Help - Search - Members - Calendar
Full Version: golf v, 2.0 l, 4 motion FSI sau TDI ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
Gabi107292
am nevoie de niste sfaturi. am de ales intre un golf v 2.0 fsi cu 150 cp si un 2.0 tdi cu 140 cp ambele 4 motion si nu e usor deloc. fsi-ul are consumul cam mare fata de tdi; cifrele declarate sunt 11,8 respectiv 7,7 urban. tdi-ul are cuplu mai mare la turatie mai mica fata de fsi dar e mai pretentios si mai scump la intretinere. voi ce ziceti ...
::::AL3X::::
tdi categoric iti spun ca motoarele tdi tin si 300000 fara probleme daca le dai tot ce le trebuie acum depinde cum conduci daca mai sportiv dar diferenta de putere nu e prea mare deci parerea mea TDI
Gabi107292
mersi pentru raspuns, inca nu m-am hotarat, m-ai adun date. tind sa evit tdi-ul din cauza ca ii trebuie mai multa atentie... si reviziile sunt mai scumpe, e si mai zgomotos. astea le-am aflat de la altii, eu personal nu am condus un tdi pana acum deci s-ar putea sa ma insel si sa-mi placa pana la urma
Vlad95335
Nu e vorba ca te tine motorul 300000km, ca banuiesc ca nu ai de gand sa mergi atat cu el (sau ai? smile.gif ) Sincer si eu sunt tot fanul TDI ului,pentru cuplu,turbina si in plus am mers cu unul de 140cp,nu era 4motion,si m-a lasat cu gura cascata. Te-as sfatui sa ti-l iei cu cutie DSG daca iti permiti. Merita,crede-ma. Ambele motorizari sunt fiabile,iar diesel ul nu mi se pare mai pretentios sau mai greu decat de intretinut. Faptul ca schimbi un filtru de motorina la 3-4000km (cateva sute de mii de lei) se amortizeaza prin consumul scazut.
Gabi107292
da, incep sa inclin in favoarea tdi-ului; :scratchchin: cu dsg zici ... dar ar trebui sa renunt la 4 motion in cazul asta. crezi ca merita ?
DORU
Nu-ti recomand combinatia 4Motion+DSG...decat daca drumurile inafara asfaltului sunt ocazionale. Altfel, cutia manuala manuita de un sofer indemanatic te scoate din multe situatii delicate...gen patinari in zapada.

Deci, daca iti plac iesirile montane iarna, evita DSG-ul. Extrem de confortabil, dar exista situatii cand ai vrea sa detii tu controlul diferentialului... un fel de-a spune.
Gabi107292
combinatia 4 motion + dsg nu o pot avea oricum; cei de vw mi-au spus ca e ori una ori alta, deci daca are dsg nu mai e 4 motion si invers; probabil nu e posibil dpdv tehnic sau nu e rentabil; motorul va fi tdi asta e sigur, dar nu stiu la ce sa renunt, la 4 motion sau la dsg ...
MotorHead
Care e diferenta de pret intre ele? Daca nu mergi mult s-ar putea sa nu merite diesel-ul.

Cat despre fiabilitatea TDI-ului, intra pe vwforum si te lamuresti tongue.gif Turbinele mai pica din cand in cand si mai sunt si alte mici/mari belele. FSI-ul s-ar putea sa fie mai fiabil.

Eu as renunta la DSG, chiar daca e foarte laudat. Daca nu e pe Sport iti tine motorul subturat si ai lag-ul la accelerare brusca.
ivd
am mers cu bora 2002 de 1.9l de 140cp 4motion tdi toate rosii, in afara de navi nu stiu ce nu avea. senzatii nemaipomenite. dar sincer consumul pe masura. in rest la fiabilitate ok. are 83000km si la motor nu s-a intervenit cu nimic(in afara de consumabile), si slava domnului mananca jaratec la greu. nu stiu cum sunt modelele mai noi, dar am auzit ca ar avea ceva probleme. poate sunt doar bazme.
in rest, eu acum am alimentat (am benzinar) si m-a spart benzina 3,47l motorina 3,18l rompetrol
Gabi107292
diferenta de pret e foarte mica, un fsi 2.0l 150cp porneste de la 17334 eur si un tdi 2.0 140 cp de la 17730, ambele sunt 4 motion cu cutie manuala... pana la urma cred ca am sa dau cu banul :doh:
Vlad95335
Depinde mult si la ce folosesti masina. Fiindca daca o tii mai mult pentru oras,eu as zice ca poti sa alegi DSG ul in detrimentul 4motion ului. Daca ai drumuri dese in afara orasului, atunci ia-ti cu tractiune integrala. Folosesti mult masina, atunci diesel. Mergi destul de putin cu ea,benzina. Asta e parerea mea,asculta si celelalte sfaturi, combinale cu ce crezi tu ca e mai bine pt tine,si ai sa ajungi la o concluzie beer.gif
DORU
QUOTE(Gabi107292)
combinatia 4 motion + dsg nu o pot avea oricum; cei de vw mi-au spus ca e ori una ori alta, deci daca are dsg nu mai e 4 motion si invers; probabil nu e posibil dpdv tehnic sau nu e rentabil; motorul va fi tdi asta e sigur, dar nu stiu la ce sa renunt, la 4 motion sau la dsg ...


La Golf combinatia nu e posibila, dar la Passat da.

Acum...ce alegi intre DSG si 4Motion? Eu as alege 4Motion TDI.
Gabi107292
cum e cu diesel-ul dupa cativa ani ? cam ce probleme are la "varsta a doua"
ionut83652
poi daca o fost fugarit mai papa turbina ceva ulei in rest toate bune si frumoase !
Cristi2
eu sincer nu cred ca cei 10 cp pe care FSI-ul ii scoate in plus se vor simti, mai ales daca ai 4x4. greutatea masinii va creste iar in acest caz e de preferat un cuplu marinimos. mai ales daca vei mai merge si pe drumuri neasfaltate. si banuiesc ca vei merge, altfel nu vad utilitatea 4 motion.

daca circuli mai mult prin oras, evident dsg in favoarea 4 motion, cum s-a mai spus.
fiabilitate ?? depinde cum te comporti cu masina. iar daca e ceva defect de fabricatie, in mod normal iese la iveala in cei 2 ani de garantie.
un mic plus al TDI-ului este usurinta de a castiga niste caluti in plus, daca vei fi totusi nemultumit de herghelia din dotare.

cat despre combustibilul 'agreeat' de fsi, am impresia ca tre sa fie destul de calitativ, ca altfel nu-i place deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.