:puke:
Incopetenti ca astia eu nu am mai vazut.
Mai ales fetele de la showroom.
M-au pus sa merg inapoi la Remat ca nu se vedea stampila bine ( pe un act legalizat la un Notar care se presupune ca ar autentifica faptul ca, copia tine loc de original) , cand i-am zis ca ma pus degeaba pe drumuri ami zice domnisoara sau doamna de la showroom ca doar umblati pentru masina dvs. (pai da de parca as primi masina cadou )am zis OK, las .
Ma intorc la showroom si ami zice ca tre sa am adeverinta de nomenclatura stradala, act pentru care facusem un drum special pana la showroom atunci cand m-am inscris pentru programul rabla, si asta nu pentru ca mi-au cerut ele.
Asta stiam de la un alt dealer mai cu capu pe umeri care a verificat actele necesare foarte atent , dealer fff cunoscut in Craiova, Daew00.
Aveam nevoie de adeverinta de nomenclatura stradala pentru ca difera adresa din certificatul de inmatriculare al rablei fata de C.I.
Si inca o chestie, cand m-am inscris am vrut cu AC. mi sa zis ca nu mai au pe stoc Albea cu A/C, am zis OK iau fara, ma grabeam sa iau masina am renuntat si la A/C.
Dupa ce a inceput programul Rabla pe 25, dupa 2 saptamani de asteptari nu ma contactat nimeni sa-mi dea nota de acceptare m-am dus peste ei si am inceput sa intreb care e treaba. Raspuns ---- pe stoc nu mai sunt masini fara A/C, daca vreti masina mai repede tre sa luati una cu A/C , varianta Dinamic , mai scumpa , am zis OK, o iau pasta ca doar de la inceput am vrut cu A/C ( se para ca-si comunica stocurile prin telegraf).
Si alta chestie, ami ajunge masina o iau dar nu-mi da nimeni manualul de utilizare, ami zice baiatu care mi-a predat masina sa merg la showrom ca stie el sigur ca acolo mai sunt manuale, cand am auzit de showroom am inebunit , sa nu mai aud de astea.
In fine am trimes pe nevastamea ca eu sunt ocupat cu serviciu si ce credeti ,,,,,canci manual, ai zice nevestimi ca ele nu mai au treaba cu noi ca manualul il primim odata cu factura .
Acum am o intrebare,? daca apare Doamne fereste o defectiune sa zicem din cauza mea sunt de vina eu sau cel care mi-a predat masina fara manual de utilizare. Cred ca OPC-ul o sa-mi raspunda cel mai bine.
Si mai este si un papagal chelios la showroom care nu stia ce nivel de poluare are Panda.(profesionalism).
Si asta nu e tot, ar mai fi de spus dar nu am timp.
Sper ca cei de la Service sunt mai de treaba asa cum mi-au lasat impresia.