Help - Search - Members - Calendar
Full Version: America vs Europa
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
f1anatic
De comun acord cu Mr. Romulus
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=1617&start=15
vom deschide acest subiect de discutie comparativ intre masinile americane si cele europene. Domnul Romulus a sugerat sa includem si masinile Japoneze insa ma gindesc ca masinile japoneze care se vind aici sint diferite de cele vindute acolo...asa ca pe moment sa ne limitam la cele de pe tarmuri oceanului Atlantic.

Va rog de comun acord (voi acolo) gasiti 3 masini reprezentative pt piata europeana/romaneasca pe care le are tot omul, nu-s nici de lux, nici alea mai scumpe. 3 masini europene. Va rog prezentati pozele, performantele si dimensiunile. Costul e mai putin important pt ca salariile difera mult...dar dupa cum am zis, trebuie sa fie accesibile omului de rind si sa fie masini care le vezi pe tot drumul in westul europei si in romania. Pe urma vedem noi cum le comparam dar trebuiesc prezentate cel putin urmatoarele (din punctul meu de vedere)

Firma si Marca
Poza
dimensiuni
versiuni motorizare
putere/torsiune
viteza maxima
consum


Va dau 24 de ore pentru a decide intre dvs. 3 masini numai. Daca este vreun alt conducator auto din USA/Canada (dar sa fie resident aici) doresc sa fiu contactat pentru a ne decide si noi ce masini punem la bataie.
Romulus-6
Suna foarte bine, dar hai sa mai clarificam niste lucruri...

1. BMW este masina de lux? Ca e plina si Europa si Romania. O sa-ti spuna colistasii din Bucuresti, ca te impiedici de seria 5 si seria 7 prin Bucuresti...

2. Ford Mondeo sau Ford Focus este masina Europeana sau Americana?

3. Opel este American sau European (GM sau Adam Opel AG)?

4. Dimensiunile in ce sens sunt importante, avand in vedere ca masinile in Europa e clar ca sunt mai mici comparat cu cele din America? Si asta e considerat pe aici un plus, nu neaparat un minus.
M i h a i
E greu sa alegi trei masini pentru ca drumurile sunt pline de tot felul de marci. Poate ar fi bine sa alegem cate una de la fiecare clasa. voi ce ziceti?
Romulus-6
Mie-mi suna bine oricum. Daca e s-o luam pe clase ce spuneti despre: mini, compacta, medie, mare, lux, sport, cabrio, suv, off-road.

Sunt prea multe asa? F1anatic, scoatem mini din cauza profilului cumparatorului american?

F1anatic:
PS Am tot vrut sa te intreb, de ce nu nascaranatic sau indycaranatic, sau cartseriesanatic? smile.gif
M i h a i
ai sarit clasa mica tongue.gif

apropos de profilul cumparatorului american, astia au si altceva in afara de clasa dinozaur? laugh.gif
Romulus-6
Cred ca da. Ford Focus, Mazda3 si Toyota Corolla sunt compacte si le au si ei printre multe altele. Cat despre clasa mica eu stiu ca mai demult aveau mult-hulitele Yugo. Dar acum nu mai stiu sa aiba ceva asa de mic, dar ne lamureste F1anatic.
krysty
hmmm... topicul e interesant... dar si periculos in acelasi timp deoarece poate da nastere la niste dispute greu de controlat asa ca va anunt de pe acum :director: daca incepeti sa va luati de gat unu' pe altu' sau o dati in balarii il inchid pe loc.

inceputul e bun... vad ca va intelegeti... deocamdata smile.gif
f1anatic
Nu cred ca putem alege doar o masina la fiecare clasa. Trei e mai bine.

Cum sa traduc cit mai bine:

Full Size
Mid Size (la noi sint in cam 2 marimi)
Compact
Small

Pai sa zic de ce dimensiunile. Pt ca exista opinia acolo ca masinile americane sint extra super mari si consuma extra super mult.

