Help - Search - Members - Calendar
Full Version: cum castig CP ???
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
serginho
salutare. m-am intrecut cu un baiat azi noapte pe varianta. eu cu Dacia Logan MCV 70 CP vs Dacia Break 2003 benzina. eu sunt in rodaj cu masina. la start l-am facut, dar apoi m-a ajuns. am mers amandoi pana la 160 si apoi a venit o curba si am oprit masinile. Nu inteleg cum a putut sa ma faca. exista vreu secret??? ce trebuie facut??? :bash: nu accept sa ma faca o Dacie break din 2003. :bash: :bash:
HalbaSus
eeerm... pai trebuia sa te gandesti la asta inainte de a-ti lua MCV de 70 de cp... eu zic ca e foarte normal sa te faca o dacie break din 2001 cu conditia sa mearga bine.

Uite datele tehnice:
Dacia 1310 break - injectie:
Max Power 46 kW (ECE) 5500 rpm
Max torque 93 Nm (rpm) 3500 rpm
Top speed 155 km/h
Acceleration 0-100 km/h 16.0 s


Dacia Logan MCV 1.5 dci - diesel:
Max Power 50 kW (ECE) 4000 rpm
Max torque 160 Nm (rpm) 1700 rpm
Top speed 150 km/h
Acceleration 0-100 km/h 17.7 s

Dupa primii 10.000 de km (eventual dupa primul schimb de ulei) poti sa faci un chiptuning care te va duce undeva pe la 80-90 cp dar tot nu stiu daca vei fi mai rapid decat dacie 1310 pe injectie in stare buna, sunt mult mai usoare... Oricum, priveste partea buna a lucrurilor, tu poti transporta mai multe persoane si mai multe bagaje decat el beer.gif
serginho
stiu asta. dar ma oftic. suntem buni prieteni si nu pot sa ma obisnuiec cu ideea. cred k o sa dau toate scaunele jos din masina, ca sa o fac mai usoara si o sa incerc inca 1 data sa ne intrecem.
mishutz
Intreceri intre dacii.. belea. Vedeti sa nu faceti accident, sa mai moare niste oameni nevinovati. Vreti curse, incercati ceva legal si organizat. M-am saturat sa feresc kamikaze in trafic care se dau cu "super masini" de viteza.
James Kilowatt
Vorba lui Halba... in primul rand chiputuning, ca de aia-i turbodiesel biggrin.gif
Apoi, pentru demaraj, pneuri mai mici ( daca nu ai turatia maxima la viteza maxima, n-o sa pierzi nici la viteza de varf)
Rezervor cat mai gol smile.gif
Da jos roata de rezerva, si daca ai tot felul de portbagaje sau suporturi de skiuri pe masina, jos cu ele.
Sper ca nu aveai clima pornita :angel:

Oricum, faptul ca o masina e mai veche nu inseamna ca-i rabla. Un oltcit 12trs sau o lada 1500 pusa la punct va face pe amandoi la demaraj biggrin.gif
serginho
aseara aveam rezervorul plin, 7 locuri in masina. pentru ca eu am varianta cu 7 locuri. roata de rezerva, 1 minge de fotba(venisem de la fotbal), un prosop, 1 sticla de 5 litri cu apa(plina), trusa cu triunghiu, stingatorul si muuuulte alte prostii prin masina.

Cand o sa am rezervorul mai gol o sa incerc sa ma dau din nou cu prietenul asta al meu. o sa dau tot ce se poate jos din masina. absolut tot. :minigun: :minigun: sunt nemuritor biggrin.gif

P.S. cred ca o sa imi fac si un Chip-Tuning, dar dupa 10.000Km
Lucian55
Raspuns la intrebarea ta: Iti iei alta masina.
Sincer mare lucru nu prea ai ce sa ii faci pentru ca masina este foarte grea. Poti sai faci chip tuning, pui evacuare sport, filtre sport si toate cele, dar nu cred ca iesi mai sus de 90 poate 100 de cai.
serginho
daca stiam ca este asa puturoasa nu imi mai luam.imi luam 1.6 sau 1.6 16v. asta este. :bash: :bash:
TLS-09
QUOTE(serginho)
aseara aveam ........................., 1 minge de fotba(venisem de la fotbal), un prosop, .


