Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Automonza Craiova sucks
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Stefan107904
:puke:
Incopetenti ca astia eu nu am mai vazut.
Mai ales fetele de la showroom.
M-au pus sa merg inapoi la Remat ca nu se vedea stampila bine ( pe un act legalizat la un Notar care se presupune ca ar autentifica faptul ca, copia tine loc de original) , cand i-am zis ca ma pus degeaba pe drumuri ami zice domnisoara sau doamna de la showroom ca doar umblati pentru masina dvs. (pai da de parca as primi masina cadou )am zis OK, las .
Ma intorc la showroom si ami zice ca tre sa am adeverinta de nomenclatura stradala, act pentru care facusem un drum special pana la showroom atunci cand m-am inscris pentru programul rabla, si asta nu pentru ca mi-au cerut ele.
Asta stiam de la un alt dealer mai cu capu pe umeri care a verificat actele necesare foarte atent , dealer fff cunoscut in Craiova, Daew00.
Aveam nevoie de adeverinta de nomenclatura stradala pentru ca difera adresa din certificatul de inmatriculare al rablei fata de C.I.
Si inca o chestie, cand m-am inscris am vrut cu AC. mi sa zis ca nu mai au pe stoc Albea cu A/C, am zis OK iau fara, ma grabeam sa iau masina am renuntat si la A/C.
Dupa ce a inceput programul Rabla pe 25, dupa 2 saptamani de asteptari nu ma contactat nimeni sa-mi dea nota de acceptare m-am dus peste ei si am inceput sa intreb care e treaba. Raspuns ---- pe stoc nu mai sunt masini fara A/C, daca vreti masina mai repede tre sa luati una cu A/C , varianta Dinamic , mai scumpa , am zis OK, o iau pasta ca doar de la inceput am vrut cu A/C ( se para ca-si comunica stocurile prin telegraf).
Si alta chestie, ami ajunge masina o iau dar nu-mi da nimeni manualul de utilizare, ami zice baiatu care mi-a predat masina sa merg la showrom ca stie el sigur ca acolo mai sunt manuale, cand am auzit de showroom am inebunit , sa nu mai aud de astea.
In fine am trimes pe nevastamea ca eu sunt ocupat cu serviciu si ce credeti ,,,,,canci manual, ai zice nevestimi ca ele nu mai au treaba cu noi ca manualul il primim odata cu factura .
Acum am o intrebare,? daca apare Doamne fereste o defectiune sa zicem din cauza mea sunt de vina eu sau cel care mi-a predat masina fara manual de utilizare. Cred ca OPC-ul o sa-mi raspunda cel mai bine.
Si mai este si un papagal chelios la showroom care nu stia ce nivel de poluare are Panda.(profesionalism).
Si asta nu e tot, ar mai fi de spus dar nu am timp.
Sper ca cei de la Service sunt mai de treaba asa cum mi-au lasat impresia.
marius96537
E intradevar de ras!sau mai bine zis de rasu plansu!!
Dragos86458
Sa stii ca faza cu manualele ca nu aveau s-a intamplat la inceput cand a trebuit sa astept cam o luna, dar pana la urma l-am ridicat tot de la showroom asa ca vezi ce faci cu ei :furios: .

Daca te incalzeste cu ceva iti trimit varianta electronica de manual doar sa imi dai o adresa de mail. In rest sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
Stefan107904
Acum descoperii ca am o pata pe parbriz
Nu deranjeaza cand te uiti din interior , dar e inestetic din exterior.
Ce sa fac? :evil:
ady84545
S-o crezi tu, vericule, ca aia de la service sunt mai breji! Sa vezi acolo smekerasi si papagalagii!
virgil84493
@ Ady:
De unde stii de baietii din service?
Mie mi s-au parut ok, plus ca la schimbul de ulei m-au incaltat cu 125 ron, cel mai mic pret de pe la service-urile lor. Am vazut operatiile , mi-au reglat ca lumea butonul de semnalizare si au fost si rapizi!
Or fi ei smecheri si cum vrei, dar s-au comportat ok!!!

