Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ml vs x5
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
ionut83652
salutare as vrea sa achizitionez un suv (SH) si oscilez intre X5 3d si ML 270,320 cdi dac mati putea ajuta cu pareri sugestii! in special posesori de ml!
G e o r g e
mutat la versus
air_wolf
X5-ul e imbatabil pe sosea. daca nu e dai cu el, il poti lua linistit.
HalbaSus
X5 clar... ML-ul (generatia anterioara, presupun ca nu vorbesti de asta nou) e un rebut total. Fiabilitate deplorabila, performante pe sosea penibile, calitatea asamblarii e mai specifica masinilor americane (doar e facuta in SUA) unei masini premium europene... per total... un rebut, singurul lucru bun il constituie sistemul de tractiune integrala permanent, reductorul si diferentialul blocabil, ceea ce il face destul de potent in off-road (ML-ul nou nu mai dispune de aceste functii din cate stiu eu, dar s-ar putea sa ma insel)
X5-ul e foarte bun pe sosea in schimb nu m-as baga cu el in namoale si teren foarte accidentat...

P.S: nu sunt posesor de ML dar maica-mea are un ML320 din 99... groaznic.
ionut83652
e bine de stiut eu ma asteptam ca mercedsu sa fie in top nr 1 sincer din compararea mercedesului cu bmw mia mia iesit bmw injectie ff prosta turbina care se uzeaza repede pe cand mercedesu (cei drept sprinter ) nu se mai strica!
A da si vb de second hand ! deci ml e facut in sua (nam STIUT) si sa inteleg ca difera sistemul 4x4 de la bmw fat de mercedes!
Da despre tuareg ce poti sami spui ?>ar putea fi o alternativa !desi bmw e frumos chiar si dupa ataia ani si de asemenea ca aspect imi place si tuaregu ! acu a intrat si asta in lista!
air_wolf
touareg-ul. fara discutie touaregul!!! dintre cele 3 e cel mai bun compromis.
Vlad95335
Sunt de aceeasi parere cu air_wolf. Si eu as alege Touaregul pentru costurile de intretinere,performante si interior. Mai putin in cazul in care se refera la noul ML biggrin.gif
Otto73
Si eu recomand tot tuareg.
C Z R
X5 ca m-a inebunit si nevasta-mea cu masina asta, daca nu poate un toureg sau de nu un G-Klasses de mercedes ? blink.gif biggrin.gif
20krpm
preferinta mea ar fi q7. nu stiu cum e acolo, dar aici e cu vreo 15% mai ieftin decit x5. (am condus q7 vreo 100mi, am mers ca pasager intr-un x5 vreo 10 ore.) la mercedes nu m-am uitat, si probabil nici n-am sa ma uit inca o vreme.
ionut83652
deci nu intentionez sa iau o masina noua vreau sa cheltui cam 30000 euro pe ea si varinatele ar fi
land criuser -dar nu prea imi place cum fuge pe drum
X5 care imi place cel mai mult ca desing
ml-deci a cazut
tuareg -care si asta imi place ce desing

deci dilema ar fi acuma X5 sau tuareg(vb de dieseluri iar dif de cai putere nu e relevanta)
Bogdan104277
Ca sa-ti vana mai usor sa alegi trebuie sa raspunzi la o intrebare:

"La ce folosesc masina - off-road, viteza pe sosea, imagine personala, masina de familie, oras, drum lung?" - daca reaspunzi la intrebare vei sti si ce masina sa alegi.

S-ar putea sa ai surprize si sa ajungi la alte modele si marci...
Pentru ca in functie de ceea ce vrei de la masina ta vei descoperi ca sunt, poate si alte optiuni in afara de cele doua.
ionut83652
de toate dar sa fuga ar fi prima optiune !
air_wolf
QUOTE(ionut83652)
de toate dar sa fuga ar fi prima optiune !


