Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CITROEN C4
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
remus97626
intre timp bugetul meu a crescut asa ca azi am fost pe la delerul Citroen din Oradea.Am ramas placut surprins de C4 berlina 1,6 hdi-110 cpConduc mai mult in oras si nu sant un obsedat de liniute sau viteze mari.poate cineva sa imi dea informatii despre aceasta masina sau daca la 15 500 exista variante mai bune pe piata.Ma intereseaza mult confortul.va multumesc.
remus97626
imi poate spune cineva care e diferenta intre tdi si hdi
mike.omega
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=16407

HDI-ul are injectie cu rampa comuna, cel putin, erau niste explicatii pe aici.
Diferentele majore sunt de fapt altele: HDI e mai putin zgomotos si scoate mai putin fum, adica deloc, fata de TDI

Eu am ajuns la 1000 de km si pot spune ca nu ma mai satur de condus. Motorul 1.6HDI se potriveste manusa masinii si ofera reprize bune si in oras dar si in afara.
Comfortul este si el destul de bun, mai ales ca eu nu vin de pe niste masini prea noi biggrin.gif insa sa nu te sperie zgomotele suspensiei spate, e normal sa fie mai zgomotoasa, e semi-independenta smile.gif

PS: mi-a consumat in astia 1000 de km motorina de 250RON(~72L) ceea ce eu zic ca e bine avand in vedere ca am mers atat in oras cat si in afara smile.gif
remus97626
nu e cam mul 7,2 % mixt in conditiile in care cartea tehnica spune ca ar trebui sa fie 4,7
remus97626
inteleg ca motorul hdi e mai bun decat tdi
Cipp
Categoric, doar e facut de francezi! Tdi-urile sunt facute de fraierii aia de nemti biggrin.gif
James Kilowatt
Ba-i cam mult, fosta dacie berlina cu carburator a lui taica-miu a scos sub 7 pe aprox 20.000k cat a tinut-o tongue.gif E drept, are puterea la jumatate... Mike e constient, ca are si el o Liberta tongue.gif

Revenind la lucruri serioase, am o curiozitate... HDI-ul de 110CP are injectoare piezo?
remus97626
crede-ti ca ar fi o masina mai buna la 15 500 euro,avand in vedere raportul calitate-pret
Sonny
Bineinteles, ia-ti si tu o masina nu un cotet cu pedale...
mike.omega
QUOTE(remus97626)
nu e cam mul 7,2 % mixt in conditiile in care cartea tehnica spune ca ar trebui sa fie 4,7


Eu cand am vazut cum merge masina putin mi-a mai pasat de cat consuma laugh.gif
Cred ca de la urmatoarea vizita la benzinarie o sa incep sa-i fac consumuri pe distante mai scurte, sa vedem ce iese smile.gif
Costanza86138
7.2 la o masina noua de 1.3 tone... excelent! 4.7 nu atingi nici daca o impingi!
Andrei76320
Da are injectoare piezo Siemens am citit undeva pe aici de mult.
Nu mai comparati HDI cu tractoarele TDI chiar daca poate consuma mai putin TDI.
Ultimul motor DIESEL facut de VAG are common rail dar TDI se cheama asa de nostalgie.
TDI papa tutu
T u d o r
QUOTE(sonny109070)
Bineinteles, ia-ti si tu o masina nu un cotet cu pedale...


Ia uimeste-ne tu nene ce sa ne luam? Incepe cu ce masina ai tu, sa putem sa gasim si noi epitetele adecvate. Sau n-oi avea si stii despre masini din posterele din camera ta? Nu-i asa ca un Murcielago e super masina? :angel: Vezi ca ai mai fost avertizat la adresa limbajului si atacurilor repetate adresate altor forumisti sau masinilor lor, asa ca daca vrei sa continui sa vorbesti aici ar fi bine sa ai grija la cum te adresezi. In 6 posturi pe aici e o performanta... :angel:

