Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sare vopseaua
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
marius88521
De cateva zile mi-au aparut doua portiuni cat o moneda de 5 bani pe plafon unde vopseaua a sarit si se vede chitul.Masina este neagra si cele doua portiuni albe se vad foarte urat.A mai patit cineva asa ceva?Oare garantia acopera acest defect?Si inca o chestie,am curatit-o in interior la spalatorie si baietii de acolo au insistat mai mult cu frecatul pe bord si s-a luat stratul acela gri dupa plasticul de la bord chiar deasupra gurilor de aer de la climatizare,acum acea portiune are culoarea negru lucios.Deja inclin sa cred ca am facut o afacere proasta cumparand aceasta masina dupa care am asteptat patru luni pana sa mi-o livreze si dupa alte cinci luni de exploatare sa inceapa vopseaua sa se exfolieze. Probabil producatorul ca sa scoata un pret de fabricatie cat mai mic a facut rabat nepermis de mult la calitatea materialelor.Matizul sotiei mele care are trei ani si am platit pe el jumatate din cat a costat acest Aveo nu are nici o problema pana acum desi a fost exploatat destul de dur in acesti ani.
_Theo_
ba de da-o! blink.gif sigur nu a fost lovita cu ceva? mi se pare :puke: nu inteleg cum ti s-ar putea exfolia vopseaua!!! du-te peste astia de la rucom si fa scandal daca esti sigur ca nu e din vina ta. apropo...aveo al tau e fabricat in coreea de sud? ca am inteles ca au inceput sa-l fabrice si in polonia. bafta
chevy
In mod normal vopseaua este in garantie cam 3 ani (din cate stiu eu). Naspa!
Chiar asa de prost este plasticul de la interior de pe Aveo?
ngz103477
Nu esti singurul care a patit-o dupa ce si-a curatat masina la spalatorie. Am o cunostinta care se vaita de ceva asemanator dupa ce si-a spalat masina in interior (posesor de Clio Simbol). De vina se pare ca sunt si substantele folosite. Pentru a termina treaba mai repede se pare ca folosesc solutii care contin solventi puternici. Deasemenea si carpele si buretii pot fi foarte abrazive.
Eu ti-as recomanda sa mai treci pe la spalatorie si sa porti o discutie cu ei.
In ceeace priveste vopseaua, cred ca exfolierea a fost provocata de vreo lovitura.
Masina ta are vopsea metalizata ?
Cipp
Ai lasat-o sub vreun pom si ti-au kkt-o ciorile? Asta e singura explicatie, altfel nu cred ca ti-a sarit vreo piatra tocmai in plafon. Hai, una, dar doua, si cat banu'... Mai greu de crezut. De ce spun asta, daca era piatra, o faceai pe casco, asa, cred ca vopseaua e porasta si trebuie sa ti-o retuseze baeitii. Imi pare rau sa aud asa ceva despre masina ta, mai ales ca era cat p'aci sa-mi iau si io un aveo!
_Theo_
marius, la ce spalatorie te duci? sper ca nu te duci la d'alea automate?! blink.gif aia de la spalatorie nu vor recunoaste nimic. du-te la rucom vezi cum sta treaba si totusi cred ca o poti repara pe casco. daca zic cei de la asigurari ca nu, loveste-o blush.gif . nu inteleg ce ti s-a intamplat cu plasticul de la interior...adica si eu am niste zgarieturi de suprafata dar sunt de la tata ca a dat cu cheia din greseala. Sper sa reusesti sa rezolvi!
chevy
Cred ca la interior de vina sunt baietii de la spalatorie.
marius88521
Am luat o lupa filatelica si m-am uitat cu atentie la portiunile unde a sarit vopseaua.Prin lupa se vede clar ca tabla este putin indoita in zona aceea,deci nu e o problema de fabricatie,probabil e de la grindina si eu abia acum am observat .Bordul l-am lustruit in portiunea respectiva cu pasta de lustruit (polish) si toti care l-au vazut au zis ca asa e din fabrica.Masina mea e facuta in Koreea,este modelul Aveo Platinum,fara cutie automata,culoare negru metalizat.
Adrian101433
Legat de plasticul ala... Daca te consoleaza cu ceva, sa stii ca nu esti singurul care a avut probleme cu el.
Masina mea a venit din fabricatie (sau de la dealer) murdara pe acel patrat de plastic dintre gurile de ventilatie si ceas, de ceva care aduce cu parafina, pret de 1 cm liniar. Atat de tare m-a racait treaba asta, incat la scurt timp m-a mancat undeva sa incerc sa curat eu chestia aia. Daca as fi incercat cu unghia, as fi fost mult mai fericit. Dar, om inventiv, am incercat cu un servetel umed pentru sters lentile foto, stiind ca aceasta are in compozitia lui o mica cantitate de degresant. Toate bune, ceara a disparut, dar odata cu ea s-a dus si stratul mat care compunea finisajul acelui capac de plastic. Astfel aveam o mare pata neagra-lucioasa care imi statea intre ochi si ma racaia pe creieri de fiecare data cand ma urcam la volan. Am mai incercat diverse metode de a-l matui la loc, care din care mai proaste. Am ajuns la concluzia ca pana si spirtul medicinal -- alcoolul etilic ataca acel plastic si ii distruge finisajul (ca sa nu mai zic de izopropilic care e si mai artagos). Asa am ajuns de la o mizerie de 1 cm la o pata cat palma. Am rezolvat in cele din urma temporar problema cu ajutorul unei folii autoadezive de culoare negru mat. Am lipit-o cu grija peste acel plastic fara sa prinda aer pe dedesupt, am taiat-o pe margini exact pe conturul platicului, am apasat marginile in muchia plasticului cu o cartela de telefon si acum nici nu se cunoaste ca nu e din fabrica asa. Singura teama pe care o am e atunci cand bate soarele in bord ca nu cumva sa se exfolieze folia sau sa faca basici de aer. Oare reperul asta se poate comanda la dealer separat? Ca ma bate gandul sa-l cumpar si sa-l schimb ca nu sunt eu impacat cu ideea ca nu e asa din fabrica.
Asa ca aveti grija cum stergeti si mai ales cu ce stergeti plasticul bordului. Orice reper de plastic ce are finisaj mat este foarte sensibil.
marius88521
Nici eu nu prea sunt impacat cu gandul ca nu mai e ca la inceput,dar nu mai fac nimic, o las asa si gata,sa mearga ea bine sa nu aiba alte probleme mai grave si o sa ma obisnuiesc cu gandul ca o portiune din bord are alta culoare fata de cea originala.
leu70
CITAT(marius88521 @ Jun 29 2007, 08:37 PM) *
De cateva zile mi-au aparut doua portiuni cat o moneda de 5 bani pe plafon unde vopseaua a sarit si se vede chitul.Masina este neagra si cele doua portiuni albe se vad foarte urat.A mai patit cineva asa ceva?Oare garantia acopera acest defect?Si inca o chestie,am curatit-o in interior la spalatorie si baietii de acolo au insistat mai mult cu frecatul pe bord si s-a luat stratul acela gri dupa plasticul de la bord chiar deasupra gurilor de aer de la climatizare,acum acea portiune are culoarea negru lucios.Deja inclin sa cred ca am facut o afacere proasta cumparand aceasta masina dupa care am asteptat patru luni pana sa mi-o livreze si dupa alte cinci luni de exploatare sa inceapa vopseaua sa se exfolieze. Probabil producatorul ca sa scoata un pret de fabricatie cat mai mic a facut rabat nepermis de mult la calitatea materialelor.Matizul sotiei mele care are trei ani si am platit pe el jumatate din cat a costat acest Aveo nu are nici o problema pana acum desi a fost exploatat destul de dur in acesti ani.

