Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi versus...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Cristi86127
Road Test: Suzuki Swift Sport vs. Mitsubishi Colt Ralliart
http://www.webwombat.com.au/motoring/news_...colt-review.htm
Bogdan104277
Daca vrei senzatii, acum in europa este disponibil un kit de putere care aduce 177 CP si 245 Nm. Pe langa asta ai si un set de rigidizare a caroseriei si un spoiler spate care genereaza forta deportanta.

Prefer CZT-ul. Stiu ce poate. Cu un pic de indemanare si la viteze de pana la 150 poti sa te tii dupa un EVO VIII. biggrin.gif Am fost curios. blush.gif
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Daca vrei senzatii, acum in europa este disponibil un kit de putere care aduce 177 CP si 245 Nm. Pe langa asta ai si un set de rigidizare a caroseriei si un spoiler spate care genereaza forta deportanta.

Prefer CZT-ul. Stiu ce poate. Cu un pic de indemanare si la viteze de pana la 150 poti sa te tii dupa un EVO VIII. biggrin.gif Am fost curios. blush.gif


Si eu prefer CZT-ul, de fapt singurul regret legat de masina asta este ca nu am luat CZT in loc de CZ3...nu stiu ce am avut in cap.
Chiar m-am interesat pentru achizitionarea unui CZT in sistem buy-back.

Legat de kitul de putere este valabil si pentru CZ3 ?
Spune-mi ca aveti ceva si pentru CZ3.
bicycle.gif
NeGrutzY
Cristi... la motoare aspirate cresterile de putere sunt foarte mici, iar raportate la preturi nu prea se merita, la o masina turbo se pot face modificari mult mai usor iar cresterile de putere sunt substantiale. Ca sa iti dau un exemplu la locanul care l-am avut am facut chiptuning, evacuare fara catalizator inox si filtru conic, iar de la 75 cai cat avea din fabrica am ajuns la fabuloasa suma de 85 cai.... La un motor turbo exemplu czt din evacuare + admisie + chip de la 150 sari aproape de 200 caluti.

Uite la coltul nostru ce se poate face din chip: http://www.bhp-motorsport.de/chiptuning.ph...igfahrzeug=2100 iar la banii aia nu prea merita sincer, si nu stiu daca ai unde sa faci chipul la noi in tara.
Cristi86127
QUOTE(Alexandru89983)
Uite la coltul nostru ce se poate face din chip: http://www.bhp-motorsport.de/chiptuning.ph...igfahrzeug=2100 iar la banii aia nu prea merita sincer, si nu stiu daca ai unde sa faci chipul la noi in tara.


Da, stiu, am mai discutat noi despre asta...eu tot mai sper....
Masina e in garantie deci numai dealerului m-as adresa pentru un chip tuning dar din pacate ei nu ofera nimic pentru varianta pe benzina.
Cristi86127
Subaru Impreza WRX STi vs. Mitsubishi Evo
http://www.youtube.com/watch?v=ZlSPTXj7-Vc

Mitsubishi Evo Evolution MR FQ400 VS Lamborghini Murcielago
http://www.youtube.com/watch?v=9y6lIaGZA4w

Grudge match STi MY06 Vs Mitsubishi EVO 9
http://www.youtube.com/watch?v=plJ6MzWcQGc
Bogdan104277
Interesante comparatii Cristi,

Te bate gandul sa iei EVO?
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277)
Interesante comparatii Cristi,

Te bate gandul sa iei EVO?


Eh, deocamdata am renuntat la gandurile astea.
Cand contul in banca o sa fie 3 X EVO atunci nu or sa mai fie discutii insa in cazul meu achizitionarea noului lancer este mult mai realizabila.
Bogdan104277
Da,

O sa fie o masina pe cinste. O sa spun mai multe cand o sa o vad.
R o b e r t
Top Gear - Subaru Impreza WRX STI vs. Mitsubishi Lancer Evolution VIII
http://www.youtube.com/watch?v=SE0IJekfRZE
Bogdan104277
Lasand la o parte STI si EVO, Cristi ce poti sa ne povestesti de experienta Outlander Turbo?
Pe hartie nu e cine stie ce - 202 CP, 303 Nm, 7.7 pana la 100 km/h.
Dar in realitate - adrenalina pura...
Cristi86127
Ma crezi ca pentru asta intrasem acum pe forum ? biggrin.gif

Despre Outlanderul Turbo 2.0 Turbo benzina...multi stiu, putini cunosc...
Pentru majoritatea impatimitilor de Turbo, masini sport...masina asta cu cei 202CP/5500 rpm pe care ii dezvolta la cele 1.6 tone ale sale, 4x4, cuplu maxim 303 N-m/3500 rpm etc. etc.

http://www.mitsubishi-motors-europe.com/mo...bo%204WD%205M/T

nu le atrage foarte mult atentia, e normal, sunt masini sport care arata a masini sport si ale caror date tehnice te infunda in fotoliu cu tot cu tastatura.

In realitate masina asta ofera mai mult decat v-ati imagina citind datele tehnice, este completa, "all in one", off-road, on-road, sport, suv, limuzina, un design exterior impresionant, design interior elegant, simplu si eficient, motor turbocharged DOHC ECI-MULTI folosit pe EVO VIII, 4X4...si cel mai important, toate aceste conceptie proprie Mitsubishi si asta se vede, practic nu s-a facut nici un compromis in realizarea
acestei masini.

Dupa ce o conduci cei 202CP pe hartie, respectiv 7.7 secunde pana la 100km/h ti se par niste glume proaste pe langa ceea ce ofera masina asta in realitate, sa nu mai zic de senzatia unica pe care o ai cand 1.6 tone te "teleporteaza" dintr-un punct in altul si te opreste fix unde gandesti...

