adi107087
May 28 2007, 10:50 PM
Salut,
Stie cineva vreun motiv sa nu-mi iau un mondeo de 2,5l benzinar din 2001-2002 (modelul nou - adica penultimul)? Cica are 170cp. Motivul? Cai multi pe bani putini.
Rog posesorii (cred ca-s putini) la niste pareri, chiar si neposesorii, sau poate cei care au var. de 125CP.
Merci frumos.
ps. Consumul nu e un motiv.
Cezar88196
May 29 2007, 03:59 PM
Daca nu este o problema consumul, nu vad care ar fi problema. La 170 cp cred ca fuge de sub tine - cu conditia sa-i faci eventual o verificare sa nu fie deja obosita la cei 5-6 ani. In general baietii care-si iau masini asa puternice le forjeaza la greu. Bafta
ionut83652
May 29 2007, 10:50 PM
momentan stiu unu foarte intemeiat TAXA speciala carte pentru un motor intre 2000-3000 e undeva la 3200-3500 euro (dar am inteles ca sar mai reglementa ceva)al doile nu cred ca e turbo consuma la greu si nus prea multi cai putere !genial mi sa parut motorul de pe audi de 2 litri turbo cu 200 cp ca un consum rezonabil si talpa la greu!
adi107087
May 29 2007, 11:05 PM
pai masina euro 4....n-as crede sa coste chiar atat de mult. Oricum, sapt. asta sper sa apara noile taxe, sant curios. Stie cineva cate kg are si cat consuma?
adi107087
May 29 2007, 11:14 PM
ai dreptate cu Audi, da costa, pe cand Mondeo...dar sant curios cum sta pe sosea? Cat prinde?
mike.omega
May 30 2007, 06:03 AM
Eu am avut ocazia sa conduc pe o distanta destul de scurta Mondeo 2.0i 147CP(sau cati o avea). Motorul e bestial, vrea urcat in ture si trage! Dar trage si benzina din rezervor
2.5i-ul mai mult ca sigur iti va placea, totul e sa nu fi fost alergat
ionut83652
May 31 2007, 07:51 PM
si eo mam dat cu a 4 turbo 200 cp si la 230 km ora ai pedala deci rupi scaunele pa cand la marea majoritate a masinutelor au cam murit (nu ma refer la sportive ci la astea de le vedem zi de zi pe strada)chiar am comparat6 cu un a 6 2,5 tdi 180 cp si greu a urcat de la 210 la 230 cu un 2 litri turbo parca esti in lancer numai al mai rupe normele ,,te sprie,,!dar acu intervin gusturile bugetul !(e doar o parere subiectiva)
Florin67056
Jun 1 2007, 08:56 AM
Cred k in realitate are un consum mare de tot. Insa e V6 normal aspirat, deci nu te astepti la altceva. Cuplul e 220 NM, parca ti-ai lua motorina nu benzina
Greutate 1458 kg
V Max. 225 km/h
0-100: 8.6 sec
Consum: 15.0/7.5/10.2, deci cam mare cum am spus
Cutie manuala in 6 trepte sau automata in 5
adi107087
Jun 1 2007, 11:54 AM
merci frumos pt. informatii, florin,
Asta e bine ca e usoara, dar cum se comporta la vitza mare, stabilitatea, directia, fonic, etc.? Cum sant plasticurile alea dinauntru? Am o problema cu plasticaraia, n-o pot suporta si mare lucru nici n-ai ce sa-i faci odata incepute sa scartaie.
Ca si fapt divers:
Nu sant fan BMW, imi place Audi, dar am avut pana de curand un 520d din 2001. Bordul arata 145 mii km. Calitatea imbinarilor interioare era super, nu suna nici un plastic, la 210/h nu auzeai nici un barait. Am avut o gramada de probleme cu ea, de-aia am si dat-o dar asta pt. ca ulterior am aflat ca avea vreo 300.ooo km. Nu m-am ofticat prea tare, pt. ca mi-am zis ca daca asa asa se comporta imbinarile la atatia km facuti, e o masina tare.
Nu fac reclama BMW la sectiunea Ford, dar cateodata ramai uimit de calitatea lucrurilor bine facute si inchegate.
Scuze pt. divagatie, dar cam aici bateam eu. Cat de tare troncane Fordul?
Oricum, cand mai adun bani imi iau un A4, masina vietii mele.
Deocamdata vreau o masina (pe cat se poate de puternica) dupa 2000 si in max. 7000E cu totul. Alta in afara de Ford n-am gasit.
Florin67056
Jun 1 2007, 12:53 PM
Calitatea interiorului la BMW este indiscutabil peste Ford, deci plasticaraia e mai "nashpa" la Mondeo, deh, BMW e premium. Eu am pe bord 137k la Mondeo si inca nu am greierasi prin bord.
Stabilitatea Mondeo-ului e vestita pentru cunoscatori
Apropo, seria 5 face parte dintr-o clasa diferita de Mondeo.
La 210 cred k o sa se cam simta sunetul vantului, ca altceva nu are ce sa se auda la viteza aia.
La mine la 180 aud numai vantul, si eventual muzica nimic altceva, ah da si urletul persoanei din dreapta ca merg prea tare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.