ValiR
May 15 2007, 07:34 AM
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/288...iarde-euro.html
Si din cate stiu nici alianta Renault-Nissan nu sta prea bine.
Dupa alianta GM-Opel incheiata si faptul ca si Ford-ul vinde din companiile sale(deocamdata Aston Martin) se pare ca aliantele sau grupurile mari nu reprezinta o solutie de a controla cotele de piata.
Sunt curios cat mai rezista VAG.
ozz86651
May 15 2007, 07:41 AM
Alianta GM-Opel? Opel e parte din GM saracu de cind s-a nascu el, adica dinainte de razbelu mondial.
air_wolf
May 15 2007, 07:47 AM
deci e sigura treaba...
ValiR
May 15 2007, 09:41 AM
QUOTE(ozz86651)
Alianta GM-Opel? Opel e parte din GM saracu de cind s-a nascu el, adica dinainte de razbelu mondial.
Viteza la scrierea mesajului e de vina, GM- Fiat am vrut sa scriu
ncristi
May 15 2007, 03:23 PM
QUOTE
Si din cate stiu nici alianta Renault-Nissan nu sta prea bine
De ce nu sta bine?
Daca ai vrun articol da un link.
Seri
May 15 2007, 04:30 PM
Carlos Ghosn, actualul CEO de la Reanult-Nissan a inceput acum vreo 2 ani o campanie de reducere a costurilor, cu scopul de a obtine profit. Pentru inceput i-a reusit figura si toata lumea il lauda, ba chiar se bateau sa-l preia GM si Ford. Insa abia acum se vad efectele secundare. Prin a reduce costurile, el a inteles sa reduca gama de modele si sa scada calitatea produselor. Asta a dus la o scadere a vanzarilor, de aceea nu sta prea bine, iar Ghosn evita presa la toate saloanele auto.
Asta se intampla cand pui pe postul de CEO o persoana care nu este pasionata de masini!
Happy_Maker
May 15 2007, 08:58 PM
Subscriu. Ghosn se face vinovat de ceea ce se intampla acum in alianta Renault-Nissan.
Din fericire pentru noi, tot el e artizanul investitiilor de la Pitesti.
ValiR
May 16 2007, 07:16 AM
Investitiile la Pitesti au inceput inainte de venirea lui la conducerea Renault-Nissan, el era la acea vreme doar la Nissan.
Raspunzator pentru investitiile la Dacia a fost Louis Schweitzer.
Laurentiu_007
May 17 2007, 02:20 PM
De vreo 2 ani ma tot intrebam cand se va rupe alianta asta intre daimler si crysler, pentru ca nemtii au investit foarte multi bani in crysler si degeaba.Vanzarile au fost slabe inca de la inceput.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.