Help - Search - Members - Calendar
Full Version: filtru aer a4
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
florin85222
vreau sa schimb si eu filtrul de aer de la un a4 /2002 si nu prea stiu cum se face
banuiesc ca nu e o prea mare filosofie dar decat sa desfac suruburi si carcase fara rost mai bine intreb pe cine stie
asadar cum se face
la filtru de polen am descoperit
mai am si pe cel de motorina care chiar habar nu am unde e
oricum cine stie rog frumos sa ma indrume si pe mine
florin85222
a si inca ceva
cam cat de nasol se compota dac are filtrele neschimbate cam de mult???
mihai105785
desfaci capacul ornamental cel de plastic al motorului cu o tubulara de 10 si ai sa gasesti filtrul de motorina pe partea stinga a motoruli sus la chiuluoasa prins cu un colier cu surub cu cap tip imbus si colierele de la furtunele de alimentare respectiv retur se slabesc cu un patent,cit despre filtru de aer se schimba ff usor cu o surubelnita tip stea
HalbaSus
Pentru schimbarea filtrului de aer (nu e o operatiune chiar asa grea dar nici simpla nu e). Schimbarea se face in felul urmator:

1. Deschizi capota masinii si te uiti in coltul drept al masinii (asta inseamna ca va fi in stanga ta). Vei observa o bucata de plastic care porneste de sub grila si merge catre o cutie... la mijloc se poate indoi un pic (tip acordeon). O scoti cu mana (nu trebuie sa fortezi foarte mult, ar trebui sa iasa destul de usor, te prinzi tu cum...
2. Dupa ce ai scos piesa respectiva va trebui sa vezi cutia filtrului de aer (cutia in care intra piesa pe care tocmai ai scos-o). E foarte posibil sa nu ai acces la cutia respectiva din cauza mastii de plastic care acopera motorul, acesta se desface foarte usor, scoti cele 3 capacele de plastic, desurubezi cu o surubelnita in cruce, scoti joja de la ulei, scoti capacul, pui joja inapoi... si gata.
3. Cutia respectiva e prinsa cu 4 clame metalice, 2 dintre ele (cele dinspre lateralul masinii) se pot desprinde usor, in schimb cele dinspre motor sunt mai greu accesibile si e destul de dificil sa le desfaci si mai ales sa le pui la loc, de aceea eu recomand sa efectuezi operatiunea asta cand motorul e rece). Desfaci toate cele 4 clame, ridici capacul cutiei, scoti filtrul, pui la loc filtrul nou (trebuie sa fii atent sa potrivesti perfect marginea de cauciuc a filtrului pe rama care tine filtrul), inchizi cutia (dupa cum am zis clamele alea nu sunt chiar atat de usor de inchis (mai ales daca motorul e fierbinte).
4. Pui la loc piesa pe care ai scos-o in primul pas, pui la loc capacul motorului (daca l-ai scos), te feliciti si mergi sa bei o bere rece biggrin.gif (fara masina bineinteles)

Filtrul de motorina nu iti recomand sa il schimbi tu... te duci la un atelier si pentru maxim 200 de mii ti-l schimba ei. Mai ales ca e posibil sa nu mai porneasca daca intra aer pe instalatie.
florin85222
gata am schimbat filtrele de polen si aer
chiar a fost usor
la cel de motorina nu m-am bagat ptr ca poate e vreun dichis si reusesc sa fac vreo prostie
las mesriasul sa se ocupe
multumesc inca odata ptr ajutor
ionut83652
nici la la de motorina nu e mare scofala (doar sa umpli filtrul cu motorina) ca sa porneasca usor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.