelent la drum si nu scoate nici un sunet (greierasi) nici la cele mai groaznice hartoape.
Nivelul zgomotului interior este extrem de scazut.

Suspensiile: excelente pt drumurile patriei.

Finisajul interior?
De nota 10 in comparatie cu alte masini europene din aceeasi clasa.

Spatiu interior: extrem de mare pt dimensiunile masinii.
Bancheta din spate culiseaza fata-spate, se poate rabata 60/40, se poate regla inclinatia spatarului.

Cineva posta aici ca statea "inghesuit la volan"
Poate a uitat sa-si regleze scaunul... care apropo's... are reglaj si pe inaltime.
Manual ce-i drept, dar il are.

In plus dispune de bluetooth, cruise control, oglinzi electrice pliabile (electric)
Revizia motorului se face la 30.000 km

Siguranta:
La 3 zile dupa ce am luat masina, s-a "infipt" puternic o dacia 1300 in spate la tiida, in parcare.
Dacia: irecuperabila. Fata zob.
Tiida (care a fost aruncata pe trotuar): fusta spate deformata si amortuzorul de spuma de pe bara spate deformat.
Toti care au vazut avariile celor 2 masini spunea ca e de necrezut ca o masina asa mica (tiida) poate fi atat de rezistenta si sigura.
Nu degeaba are tiida acel "bot" si acea "coada". Acolo sunt ramforsari serioase.

In Romania mai am o Primera P12 Tekna 2.0 (full option)
Dar pe primera nu am bluetooth, sistemul audio e muuult inferior celui de pe Tiida, suspensiile total inadecvate drumurior din romania, cu toate ca primera e din 2006 si e "full".

Cum puteti compara tiida cu logan-ul?
Logan-ul si multe alte masini sunt mult inferioare.
Singura chestie care ii lipseste tiidei e puterea.
110 CP (1,6) e cam putin... desi, chiar si la acest capitor e mult superioara logan-ului.

Cum m-am hotarat sa cumpar tiida?
Petrec mai mult timp prin Asia decat in Europa.
In Asia, tiida e cea mai bine vanduta masina Nissan.
Or fi aia mai prosti decat noi? Sau sunt mai multi?

In Asia este disponibila Tiida cu display color in bord, tapiserie full piele, etc...
Pacat ca nu au adus si in Europa acea varianta... ca rupea gura targului.
Mai multe detalii puteti vedea aici: http://www.nissan-tiida.com.cn/index.php#Scene_1
E veti descoperi usor 360 intrior, chiar daca site-ul e in chineza.
ah... cat a costat Tiida Tekna plus? 17.000 EUR
Cine nu crede, ii pot arata factura (plata integral).

Intr-adevar: In romania se vinde mai mult imaginea firmei decat calitatea si comfortul.
De ex: de ce la noi din clasa masinilor "scumpe" predomina BMW 730, Audi A4, A6, VW Passat, etc... si alea cu minimul (eventual mediu) de dotari?
Din ce am vazut eu prin alte tari, lumea isi cumpara masina dorita full option, sau daca nu-i ajung banii, cumpara alt model, mai ieftin, dar tot full...

Am vazut in CHINA intr-o zi mai multe BMW 750, Audi A8, Volkswagen Phaeton, Honda accord (care arata muuuult mai bine decat cea de europa) decat am vazut in romania in 6 luni.
Sa nu mai vorbim de Japonia, Korea de sud...
Chiar si in tarile vest europene situatia e aceeasi. De aceea multi cumpara masini SH "aduse" pt ca sunt full la un pret acceptabil.

Oare cand va lasa si la noi lumea "grandomania" la o parte?
Daca imi cumpar masina, imi cumpar cu tot pe ea, ca sa ma simt bine la volan. Nu ca sa arate bine la exterior.
Consider ca scuzele de genul "nu am nevoie de "......" (xenon, cruise control, tapiserie de piele, cutie automata sau CVT, etc...) sunt total nejustificate, ba chiar "tampe"

Am avut multe masini pana acum. Majoritatea, marci europene.
Am ales Nissan in final pentru ca ofera cel mai bun raport calitate,dotari/pret.

