Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Primele fotografii oficiale cu Peugeot 308
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Baciu106845




ValiR
Gurile de ventilatie amintesc usor de Mercedes(M-Class) si Audi A4 cabrio... ( http://www.netcarshow.com/audi/2006-a4_cab...allpaper_19.htm )
Partea din spate, la prima vedere, pare ceva mai urata decat cea actuala.
Cred ca noul model va avea cam aceleasi vanzari ca si actualul.
Daniel82595
misto masina.
e dezvoltat in directia 207...cum era de asteptat, spatele e de 407 coupe
air_wolf
407 intrat la apa. :puke:
_Constantin_
Desi masina respecta tendinta actuala a marcii si seamana destul de mult si cu 207 si 307 are un look foarte misto. Imi place la nebunie. Are niste detalii super, mai ales grila aia fata gen 907( coupeul ala concept). Ar trebui insa sa faca ceva cu jantele alea ca nu arata prea ... "noi".
_Theo_
mi se pare foarte reusit. spatele arata bine si grila fata este mult mai reusita decat cea actuala.
Laurentiu_007
ma asteptam sa semene mai mult cu 407, cel putin asa era normal. dar arata superb.mixtura intre 207 si 407 zic eu ca a reusit. stie cineva cand va apare pe piata?
Seri
Vanzarile vor incepe la sfarsitul anului (mai tarziu la noi), iar varianta de baza va fi propulsata de motorul 1.6 de 120 CP. Alte motorizari cunoscute sunt 1.6 turbo de 150 CP, produs in colaborare cu BMW, iar varful de gama va fi 2.2 HDI de 170 CP.
Mai tarziu vor aparea si alte variante de caroserie: CC, SW sau chiar si un cross-over.
Eu estimez ca preturile vor porni de la 13.000 euro CIP.
S O R I N
Masina este reusita cel putin din punctul meu de vedere,precum si 207

care este al naiba de frumos.

Dati naibii francezii astia la design.

Daca ar fi putin mai fiabile...
Andrei Suzuki
Foooarte tare masina.Nu mai e asa banala ca 307.
r4mp
observ ca au lungit spatele in stil Megane; sunt curios cum se reflecta acest lucru asupra spatiului interior si volumul portbagajului fata de 307
ValiR
Eu raman la parerea ca e un model care se va situa la acelasi nivel fata de viitoarele Golf, Astra etc ca si 307 fata de actualele modele compacte. Nu cred ca procentul de 308 va creste substantial. E cum s-a mai scris o combinatie de 207 si 407. Ce nu consider eu, personal, reusit din punct de vedere al design-ului e parasocul spate si imbinarea montantului parbrizului cu aripile fata si usile din fata.
Iulian HondaFan
azi s-a lansat oficial. in vanzare de la 1 sepptembrie...

imi place cum arata. sa vedem ce suspensie are si ce-or sa zica ziaristii auto...
ncristi
Misto de tot masina smile.gif

Iar cu noile motorizari masinuta devine extrem de interesanta.

Sper ca peugeot sa fi umblat la suspensia spate.
AZAZEL
QUOTE(r4mp)
observ ca au lungit spatele in stil Megane; sunt curios cum se reflecta acest lucru asupra spatiului interior si volumul portbagajului fata de 307


hai sa iti spun eu cum:

va avea un portbagaj de 430 litri. pe germancarsfan am citit.

iar motoarele vor fi euro 5 toate:

1.4 litre VTi 70 kW (5 95 bhp), 136 Nm, 5-speed manual gearbox
1.6 litre VTi 88 kW 16v (5 120 bhp), 160 Nm, 5-speed manual gearbox (*)
1.6 litre VTi 88 kW 16v (5 120 bhp), 160 Nm, 4-speed automatic gearbox
1.6 litre THP 110 kW (5 150 bhp), 240 Nm, 5-speed manual gearbox (*)
1.6 litre THP 103 kW (5 140 bhp), 240 Nm, 4-speed automatic gearbox
The 308 HDi offer consists of engines all featuring HDi direct injection technology:

1.6 litre HDi 66 kW (5 90 bhp), 215 Nm, 5-speed manual gearbox
1.6 litre HDi 80 kW (5 110 bhp), 240 Nm, 5-speed manual gearbox (*)
1.6 litre HDi 80 kW (5 110 bhp), 240 Nm, 6-speed electronically controlled manual gearbox
2.0 litre HDi 100 kW (5 136 bhp), 320 Nm, 6-speed manual gearbox (*)
2.0 litre HDi 100 kW (5 136 bhp), 320 Nm, 6-speed automatic gearbox




http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsI...ot-308-in-depth
Costanza86138
motorul 1.6 si 120 este acum pe 207, dar euro 4, nu euro 5. Banuiesc ca la noi vor aduce euro 4... nu?
Cipp
Aoleu! Ce uratenie... Oare asa arata frantuzoaicele acum?
AlexTM
Spatele seamana cu 207-le. Deci ...urit
Oricum, mari modificari nu mi se pare ca au adus.
Cristi86127
Au incercat ei sa combine ceva dar tot aia a iesit... biggrin.gif