Pai daca comparam Dacia de 1 tona care scoate cit 6-7 l la suta (sau 16 s la suta) in care se sta inghesuit ca sardelele cu Fordul Taurus de 1.6 tone de 5 metri care scoate 8-9 la suta (si la consum si la secunde) dintr-un V6 de 2 ori mai baban ca motorul Daciei, cu o putere de vreo 3 ori mai mare...parca dintr-o data incepi sa te gindesti ca americanii nu fac masini chiar atit de nasoale.


De ce f1anatic si nu nascarnatic. Pentru ca sint CEL MAI MARE FAN al lui Michael Schumacher. Intr-o luna sint la Montreal...o saptamina mai tirziu la Indy. Am fost la vreo 3 curse la Montreal si la fiecare cursa din State. Am si poze, si un website pe care le le-am mai pus dar nu mai am timp sa ma ocup de prostii. Ma uit la F1 de cind va uitatzi si voi...sau poate de mai mult timp...1990. Pt ca daca vreau sa vad NASCAR ma duc in down town la ora de virf. Am fost la o cursa IRL merge...dar nu pot dezvolta vreo pasiune.

Incepem concursul cu clasa: Medium Sized Sedans.

Avem si YUGO si ca clasa si ca masina. O putem tine. Cauta Geo Metra in google. Si ford aspire.

Mondeo este European (il avem si noi exact la fel cu alt nume). Focus il avem si noi...voi il avetzi de la noi.BMW-ul e de lux...dar s pe toate drumurile si aici. Da-i de lux ca la marime si comfort si consum similar gasesti de 2x mai ieftine.

3 masini in fiecare clasa. EUROPENE vs AMERICANE. NU JAPONEZE. Oricum nu stiu cite Lexus-uri, Infiniti si Acura avetzi voi.
f1anatic
QUOTE(M i h a i)
ai sarit clasa mica tongue.gif

apropos de profilul cumparatorului american, astia au si altceva in afara de clasa dinozaur? laugh.gif


Asta intrece clasa dinozaur. Asta e la clasa balena/portavion terestru.

http://www.fordvehicles.com/Suvs/excursion/features/specs/

Nu e atit de mare pe cit credetzi voi. 575 cm lungime x 202 cm latime x 204 cm inaltime, 3.5 tone, rezervor de 166 litri, consum vreo 20 L/suta (pe autostrada) Motoare: 5.4 L V8 (475 N-m) 6.8 L V10 (575 N-m) 6 L/V8 diesel (760 Nm).

Dar avem si clasa economic: adica mica (economic)
Romulus-6
Ford Aspire nu gasesc la Ford pe site, pare-se ca nu se mai produce. Geo Metro este intr-adevar clasa mica.

Ford Mondeo in Europa este Ford Contour in US. Problema e ca pe site la Ford nu mai apare nici Contour, deci presupun ca nu se mai comercializeaza/produce. Nu stiu unde a fost proiectata masina sau daca e similara pentru US si Europe in aceeasi proportie in care Focusul este, adica 99,99%.

Ford Focus, cu tot regretul, trebuie sa te contrazic, a fost proiectat complet la Ford Europe GmbH in Germania. As putea sa spun ca bara de protectie fata si bara de protectie spate, au fost facute in US, dar asta pentru ca trebuie sa respecte legislatia Americana.

Am inteles, fara japoneze. Oricum Lexus se poate vedea in Europa/Romania, dar este o raritate. Iar Infinity si Acura, putin spre deloc, mai precis doar cei care probabil le-au importat/omologat singuri pentru ca nu stiu sa se importe oficial.

Propun deci pentru clasa Medie (mid sized sedans) urmatoarele:

BMW Seria 5 (daca crezi ca este clasa mare o inlocuim cu BMW seria 3)
Audi A6 ( la fel daca crezi ca e prea mare inlocuim cu A4)
Opel Vectra (nu spun aici GTS)
Ford Mondeo (versiunea curenta in Europa nu a fost niciodata disponibila in US)

Am omis intentionat Mercedes, dar puteti veni cu alte propuneri astfel incat dupa o selectie generala sa ramana doar 3.
krysty
mda... vad ca topicul tine sa se transforme in germania vs. america. in aceasta "competitie" alfa, saab, volvo si multe altele chiar nu ar avea nici o sansa? ma indoiesc.
Romulus-6
Nici vorba. Doar ca eu cunosc mai putin masinile despre care amintesti. Iar ce am spus eu era o propunere care adaugita cu propunerile celorlati sa compuna o lista din care sa selectam impreuna cele 3 finale.