Pentru cine a ales tiida, felicitari!! O alegere buna la un pret corect.
Astept si alte opinii de la proprietari de Tiida.
Arheopterix
Sunt de acord in principiu de cele scrise mai sus.
Cu o exceptie;
Chiar sunt lucruri care sunt ptr unii inutile.
Sun roof,tapiterie de piele,instalatie audio super sifisticata.
Nici B.touth nu stiu ce ce...
De asta poate ma lanureste cineva....
Paul46623
Bluetooth reduce considerabil complexitatea unui sistem auto handsfree. Tot ce insemna cablaj pentru a conecta telefonul la instalatia audio a masinii dispare (impreuna cu suportul pentru telefon, ce aglomera si mai mult o consola si asa supraincarcata).
Flav
QUOTE
Toti care au vazut avariile celor 2 masini spunea ca e de necrezut ca o masina asa mica (tiida) poate fi atat de rezistenta si sigura.
Nu degeaba are tiida acel "bot" si acea "coada". Acolo sunt ramforsari serioase.



Tin sa te contrazic. Cum poti spune de o masina de peste 1700 kg, care are peste 4m lungime si 1,7m latime ca e mica? Iar cat despre ramforsari, sa fim seriosi, nu se evidentiaza cu nimic in plus fata de vreo alta masina din clasa ei. In fine, nu e o masina proasta, insa nici una extraordinar de reusita. Comparatia cu loganul, care am vazut ca s-a tot facut in posturile precedente e una neinspirata deoarece pleaca din start cu un avantaj fata de logan.
Paul46623
Erm, vezi ca ai citit gresit. Tiida are 1715 kg masa maxima autorizata, nu cea in ordine de mers (sau cum s-o traduce kerb weight).
clement
QUOTE(Arheopterix @ Dec 29 2007, 06:05 PM) *
Sunt de acord in principiu de cele scrise mai sus.
Cu o exceptie;
Chiar sunt lucruri care sunt ptr unii inutile.
Sun roof,tapiterie de piele,instalatie audio super sifisticata.
Nici B.touth nu stiu ce ce...
De asta poate ma lanureste cineva....


esti fix in targetul de logan. ia-ti unul iute, nu ezita :-)
Eu_Simplu
QUOTE (Flav @ Jan 4 2008, 07:49 AM) *
Tin sa te contrazic. Cum poti spune de o masina de peste 1700 kg


Hai sa fim seriosi
e TIIDA nu A6, Volvo S80 V8, BMW 730, etc...

Tiida are 1300 kg cu rezervorul plin
Flav
Intr-adevar, greseala este a mea. Masa masinii specificate de mine era cu tot cu sarcina utila de 471 kg.
Kayne
Am o Nissan Tiida 1.5 dci (105CP) versiunea sedan Teckna

Dotari:
-ABS, ESP, cruise control, Bluetooth, oglinzi controlabile electric, geamuri electrice fata/spate, senzori de ploaie/lumina/temperatura exterioara, proiectoare ceata, jamte aliaj, directie asistata electronic, volan reglabil pe inaltime, A/C climatronic, comenzi pe volan:
cruise control&radioCD&calculatorul de bord, jante aliaj etc.

