Scuze Sula, nu am zis la mișto sau în batjocură, eu doar am "românizat" numele, prin aplicarea unei pălării pe care unii, alături de virgulă, nu le prea pun, scriind cu tastatura în limba engleză, fără diacritice.
Încă o dată, scuze
În al doilea rând: bravo ție că ai cumpărat mașina din banii tăi (eu am primit-o moștenire, fiind foarte dragă răposatului tată, acum fiind de suflet pt mine. Apropo, după câțiva ani după ce am primit-o, am avut un drum cu tatăl meu la care, mirat, îmi spune "măi, dar ce bine merge, merge mai bine ca înainte", el cumpărând-o nouă, în 1979. Atât, că dup-aia credeți că mă laud), dar, atunci când mergi cu ea, chiar și singur, te asigur că pui în pericol și viața altora, indiferent cât de bună sau nouă e mașina.
Fieru-i fier și se rupe când nu te aștepți !
De ce zic că ești de vină ?
Am mai zis și în alte mesaje: cu direcția și frânele nu e de joacă. Sunt cele mai solicitate și de siguranță sisteme ale mașinii, părerea mea. Din acest motiv, ele trebuie puse bine la punct. Nu te pricepi, nici o problemă: caută pe cineva priceput. Crede-mă, pentru chestii mai greoaie, gen umblat la motor (nu reglaje, că alea mi le făceam singur), mergeam cu mașina la D.Tr.Severin (~ 160km dus) unde am cunoscut, întâmplător, un rus românizat care cu asta se ocupă, foarte bun. În rest, schimbat capeți de bară, pivoți, diverse, eu le făceam.
M-a interesat și mi-a plăcut !
Deci, de asta am zis și zic că ai o vină, deoarece după mult timp ai rezolvat o problemă care îți putea crea necazuri (știi ce ușor putea ieși nuca din pivot ?).
Este foarte bine că ai spus și arătat problema ta, așa învățăm toți, dar toți trebuie să evităm greșelile altora.
Mă bucur că te bucuri de mașină, dar totodată te sfătuiesc, bătrânește, și să fii cumpătat, lasă limitele altora, tu bucură-te de viață mai cumpătat.
Să nu fii supărat că-ți spun toate astea, dar o vorbă zice: "Sunt pline cimitirele cu eroi"
:wave: