Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VW Polo Happy - Probleme cu garantia
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Aly108320
Va rog sa ma ajutati cu opinii, sugestii. Am un VW Polo Happy nou cumparat la sfarsitul lunii octombrie 2006, aflat in prezent inca in garantie. In urma cu cateva zile dupa ce am trecut de o intersectie s-a oprit. Motorul mergea dar nu pornea de pe loc, din nici o viteza, nici din marsalier. Am dus-o tractata la service. Masina are 1400 de km dintre care 500 efectuati in afara orasului. Dupa constatare, mi s-a spus ca discul de ambreaj si rulmentul sunt prajite si ca este din vina mea, prin urmare trebuie sa platesc piesele, reparatia, tractarea intru-cat garantia nu se aplica. Tin sa mentionez ca detin permis de conducere de 6 ani si am condus 2 alte masini, care niciodata nu au avut nici o problema cu ambreajul care si in momentul de fata sunt in stare perfecta. Am incercat sa intreb daca nu este posibil sa fi fost un reglaj prost din fabricatie intru-cat si usa are un reglaj prost si nu se deschide bine, dar mi s-a raspuns categoric ca este din cauza ca am tinut tot timpul ambreajul apasat, ceea ce nu am facut. Credeti ca un disc de ambreaj si rulmentul se poate praji complet la 1400 de kilometri fara sa fi avut nici un defect ascuns din fabricatie?
Arheopterix
E o problema de care am mai auzit la Vw .Dar la Golf.
Daca e cum spui ,e clar ca e defect din facricatie.
O prietena a avut la un Polo un pivot care batea de nou.Nici nu au vrut sa auda.La schimbat din banii ei .
Poate incerci sa apelezi la "sursa" in Germania?
MotorHead
Daca i-ai da in judecata, ei ar trebui sa demonstreze ca ai tinut ambreiajul apasat tot timpul si nu prea vad cum ar putea tongue.gif Eu cred ca ai castiga.
Mariustom
Un subiect asemănător (ambreiaj prăjit în garanție) s-a discutat și aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=16613

care s-a rezolvat până la urmă.

Citiți, și încercați ceva asemănător.

Vă dorim baftă :wave:
DORU
Te asigur ca sunt obligati sa-ti schimbe ambreiajul pe garantie !
Cel putin prima data ... nu descuraja. Ai dreptul la garantie, deci fii consecvent !
ionut83652
deci ca ideie ambreiajul patianad mio spart placa dupa 2000 km (stiam ca patineaza) e o prostie sa nu til schimbe dupa cum mai spunea cineva punei sa demonstreze ca ai stat cu piciorul pe ambreiaj si oricum dicurile la volantele cu masa dubla nu prea mai crapa crapa placa
si o interpretare a eventualeu probleme a tale incerc sa tio dau eu rulmentul de presiune a pierdut lichid ambreiajul a patinat si BUM oricum era bine dac te uitai si la lichidul de frana ! asa iti dadea seama dac pierde sau nu !
DORU
blink.gif :doh:

P.S. Scuzati-ma pt lipsa cuvintelor, dar le-am pierdut...
Aly108320
Astazi, am fost in audienta la directorul de service care s-a purtat foarte urat cu mine, m-a acuzat in continuu ca eu am tinut piciorul pe ambreiaj toti cei 1400 de km parcursi si pentru ca am afirmat ca eu nu pot sa accept aceasta constatare facuta de dansul, care se baza pe singurul argument si singura dovada ca discul de ambreiaj este albastru, si pentru ca am fost insotita de o alta persoana care avea cunostiinte in domeniu si care l-a contrazis pe dl. director de service, acesta a inceput sa urle la mine pana am parasit filiala. Ei sustin una si buna : conducatorul a tinut toti cei 1400 de km piciorul pe ambreiaj (ceea ce este o aberatie), si garantia nu se aplica. Eu nu pot sa imi dau acordul sa comande piesele si sa le platesc pentru ca eu am folosit corect ambreiaj, prin urmare sunt sigura ca altceva a dus la prajirea ambreajului, cum ar fi de exemplu un reglaj prost sau un defect ascuns ( in cazul in care ambreajul pe care mi l-au aratat provine intr-adevar de la masina mea, nu am aceasta certitudine intru-cat atunci cand eu am ajuns acolo masina era in parcare la distanta mare de hala, iar piesa se afla in hala); iar daca ei nu vor sa verifice ce altceva a dus la prajirea ambreajului ce garantie am eu ca inlocuind ambreajul nu se va praji din nou?