pai atunci cayenne prima generatie. sau un range rover. oricum motor peste 4000 daca vrei fuga cu asa ceva.
James Kilowatt
Daca te gandesti la fugit, gandeste-te la o masina de strada. O berlina, coupe, ceva de genul asta.
O serie 3 de 218 CP surclaseasa la performante un x5 de 320CP (in special la viteze mari), sta mult mai bine pe drum, are cam acelasi spatiu interior, e mult mai economica, si mai ieftina... a, si mai fiabila.
Bogdan104277
Deci nu SUV si off-road deci berline...
HalbaSus
Asa e... daca vrei sa fuga nu te uita la SUV-uri. Nu ca nu ar exista SUV-uri rapide, dar cati obezi ai vazut tu sa alerge bine ? Iar cand o fac o fac cu anumite compromisuri.
Exemplu, in ultima vreme am mers destul de mult cu un Touareg 3.6 benzina 280 cp... Un suv destul de rapid daca ne uitam pe cifre: 8.9 secunde pana la suta si viteza maxima de 220 km/h, cu suspensie pneumatica reglabila pe inaltime (peste 120 km/h coboara destul de mult apropiindu-se de inaltimea unei masini "normale").
- E rapid... dar pastreaza impresia unui "camion rapid" nu al unei masini rapide, de fiecare data cand accelerezi simti ca motorul trebuie sa miste din loc 2.2 tone... si oricat ar fi de puternic motorul (si este), nu e tocmai usor. Depasirile se fac mai usor cu masina mea care are jumatate din caii putere dar si jumatate din greutate.
- E comfortabil la deplasari lungi si prinde viteze destul de mari fara un efort exagerat. Am mers pe autostrada constant cu 180 km/h si era destul de relaxant in interior... dar toate au un pret... iar acest pret se ridica la un consum de ~16%, si sa nu crezi ca daca iei un diesel lucrurile vor sta mult mai bine, presupunand ca iei un diesel de 3 litri nu vei scoate consum sub 10%, iar daca vei merge cu viteze mari (ori presupun ca asta vei face din moment ce vrei sa "fuga") consumul pe autostrada se va situa tot in jurul valorii de 15%.
- Stabilitate... aici touaregul cu suspensie pneumatica sta destul de bine, are o stabiltiate peste medie in aceasta clasa. Cu suspensia setata pe "sport" se apropie de stabilitatea unei sedan... dar din nou SE APROPIE e cuvantul de baza. Tot exista un ruliu considerabil si tot nu te simti "lipit de sosea" cum te simti intr-un sedan. E ok daca mergi pe autostrada, dar indata ce intrii pe un drum virajat vei simti dezavantajele greutatii suplimentare si a centrului de greutate mai ridicat.
- Franare... mhm... aici cam toate SUV-urile au probleme... Desigur, daca pui discuri imense si sisteme de franare performante se vor opri si ele intr-o distanta scurta... chiar foarte scurta... dar senzatia pe care o vei avea la o frana brusca e destul de infricosatoare... ca sa nu mai vorbesc de faptul ca franele se incalzesc mai repede, astfel daca vei aborda niste serpentine intr-o maniera foarte sportiva te vei trezi cu discurile incinse si frane ineficiente destul de repede... iar cum majoritatea suv-urilor de 3 litri vin cu cutie automata vei folosi franele si mai mult decat pe o masina cu schimbator manual.

Si asta se refera la un SUV nou nout destul de performant in clasa lui, modelele mai ieftine sau cu performante on-road mai slabe (Land Cruiser, jeep-uri, ML generatie veche, etc)... stau si mai prost la toate capitolele.

Daca ar fi sa aleg intre Touareg si X5 as alege touaregul (preferabil cu suspensie pneumatica)... daca ar fi sa aleg o masina care "sa alerge bine" m-as gandi la o serie 5, A6, E-klass, etc... Ai spatiu similar, viteza mai mare, stabilitate mai buna, consum mai mic, pret mai mic... iar daca nu mergi in off-road foarte des... un suv e total inutil.
James Kilowatt
In mod suprinzator, un suv marisor
http://www.euroncap.com/tests/bmw_x5_2003/157.aspx

e chiar mai periculos decat un sedan mediu spre mic....
http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_2005/225.aspx

presupunand ca intri cu 64km/h intr-un perete deformabil biggrin.gif


Asta pe langa siguranta activa de care vorbea Halba.... ce spune el este ca un suv de exceptie se apropie de un sedan mediu.... insa un sedan exceptie il bate de departe... ramanand totusi mai accesibil la pret.
Touaregul la care se refera Halba ofera performantele si spatiul unei Honda Accord care costa la jumatate.
Si e surclasat la toate capitolele sa spunem de un Lexus GS300 la acelasi pret. Sau un 530xd, daca iti plac dieselele si integralele smile.gif
Lucian55
Eu pot sa spun ca l-am facut de rusine pe un domn cu Touareg V10 TDI pe o autostrada cat de cat aglomerata care necesita slalom printre masini.
Chiar daca el are motor de 5000cm3 si eu am 3000cm3 ambele diesel.
Nu cred ca s-ar fi descurcat mai bine pe serpentine. S-ar fi comportat clar mai bine in off-road unde a mea e total ineficienta, dar daca nu iesi prea mult in offroad cu masina nu merita sa te lipsesti de avantajele de pe restul drumurilor.
ozz86651
Totul se rezuma sinplu:
1. SUV care sa fuga nu exista. La majoritatea suvurilor frinele sint proaste (masa mare + suspensii moi si inalte), manevrabilitatea si acceleratia nu sint stralucite, stabilitatea lasa de dorit.
2. Daca insisti cu fugitul sansele sint mari sa ajungi ori la puscarie ori la cimitir.