Am mers cu ea in jur de 4500 de km si mi-am facut o parere despre ea.
1) aspectul:
- nu este prea reusit are o fata de broasca iar la spate pare taiat brusc:( Portbagajul este surprinzator de incapator pentru forma lui.
- tabla mi se pare ciudata: pare a fi destul de solida si groasa, inca nu am avut un accident
2) tinuta de drum:
- este surprinzator de inalta odata ce te asezi in ea, scaunul reglabil pe inaltime si reglajul volanului te ajuta sa-ti gasesti o pozitie confortabila.
- masina se infinge dar daca vrei sa faci o depasire periculoasa ar fi bine sa te gandeste de trei ori pana sa o faci
- suspensiile mi se par cam tari (fata de Golf V) si am ramas surprins neplacut de zdruncinatura pe care o provoca o groapa
- masina este silentioasa pana in 3000 rpm unde motorul incepe sa se auda
3) confort:
- bluetoothul face toti banii: mi-as fi dorit 2 conexiuni simultan dar....
- A/C-ul m-a dezamagit. In sezonul rece instalatia de A/C ii ia prea mult pentru a incalzi aerul furnizat. Circa 5-12 minute pana masina da o boare de aer cald si asta depinde de temperatura de afara.
- sistemul audio (6 boxe) superior decat pe Golf V. Nu stiu daca este Bose (am auzit de la dealer ca ar fi) dar nu exista nicaieri(nici in carte si nici pe radioCD sau boxe) care sa indice aceasta afirmatie.
- pachetul de fumatori: dezamagitor. Am inteles ca nu se mai fac, conform reglementarilor EU, masini cu pachet fumatori incorporat dar banala scrumiera mobila+bricheta nu era ceva la care m-am asteptat.Si nici macar nu sunt 2 scrumiere. Regret scrumiera de la Dacia 1310 si imi spun ca era singurul lucru genial amplasat in plansa de bord la masina aia.
- roata de rezerva: moda mcilor roti de rezerva (caruta style) nu o inteleg. O fi vreo chestie fancy dar eu nu o agreez deloc si mi se pare impractic.
In rest... de bine!
Am avut un singur eveniment neplacut cu masina: la o saptamana dupa ce am luat-o auzeam un pacanit ciudat la relanti. M-au cam luat crizele si mi-am zis ca nu se poate sa cada masina dupa nici 500 de km. Am fost la reprezentanta si cei de acolo mi-au fixat aparatoarea motorului care se desprinsese din piciorusele de sustinere iar coloana de metal a A/C-ului se desprinsese si ea si vibra odata cu motorul. Mi-a lasat o impresie proasta acele picioruse din plastic care pot fi usor stricate de un mecanic nepriceput.

Ii invit si pe ceilalti posesori de Tiida sa vorbeasca de masinile lor.
kosta77
Am Nissan Tiida Tekna Plus (1,6, 110 CP, cruise-control, geamuri electrice, bluetooth etc, mai putin incalzire in scaune si senzori de parcare - nu era echipata standard cu asa ceva, poate doar optional). Masina m-a costat 15.900 de Euro cu toate taxele incluse, luata in august 2008 (discount de 3000 Euro). Am facut 11600 km pana acum. Sunt foarte multumita, atat de tinuta de drum, cat si de dotari. Pentru clasa ei e o masina super. Am o singura nemultumire, pe care am gasit-o exprimata aici si de altii: are un demaraj cam greoi, cam lent (imi amintesc ca parca si cu matizul plecam mai repede de pe loc). Poate la motorizarea de 1,8 lucrurile stau mai bine. Exteriorul?! Chestie de gusturi si oricum nu sunt multe masinile al caror design sa aiba personalitate. Imi place ca e "solida", oarecum masiva. Garda inalta e numai buna pentru drumurile noastre. Cand am cumparat-o, la final din vreo patru marci de masini, am ramas la kia ceed si nissan tiida. Dupa test drive m-a convins tiida (au contat si dotarile luxury, revizia la 30.000 km, garda ridicata si faptul ca e nissan=fiabilitate).
Comparatia cu Logan-ul mi se pare meschina; by the way, nu tiida a fost facuta pe platforma de logan , ci logan-ul pe platforma de tiida, daca e sa ne gandim cand a fost scos logan-ul. Si NU e o masina sport. Nu poate fi evaluata din puncul asta de vedere: e o masina foarte spatioasa, cu toate dotarile necesare, sigura, o masina de familie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.