Marius102861
Jun 28 2007, 09:39 AM
Ce parere aveti?
Tocmai am masurat compreisa pe cilindri (cu bujiile scoase si am dat la automat cu motorul semi cald)
cil 1: 8,6 bar
cil 2: 9,2 bar
cil 3: 8,5 bar
cil 4: 9,4 bar
Este bine este rau? De ce?
Ionut45405
Jun 28 2007, 10:50 AM
Ai tinut acceleratia la fund?
Minim parca e 10,5 daca imi aduc bine aminte... Incearca si cu motorul cald si dupa o masuratoare la toti cilindri pune cate 20-30 ml de ulei in fiecare cilindru dupa care dai nitel la demaror si repeti masuratoarea. Daca se inregistreaza o crestere sensibila a presiunii rezulta uzura la nivelul segmenti-cilindri-pistoane, daca nu inseamna ca supapele neetanse sunt vinovate de presiunea scazuta.
Horia49540
Jun 28 2007, 10:50 AM
pai e bine zic eu
compresia ideala este pe la 11 parca la lada
DAR mult mai important este nu neaparat ca valorile sa fie maxime, ci sa fie cat mai egale, sa nu difere de la un cilindru la altul cu mai mult de 10%
asa ca la tine e bine
mai ales daca masina nu scoate fum fa-i un reglaj bun la aprindere-carburator, culbutori, ulei bun si da-i bataie!
:wave:
Ionut45405
Jun 28 2007, 02:33 PM
Diferenta intre cilindri max 10% - aici vad mai mult...
Marius102861
Jun 29 2007, 11:23 AM
Daca iau ca referinta media lor: nu dar daca iau ca referinta valoarea minima da: adica 10.59
Horia49540
Jun 29 2007, 01:10 PM
pai tocmai, vazusem si eu dar n-am mai zis-o, sa nu mai iasa ca la volumul constant/variabil al carterului
eu zic ca e ok asa cum e, e mai jos putin de cat spune Ionut (si spune corect), dar nu sunt diferente mari intre cilindri
daca motorul merge bine mergi in continuare cu ulei bun si n-ai probleme
dar ia zi: cu ce ai masurat compresia? ai aprat special sau ti l-ai facut tu?
ciao :wave:
Marius102861
Jul 2 2007, 07:24 AM
m-a ajutat un preten.
cu senzor de presine Kisler+amplif+osciloscop+sursa de aer comprimat+manometru (ultimele doua pentru calibrarea instalatiei)
asta m-a ajutat sa vad ca am aceeasi compreise in timp (la alti colegi varia in timp compresia probabil au jocuri+probleme la supape)
Mihai103235
Jul 23 2007, 01:55 PM
la ultima masuratoare (lada 1500) am obtinut urmatoarele valori
10 9.5 9 9.5
eu zic ca este ok...avand in vedere ca este masina din '81.
Masuratorile au fost macute la 6500 km dupa RK
Sunt tare curios sa vad acum la 10.000 dupa schimb de ulei cum se comporta
am sa revin....
Horia49540
Jul 23 2007, 03:28 PM
si mie mi se pare , de la distanta, ok :wave:
adrian-RHA
Oct 7 2010, 12:57 PM
Buna!
cred ca maxim e 10.5 la lada compresia, eu nu am masurat decat maxim 10, dar meseriasul spune ca daca la toate pistoanele ai peste 8 e f bine, o sa mearga bine, dar nu perfect, dar mai faci 60mii km cu ea. Fara griji. A mea are 160mii km, si compresia i am masurat o la 135 mii, aveam 0 la pistonul 1, 3 la doi, 9,5 la 3 si 10 la 4. Stiam ca i de la supape, deoarece semeringurile le schimbasem de vreo 50mii km, de opel,f bune, iar ca segmenti gandeam ca i bine! Intradevar au fost strapunse supapele evacuare 1si 2 (cele de admisie erau f bune, doar le am curatat), am schimbat toate supapele cu noi MASTER ffff bune , si acum motorul toarce ca nou!!! Ti e mai mare dragul sa pui palma la esapament sa vezi ce ordonat torc caii!!!
Daca nu stii , intr adevar pui niste ulei prin orificiul supapelor, dai iar la cheie cu acceleratia la max, si daca creste compresia e nasol ca s de vina segmentii. Repet eu am umblat doar la chiuloasa la 132mii si am schimbat tot ax came lant contrapat pinioane tot, dar sa stii ca meseriasul mi a spus ca mai mergeau toate minim 100mii ! Nu te mint! Am folosit ulei BP schimbat la maxim 10mii, iar segmentii si blocul au uzura infima, drept dovada consumul de ulei de maxim 1l la 10mii de km, deci 100 g la mia de km!
cosminlada
Nov 18 2010, 01:11 PM
cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie....la ce distanta se regleaza pistoanele? e bine la 0,15
Mariustom
Nov 18 2010, 10:40 PM
Pt Lada 1200 vezi dacă te ajută fișierul atașat
cosminlada
Nov 19 2010, 02:31 PM
mersi pt ajutor.......sa ai drumuri bune
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.