Ia-ti o masina decenta la aceeasi bani si gata.
HalbaSus
QUOTE
Touaregul la care se refera Halba ofera performantele si spatiul unei Honda Accord care costa la jumatate.


Exact asta vroiam sa spun, "jumatate" si "dublu" fiind raportul dintre un sedan/hatchback/combi si un SUV.
Adica: Pentru a avea performante asemanatoare la un suv si la o berlina ai nevoie de un SUV cu motor dublu (ca cilindree), cu dublul cailor putere, care va costa macar de 2 ori mai mult, si va consuma de 2 ori mai mult decat un sedan mediu.

Lucian, Touaregul ala V10 TDI il fugaresc si eu pe serpentine, cu toata tractiunea lui integrala si cu tot motorul lui de 5 litri nu s-ar descurca in fata unui sedan de 2 litri cu suspensii decente. Si asta vorbind de Touareg care e un SUV relativ stabil... daca vorbim de SUV-uri cu suspensii mai moi si sasiu mai vechi (un grand cherokee sau un LC) atunci acestea se descurca la fel de bine pe serpentine ca un obez pe trotineta.

Concluzie: daca vrei sa fuga uita de SUV.
air_wolf
da' voi de limita de viteza n-ati auzit? se incadreaza suv-ul in ea? da. atunci e ok. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
air_wolf, noi vorbim de perioadele in care ne deplasam pe autobahn (zonele nerestrictionate) in germania... cat timp suntem in alte parti respectam limitele de viteza blush.gif
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
air_wolf, noi vorbim de perioadele in care ne deplasam pe autobahn (zonele nerestrictionate) in germania... cat timp suntem in alte parti respectam limitele de viteza blush.gif


:cheers: vreau si eu serpentine pe autobahn biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Lucian55
Nu ma indoiesc de faptul ca l-ai fi facut si tu pe serpentine, nu asta este ceea ce vroiam eu sa subliniez.
Eu vroiam sa arat ca desi avea un motor mai mare cu 2000cm3 mai mare ca al meu, nu a resusit sa ma depaseasca, dar garantez ca motorul ala consuma mult mai mult, depunea mai mult efort decat depuneam eu, deci se va uza mai repede, ca sa numai spun si de celelalte capitole cum ar fi franele, suspensiile etc.
air_wolf
da, la faza consumabilelor de frina ai dreptate. in rest, un off-roader iti ingoapa la suspensii orice masina vrei tu. schimbi bucsile la 200.000km, ce naiba...
HalbaSus
Si suspensia touaregului sau X5-ului e la fel de trainica ? Ca noi nu vorbim acum de LC sau Patrol.
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
Si suspensia touaregului sau X5-ului e la fel de trainica ? Ca noi nu vorbim acum de LC sau Patrol.


nu stiu...
ionut83652
QUOTE(Lucian55)
Nu ma indoiesc de faptul ca l-ai fi facut si tu pe serpentine, nu asta este ceea ce vroiam eu sa subliniez.
Eu vroiam sa arat ca desi avea un motor mai mare cu 2000cm3 mai mare ca al meu, nu a resusit sa ma depaseasca, dar garantez ca motorul ala consuma mult mai mult, depunea mai mult efort decat depuneam eu, deci se va uza mai repede, ca sa numai spun si de celelalte capitole cum ar fi franele, suspensiile etc.

ca ideie dac ar fi vrut de facea dar omul vroia probabil sa mearga si confortabil !
James Kilowatt
Bagi mana in foc? smile.gif

Touareg V10 313CP 0-100km/h 7.4s 231km/h
BMW 535d 286CP 0-100km/h 6.4s 250km/h (si ala limitati electronic wink.gif )

Ca sa nu mai spunem ca probabil la G-uri laterale nici nu se compara.... Si BMW-ul e si cu 30.000euro mai ieftin wink.gif Si oficial consumul mixt este la jumatate. Desi "BMW" si "ieftin" in aceeasi fraza suna aiurea wink.gif