Asa ca adaugam:

BMW seria 5
Opel Vectra
Opel Signum
Audi A6
Ford Mondeo
Volvo S80
Alfa 166
Saab 9-5
Jaguar X-Type (asta clar nu e de lux avand in vedere platforma Mondeo)
Renault Laguna
Peugeot 607 (super faina, am omis-o)
Mercedes E-Klasse (hai ca si asta lipsea)
Citroen C5
Rover 75
Skoda Superb
Volkswagen Passat
Lancia Thesis
Seat Toledo

Altele nu-mi vin acum. E posibil sa fi depasit clasa listand modele din clasa mare. Daca este cazul corectati-ma.
f1anatic
Interesant. Audi A6 si BMW 5 sint midsize. Dar este interesant deoarece zici ca astea nu sint de lux. Noi pe astea le consideram mai de lux ca Mertz-ul. Dar stii ce, intelegeti-va voi fratzilor cu candidatele de acolo.

Totusi ca sa fie fair play, cineva de acolo sa-mi valideze si mie propunerile pt ca eu sint singur aici.

-Ford Taurus/Lincoln LS/ Mercury
-Chevrolet Impala/Pontiac Grand Prix/Buick Regal or Century/Oldsmobile SSE (aceeasi platforma, motoare, caroserie diferita)
-Dodge Intrepid/Crysler New Yorker/LHS/300M

Vedetzi voi...astea-s incadrate aici ca mid-size iar ca full-size am avea Ford Crown Victoria si fostul Chevrolet Caprice. Care sint mai babane decit BMW seria 7 si Mercedes E500 si AUDI A8 etc. Alea 3 propuse de mine mai sus se inscriu mai bine la categoria voastra full-size si cred ca este mai bine asa.

Masini corespunzatoare la ce avetzi voi ca mid-size sint: (si sint inscrise si aici ca mid-size, pare-mi-se gama noastra de mid-size este mai generoasa cu plaja de dimensiuni)

- Ford Countour (parca nu se mai face)
- Chevrolet Malibu/Pontiac Grand Am
- Dodge Stratus

Deci cum facem: le acceptam pe Contour, Malibu, Stratus ? ca mid-size ?
Romulus-6
Din partea mea, nici o problema.
f1anatic


Ford Contour
Sport ($16,940) and SVT ($22,810)
2.0 liter 4 cyl cu 24 supape, DOHC cu 125 HP si 130 lb-ft
2.5-liter Duratec V6 cu 24 supape si DOHC
170 HP cu 165 lb-ft torque pt varianta Sport
200 HP si vreo 200 lb-ft pt varianta SVT (Special Vehicles Team) and 170 lb-ft torque (1lb-ft = 1.355 N-m)
5-speed manual; 4-speed automatic
dual air bags standard; ABS, traction control optional
consum: 20 city/ 28 highway mpg adica: cam 12L/100km pt V6 respectiv cam 8L/100 km iar pt motorul de 4 cyl 24 city/34 autostrada galloane adica 10 L la suta in oras si vreo 7L/suta pe autostrada.


dimensiuni 470 cm x 175 cm x 137 cm
volum port-bagage cam 400 L
greutate: 2869 lbs adica 1300 kg

http://www.internetautoguide.com/reviews/2...rd_Contour.html
http://auto.consumerguide.com/auto/used/re...dex.cfm/id/2159
Romulus-6
F1anatic. Eu spun sa cauti alta masina in loc de Contour asta...