Mike, o sa se lase consumul, eu am 6,2 medie pe vreo 9000 km, in rest sunt de acord cu ce ai spus despre motor si masina, e cam aceeasi cu 307-le in esenta, doar aspectul difera.
florin55503
consumul e de obicei putin mai mare decat tdi. nu imi explic de ce. dar daca mergi foarte linistit poti scoate un consum apropiat de 4.7. eu cu motor de 2.0 mers pe o furtuna puternica cu max 90. a, scos 5. e o masina foarte placuta la condus, lina. nu are "iesirile" nervoase ale tdi-ului
AlexTM
4.7 ca si consum MEDIU e extrem de putin. Evident, e important ce inseamna acest "mediu", cit anume in oras si cit afara.
Eu la 1.4 HDI nu pot scoate mai putin de 6-6.5 mediu prin oras, nici vorba.
remus97626
Azi cred ca fac un drivetest cu c 4 -1,6 HDI 110 CPC- berlina
costul ei ar fi 16 380 euro cu disconturile care am reusit sa le obtin.pana la urma cred ca ma voi opri la C4 sx 1,6 HDI-92 CP la pret de 15 302 euro.PRima varianta ar avea in plusclimatizare bi-zona,esp si asr.Crede-ti ca se simte la condus diferenta de CP
AlexTM
Sigur ca se simte diferenta de CP, dar asta poate sau nu sa fie important, depinde de ce vrei de la masina (pentru mine de ex. nu ar fi important)
Mai important ar fi ESP-ul
remus97626
intre Citroen C4 si peugeot 307 ce ati alege?
T u d o r
biggrin.gif Eu 307-le l-am ales, pentru simplul motiv ca C4 e prea futurist pentru gustul meu. In rest, masinile sunt cam la fel. Chestie de gusturi.
remus97626
Ma intreb de ce multa lume ii impotriva masinilor franceze?
Eu am observat ca in general este un curent impotriva lor,sau poate ma insel.Dar din cite am vazut eu, mie imi par mult mai confortabile de cit alte masini.Ii drept ca nu am condus de cit accidental.
ncristi
QUOTE
Ma intreb de ce multa lume ii impotriva masinilor franceze?


F simplu.

Unii au avut probleme cu ele pentru ca nu sunt tocmai referinte in ceea ce priveste fiabilitatea iar altii vorbesc sa se afle in treba...de aici curentul despre care tu vorbesti.

Oricum masinile frantuzesti pe lanaga confort stiu sa te faca sa te simti fericit la volan smile.gif...Mie personal imi plac f mult si o sa schimb treba doar daca o sa fiu mahnit foarte tare smile.gif
remus97626
am facut test drive cu C4 1,6 HDI 110 CP.Se comporta excelent,doar ca la un moment dat parca se legana in toate partile la 120 km.Cel de la citroen zicea ca din cauza vantului.Maine fac un test drive cu peugeot 307,1,6 HDI-110 Cp.Cei de la sowrom Citroen sant cam mincinosi.Mi-au zis ca la motorul diesel prima revizie costa 3,5 mil, a doua tot atat plus eventual placutele de frana,iar distributia se schimba la 180 000 km in conditii de exploatare severa si 240 000 in conditii de exploatare normala.distributia costa 5 mil.Am fost la servisul Citroen si de fapt reviziile costa 4,8 mil. prima revizie,tot atat a doua revizie plus eventual placutele de frana 5 mil.Cei de la service au zis ca distributia costa 15 mil. si se schimba la 120 000 km.
remus97626
Ce ati alege intre Citroen C4 si peugeot 307,aceeasi motorizare si putere-!,6 HDI-90 CP.Mentionez ca peugeotul nu are tempomat si limitator de viteza dar are climatronic bi-zona ,senzori ploaie si lumina
Sonny
nici unu biggrin.gif
ncristi
Am uitat sa zic pe care l-as vrea - C4 smile.gif

Imi placer f mult masina smile.gif
T u d o r
QUOTE(remus97626)
am facut test drive cu C4 1,6 HDI 110 CP.Se comporta excelent,doar ca la un moment dat parca se legana in toate partile la 120 km.Cel de la citroen zicea ca din cauza vantului.Maine fac un test drive cu peugeot 307,1,6 HDI-110 Cp.Cei de la sowrom Citroen sant cam mincinosi.Mi-au zis ca la motorul diesel prima revizie costa 3,5 mil, a doua tot atat plus eventual placutele de frana,iar distributia se schimba la 180 000 km in conditii de exploatare severa si 240 000 in conditii de exploatare normala.distributia costa 5 mil.Am fost la servisul Citroen si de fapt reviziile costa 4,8 mil. prima revizie,tot atat a doua revizie plus eventual placutele de frana 5 mil.Cei de la service au zis ca distributia costa 15 mil. si se schimba la 120 000 km.