La o linuta Touaregul abia ar face fata unui "amarat" de 325d (desi ar pierde, ar fi mai strans biggrin.gif) care costa mai putin de jumatate. Iar pe serpentine probabil n-ar avea sanse nici in fata unui 320d.
DAN
Eu as alege Touareg..dar ini nici un caz motorizarea aia R5 care e de tot *&%$..tongue.gif scuze..biggrin.gif
Cate despre LC120...masina e super.....si daca prinzi una cu TEMS..sta f bine pe sosea..cat despre putere....cu 1500 euro o duci la 204CP cu un simplu chip TTE.
HalbaSus
QUOTE
Cate despre LC120...masina e super.....si daca prinzi una cu TEMS..sta f bine pe sosea..cat despre putere....cu 1500 euro o duci la 204CP cu un simplu chip TTE.


Da... si cu aia 204cp va reusi sa sparga bariera celor 180 km/h... biggrin.gif hai sa fim seriosi, land cruiser rapid nu exista, nici macar benzinarul de 4.0 nu poate fi numit sprinten. E o masina de off-road excelenta dar atat. Cei care le iau ca sa le foloseasca in oras si pentru sosea sunt idioti (sorry, chiar am vrut sa evit generalizarea, si am dorit sa gasesc un cuvant mai bland, dar pur si simplu nu am putut... nu si dupa ce toate locurile de parcare din centru au fost vandalizate de land cruiseruri parcate pe 2 locuri :bash: )
Leone
SUV care sa fuga....hmmm desi se poate, nu e neaparat cea mai buna solutie; adica e ceva de genul ca un obez sa castige o cursa de alergare pe 100m la olimpiada......daca se ambitioneaza va reusi....dar va fi ultimul lucru pe care il va face in viata asta! biggrin.gif
Xalanx
Subaru Forester 2.5 XT. 0-100 km/h in 6.0 secunde. Si e SUV.
Leone
QUOTE(Xalanx)
Subaru Forester 2.5 XT. 0-100 km/h in 6.0 secunde. Si e SUV.


Foarte adevarat. Dar Impreza e mai rapid.....
DAN
QUOTE(HalbaSus)
QUOTE
Cate despre LC120...masina e super.....si daca prinzi una cu TEMS..sta f bine pe sosea..cat despre putere....cu 1500 euro o duci la 204CP cu un simplu chip TTE.


Da... si cu aia 204cp va reusi sa sparga bariera celor 180 km/h... biggrin.gif hai sa fim seriosi, land cruiser rapid nu exista, nici macar benzinarul de 4.0 nu poate fi numit sprinten. E o masina de off-road excelenta dar atat. Cei care le iau ca sa le foloseasca in oras si pentru sosea sunt idioti (sorry, chiar am vrut sa evit generalizarea, si am dorit sa gasesc un cuvant mai bland, dar pur si simplu nu am putut... nu si dupa ce toate locurile de parcare din centru au fost vandalizate de land cruiseruri parcate pe 2 locuri :bash: )

Fara 204 CP am mers eu cu 195.Si cel de 4.0 benzina crede-ma ca e sprinten pentru asa masina.De curiozitate l-ai condus vreodata?
HalbaSus
Arata pe bord 195... in realitate nu avea cum sa treaca de 180... Am mers doar cu dieselul care era destul de lesinat.

Uite ce performante are 4.0-ul de 245 cp:
Performante dinamice
Viteza maxima (km/h) 180
Acceleratie 0-100km/h 9,5

In comparatie un Avensis de 2.0 are:
Top speed 205 km/h
Acceleration 0-100 km/h 9.4 s

Iar daca nu folosesti masina in off-road, nu trebuie sa fii cel putin idiot ca sa-ti iei land cruiser ? Adica o masina care consuma dublu, costa de 2 ori mai mult, asigurare de dubla, impozit de 4 ori mai mare care merge mai incet, e mai instabila si se parcheaza mai greu. Eu zic ca trebuie sa fii fie foarte idiot fie mazochist. Daca mergi saptamanal cu ea pe traseuri off-road, sau locuiesti in ceva sat fara drumuri asfaltate care e inundat in fiecare primavara si toamna... sau esti padurar... atunci da, e o masina excelenta pentru off-road.
Bogdan104277
Nu era vorba de ML versus X5? Sau e vorba de oricare versus oricare? :ewpu:

Ca sa stiu si eu? Ca de la SUV s-a ajuns la comparatii intre o berlina contra unui off-road pur sange. Si daca este vorba de SUV-uri de care: de viteza sau mai spre off-road?
air_wolf
eu recomand asta. pentru cine are bani si bile: http://www.porsche.com/all/Transsyberia200...ernational.aspx
Xalanx
QUOTE(air_wolf)
eu recomand asta. pentru cine are bani si bile: http://www.porsche.com/all/Transsyberia200...ernational.aspx