Masina care o ai tu mai jos este un model anterior al Mondeo-lui european. De cand Modeo European a aratat asa modelul s-a schimbat complet si a mai trecut si print-un face lift. Nu trebuie sa-ti spun, ca Ford Mondeo European, este mai mare decat cel vechi, mai bun, mai... Asa ca iti ofer sansa de a regandi. Masina asta clar este batuta de Mondeo actual produs in Europa.

Off topic: se pare ca multe masini patesc la fel. Honda Accord care se vinde in US este un model mai vechi al celui care se vinde actualmente in Europa.
Romulus-6
Uite si interior.
Romulus-6
Si uite si versiunea sport...
Romulus-6
Uite si un Opel Vectra GTS (caroserie a lui Vectra in 5 usi, sport)
Romulus-6
Interior la gama Vectra.
Romulus-6
Alt Vectra...
Happy_Maker
f1anatic, fugi d-aici cu Contur asta. te faci de ras! Vechitura e putzin spun, seamna mai degraba a crobcozaur! Sunt sigur ca America are potential mai mare!
Pana atunci, inca o propunere din aceeasi clasa:
f1anatic
Very Well.
Dodge Stratus Sedan



Nu nu e voie cu Coupe INCA !
Romulus-6
Deci e voie coupe-uri? Ca imi statea pe degete la tastatura 645-ul de multisor... smile.gif
f1anatic
Cadillac CTS (3.5 L V6)


si Cadillac CTS-V (5.7 L v8)
f1anatic
Sa stiu si eu:
Ford
Lincoln
Mercury
Mazda
Volvo
Jaguar
Aston Martin
Land Rover

sint toate ale Ford. Sa inteleg ca sint limitat la Ford, Lincoln, Mercury ?
Romulus-6
Nu inteleg ce vrei sa spui. Ford Focus si Ford Mondeo vandute in Europa/Romania sunt masini Germane, produse de o firma Americana. Daca nu esti de acord cu asta atunci trebuie sa incheiem capitolul cu Ford.

Dar cu siguranta Focus si Mondeo sunt proiectate in Germania.

Asa daca e s-o luam BMW Seria 5 e american din cauza lui Bangle si X5 iar Mercedes e Chrysler. Right?

Mazda6 e conceptie pur japoneza, chiar daca Mazda e sub patronaj american.

Volvo, care dintre ele? Majoritatea sunt pe platforme Ford de conceptie euorpeana.

Mercury si Lincoln nu se aduc in Europa.

Land Rover, habar n-am. Nu a fost a lui BMW la un moment dat?


Cat despre Cadillac, arata binisor... Cu asta mai vi de acasa.
f1anatic
Lincoln LS (Ford)




E mai bine ?
f1anatic
QUOTE(Romulus-6)
Nu inteleg ce vrei sa spui. Ford Focus si Ford Mondeo vandute in Europa/Romania sunt masini Germane, produse de o firma Americana. Daca nu esti de acord cu asta atunci trebuie sa incheiem capitolul cu Ford.

Mondeo putetzi sa-l ceretzi voi. Focus I am sorry. Si noi il avem din 2000. Si il avem si ca SVT - varianta performanta. Asa ca ori nu il pretindetzi in categoria compact ori il punem amindoi. Pe ce piatza a fost introdus prima data ? La noi a fost prezentat in State in 1999 ca model pt. anul 2000. Poate sa fie proiectat si in Patagonia. Este Ford si eu zic ca a venit din America in Europa. Iar daca a fost lansat concomitent, atunci o lasam balta amindoi. Iar daca a fost lansat in Europa la inceput, trebuie dovedit.

Mazda6 e conceptie pur japoneza, chiar daca Mazda e sub patronaj american.

Mazda 6 are platforma Taurus si motorul este acelasi

Volvo, care dintre ele? Majoritatea sunt pe platforme Ford de conceptie euorpeana.

Stai ca sint si pe platforme Taurus


Cat despre Cadillac, arata binisor... Cu asta mai vi de acasa.
Atzi vrea voi sa-l avetzi. Versiunea cu motor de Corvette baga in sperietzi orice nemtzaraie si am inteles ca ii trag si transmisie integrala. Nu am inteles de ce nu ofera si motorul Northstar - tot V8 a carei versiune se afla in masinile pentru 24h Le Mans enduro
Romulus-6
F1anatic. imi pare rau sa te dezamagesc, mai ales ca sunt proprietarul unui Focus din 2000.