@ stefan:
Automonza e destul de naspa dpdpv al personalului, par serviabili, dar te privesc de sus ( mult prea de sus!!) . Asta cred ca e rezultatul rudeniei intre neamurile noastre (roman - roman, al doilea cu i din a.....)!
Stai pe capul lor!
Stii ca a doua cheie am luat-o dupa 3 luni?
Cere-le manualul zilnic sau mai bine suni la Autoitalia direct!
quattro
QUOTE(Stefan107904 @ Jun 8 2007, 09:37 PM) *
:puke:
Incopetenti ca astia eu nu am mai vazut.
Mai ales fetele de la showroom.
M-au pus sa merg inapoi la Remat ca nu se vedea stampila bine ( pe un act legalizat la un Notar care se presupune ca ar autentifica faptul ca, copia tine loc de original) , cand i-am zis ca ma pus degeaba pe drumuri ami zice domnisoara sau doamna de la showroom ca doar umblati pentru masina dvs. (pai da de parca as primi masina cadou )am zis OK, las .
Ma intorc la showroom si ami zice ca tre sa am adeverinta de nomenclatura stradala, act pentru care facusem un drum special pana la showroom atunci cand m-am inscris pentru programul rabla, si asta nu pentru ca mi-au cerut ele.
Asta stiam de la un alt dealer mai cu capu pe umeri care a verificat actele necesare foarte atent , dealer fff cunoscut in Craiova, Daew00.
Aveam nevoie de adeverinta de nomenclatura stradala pentru ca difera adresa din certificatul de inmatriculare al rablei fata de C.I.
Si inca o chestie, cand m-am inscris am vrut cu AC. mi sa zis ca nu mai au pe stoc Albea cu A/C, am zis OK iau fara, ma grabeam sa iau masina am renuntat si la A/C.
Dupa ce a inceput programul Rabla pe 25, dupa 2 saptamani de asteptari nu ma contactat nimeni sa-mi dea nota de acceptare m-am dus peste ei si am inceput sa intreb care e treaba. Raspuns ---- pe stoc nu mai sunt masini fara A/C, daca vreti masina mai repede tre sa luati una cu A/C , varianta Dinamic , mai scumpa , am zis OK, o iau pasta ca doar de la inceput am vrut cu A/C ( se para ca-si comunica stocurile prin telegraf).
Si alta chestie, ami ajunge masina o iau dar nu-mi da nimeni manualul de utilizare, ami zice baiatu care mi-a predat masina sa merg la showrom ca stie el sigur ca acolo mai sunt manuale, cand am auzit de showroom am inebunit , sa nu mai aud de astea.
In fine am trimes pe nevastamea ca eu sunt ocupat cu serviciu si ce credeti ,,,,,canci manual, ai zice nevestimi ca ele nu mai au treaba cu noi ca manualul il primim odata cu factura .
Acum am o intrebare,? daca apare Doamne fereste o defectiune sa zicem din cauza mea sunt de vina eu sau cel care mi-a predat masina fara manual de utilizare. Cred ca OPC-ul o sa-mi raspunda cel mai bine.
A si mai este si un papagal chelios la showroom care nu stia ce nivel de poluare are Panda.(profesionalism).
Si asta nu e tot, ar mai fi de spus dar nu am timp.
Sper ca cei de la Service sunt mai de treaba asa cum mi-au lasat impresia.