Vin eu cu bilele, se ofera careva cu banii? :angel:
A K U
Omu' parca a zis ca vrea un SUV care sa fuga... :scratchchin:
air_wolf
QUOTE(Dies Irae)
Omu' parca a zis ca vrea un SUV care sa fuga... :scratchchin:


daca nici cayenne nu fuge... blink.gif

poate asta, cu dedicatie lui Halba biggrin.gif

HalbaSus
Cayene-ul nu fuge asa tare... poate cayene S sau turbo tongue.gif biggrin.gif

Misto range roverul sedan, daca e si cu tractiune spate il cumpar biggrin.gif

QUOTE
Nu era vorba de ML versus X5? Sau e vorba de oricare versus oricare? ewpu

Ca sa stiu si eu? Ca de la SUV s-a ajuns la comparatii intre o berlina contra unui off-road pur sange. Si daca este vorba de SUV-uri de care: de viteza sau mai spre off-road?


Pai concluziile de pana acum ar fi:
- daca vrea ceva care sa fuga sa nu-si ia SUV
- daca insista sa-si ia SUV care sa "fuga" sa-si ia Touareg, X5 sau Cayene cu motorizari de minim 3 litri
- daca vrea sa ia un SUV cu care sa se poata descurca in off-road dar care sa fie lent pe sosea sa-si ia Land Cruiser.
drabisan
Halba, fii rezon!
LC-ul nu e SUV cum nu sint eu popa catolic.
Pai nici mama lu X5, dupa nastere, nu era atit de mare!
Nu am condus decit 1 singura data un LC100, model 97, dar am condus de multe ori X5. X5-ul are fite, dar LC-ul e MAAAAAREEEEE.
E porc, barca, oricum vrei sa-i zici, dar nu SUV!

Blondele de pipera nu sint capabile sa conduca un LC mare!
Deci nu e SUV!

Nu te supara pe mine, dar LC-ul nu e SUV!!!!
A K U
QUOTE(Bogdan104277)
Si daca este vorba de SUV-uri de care: de viteza sau mai spre off-road?


@air_wolf: postul meu era raspunsul la intrebarea lui Bogdan de mai sus... biggrin.gif
air_wolf
QUOTE(Dies Irae)
QUOTE(Bogdan104277)
Si daca este vorba de SUV-uri de care: de viteza sau mai spre off-road?


@air_wolf: postul meu era raspunsul la intrebarea lui Bogdan de mai sus... biggrin.gif


ma miram eu sa zici nu la cayenne blink.gif

@darbisan: LC nu porc sau barca. este petrolier din toate punctele de vedere. biggrin.gif
A K U
QUOTE(air_wolf)
ma miram eu sa zici nu la cayenne blink.gif


He, he, nu, spre deosebire de altii, mie imi plac unele SUV-uri beer.gif biggrin.gif
James Kilowatt
Pai si Cayenne.... ia sa-l luam la bani marunti.

Ala "normal" are un V6 de 3.6L si 290CP. Prinde suta in 8.1s si max 227km/h. Mi se pare mai mult decat modest, (comparabil cu ) avand in vedere ca versiunea "cheala" e 55.000..... Si e batuta lejer de un 525 care costa cu 20.000 mai putin... Sau o O2 TFSI care costa la jumate smile.gif chiar si numai pentru asta si mi-as lua o O2, sa-i stresez pe aia cu cayenne smile.gif


Da, versiunea de 110.000euro (500CP) chiar fuge....
T u d o r
Mda, dar si la 100000 euro se gasesc niste masini care matura pe jos cu el, de ex.: M5, RS6, E-AMG, sa nu mai zic si ca sunt mai ieftine ceva. biggrin.gif
In fine, ideea tuturor celor care au raspuns pe threadul asta e ca daca vrei sa fugi nu e indicat un SUV, pentru ca la pretul lui se gaseste oricand o alta masina mai adaptata acestui scop.
Acum e clar si ca intre SUV-uri sunt unele mai bune pe sosea si altele mai putin.
Bogdan104277
Daca incercam un Cayene, de ce nu un G 55 AMG?
Asta nu fuge? Parca ajunge la 100 km/h cam in 5.6 s. Si e si pentru... lorzi cunoscatori.
arigato.gif

Nu vreau sa fiu rautacios, da' ca sa conduci o "bestiuta" de asta trebuie sa fii bazat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.