Am sa pierd timpul (si asa limitat) si am sa caut mapele de presa de Focus.

Este gandit, proiectat, construit si lansat in Europa. Dupa aia a ajuns si in US.

Despre Car of the Year 2000 in US, adevarat. Dar fiind lansat cu un an inainte in Europa, a fost Car of the Year 1999 in Europa... smile.gif

Dupa un quick search, am gasit la Edmunds pe website:
http://applications.edmunds.com/news/autos...60/page038.html


Oricum necunostinta naste pareri minunate. Ce aveti voi recent numit SVT a fost produs si vandut in Europa sub numele de ST170 de multisor. Probabil acum merge si pe piata Americana... :cry:

Oricum ceea ce nu a avut niciodata America de la Focus este, Ford Focus RS, care este cel mai adevarat. Si apropos, nici macar o etapa de WRC???

Citeste linkul de mai sus si confirma ca esti de acord ca si Focus si Mondeo sunt Europene...
Romulus-6
Sa nu uit... Poti sa-mi reamintesti care Mazda si care Volvo sunt pe platforma Ford? Jaguar-ul X-Type este singurul Jaguar pe platforma Ford dar este platforma de Mondeo 2, pe care America inca nu o are...
f1anatic
Jaguar X type is based on Ford (Europe) Mondeo
Ford (US) 500 saloon is based on Volvo S80
New Volvo S40/V50 and Mazda 3 are based on new (launched later this year) Ford Focus
Jaguar S type is based on Lincoln LS/Ford Thunderbird/Taurus

Alte rable americane:

Pontiac Grand Am

Saturn LS2



Astept verdict. Alta intrebare: cind vom ajunge la minivanuri ce ne facem...tot european este si crysler voyager ? dar la compacte Dodge Neon ? Cu Dodge Stratus nu am auzit nimic ? Masinile de teren nemtesti au fost facute pt a concura pe piatza europeana nu ? Ca doar in America nu se purtau SUV-uri. Si de ce totul trebuie sa fie nemtesc ? Ce s-a intimplat cu Italienii si Francezii (cineva a pus un Peugeot parca)

Ok vreau sa stiu si eu cum arata un Honda Acord in Europa ? Am vazut. La noi este vinduta sub marca Lexus. Ce altceva ?
Romulus-6
QUOTE(f1anatic)
Ok vreau sa stiu si eu cum arata un Honda Acord in Europa ? Am vazut. La noi este vinduta sub marca Lexus. Ce altceva ?


Lexus!?!? Greseala... Lexus e a lui Toyota nu a lui Honda.

Poate Accura... Dar ce stiu eu, de aici din Europa...
f1anatic
[quote="Romulus-6"]
Lexus!?!? Greseala... Lexus e a lui Toyota nu a lui Honda.
[quote]

Acura...m-au luat degetele pe dinainte. Trebuie ceva Acupunctura sa-mi treaca !

Deci nu mi-ai mai zis de masini. Ori nu corespund ? Si ce s-a intimplat cu ceva cuvinte despre performantzele technice ? Sau acum le judecam doar estetic.

In grupul de 3 poze pe care le-am pus , prima este Oldsmobile Alero.

Cadillac a avut marca Catera care este la fel ca vechiul Opel Senator de sfirsitul anilor 1990. Leader la segmentul acesta este General Motors. Ford in momentul de fazta are o gama cam redusa.

Ai vazut filmul MATRIX 2 ? Matrix Revolutions sau cum se numea ? Filmul ala nu a fost decit o reclama la General Motors. Numai masini GM in urmarirea aia pe autostrada. Si nici un Toyota Matrix !
M i h a i
Lol..dar stiu ca ati postat nu gluma...insa intreb si eu daca ati ajuns la vreo concluzie...ca sa nu mai citesc o galeata de posturi tongue.gif
Romulus-6
Cred ca nu. Oricum F1anatic va continua sa creada ca masinile americane sunt mai bune, indiferent de ce-i vom arata noi, precum si noi la fel, vom continua sa credem ca masinile europene sunt cele mai bune. Nu cred sa putem ajunge altundeva decat la aceasta concluzie.