La Pejo prima revizie mi-au zis ca ma va costa cam 5 mil, distributia se schimba la 180000 km dupa recomandarea producatorului, dar ei ar schimba-o la 120000 pentru siguranta. Deci nu cred ca te-au mintit, doar nu ti-au explicat bine. In privinta tempomatului, eu mi l-am pus la ei dupa, cu numai 3 milioane. Precizez insa ca nu are si limitator de viteza.
remus97626
multumesc tudor
maine voi ma trece pe la ei si ii voi pune sa imi arate scris la cat se schimba distributia,alte detalii,etc

inca nu mi-a raspuns nimeni de ce se balansa masina la 120 km.sa fie de la directie sau stabilitate proasta
T u d o r
Pe bune, mie cand mi-a zis la Pejo ca recomanda schimbarea distributiei la 180000 n-am crezut. Reprezentantul de la dealer, care mi-e prieten si fost coleg de scoala mi-a aratat scris, ca nu l-am crezut pana n-am vazut eu cu ochii mei. biggrin.gif Asa ca informatia mea e 100% corecta, oricum tu intreaba-i cat te costa reviziile, sa-ti arate facturi sau sa-ti dea scris. Mie la Citroen mi-au oferit o reducere substantiala la manopera reviziilor la Valcea, dar nu prea mi-a placut masina, e prea "electronica" pentru gustul meu. Oricum, aspectul exterior e super la C4, iar pretul masinii la dotari si motorizare e excelent, ca si la 307. Fiabilitatea nu e recunoscuta la PSA, dar in mod normal 4-5 ani nu trebuie sa-ti faci probleme decat daca ai ghinion.

Remus, nu posta consecutiv, foloseste butonul "modifica" si completeaza la postul anterior. smile.gif Iti raspund eu pentru 307, mie mi se pare ca masina se comporta excelent la viteze mari, Florin zice ca se simte vantul lateral. Eu sincer nu l-am simtit, dar e posibil. Oricum, intr-o masura mai mare sau mai mica la orice masina se simte vantul lateral. Stabilitatea la viteza fara vant e foarte buna, zic eu.
remus97626
Multumesc mult de sfaturi.Mie mi-a placut C4, sincer sa fiu imi plac amandoua.Pana dimineata trebuie sa ma hotarasc deoarece miine vreau sa merg cu avansul.
AlexTM
Ce e limitatorul de viteza???
remus97626
Nici eu nu am stiut,dar am intrebat azi la reprezentanta.Cica daca mergi pe autostrada poti pune o limita de viteza si masina atunci nu merge mai repede de cat viteza pe care o vrei tu.Cred ca nu ii oblogatoriu pe autostrada.
AlexTM
N-are nici o legatura cu autostrada, tu faci misto?
Da' mi se pare asa, o dotare ... pentru cei care nu-s capabili sa se limiteze singuri
remus97626
Probabil,nu fac misto.Asa am primit si eu raspuns.Mi s-a spus ca masina are tempomat si limitator de viteza.Eu am crezut ca este acelasi lucru si am intrebat ce inseamna si asta ii raspunsul pe care l-am primit de la reprezentanta.Poate ei au facut misto de mine.NU sunt mare cunoscator in tehnica de aceea intru pe forum sa mai prind si eu una alta.
Sincer nici eu nu ii vad sensul la limitator.
Iar tempomatul mi-au spus ca poti regla pe o viteza si merge constant cu acea viteza fara sa apesi pe pedala.
AlexTM
La asta ma refeream cu misto-ul, nu la alte detalii tehnice:
QUOTE(remus97626)
Cred ca nu ii oblogatoriu pe autostrada.

Cum sa fie obligatoriu???
remus97626
Mie mi-au specificat pe autostrada,eu am complectat ca nu cred ca ii vorba doar de autostrada.Probabil ei mi-au dat un exemplu cu autostrada.
Simpla greseala de exprimare.Scuze.
Salcianu94540
Zici ca iti place confortul si vad ca doresti un diesel ... am mers recent si cu 307 si cu c4 , sincer sa fiu nu m-a impresionat nici una , apoi am urcat intr-un renault megane cu nuvelul de echipare autentique (piele , comenzi pe volan sistem audio dragutz etc.. ) pretul e ok se incadreaza in bugetul tau.
Dar altceva vreau sa spun avea un motor de 85 cai dci care se comporta mult mai bine decat 110 hdi de la citroen sau peugeot , am ramas masca... si de interiorul luxos si confortabil dar si de motor .
Da o fuga pana la renault si fa un drive test daca nu esti deacord cu mine dupa... poti sa ma injuri biggrin.gif.

