impresii, la prima mina, si nu intr-o ordine oarecare
- de obicei indy era o cursa cu mai multe evenimente. asta a parut cam blegoasa.
- in ultima runda de calificari hamilton a iesit din garaj si a asteptat in fata semafoarelor cred ca mai bine de 3 minute, cu motorul la relanti. ma uitam cu disperare la el, "pleaca odata"... alonso a iesit din garaj la jumatate de minut dupa ce stopul s-a facut verde. eram convins ca hamilton e "heavy" si alonso e cu rezervorul gol... dar n-a fost asa.
- n-as fi vrut sa fiu, la bmw, mecanicul ala cu cricul din fata masinii in weekendu asta. vettel a exersat in nestire oprirea in pits, si cam in doua cazuri din 3 oprea prea departe si bonk! cu cricul peste picioarele mecanicului.
- unde-au disparut chioscurile echipelor, care vindeau tricouri, shepci, si tot felul de chestii originale, de la echipe?? anul trecut era o inghesuiala de nedescris acolo, anul asta... sufletu
- eram dator de saptamina trecuta cu un raspuns - nu, nu exista stopuri (semafoare) la intrarea in pits, numai la iesire.
- kangoroo tv kicks ass. dar despre asta mai mult cind o sa "developez" pozele
- cu vreo ora jumate inainte de start, toti soferii au facut o parada in masini de epoca. exceptie facind cei de la ferrari, care erau intr-un ferrari brand new... ce naiba i-o fi apucat?
- vreun sfert de ora comisarii de traseu au turnat nisip si au dat cu maturile pe locul de start al lui alonso. cred ca s-a subtiat asfaltul cu vreo 2cm acolo. posibil sa fi fost din cauza masinilor de epoca de care ziceam (vreuna din aia sa fi pierdut ulei), dar posibil sa fi fost si plingaceala lu aloso.
- ma asteptam mai mult de la trulli - lui ii place foarte mult indianapolis. si oana, te inteleg foarte bine de ce esti mindra de punctul lui vettel - asa ziceam si io acu vreo citeva saptamini cu referire la punctele lui wurtz