Se intampla sa stiu personal personalul de la dealer-ul respectiv, si nu cred ca ceea ce descrii e adevarat.
Eu vad ca esti agramat si probabil nu ai stiut sa scrii corect documentele care trebuiai completate de tine, normal ca te-au pus sa le refaci.
O sa informez pe cei de acolo si o sa le sugerez sa te dea in judecata pt defaimare.
Probabil in programul guv. RABLA sant sute de masini de livrat si alti care au banii, nu fac comentarii deastea de 2 lei.
Apoi daca esti un looser de 2 lei nu trebuie sa faci tumbe pe aici despre cat de client esti tu si cat de neprofesionisti sint ei.
Vorbesc stiind ce inseamnsa sa gestionezi o afacere de concesionar auto. Eu ma ocup de ceva similar.
Hoinar
QUOTE(quattro @ Dec 17 2007, 10:01 PM) *
Se intampla sa stiu personal personalul de la dealer-ul respectiv, si nu cred ca ceea ce descrii e adevarat.
Eu vad ca esti agramat si probabil nu ai stiut sa scrii corect documentele care trebuiai completate de tine, normal ca te-au pus sa le refaci.
O sa informez pe cei de acolo si o sa le sugerez sa te dea in judecata pt defaimare.
Probabil in programul guv. RABLA sant sute de masini de livrat si alti care au banii, nu fac comentarii deastea de 2 lei.
Apoi daca esti un looser de 2 lei nu trebuie sa faci tumbe pe aici despre cat de client esti tu si cat de neprofesionisti sint ei.
Vorbesc stiind ce inseamnsa sa gestionezi o afacere de concesionar auto. Eu ma ocup de ceva similar.


Ihim...deci aruncam putin cu rahat ca sa ne facem ceva reclama.
Sunt de acord ca unii clienti sunt stupizi, dar...crede-ma...va trebui sa le ....(pun puncte ca sa nu roseasca ecranul)....ca sa-ti mananci painea pe banii clientilor. Afacerile nu se fac pe baza de IQ sau comentarii. Daca iti filtrezi clientii pe baza studiilor s-ar putea sa ramai falit.
Deci, Domnul Concesionar Auto.....daca tot lucrezi in domeniu.... te invit in Iasi, la toyota, honda, renault....sa vezi cum se comporta un personal educat...care isi ajuta clientul in orice problema ar avea. Fara muci la nas cum ca ei sunt niste lorzi, si clientii care-si cumpara masini sunt niste looseri agramati.

ps: scuze pt ceilalti, ma enerveaza personalul din servicii care are nasul acolo unde prajina nu ajunge....
Stefan107904
QUOTE(quattro @ Dec 17 2007, 04:01 PM) *
QUOTE(Stefan107904 @ Jun 8 2007, 09:37 PM) *

.



Se intampla sa stiu personal personalul de la dealer-ul respectiv, si nu cred ca ceea ce descrii e adevarat.
Eu vad ca esti agramat si probabil nu ai stiut sa scrii corect documentele care trebuiai completate de tine, normal ca te-au pus sa le refaci.
O sa informez pe cei de acolo si o sa le sugerez sa te dea in judecata pt defaimare.
Probabil in programul guv. RABLA sant sute de masini de livrat si alti care au banii, nu fac comentarii deastea de 2 lei.
Apoi daca esti un looser de 2 lei nu trebuie sa faci tumbe pe aici despre cat de client esti tu si cat de neprofesionisti sint ei.
Vorbesc stiind ce inseamnsa sa gestionezi o afacere de concesionar auto. Eu ma ocup de ceva similar.


Daca nu crezi este problema ta.
Oi fi eu agramat dar tu nu stii sa citesti, daca te uiti bine vezi ca am fost trimis la Remat pentru o stampila care nu se vedea pe o copie legalizata, originalul avea stampila vizibila cand sa facut copia legalizata.
Si tot din dorinta de a nu face prea multe drumuri la ei am dus adeverinta de nomenclatura stradala fara sa o ceara ei.
Cum spuneam stiam asta de la alt Dealer
Eu iti sugerez sa nu-ti mai dai cu parerea aiurea mai ales ca nu esti in cunostinta de cauza.
Daca cineva defaimeaza Automonza este personalul care lucreaza acolo cu unele exceptii .
Exceptia este tocmai sefa lor . Una din angajate sa simitit lezata pentru ca am apelat direct la sefa lor, si nu am venit direct la ea, norocul meu a fost ca am gasit nr. de telefon pe internet.
Am fost de curand pe acolo si am vazut ceva schimbari la personal sper sa fie mai amabili decat cei anteriori.
Din punct de vedere juridic, spatiul cibernetic are darul incontestabil de a potenta exercitarea
unui drept fundamental – dreptul la libera exprimare.
Chiar daca esti sigur 99,99% ca, pe un forum de discutii, un comentariu ii apartine persoanei X, iar
acel comentariu il apreciezi ca fiind "defaimator", "calomnios" etc.,
poti actiona in judecata persoana X doar pe baza simplei presupuneri? Repet,
mesajul nu are semnatura , si nici nu poarta nici un "certificat de securitate"
Pana la urma raspunzator de ce scrie pe forum este si cel care il gazduieste
Cel care a fost calomiat sunt eu si ar trebui sa cer despagubiri.
Cred ca subiectul ar fi interesant si pentru presa scrisa.
Stefan107904
Se intampla sa stiu personal personalul de la dealer-ul respectiv, si nu cred ca ceea ce descrii e adevarat.
Eu vad ca esti agramat si probabil nu ai stiut sa scrii corect documentele care trebuiai completate de tine, normal ca te-au pus sa le refaci.
O sa informez pe cei de acolo si o sa le sugerez sa te dea in judecata pt defaimare.
Probabil in programul guv. RABLA sant sute de masini de livrat si alti care au banii, nu fac comentarii deastea de 2 lei.
Apoi daca esti un looser de 2 lei nu trebuie sa faci tumbe pe aici despre cat de client esti tu si cat de neprofesionisti sint ei.
Vorbesc stiind ce inseamnsa sa gestionezi o afacere de concesionar auto. Eu ma ocup de ceva similar.
[/quote]