Considerati ca este posibil ca discul de ambreiaj sa se arda dupa doar 1400 de km din care peste 500 in afara orasului, utlizat in conditii normale (nu cu piciorul permanent pe ambreiaj) fara a avea un reglaj prost sau un defect de fabricatie? Considerati ca este normal sa nu fie acoperit de garantie?

Ce ma sfatuiti sa fac din moment ce in mod evident nu pot avea nici un dialog normal cu reprezentantii service-ului Autoclub ?
Cipp
Raspunsul la intrebarea ta este OPC! Pacat insa ca nu ai fost langa masina ca sa vezi ce piesa s-a dat jos de pe masina ta! In felul acesta ai fi putut sa faci un pv de constatare a defectului, eventual de fabricatie, si nu mai trebuia sa te lasi intimidata de tonul directorului! Mie mi-a crapat ambreiajul la solenza, la 30.000 si explicatia mecanicului a fost ca le-au strans tare din fabrica. La firma vw este aproape IMPOSIBIL sa se intample asa ceva in 1400 de km, doar daca nu cumva pleci de pe loc cu 5000rpm, nu schimbi la 5500 rpm si n-ai participat la bucharest challenge 2007! Ceea ce nu e cazul la tine. Clar defect de fabricatie. Ramane sa mai demonstrezi si tu!
DORU
Aly, doua cai:

1= reclamatie direct la Porsche Romania
2= simultan, recalmatie la OPC.

Crede-ma, ai sanse de castig 100 % !
Aly108320
Am trimis un email la Porsche Romania cu problema mea cu toate detaliile vineri, 20 iunie, dar nu am primit nici un raspuns.

Ieri am sunat pe consilierul de service care mi-a preluat masina cu proces verbal de predare-primire, sa il intreb daca mi-a reparat usa sau daca a comandat piesele necesare intru-cat au spus ca usa intra pe garantie. Mi s-a raspuns ca el nu se mai ocupa de masina din ordinele directorului de service, am intrebat cine se ocupa atunci si mi s-a raspuns ca nimeni sa vorbesc cu directorul de service , si mi s-a inchis telefonul.

Am trimis cateva emailuri la diferite service VW din tara si mi s-a raspuns ca prajirea discului poate proveni si dintr-un defect de fabricatie (contrar de ce mi-au spus cei de la Autoclub) cum ar fi pompa sau cilindrul blocate. Astea nu sunt pe disc nu? Deci daca imi schimba doar discul si rulmentul, daca pompa sau cilindrul se blocheaza il va praji din nou nu? Ei refuza sa verifice altceva desi i-am rugat spunand ca eu stiu ca nu am mers cu piciorul pe ambreiaj si ingrijorarea mea este ca chiar daca il voi inlocui acum ceea ce a dus la prajirea acestuia, va duce implicit la alti 1400 km la prajirea celuilalt.

Cine imi poate spune cum e alcatuit ambreajul? daca pompa si cilindrul e separat fata de disc si de rulment?
DORU
Ambreiajul este compus din discul ambreiaj, rulmentul presiune si placa de presiune. Ambreiajul intra in contact direct cu volantul.

Reclamatia la PORO trebuie sa o faci oficial, prin hartie trimisa pe fax si sa ceri nr inregistrare. In baza legii 544 ei sunt obligati sa-ti dea raspuns in 30 zile. Nu uita de OPC, de obicei odata intrati in colimatorul lor, ag econ devin mielusei.
mike.omega
http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch

Spor la citit!
cod
Mi se pare de cosmar ce ti se intampla si e clara magarie din partea lor ca nu vor sa-si asume vina pentru problema.

Tine-ne informati despre cum decurg lucrurile si iti urez multa bafta in cearta cu berbecii
Aly108320
Am trimis email la VW germania. Acesta a fost raspunsul:

VW-2007/06-058226



Dear Customer,

Thank you for contacting us.