Din cite stiu eu nu se mai foloseste chit la caroserie ,cel putin in fabrica dar la service da ca noi asa stim.si chiar daca indoitura este de la grindina tot nu are voie sa sara vopseaua.Daca te uiti pe programele nemtesti o sa vezi emisiuni auto cu specialisti care repara micile indoituri cu niste leviere speciale fascicul de lumina pt.planeitate si exista un dispozitiv special cu o pasta care se aplica pe vopsea si se trage de el pt. a se indrepta si nu sare vopseaua,,am vazut asa ceva la tv. la teleshoping,,Daca a sarit vopseaua este ceva in neregula cu masina sau cu cei care au vindut masina poate a fost putin renovata de ei ,La Pitesti stiu sigur ca cineva a luat o masina noua opel si s-a exfoliat vopseaua ,a facut reclamatie la opc si sa rezolvat cu schimbarea ei nu cu o noua vopsire ca nu iese la fel. Eu chiar am mers pe grindina cu masina si am ceva mai multe indoituri dar nu a sarit vopseaua asa ca nu inghiti tot ce spun unii de la service ,se fac multe magarii la noi.Sint multe emisiuni instructive la tv si te invata chiar orice si vezi orice incit nu trebuie sa te uiti in gura celor de la service ca nu sint pregatiti cu nimic si nu au orice la service cum le fac reclama ,,poate o surubelnita mai lunga decit altii sau o cheie mai lucioasa,,.In garantie nu se repara inca nimic la masina poate dupa ce iese din garantie ,atunci fac practica pe masina ta si o cirpesc,,
Daniumfcv
Salut


Vezi ca astfel de probleme sunt prevazute in garantia masinii..de asta are garantie 1 2 3 ani la toata masina.Te duci la ei si le explici ce s-a intamplat .. sau ce ai constatat tu.Daca ei te refuza te duci la alt service si vb cu lumea de acolo daca se poate ca problema ta sa fie exclusa ca problema de garantie.Daca zic nu , te intorci la Rucom si le explici ( frumos ) ca treaba este de garantie si ca daca nu recunosc asa ceva sa iti dea hartii ca te refuza si de acolo un avocat , un opc.Este de tras pe calea asta dar eu nu cred ca as putea sta frumos si sa zic asta e !

Daca nu merge cu garantia si ai casco pe masina .. iti vei rezolva problema oricum , chiar daca te acuza pe tine de ceva.. asta daca ai full casco.Astept sa ne povestesti ce ai facut

Numai bine,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.