Alea erau de vina, scapa de ele! biggrin.gif
HalbaSus
Pai sa vedem ce ai de facut:
Dacia 1310 break are 940 kg si ~60 cp... adica 15.23 kg/ cp
MCV-ul are 1245 kg si ~70 cp adica 18.56 kg/cp

Ca sa fiti la egalitate ar trebui sa scapi de 223.8 kg. Asa ca: demontezi toate scaunele mai putin cel al soferului, un scaun are vre-o 25 kg x 6 = 150 kg... + roata de rezerva, cric, extinctor, trusa sanitara, minge de fotbal, prosop, sticla de 5 litri+ ce mai ai tu in masina sa zicem ca totalizeaza si ele vre-o 50 kg... deci deja ai scapat de 200 kg... mai ai de tras 23... acum daca ai noroc atunci prietenul tau e mai gras cu 23 kg si ai rezolvat problema... daca nu e (doamne feri tu esti mai gras) atunci te pui la cura de slabire... te imbraci cu haine de in, si iti iei niste sandale cat mai usoare... cu putin noroc ar trebui sa il faci de data asta.
serginho
hai ca imi place raspunsul tau. fii sigur ca asa o sa fac. chiar in seara asta o sa ma apuc sa demontez absolut totul. vorbesc foarte serios. o sa va spun raspunsul maine. sunt tare curios sa vad cine castiga. voi?? arigato.gif
serginho
am uitat sa zic ca masina e in rodaj. nu are nimic nu??? cred ca fuge super bine atunci cand este in rodaj. smile.gif))))))) biggrin.gif biggrin.gif :punk: :punk:
Seri
Din contra, in rodaj este mai puturoasa, consuma mai mult si se recomanda sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima si nici sa o calci la podea. Fiind motor commonrail, trebuie sa urci destul de mult in ture ca sa ai putere.
serginho
sa stii ca nu am tinut cont de rodaj. i-am dat viteza, i-am dat blanaaa. cand ies in afara orasului merg la viteza maxima. in cartea tehnica spune sa nu depasesti 2.500 ture. nici de asta nu am tinut cont. sunt curios sa vad daca o sa pateasca masina ceva. am garantie si deasta nu am tinut cont. daca este sa se strice, o vand si am terminat balciu`. corect?? blush.gif
Seri
E o chestie destul de complicata asta cu rodajul. Trebuie sa o lasi mai lejer la inceput, pana se cunosc piesele intre ele. Efectele se vad pe termen lung, cel mai probabil un consum ridicat.
Prin chip tuning, poti sa-ti cresti puterea de la 65 CP la 87 CP, iar cuplul motor de la 160 la 200 Nm, valorile sunt pentru 1.5dCI sedan.
mike.omega
1. Voi vorbiti de chestii ilegale care mie nu-mi plac smile.gif
2. Ati ajuns voi la 160 cand o sa ajunga si batrana mea dacie la 160 tongue.gif Adica never ever! laugh.gif
3. Nu ma apuc de dat sfaturi ca nu sunt de acord cu "iesirile" astea ale unor soferi, dar ca idee, pana acum doar Loganu de 16v mi-a stat in fata, si asta cu Tico sau cu Dacia. Cu Citroenu nici nu-mi pun mintea laugh.gif
f1anatic
1. Serghino...AICI nu este locul potrivit pt. a intreba de cai putere. In off-topic nu se discuta despre "masini" la modul curent.
2. Problema s-a mai dezbatut de 100 doua zeci de 1000 de ori. Nu trebuie sa deschizi inca un mesaj pe acelasi subiect.
3. Noi aici nu vrem sa stim despre lucruri ilegale. Sint convins ca te-ai intrecut cu pretenu' tau pe circuitul vostru privat dotat cu cele mai moderne echipamente si echipaje de prim ajutor in caz de accident nu-i asa ?

In consencinta...il mut si il inchid. Daca vrei sa ti-l mut pe urma in forumul Dacia...te ajut cu mare placere. Momentan sta la tuning.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.