Pe scurt: la Vectra mea 2.2 DTI 2001, acum ceva timp (cateva luni) a inceput sa mi se aprinda martorul de ABS. Foarte rar, complet aleator, dar cand se aprinde, desigur, nu mai lucreaza ABS-ul si la frana se duce ca sania pe sosea uda. Saptamana trecuta, am curatat ambii senzori, crezand ca au luat ceva mizerie. La doua zile, s-a aprins din nou, deci nu e de la mizerie. A doua problema: pe faza scurta, lumina albastra a becului (xenon) de pe dreapta se transforma in lumina alba la cateva secunde dupa ce aprind faza scurta. Ieri am pus testerul pe ea: eroare la ABS - "valve relay circuit malfunction", la becul dreapta - "xenon-lamp circuit malfunction: voltage too high". Tipul cu testerul mi-a spus ca trebuie dat calculatorul masinii jos pentru remedierea problemei cu ABS-ul, iar pentru cealalta ca tebuie schimbat becul. Intrebare: WTF inseamna cele 2 coduri de eroare? Se poate repara din calculatorul masinii sau trebuie un nou calculator (sau ce naiba o fi) de ABS?
A, si inca o chestie: testerul nu a putut "citi" radio CD-ul si elecronic climate control, in conditiile in care ambele functioneaza perfect. Qu'est-ce que ca veut dire?
Multumesc anticipat pentru opiniile voastre.