Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Povestea unui Ferrari.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
Arheopterix
Acum cativa ani,un prieten care are o sora maritata in Olanda,a avut o experienta aparte;

Cumnatul lui,care e un om de afaceri si fost pilot de curse,a vrut sa cumpere o masina mai speciala.

Porscheul si ML nu erau suficienti.
Nici nu vroia sa cumpere ceva "la magazin".
A dat sfoara in tara,si de la un prieten a primit posibilitatea sa cumpere o masina de la unul din cei mai mari colectionari de masini sport din lume.

Colectionarul ,Baronul Von ?? de langa Wiessbaden,vindea cateva mnasini din colectie.

S-a facut legatura telefonica si s-a stabilit o intalnire duminica apropiata.

Cum distanta era mare si nu au vrut sa intarzie,au plecat devreme de casa si au ajuns cu cca o ora mai devreme.
Baronul i-a primit la castel,dar s-a scuzat ptr ca trebuia sa plece la biserica.
Era vorba de o traditie de peste o mie de ani,in care feudalul se ducea cu satenii PE JOS sa asiste la slujba din biserica.
BAronul imbracat modest,s-a alaturat unui sir de oameni,si s-a intors exact la ora stabilita.

Baronul transformase cele doua grajduri in hangare ptr numeroasele masini.
In una erau masini rare cu "pedigree" adica care ori erau extrem de putine pe planeta ,ori apartinusera unei personalitati.
In celalat hangar erau masini scumpe ,rare dar fara pedigree.La o adica se puteau vinde sau schimba.
Prietenul cu cumnatul ,erau sa faca infarct cand au intrat in hangarul "ieftin". Erau acolo de toate.
Lambo,Porsche,Ferrari,De Tomaso,Maseratti,din toate timpurile.
Masini care castigasera Le Mansul etc.
Cumnatul s-a indreptat catre un Cauntach.
A fost intrebat daca vrea sa il foloseasca sau sa il tine in garaj.
Cand a raspuns ca vrea sa il fol. a fost sfatuit sa nu il cumpere.
Pana la urma a fost aleseasa masina din imagine.
Arheopterix
Despre Baron,era descendentul unei familii f vechi ai carui starmosi ingraseasera pamnturile prin 4 continente ,participand la diferite razboaie.
Cum am scris mergea pe jos la biserica impreuna cu ceilalti locuitori.
Asta aviz unui "baron " local, care pleaca la biserica ,care e la distanta de 200 m de casa lui cu limusina, si blocheaza astfel circulatia pe sos pipera tunari.
Modul in care vorbea si te trata ,la socat pe prietenul meu, care nu avea nici 30 de nai.
Masina de zi cu zi,a Baronului,era un mercedes care nu ar starnii invidia nici la periferia Sloboziei.
Aviz celor care cred ca posesia unei masini mai mult sau mai putin scumpe le da un titlul de noblete. (chiar azi am vazut un individ in maieu si nu niste maini paroase conducand un Bentley).

El nu ar fi vandut nici o masina cuiva care nu avea licenta de curse.
Tranzactia s-a incheiat printr-o starngere de mana.
Ei au plecat cu masina,si urmand a doua zi sa faca transfer bancar.
Arheopterix
Din pacate viata masinii nu a fost prea lunga.
Condusul era f dificil ,chiar si ptr un fost sofer de curse (care acum avea la 200 cm si 130 kg).
In ralantiu statea pe la 3000 rot/min.
A sfarsit pe o autostrada din Belgia ,unde a aqvaplanat si intrat in parapet.
Arheopterix
Soferul nu a patit nimic,dar masina fiind din aluminiu,nu a mai putut fi reparata.
Cipp
Imi pare nespus de rau pentru masina. Bine ca pilotul a scapat cu bine!

QUOTE(Arheopterix)
Baronul i-a primit la castel


Jiji e PRINT, el sta la palat. Daca la el ai vrut sa faci aluzie wink.gif
Seri
La ce l-a ajutat cariera de pilot daca nu-si poate adapta viteza la conditiile de trafic? Nu trebuie sa fii pilot ca sa poti conduce o asemenea masina, are ABS standard si controlul tractiunii.
F355 mi se pare cel mai accesibil Ferrari cu motor central si design modern, chiar daca nici 348 nu arata rau. Pretul normal pentru un model din 1997 este de vreo 50.000 euro. Masina din imagine vad ca are si cutie de viteze secventiala F1, dar despre care am auzit ca este destul de ineficienta, deoarece trebuie sa eliberezi acceleratia cand schimbi treptele de la padele de pe volan.
Arheopterix
Cand concura,avea 8o si ceva de kg.La momentul accidentului avea peste 130.
Mai a facut si cascadorii cu avioane usoare.
Nu e un fraier.
Totusi,cumnatul a explicat ca in Olanda asfaltul are o compozitie care permite o aderenta f buna.Accidentul s-a petrecut in Belgia,unde am inteles ca asfaltul e destul de prost.
Asta a fost explicatia cumnatului.
Mariustom
QUOTE(Arheopterix)
A sfarsit pe o autostrada din Belgia ,unde a aqvaplanat si intrat in parapet. ...

Accidentul s-a petrecut in Belgia,unde am inteles ca asfaltul e destul de prost.
Asta a fost explicatia cumnatului.


Părerea mea. Acvaplanarea n-are nimic cu compoziția asfaltului blush.gif

Deci, adevărul e undeva la mijloc biggrin.gif
TLS-09
QUOTE(Mariustom)
Părerea mea. Acvaplanarea n-are nimic cu compoziția asfaltului blush.gif

Cum zici Mariustom!
Doar daca asfaltul ala avea doua de hidrogen si una de oxigen! biggrin.gif
Pacat oricum.
Arheopterix
Nu il cunosc personal pe sofer,dar totusi un asfalt bun = aderenta buna.
Asfalt prost= aderenta proasta.
In plus avea si un 911 turbo,pe care nu l-a lovit niciodata.
La fel si ML 500AMG.
O fi fost ghinion,ca nu cred ca dif e atat de mare intre masini.
Intamploarea a luat loc acum 5 ani.
Mariustom
D-le Arheopterix, departe de mine gândul de a vă crede de rea credință. arigato.gif

Doar că, într-un mesaj anterior ați dat ca și cauză a accidentului acvaplanarea (am și pus pasajul respectiv), ca apoi să spuneți că, conform explicației cumnatului, cauza a fost compoziția mai proastă a asfaltului din Belgia față de Olanda. blush.gif

Acvaplanarea n-are a face deloc cu calitatea asfaltului, asta am vrut să zic. Atât biggrin.gif

Cel puțin conform cunoștințelor mele blink.gif biggrin.gif
Cred, în continuare, că a fost cel puțin ghinion arigato.gif :wave:
Arheopterix
Intrebarile acestea le-am pus si eu.
Cum am scris ,nu am fost nici in Olanda si nici in Bel..
Cica asfaltul in Olanda are o granulatie f mare,care permite un drenaj excelent ,indiferent cat a ploua.In schimb e dezastru ptr cauciucuri.
In Blgia e asfalt ,sa zicemn, normal.
Si parca aia care organizeaza acea cursa auto in Buc sapt viitoare,toarna nu stiu ce asfalt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.