Sunt tembel nu mi-am dat seama ca ai dat azi avansul...
remus97626
Acum vin de la Citroen am vrut sa dau avans dar mi-au zis ca din momentul achitarii totale vine masina.Am convenit sa platim luni 9000 de euro si cica vine in 10 zile.Nu am inteles de ce.
Tatal meu cind a luat Skoda a dat avansul si din acel moment s-au calculat zilele.Probabil ii politica firmei.Ii drept ca la Skoda a asteptat doua luni nu 10 zile.
Sincera sa fiu nici nu am fost la Megan deoarece am auzit ca ii fabricat in Turcia si am renuntat sa mergem.Dar nu ii timp pierdut.Pina luni avem timp.
Poti sa imi dai un pret la Megan.Citroenul C4 la care ne-am oprit ii 15200 euro, pretul asta ii cu toate reducerile posibile.Are de toate pe el( fara piele, climatronic si ESP).
adi.mitrea
QUOTE(remus97626)
Sincera sa fiu...


remus97626 e fată :wave:

Cred că salcianu se referea la Megane 2 bicorp (ăla cu spate ciudat biggrin.gif ) care e făcut în Franța sau Spania. Și chiar dacă e fabricat în Turcia (sedanul), care e problema? Sunt foarte mulți producători care asamblează acolo și nu cred eu că aleg Turcia chiar de proști. arigato.gif
remus97626
Nu sti un pret?
Salcianu94540
Am gresit nu era autentique ci privilege dar tot intra in buget
#Megane sedan privilege - 1.5 dci 105 cp = 17950 ddp la care aveau reducere de aprox 2200 euro => 15750

#Megane sedan privilege 1.5 dci 85 cp = 14850 (cu reducere cu tot)

Astea sunt preturile finale pe care eu le-am primit de la dealer acum 2 zile.
remus97626
QUOTE(adi.mitrea)
QUOTE(remus97626)
Sincera sa fiu...


remus97626 e fată :wave:

Cred că salcianu se referea la Megane 2 bicorp (ăla cu spate ciudat biggrin.gif ) care e făcut în Franța sau Spania. Și chiar dacă e fabricat în Turcia (sedanul), care e problema? Sunt foarte mulți producători care asamblează acolo și nu cred eu că aleg Turcia chiar de proști. arigato.gif

Remus e baiat.Eu sunt sotia.De obicei scriu dupa dictare.Dar citim amandoi mesajele.
Multumesc pentru informatiile despre Megan,o sa mergem sa il vedem.Este singura firma la care nu am mers,in afara de Audi si BMW.
adi.mitrea
Uite ce mi-a ieșit jucându-mă pe site la serus. Pe www.renault.ro nu am găsit configuratorul (observ că au schimbat situl)...

http://www.serus.ro/renault/configurator_final.php

LE: Vă salut pe amândoi atunci. :wave:
Salcianu94540
Adi spune-ne te rog ce ti-a iesit pt ca linkul nu a pastrat configurarea.
Remus e norocos daca sotia ii tasteaza ce dicteaza biggrin.gif
T u d o r
Salcianu, cand am cautat masina am fost si la Reno si am testat Meganul, chiar modelul de 85 cai dci. Nu sufera comparatie motoarele, in afara silentiozitatii. 110-le de la PSA e mult mai puternic. De altfel, se poate verifica si pe site-urile oficiale ale marcilor chestia asta, la specificatii tehnice.
Mie mi-a placut cum arata Bicorp-ul, era prima alegere a mea ca si aspect, dar am dat de o problema la test si anume ... nu incapeam in masina. biggrin.gif Ma refer la inaltime, stateam cu capul in tavan pe pozitia cea mai de jos a scaunului. Asa ca Meganul a picat sine die.
adi.mitrea
E mai simplu să-și facă remus și soția configurarea pe ce vor ei, dar uite.

Megane II Bicorp 1.5 dci 85 cai
CIP: 13857 eur
DDP: 16.490 eur

La "oferta lunii", 1547 eur discount la DDP: 14.943 eur.