Noua masinile americane, ni se par mari, urate cu siguranta si fara personalitate. Lor li se par masinile europene la fel. Cu toate astea, americanii cumpara masini europene (BMW, Volvo, Mercedes, Audi) si se mandresc cu ele, pe cand europeni mult mai putin. Cred ca Chrysler (vezi 300M, Neon) si ceva Chevrolet (oricum mai mult cele foste Daweoo :shock: )

Eu cel putin nu am vazut o masina americana pe care sa fi dorit s-o conduc, incluzand aici Corvette dar exceptand poate Mustang.

Asa ca din punctul meu de vedere putem incheia aici si fiecare cu parerile lui, nu stiu de altfel ce incercam. Oricum F1anatic este prea convins ca sa putem reusi a clinti opinia lui, iar noi la fel.

Toate bune...
f1anatic
QUOTE(Romulus-6)
Cred ca nu.

Toate bune...


Pai stai fratzioare... ce s-a intimplat cu

Pontiac GP
Ford Taurus
Pontiac SSE
Chevrolet Impala
Dodge Neon
Chrysler PT Cruiser
Pontiac Vive
Ford Fivehundred
Chevrolet Malibu
Chevrolet Aveo
Ford Mustang
Ford Mustang Cobra
Chevrolet Corvette
Chevrolet Camaro
Ford GT
Chrysler Sebring Coupe
Cadillac CTS coupe
Chrysler 300 M
Dodge Intrepid

etc ?

ca sa nu mai amintim de SUV ? Gata ce vrei sa termini intrecerea ? Si cind am declarat eu ca nu pot fi convins ? Eu iti arat ce avem noi pe aici...voi sa-mi aratzti ce avetzi voi pe acolo ?

Si stii ce...este o minciuna grosolana sa zici ca nu iti plac Corvetturile. Zii si mie ce masina sport mai stii tu la 50,000 de parai care poate fi modificata aproape nelimitat si care din fabrica prinde 180 mph ? Ah...ca de acolo sint Ferrari si Mertz CLK si SL si Lotus si Lambo si Maseratti ...si cit costa alea ? Si la 40,000 de parai cumperi un Caddy cu V8 care frige Mertzul E 55 AMG. Am pus o poza, e masina argintie.

Stiti voi...masinile europene sint mai rafinate ca design. Absolut. Sint mai fiabile ? Maybe. Dar sint mai putin incapatoare. Si mult mai scumpe. Pai daca torn un Eaton supercharger pe un Corvette si ma mai joc de 10-15,000 pai scot un Corvette care bate Ferrari-ul. Si asta mult sub 100,000 ...si apoi nu gasesti Ferrari asa ieftin. Acum citiva ani au dus baietzii un Taurus SHO (3.4 V8, motor Yamaha) in Germania si au lasat cu gura cascata pe multi.

QUOTE
Noua masinile americane, ni se par mari, urate cu siguranta si fara personalitate


Interesant. Mari...si drumurile noastre sint mai mari. Urite. Recunosc...dar daca vorbim de noua serie 7 sau chiar si 5 de la BMW (nu-i asa ca-i haioasa capota pe spate la seria 7) sau noua masca/bara fatza de la AUDI seria 8 parca nu numai noi ne faultam. Fara personalitate...cam ce ar trebui sa zica masina...Hai sa zicem in felul urmator...Daca fugi cu BMW ul de politize...vei fi ajuns din urma cu muschi american si sint suficiente masini americane care tipa "vteza" si "putere" chiar cind sint nemiscate. Tie ti se pare o forma paralelipipedica. Noi stim ca sub capota se ascund 300 de ponei.