Masina nu e banala, se vede ca la design si-au dat multi cu parerea, dar pe rand, biggrin.gif parca e facuta din bucati, fiecare cu ce a venit de acasa, unu cu un spoiler, altul a adus farurile biggrin.gif
ovidiu86744
Au luat de la fiecare model al lor cate ceva si asa a iesit 308. :evil: Oare pe cine vor sa pacaleasca.Departamentul lor de creatie pesemne este in greva. biggrin.gif
Hoinar
Mai...eu zic ca le-au fost batuti designerii smile.gif. Si obligati sa desenezi cu mainile la spate tongue.gif.
Andrei110316
Nimic spectaculos. Nici macar nu se deosebeste prea mult de 307... imi placea mai mult stilul vechi de design peugeot (206, 407 coupe)
Laurentiu_007
Nu cred ca departamentul de creatie e in greva. Daca designul lui 307 si 207 aduce bani, nu vad de ce sa nu continue in acelasi sens.
ValiR
Si viitorul break, in stadiu de concept pe moment:
http://www.netcarshow.com/peugeot/2007-308...ologue_concept/
T u d o r
Azi am vazut primul 308. Era la dealer la Valcea, neinmatriculata din pacate. Rosu nu_mai_stiu_cum, echipare Premium, 1.6 hdi 110 CP.

Impresii:

-exterior: incredibil de frumos, m-am indragostit. biggrin.gif Echiparea premium include bandouri laterale in ton cu caroseria, masca fatza sport, proiectoare si jante aliaj 16'. Pur si simplu superba! Si nu ma joc cu cuvintele... smile.gif Fatza de 307 e mai lata, mai joasa si foarte putin mai lunga, are o imagine agresiva. Calitate exterioara de top in clasa. Cauciucuri Michelin Energy Saver, reduc rezistenta de rulare cu vreo 20%, in serie.

-interior: bord frumos, ceasurile si consola deosebite. Materiale foarte bune, inclusiv pe unde altii au plastic de tic-tac. Imbinari solide, mai solide decat la 307... mult mai solide. Linia bordului e joasa. RCD-ul e cam acelasi din pacate, dar difuzoarele sunt mai bune si muzica se aude mult mai bine. AC-ul complet schimbat, asemanator cu cel de la VW, bizonal. Destul de multe capitonaje interioare mostenite de la 307, tavanul, stalpii, etc. Impresia de calitate e deosebita, plus aspectul elegant. Usile sunt redesenate, mult mai frumoase si mai solide. Scaune exceptionale, ca si pe 307, dar redesenate si retapitzate.

Per total, masina merita vazuta. Dupa parerea mea, e cea mai frumoasa masina din clasa, rivalizand cu Civic, dar in plus fata de acesta are si un aer stilat. In fine, chestie de gusturi, Civic e frumos pe partea lui, mai sportiva.

Voi reveni cu detalii saptamana viitoare, dupa ce o si conduc. Principala mea nemultumire la 307, suspensia spate zgomotoasa si seaca, sper sa nu o regasesc si la 308. smile.gif
T u d o r
Cum am promis, iata-ma-s proaspat test pilot pe 308. smile.gif Masina, un 308 1,6 hdi 110 CP, prezentata de mine in postul anterior.

Impresii:

Silentioasa pe gropi... exceptionala! Am mers cam 40 km cu ea, pe tot felul de drumuri. Amortizare incredibila, nu am condus ceva din clasa asta la fel de confortabil. Asta e marele plus pe care l-am vazut fata de 307. In rest, nu ma mai refer la aspect, pentru ca am facut-o in postul anterior.
Motorul trage mai slab, dar e pentru ca avea 60 km la bord cand am luat-o eu. Cu siguranta nu e diferenta aici, motorul e acelasi, ca si cutia (timonerie slabuta, sub concurenta).
Deci, concluzia e ca 308 e mult mai confortabil decat 307, mai ales pe drum prost. In rest, stabila pe curbe, calca mult mai bine drumul, se simte mai lata si mai usoara de nas. Directia nu e asistata variabil ca la 207. 308 se simte, ca si 307, o masina barbateasca, in ciuda aspectului. Directie tare si sharp, pedalele au rezistenta, masina da senzatia de masculin, ca iti opune ceva rezistenta. smile.gif Ca se lasa greu...
Si acum aspectul negativ... pretul. Un THP de 150 cai il poti lua cu vreo 20000 euro... hdi-ul, care la mine a fost 16000 si ceva, la 308 il poti lua cu 18000 si ceva. Asta e politica importatorului, un an-doi dupa ce apare un model nou nu-l cumpara decat pasionatii. Tembelism ridicat la rang de strategie de marketing... Apoi urmeaza reduceri masive si in loc sa vinzi 5-6 ani, cat e un ciclu al unui model, vinzi doar 2-3, restul te mandresti ca ai masini scumpe. Stupid in forma calificata... Pacat de masina, e superba estetic si incredibil de confortabila, fara sa fie barca.
Am mai amintit cat de confortabila e? biggrin.gif
BRAC
Un 1.6 18000 , atunci un 2.0 e vreo 21000. muuult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.