Dotări standard:

Pachet Drumuri dificile
- A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
- Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
- Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
- Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
- Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
- Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
- Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
- Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort
- Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
- Tetiere fata reglabile pe inaltime
- Imobilizator electronic codat
- C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
- Directie asistata electric variabila
- Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
- Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
- Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
- Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord
- Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
- Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
- Functia Follow me home
- Inchidere centralizata si demaraj cu card
- Radio cu mono CD 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda
- Geamuri si parbriz cu tenta
- Bare de protectie si oglinzi in ton cu caroseria
- Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj
- Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor)
- Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
- Scaun sofer cu reglare pe inaltime
- Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3
- Trape sub locurile din fata
- Tabliera spate mobila
- Torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare
- Geamuri electrice fata si spate, cu impuls si sistem anti-prindere
- Cotiera fata
- Aer conditionat cu reglare automata
- Proiectoare de ceata
- Senzor de lumina si de ploaie
- Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului
- Scaun sofer cu reglare lombara
- Volan imbracat in piele
- Tempomat si limitator de viteza
- Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
- Spatii de depozitare inchise sub cotierele usilor din fata
- Baghete laterale si insertii in barele de protectie in ton cu caroseria ( doar pentru lansarile cu vopsea metalizata )

Opționale:

- 4 jante din aluminiu 16 tip Tuxedo
- Vopsea metalizata - implica obligatoriu accesorii in ton cu caroseria, ACCTC

Caracteristicile tehnice:

Motorizare 1,5 dCi 85 CP
Cilindree (cc) 1461
Numar cilindri 4
Numar supape 8
Raport compresie 18,8:1
Putere maxima (CP DIN) tr/min 85/3750
Cuplu maxim (Nm) tr/min 200/1900
Tip injectie directa common rail sferica + turbo
Carburant motorina Euro 4
PUNTI
Fata tip Pseudo Mac-Pherson cu brat inferior rectangular si bara antiruliu
Spate ax suplu cu puncte de fixare exteriorizate si epura programata-resorturi elicoidale
CUTIE DE VITEZE manuala, 5+1 trepte
TRANSMISIE 4X2
CAUCIUCURI (jante din tabla / jante din aluminiu) 195/65R15 / 205/55R16
CAPACITATE
Rezervor (l) 60
Portbagaj (l) 330/1190
PERFORMANTE
Viteza maxima (km/h) 174
0 - 100 km/h (sec) 12.7
DIRECTIE
Asistata electric variabila standard
Diametru de bracaj intre trotuare (m) 10,5
CONSUM (l/100 km)
Urban (cu plecare la rece) 5,5
Extraurban 4
Mixt 4,5
Emisii CO2 (g/km) 120
FRANE
Fata discuri ventilate
Spate discuri pline
A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) standard
Lungime x Latime x Inaltime 4209 x 2039 x 1458
MASA PROPRIE (kg) 1195
remus97626
Suna bine.Miine chiar mergem sa il vedem.
O curiozitate, nu stii in cit timp poti primii masina?
Salcianu94540
Tudor , stiu ca e mai rapid peugeot-ul, dar cuplul este foarte apropiat iar megan-ul e mai usor cu 150 kg , am spus ca e vioi pt cei 85 cai si pt consumul care il are mi s-a parut super , probabil si din vauza greutatii reduse a masinii.
Nu am nimic impotriva peugeotului , mai ales ca e foarte posibil sa ma aleg si eu cu unu , acelasi motor cu al tau tongue.gif numa ca eu il iau negru.

Cat despre citroen c4 adevarul e ca la dotari / pret nu poate fi comparat deact cu kia cee'd , dar la manevrabilitate , vizibilitate , feeling la volan e sub 307 si sub megane.



De la dealerul la care am fost eu masina mi-o livrau intr-o saptamana pentru ca o aveau pe stoc , daca nu... dureaza 10 - 15 saptamani.
adi.mitrea
Meganul bicorp îmi place și mie foarte mult.

(Cred că e) de departe cel mai dotat. Nu știu în cât timp vine, pe configurator nu-mi zice și asta (chiar, ar fi o idee mișto să îți afișeze în cât timp îți vine mașina, în funcție de configurația aleasă).

Știu doar că Renault beneficiază de tot felul de facilități fiscale și vamale și că e lider, în România, la vânzări de mașini noi, după Dacia. Deci e posibil să vină mai repede decât la concurență.

Vedeți voi mâine la dealer. :wave:
remus97626
Ok merci mult.Oricum o sa ne spuna miine.Imi pare rau acum ca nu am mers si la Renault.Ma gindesc ca si piesele is mai ieftine de cit la Citroen si Peugeot.
T u d o r
Remus (sau sotia lui Remus) biggrin.gif, piesele la Reno sunt cele mai scumpe de pe piata in categoria asta de pret. Prin comparatie, cele ale PSA par chiar ieftine, desi nici ele nu sunt tocmai asa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.