Please understand that we are unable to attend to all our customers
from our
headquarters in Wolfsburg, but count on the competence of our
world-wide
network.

Consequently, we have forwarded your correspondence to our importer,
asking
them to look into this matter and get in touch with you directly.
Please await
further contact from them.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,
Volkswagen AG
Customer Care

VOLKSWAGEN AG
Sitz/Domicile: Wolfsburg
Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board:
Ferdinand
Piëch
Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn
(Vorsitzender/Chairman),
Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Horst Neumann, Hans Dieter
Poetsch

Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail
automatisch
hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den Rechtscharakter
der E-
Mail zu.
Important Notice: The above information is automatically added to this
e-mail.
This addition does not constitute a representation that the content of
this e-mail is
legally relevant and/or is intended to be legally binding upon
VOLKSWAGEN AG

Deci ei spun ca importatorul trebuie sa se ocupe si se bazeaza pe competenta lor. Am trimis vineri 3 email-uri la Porsche Romania si nici acum nu am nici un raspuns. Email-ul la Germania l-am trimis luni dimineata iar ieri au si raspuns. Cam asta ar fi competenta lui Porsche Romania.

Nimeni nu ne apara drepturile aici. Am dat banii pe o masina noua tocmai pentru a acea siguranta ca macar 2 ani cat e garantia va merge si nu vor fi probleme majore cu ea si tocmai pentru aceasta garantie care se pare ca de fapt nu exista.
ovidiu86744
Pai uite asa se imbogatesc taranoii din romanica noastra draga.
AJUTOR VREAU SA EMIGREZZZZ :help:
cucu112759
Pentru Aly108320. Am si eu un polo 1.4 tdi si de la o vreme se aude un fel de huruit metalic. Am fost la reprezentanta la porsche si mi-au zis ca e un fel de sunet armonic care il face ca nush ce se intampla pe acolo dar nu e nici o problema ca nu se intampla nimic.Oricum nu prea am mare incredere in sunetul ala si as vrea sa te intreb in momentul in care ridicai piciorul de pe ambreaj se auzea vre-un astfel de sunet? Iti multumesc si astept un raspuns nu numai din partea lui Aly108320
ci si din partea altora care au experimentat aceastra problema. Multumesc
diana113882
as vrea si eu sa stiu cum s-a incheiat problema la tine( Aly108320) deoarece si eu am o problema asemanatoare... eu am un citroen c4 coupe pe benzina... mi-a cazut ambreiajul la 300 de km .. si atunci au bagat pe garatie si au recunoscut ca a fost cu defect din fabrica, mentionez am cumparat masina nou nouta+ nu este prima masina pe care o conduc si am ceva experienta... asa si acum are masina abia 1900 de km... este cumparata din aprilie 2007... si a cazut iar, de data asta a ramas si pedala de ambreiaj la jumate.. si nu vor sa bage pe garantie cik e proasta conducere, si l-am intrebat ce inseamna pt ei proasta conducere.. cik sa pleci cu a treia de pe loc, sa schimbi a 2 apoi a 4... sa mergi cu frana de mana trasa, numai aberatii, si am trimis si in franta mail.. si pauza.. si intentionam sa-i dam in judecata, si eram curioasa cum s-a terminat povestea la tine...
apropo am auzit ca la acelasi defect major schimbat de 3 ori pe garantie trebuie sa-ti dea masina noua.... si din cauza asta ei nu vor sa schimbe pe garantie, o fi adevarat???
ionut83652
da la 3 defecte sau o treime din perioada de garantie in service sunt obligati daca clientul o cere sa i se restituie integral bani !
diana113882
exista vreo lege sau ceva?? sau e doar din auzite?...
ionut83652
da e lege iti spun si astia de la opc dac dai un tel sa intrebi!
marius114334
[size=18][/size][color=red][/color]am si eu o problema cu vw meu
l-am luat la mana a doua si mi-a mers doar 2 zile
ghiciti ce a patit:tot chitul de ambreiaj distrus:disc,rulment,placa de presiune.....
dece a picat?.......turatia motorului prea mare....fortarea in rampa.vw meu are motor 1.2i 12V :boxing: dar se baga :bandit:
ceea ce spun eu las-o mai moale cu viteza si turatia.....pe mine m-a costat 1000 leitoata afacerea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.