Toader26327
May 26 2004, 03:33 PM
Salutare,ma intereseaza sa achizitionez un Citroen 2CV,chiar in stare jalnica,dar complet si inscris in circulatie(sau inscriptibil).
O zi buna urmata de zile foarte bune!
Toader
Atti30422
Aug 7 2004, 12:05 PM
Birladul este cumva pe malul Senei?(no ofense)
Ia-ti gindul de la un ceveu in stare jalnica pentru ca vei vorbi singur,deoarece:
1.caroseria este interesanta din punct de vedere al lonjeroanelor fata(si nu numai)daca e coapta risti un feeling cool : iti pleaca fata si tu ,ca fericitul inclestat de volan ramii in spate-exagerez,dar adevarul este undeva la mijloc...Am avut unul fabricat in 1985...
2.pentru 90% din operatiunile de reparatie ai nevoie de SDV-uri speciale!!!
3.sa nu crezi ca e cool sa circuli cu tavanul rulat :se creeaza turbulente care,pe tine ,ca sofer te vor deranja,de eventualii pasageri de pe bancheta din spate nu mai vorbesc.
Cele mai haioase chestii (caci are asa ceva,recunosc) sint geamul de la usile din fata si shimbatorul de viteze.In rest,masina celor doi cultivatori de cartofi si sacii aferenti...
P.S.Daca gasesti ceva f.bun sa-mi spui.
James Kilowatt
Aug 7 2004, 12:16 PM
Daca te intereseaza sa aduci unul din Franta, cauta pe bonjour.fr sau petites-annonces.fr
Daca e mai vechi de 30 ani e instriptibil, cred, insa nu sunt sigur. CT OK inseama control tehnic ok (se face la maxim 2 ani) TBE inseama stare foarte buna, BE stare buna.... In rest, te prinzi tu
ve = geamuri electrice, TO=trapa, fc=inchidere centralizata.... insa nu cred ca o sa fie cazul
delina32527
Sep 15 2004, 03:17 PM
am eu un citroen..... e foarte vechi.... produs in 38....
iti aduc data viitoare datele concrete si poate poza.
pa
Eugen39137
Jan 24 2005, 03:05 PM
Citroen 2CV are sasiu. Caroseria se demonteaza si ramane sasiul cu motorul si tot restul.
Motorul este f asemanator cu cel de Oltcit Special, 625cmc, 2 cilindrii raciti cu aer.
Nu vei putea aduce unul de afara si sa il imatriculezi deoarece s-a fabricat pana prin '90 si ceva deci nu au trecut inca 30 de ani de la iesirea din fabricatie.
In tara noastra sunt cateva care mai circula.
Daca gasesti unul imatriculat si ai destui bani, in tari ca Olanda, Franta, etc se gasesc inca toate piesele.
Pe plan international sunt inca multi entuziasti care detin 2CV.
Pe plan national, exista forumul www.clubcitroen.ro.
Nazareno Gabrielli
Jan 24 2005, 03:10 PM
Sunt cateva zeci de CV in Romania.
Are caroserie. Eu am vazut unul in curs de retaurare. Este la service-ul Citroen ATS din Pipera.
Este dezechipat total si refacut bucata cu bucata. Daca te intereseaza amanunte du-te acolo si vorbeste cu mecanicii de acolo.
Eugen39137
Jan 24 2005, 03:16 PM
Imi pare rau sa te contrazic, dar 2CV are sasiu. Se poate vedea f bine i n imaginea atasata.
Nazareno Gabrielli
Jan 24 2005, 03:19 PM
Asta am vrut sa zic si eu. Ca are caroserie si sasiu separate.
Masina are mult farmec dar abia se misca. Are doar 27 CP.
Uite una frumoasa care costa 15.000 de euro. Are doar 2.000 de kmsi se afla in Germania.
Acolo poti sa gasesti una si la 1500 de euro insa.
sper sa se incarce poza.
Nazareno Gabrielli
Jan 24 2005, 03:34 PM
poza
constantin47277
Sep 4 2005, 06:10 PM
Salut'
Am doua citroen-uri 2CV de vanzare.
Tel. 0722632757 Catalin
Milica70974
Mar 16 2006, 03:01 PM
Din toate discutiile voastre am ajuns la concluzia ca in afara faptului ca va uitati numai la faptul ca nu poti merge cu el decopertat nu va uitati shi sub capota....... Daca itzi cumperi unul shi mai eshti dispus mai bagi vreo 2000RON in el ai o mashina super meseriasa. Pentru ce vrei viteze mari? Sa te vezi la shtirile de la ora 5???? :angel: Totusi pentru viteze mari ia`ti frate un BMW say altceva. Hai CIAO
Adi-Ca
May 1 2012, 11:47 PM
Eu am avut un 2CV din `93 pana` in `06. Pot sa` va` spun ca` este o masina` grozava` ! Daca` nu trebuia sa plec din tara` nu l-as fi vandut niciodata` ! L-am cumparat intr-o stare destul de proasta` iar in `96 l-am restaurat .
Din `93 pana in 2006 nu a existat nici o zi in care sa nu fi mers cu el, fara` sa` ma` lase vreodata` in drum. Era extrem de simplu, ziceai ca` e bicicleta`. 2 cilindrii boxer, raciti cu aer, nu avea ce sa se strice la ea. In 13 ani cat l-am avut i-am schimbat o data` platinele la aprindere . Partea cu decapotabila care poate deranja pe unii din cauza curentului de aer creeat, asta depinde de fiecare perosana. Mie imi placea la nebunie , mai ales ca` nu era o masina cu care sa depasesti prea des 80 km/h. Tablaria foarte usor de reparat , caroseria si motorul de dau jos de pe sasiu si reparatia se face extrem de simplu si fara` piese de caroserie cumparate. Majoritatea partilor sant drepte si se pot inlocui cu foi de tabla` taiate la dimensiunea celor originale (mai putin aripile care sant curbate). Singurul lui punct slab era pornirea iarna la rece, dar am rezolvat problema cu o baterie mare de 110 A si reglarea f. buna` a aprinderii. Pornea la -25 -30 Gr.C fara` probleme, si se incalzea imediat datorita racirii cu aer fortat si a tuburilor de aer de Oltcit pe care le-am inlocuit dupa` reparatia din `96.
O masina` fantastica` , oricand mi-as cumpara alta daca` as avea ocazia.
Adi-Ca
May 22 2012, 07:23 AM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.