Nu stiu, primele doua zile in care am condus-o am fost aerian, nu imi venea sa cred...daca m-ar intreaba cineva ce fel de masina este, nu prea as sti ce sa-i raspund pentru nu imi dau seama la ce categorie sa o incadrez prima data, asa ca i-as raspunde scurt... "Mitsubishi Outlander"..."mdea, am condus si eu"..."turbo benzina"..."si ce-i cu asta ?"..."urca sa facem o plimbare". biggrin.gif

Experienta mea la volanul acestei masini o sa o descriu in sectiunea Outlander dar pentru ca tot suntem aici o sa va spun ca nu a fost mai prejos decat un motor destul de potent si alte cateva masini super sport dupa care salivam toti cand le vedem pe strada.

Numai bine!
Bogdan104277
Se pare ca acest topic a cam amortit.

Nu a mai facut comparatii intre mitsu si alte modele din aceeasi clasa.

Nu vrea nimeni sa dezbata aspectul asta?
Marius99090
Ba da, vreau eu sa spun ca nu cred sa existe producator de masini in anul 2007 de la care sa cumperi masina si sa ai probleme dupa 7000km... deci in privinta asta Mitsubishi castiga clar titlul.
Bogdan104277
Marius,

Ce fel de probleme?

De ce nu le descrii la partea tehnica, dedicata modelului pe care il ai sa putem sa te ajutam cu sfaturi, ponturi si alte informatiii? blink.gif blink.gif

Daca vorbesti de probleme, cred ca pierzi. Ca ma tenteaza sa beau niste bere. Cristi, vii si tu? biggrin.gif beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif
Si ceilalti forumisti, posesori de Mitsu cred ca nu vor refuza, pe 29 e o ocazie numai buna.
biggrin.gif
Marius99090
Am zis de probleme la topicul dedicat modelului... aici vorbeam de mitsubishi in genereal... cat despre intalnire... daca aveam masina mai mergea, dar asa cu carutza mai mare rusinea..
Bogdan104277
Marius,

Pana la urma ai rezolvat problema?

Iar in privinta intalnirii - in locul tau as fi folosit-o ca ocazie ca sa cer si alte opinii despre masina, adica sa-i rogi pe cei prezenti sa mearga cu masina si sa-ti dea un "feed-back".
Marius99090
Am rezolvat, am postat chiar in ziua respectiva exprimandu-mi bucuria thumbsup.gif
De intalnire nu a mai fost rost pentru ca a fost forumul picat chiar in acele zile.
Poate incercam o reeditare... cu ceva mai multi participanti. Eu as fi bucuros sa particip.
Bogdan104277
Doamnelor si domnilor,

La origine era un versus intre suzuki sport si colt ralliart, Ne-am cam dus pe campii cu subiectul. whistling.gif whistling.gif
Haideti sa vedem ce-i cu masinutele astea doua, date tehnice, pareri pro si contra, ma rog tot tacamu'.
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 9 2007, 08:21 AM) *
Doamnelor si domnilor,

La origine era un versus intre suzuki sport si colt ralliart, Ne-am cam dus pe campii cu subiectul. whistling.gif whistling.gif
Haideti sa vedem ce-i cu masinutele astea doua, date tehnice, pareri pro si contra, ma rog tot tacamu'.


Ne-am cam dus pe campii cu multe subiecte pe aici...

Care suzuki ? Swift ? Swift Sport ?

pai cate ceva despre Colt ralliart smile.gif)

"The New Colt RALLIART is the first of a number of future additions to the RALLIART range, and will introduce ultimate performance to a new generation of drivers.

Calling on Mitsubishi’s knowledge that has gone into refining the performance of the Lancer Evolution, the Colt RALLIART is truly unique, offering truly big performance in a concentrated package.

RALLIART provides the ultimate turbo engine technology along with Mitsubishi’s new generation of lightweight, high-performance MIVEC engines. The Colt benefits from a powerful 113kW 1.5 litre 16 valve intercooled DOHC turbocharged MIVEC engine. It is packed with other features, including:


Active Traction Control (ATC), an intelligent system that electronically senses if one wheel is losing traction and then sends extra power to the other wheel, keeping you moving.
Active Stability Control (ASC) keeps you in control by automatically recognising understeer or oversteer and applying braking to the diagonal wheel, so you stay on line through tough corners.
Sports suspension, exterior and styling.
16” alloys
Recaro full bucket seats
Rear spoiler
Air conditioning and power windows.
... "

Daca te refereai la Swift Sport...nu prea incape comparatie intre cele doua.
Bogdan104277
Cristi,

Ai si nu ai dreptate: nu poti aprecia un lucru daca nu ai cu ce sa-l compari. Deci eu zic ca incape comparatie si inca .... multa.

Chiar daca Colt Ralliart este cu mult deasupra competitorului asta nu inseamana ca nu are si swift-ul sport ceva calitati. Iar daca vine vorba de partea de design, unde alegerile sunt facute cu sufletul atunci nici un argument, oricat de logic si pertinent ar fi, nu face fata.

Finalul articolului era pur si simplu opinia personala a unui om care a apreciat mai mult senzatiile date de derapajele controlate posibile datorita lipsei sistemului de control a tractiunii.
Fie vorba intre noi, putea sa-l dezactiveze pe cel de pe CZT (Colt Ralliart in Australia). Atunci sa fi vazut senzatii, dar de, omul nu se pricepea la fineturi de astea....

Hai sa vedem ce ne poate spune si bogdan czt despre ce senzatii ii ofera masinuta lui.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.