Si apoi, sa nu uitam o chestie. Acolo in europa sint multe tari cu multe gusturi si traditii individuale. Aici, noi sintem o singura tara mai mare ca continentul vostru cu gusturi similare (fie prin libera alegere, fie impuse). E clar ca gama noastra de produse sa fie mai mica atita vreme cit cele 3 companii se spioneaza una pe alta peste gard, fiind toate in acelasi oras ?







De ce sa-mi iau un volvo x70 sau audi allroad cind imi pot lua noul ford freestyle. Practic aceeasi masina ca si volvo.. dar cu motor in V si nu 5 cyl in linie turbo. Si vreo 15,000 mai putin. Si apoi...zi-mi si mie...de ce sa dau 40-50 de mii pe un Audi sau BMW cind iau asa ceva de 2 ori mai ieftin si ma va plimba tot la fel de iute poate chiar mai comfortabil, pretul de intretinere va fi mai mic, asigurarea mai mica Nu vezi unde este diferentza ? Sau cu banii pe un Mertz stock imi iau un Corvette sau Mustang pe care il imbunatatesc de sperii tot cartierul ? Chiar nu se vede ce ofera masinile americane fatza de cele europene ? Raportul pretz -performantza este mai bun. Mult mai bun.
Romulus-6
Aproape sunt convins ca raportul pret/performanta poate fi mai bun. BMW, Mercedes, Audi, Volvo nu sunt ieftine...

Corvette nu imi place deloc, nu neg ca are calitatiile lui... Ca e minciuna asta? Nasol daca asa crezi...

Pe de alta parte, nu imi place absolut deloc, moda americana, importata din ce in ce mai mult si in Europa si in Romania, cu modificarile masinilor. Mie imi plac masinile stock, asa cum vin ele. E asta bine sau rau? Nu conteaza, asa sunt eu...

Deci?
f1anatic
QUOTE(Romulus-6)
Aproape sunt convins ca raportul pret/performanta poate fi mai bun. BMW, Mercedes, Audi, Volvo nu sunt ieftine...
Vezi ca ne intelegem :cheers: :cheers: :cheers:

Corvette nu imi place deloc, nu neg ca are calitatiile lui... Ca e minciuna asta? Nasol daca asa crezi...

Sincer si mie mai mult imi place Camaro/Firebird dar tot Corvette-ul e mai sport. Dar daca e sa-mi iau ceva sport...tot Corvette

Pe de alta parte, nu imi place absolut deloc, moda americana, importata din ce in ce mai mult si in Europa si in Romania, cu modificarile masinilor.
Sincer moda este Japoneza. Nu zic ca nu este ceva american...le aveau ei cu motoare mari modificate si inainte de criza de petrol din anii 80. Rice burners...a dus si la un film doua...The fast and the Furious si apoi urmarea Too Stupid Too Watch. (al doilea a fost de cacao) Mie imi place...personal am scos vreo 50 de cai in plus si consumul ...a ramas acelasi. Daca as putea face o masina pe gustul meu...ar fi un fel sedan cu all-wheel-drive si un V8 de 3-3.5 L Nu imi plac motoarele cu compresoare. Prefer turatii inalte. Audi se apropie de cerintze da' e scumpa. Ford a inceput ceva asemanator dar deocamdata numai V6. Si au avut un V8 de 3.4L intr-un alt sedan FWD pina in 2000. Poate cine stie.
Mie imi plac masinile stock, asa cum vin ele. E asta bine sau rau? Nu conteaza, asa sunt eu...
Gusturile nu se discuta

Deci? [b] Pai in principiu ne-am inteles. Tu esti de acord cu raportul pretz/performantza in favoarea noastra. Si ca sint anumite masini americane de calitate. Eu am fost intotdeauna de acord ca europenii fac masini mai bune, mai frumoase, mai iutzi. Si Japonezii/Koreenii cam ne bat la amindoua categoriile. Iti tragi o KIA de vreo 15,000 de dolari pretz final/total de moare porcu' si e garantata 7 ani sau 100,000 de mile. Ofera Nemtzii asa ? Nu...ofera Americanii asa...nu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.