Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DSG
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Cristian99194
As vrea sa cunosc mai multe pareri avizate, de la utilizatori, despre fiabilitatea si confortul in exploatare a unei cutii DSG. Multumesc!
MotorHead
Uite o comparatie:

Volkswagen DSG (Golf GTI) 8 ms
BMW SMG II (M3 E46) 80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT) 80 ms
Ferrari F1 (360 F1) 150 ms
Ferrari F1 (Enzo) 150 ms
Ferrari F1 (575M) 220 ms
BMW SMG (M3 E36) 220 ms

Spre deosebire de alte cutii, este extrem de rapida. Pentru mers preponderent in oras este ideal. Depinde foarte mult ce vrei de la masina, daca vrei confort alegi DSG, daca vrei sa simti mai mult masina, alegi cutie normala.

Cu consumul, s-ar putea sa iesi mai bine cu DSG, pentru ca tine motorul subturat. Cand vrei sa se comporte mai sportiv, il pui pe S (parca).

Probabil asta nu te intereseaza, dar este bun si la liniute. La GTI, de exemplu, cu DSG as atinge suta cu 0.3 s mai repede.

Nu am auzit de probleme de fiabilitate.
Cristian99194
Revin cu o completare: cutia va fi cuplata pe un motor diesel!
::::AL3X::::
hmmm cum spune MotorHead daca il tine subturat ...pt un diesel nu ar fi prea bine dar sun convins ca cei de la VW au gasit o metoda pt a merge super! Zic Da pentru DSG!!! biggrin.gif
ionut83652
o dat cu dsg nu uita de verificarea si schimbarea uleiului mai amanuntit ca cel de la motor si testarea temporara pentru senzori de pozitie a ciutiei daca apare o eroare sa dus cutia! la fel si cu uleiul !
Cristian99194
Pt. Ionut83652 :Poti fi mai explicit? Ce inseamna senzori de pozitie pt.cutie? Si in ce consta testarea temporara? Eu am citit ca DSG e o cutie foarte fiabila si nu creaza probleme in general! Iar obligatia schimbarii uleiului din cutie este la 60k km, nu? Multumesc pentru interventie!
ionut83652
cutiile automate au senzori 3-5 de obicei care citesc pozitia rulmentului (discului) mecanismului de schimbare a treptelor (ceva hidraulic) si sitemul decuplare si cuplare in functie de turatie (mai lent sau mai rapid) cand ala de citeste pozitia discului sau ala de la selectorul de viteze patesc ceva 90% sanse caput cutie ori baga in viteza fara de debraieze ori debraiaja si nu mai cupleaza ! multe chestii ! testarea preiodica nu stirca ! a si inca ceva schimbarea ambreiajului la intervalele menmtionate o alta prostie a romanilor caonsta in faza lasa ca mai duce ambreiajul dar cand apare uzura la disc calculatorul citeste pozitia de decuplare dupa rulmentul de presiune si nu dupa disc asta insemna schimbarea vitezei inainte de decuplarea completa a discului de pe placa ! (deci cutie....) iar la noi cal putin prin moldova numai 1 service e specializat in intretinere si reparatii cutii automate astia de pe la reprezentante is in plop !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.