Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreu sa-mi dati un sfat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
Dan108784
Salut. Sunt un incepator in acest forul. Am vazut ca se dezbat pareri interesante despre diferitele probleme pe care le au posesorii de Ford Mondeo.
Tocmai mi-am vandut masina si vreau sa-mi cumpar un Ford Mondeo pentru ca-mi place cum arata . Va rog sa ma sfatuiti daca fac o alegere buna si daca da ce model merita sa-mi cumpar. Promit ca o sa colaborez in viitor cu voi . Multumesc.
::::AL3X::::
Ford Mondeo e o masina destul de buna si relativ ieftina dar are si ea ca toate masinile ''bube'' mai mari sau mai mici....Recomand sa nu iti iei combi si daca gasesti oferta de combi ia-ti motor peste 90 cp nu se merita 2,0 tddi de 90 cp Succes

Ahaaa am uitat ! Bun venit pe forum!!!! :wave: biggrin.gif
Dan108784
Multumesc pentru raspuns . O sa am grija cand imi aleg masina . Chiar acuma am vazut un Ford Mondeo motor Ghia de 150 Cp dar e pe benzina si consuma cam mult. E adevarat ca are ditamai herghelia si trebuie sa-i hranesti pe toti dar totusi ... Credeti ca e mai bun pe motorina un motor Ghia ca si performante si intretinere, nu ca si consum ? :wave:
danmatyas
salut. Deci: Daca iti iei mondeo tddi, sigur nu ai probleme cu injectoarele (motorul de generatie mai veche) in schimb ai vibratii mai mari , zgomot mai mare si nu e chiar asa de sprintena.Daca iei mondeo tdci, o sa ai probabil un stres in ceea ce priveste injectoarele pt ca sunt fff sensibile si la motorina proasta se duc dracu...in schimb e mai silentios, fara vibratii si mai rapid. Tdci gasesti dupa anu 2002. vezi ca ai Mesaj privat.
Dan108784
Iti multumesc Dan Florin . O sa-ti urmez sfatul si o sa ma inscriu si la clubford.ro . Sper sa aflu mai multe si de acolo si sa ma lamuresc in privinta modelului pe care o sa-l cumpar. Daca vrei sa-mi mai spui si altceva despre mondeo te rog sa o faci . Pa.
Dan108784