Domnule gestionar, probabil nu te deosebesti cu nimic de cei despre care vorbeam. Pentru ca nu am avut toti banii nu trebuia sa ma trateze asa si sa ma plimbe aiurea.
"Alti care au banii, nu fac comentarii deastea de 2 lei " Deci suntem catalogati? hm.. asta nu are bani ,,, sa se mai plimbe putin pana al servesc eu pe asta care are toti bani. ( normal ca unu care are toti banii nu are nimic de comentat, pt ca este servit cum trebuie)
Deci fratilor daca nu aveti toti banii, fiti pregatiti sa fiti umiliti.
Apropo, am avut 7000 euro, imprumutul a fost foarte mic.
De 7000 euro ati garantez ca luam un second hand cu mai multe dotari decat Fiatul pe care l-am luat.
Pt mine a fost o afacere sa primesc aproape 1000 euro pentru un o masina pe care o luasem cu 18.000 milioane si pe care sigur nu mai primeam 5 milioane. Na .... am vrut eu masina noua.
Faptul ca sti ca nu am avut toti bani imi demonstreaza ca faci parte din personalul amintit.
Scuzati agramaticalitatile.
Si tie domnule gestionar ati urez criza usoara si sa duci doru unui client agramat.
Hoinar
Stefane, nu-ti mai bate capul smile.gif. Omul a venit cu tinta directa si a si plecat.
Ia zi...te-ai mai hotarat la masina, ti-ai mai luat? ca eu n-am inteles prea bine...
brutus123
Pentru toti dealerii Fiat: in acest an sa vindeti trei masini, si acelea cele mai ieftine, sa va iasa toti clientii din garantie, sa nu va mai deschida nimeni usile de la service si sa dati faliment cu totii, caci va bateti joc de cumparatori de parca voi ne faceti un favor prin faptul ca vrem sa ne luam o masina, nu o furam, marilor economisti! Nu stiu daca voi cunoasteti termenul de cercetare de marketing, dar eu cred ca tebuia sa va reanalizati modul de taxare si facturare a clientilor caci plecam toti spre alte service-uri dupa ce iesim din garantie, nu la cele de dealer, ci cele care repara toate tipurile de masii, gen Service Bosch. Vreti sa continuam relatia, analizati faptul ca vanzarile de masini noi vor scadea dramatic si voi nu veti maiavea ce clienti sa jumuliti!
Stefan107904
CITAT(Hoinar @ Jan 30 2009, 05:27 PM) *
Stefane, nu-ti mai bate capul smile.gif. Omul a venit cu tinta directa si a si plecat.
Ia zi...te-ai mai hotarat la masina, ti-ai mai luat? ca eu n-am inteles prea bine...


Am luat FIAT .
Failure In Automotive Technology

PS. Nu am nimc cu Firma Fiat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.