Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Virtual Tuning
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Exterior
serginho
Heloo!! m-am gandit eu asa sa deschidem un topic NOU cu o sectie de Virual Tuning. O sa incep eu sa postez cateva poze pe care le-am facut. doresc sa puna fiecare dintre noi cateva poze cu inventiile personale. :angel:


P.S. Sa nu radeti de imaginile mele, pentru ca sunt incepator in aceasta arta : << Virtual Tuning >> blush.gif














f1anatic
QUOTE(serginho)
Heloo!! m-am gandit eu asa sa deschidem un topic NOU cu o sectie de Virual Tuning. O sa incep eu sa postez cateva poze pe care le-am facut. doresc sa puna fiecare dintre noi cateva poze cu inventiile personale. :angel:


Asta e un fel de desen in Photoshop. Vezi ca celalalt site de masini e plin de asa ceva. Credeam ca site-ul asta e mai serios.

Cit despre tuningul virtual...stai ca nu inteleg: ce e tuning la treaba asta...Ca eu inteleg sa fac o lista cu piesele pe care mi le-as pune pe masina... Iar acest tuning virtual l-as transforma in tuning real in masura banilor si a timpului.

Ma rog...jucati-va cum vreti aici. Dar eu timp de poze trucate si de paintbrush nu am timp.
HalbaSus
Ultima poza e chiar haioasa... logan MCV cu jante de M5... biggrin.gif
Alex-F1
Hai bre Halbaman, de ce esti rau acuma? Omu' a spus sa nu radem de pozele lui si tu acuma il descurajezi chiar asa pe fata? Uite aici un Photoshop (tot de amator).....cam asa va arata din profil in curand masinuta mea arigato.gif ....sunt "facute" in Photoshop urmatoarele chestii: etrierele rosii (am cumparat deja vopseaua, astept doar o zi cu soare sa ma apuc de treaba), geamurile negre (folia e cumparata, mai trebe doar pusa), stickerul cu F1 si acele 2 ovale gri de pe partea de jos a usilor.... :angel:
serginho
next....



Baby Blues
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(serginho)