Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ajutor Probleme Skoda Octavia 1.9tdi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 1
Dragos104956
Am si eu o mare problema. Detin o skoda octavia 1.9tdi 2004 masina are 17k km. Asera mergand spre casa am calcato umpic, aveam cam 80 km la ora am vrut sa o dau pe a 5-a., masina sa supra turat si a scos un zgomot aiurea ca o explozie mica ceva, motorul s-a oprit instantaneu si nu am mai vrut sa porneasca....Ce are aveti idee????
DORU
Greu de spus dupa descrierea ta...poti fi un pic mai explicit? Ai lasat-o in drum, acolo unde s-a oprit?
Dragos104956
Nu am lasato acolo, am chemat un prieten si am tractato pana acasa.
Poate sa fie cureaua de distributie? Masina are 17000 km. Inainte de incident m-am dat cu ea umpic adica am turato umpic pana in 4k ture.
Are vreo rezistenta ceva care sare sau opreste motoru?
Dragos104956
Deci a pornit masina ....dar scoate un fum alb si nu se tureaza motoru..daca acelerez scoate fum de nu se poate....

Stie careva de ce ?????
Jeff
Foarte probabil masina ta a functionat cu ulei in loc de motorina - nu ma intreba cum a ajuns uleiul in cilindrii, dar asta indica toate simptomele. Nu mai porni masina, tracteaz-o pana la service. Posibil turbina explodata.
danmatyas
in 3 ani masina a facut 17 000 km? asta poate fi posibil doar daca e masina ta si stii sigur acest lucru smile.gif Daca s-a turat in gol inainte de a se opri poate fi posibil sa se fi rupt cureaua.
Jeff
Daca era cureaua, n-o mai pornea.
serestely94734
Dragos tu ai fost primul propietar al masinii??Ca altfel nu cred in cei 17000km!!
DORU
Jeff a spus bine, nu e de la distributie... Daca se rupea cureaua, numarai supapele prin capota. Iti recomand sa o duci pe platforma la service Skoda.
ionut83652
poate fi si din distributie dar porneste greu si scoate fum (nu e neaparat sa se rupa cureaua ci e de ajuns sa sara un dinte)dar mai curand inclin sa cred ca e ceva din turbina sa nu fi mers cum mai spunea cineva cu ulei in loc de motorina si ar mai fi o problema sa nu se fi intamplat ceva pa la axul cu came (eu am patito recent) duo la un service si da capacul la chiuloasa jos si vezi daca asta e sai vezi dac ai ulei (lipsa lui insemna defectiunea turbinei)
::::AL3X::::
cel mai corect e sa te duci la un service sa afli ce anume s-a intamplat... e exclus cureaua...
Alex79127
Am si eu o problema la Octavia Tour (1.9 TDI- 90 CP- 2006), cu geamul din dreapta care nu se mai deschide. In cartea tehnica nu am reusit sa identific siguranta de la geamuri sa vad daca este arsa, iar pe caldura asta nu am avut dispozitia necesara sa le scot pe fiecare in parte.
Stie cineva care este, sau care ar putea fi problema?
florinvisi
va salut,detin o skoda octavia 19 tdi motor ahf 110 cp, cu o problema foarte grava,am plecat in concediu iar pe drum pe autostrada eram intr.o depasire cu vreo 150-160 km la ora am terminat depasirea si cand am ridicat piciorul de pe acceleratie cu ea in treapta 5 a inceput sa accelereze singura in mers..m.am speriat si am franat putin cate putin si la cateva secunde o bubuitura sub capota,am tras pe banda de urgenta deschid capota si am vazut fundul de la intercooler spart si ulei pe jos vreo 500 ml ..am pornito am mers cu ea numai in treapta 1 fluiera baraia,dardaia facea ca toate alea..am mers la servis,cei de acolo nu aveau intercooler..am mers la dezmembrari intr.un sat fara nume..in fine am gasit intercooler..l.au montat baietii i.am dat cheie dardaia parca mergea in 3 injectoare si un fum gros in spate de numai vedeam casele..am apasat acceleratia de doua ori la 5000 de turatii m.am invartit cu ea pe acolo incepuse sa mearga rotund bun toate bune si frumoase..fericit ca s.a rezolvat problema masina mergea si puteam sa.mi continui drumul..la vreo 5 min de mers prin satul ala incepuse masina sa tremure si sa scoata fum ..am oprit motorul am scos cheia si am pornito din nou..la fel nimic tot tremura..i.am dat asa pana la destinatie.a doua zi am vrut sa o pornesc si numai pornea deloc..am chemat un mecanic din argesi s.a uitat la ea s.a uitat la distributie era pusa la punct ..a pus o pompita la pompa de injectie so amorseze la fel nimik..pana la urma am pornito cu foarte mult spray,dardaia nu mergea sa turez mai mult de 2000 de turatii avea zvancuri si tot asa..am plecat cu ea la un servis si baietii de acolo mi.a spus ca e biela stramba adica motorul mort ..ca ia.o asa usor pana acasa pana acasa si aia e..dar nu puteam sa plec ca in spatele meu nu vedeai nimic la cat fum scotea si mai mult de 60 km nu mergea..am chemat o platforma a duso acasa direct in servis..au desfacut baietii chiuloasa 3 supape strambe injectoarele cu calamina de aluminiu ..turbosuflanta avea un joc foarte mare in ax..in fine..am cumparat am inlocuit toate piesele astea..masina in momentul de fata porneste la sfert de cheie dar la fel tremura si scoate fum si nu se accelereaza..acum zice ca e pe partea electrica a scos furtunasele de la vacuum si a tras cu gura din ele si s.a accelerat pana la 5000 de turatii si a sarit furtunul de la turbina..zice ca sunt senzorii de la vacuum le.am cumparat si pe alea maine le montez si va spun care mai e trb..poate mai sunt cativa cu probleme dastea..dar ce.i care au patit asa ceva..nu te mai chinuii sa o repari..cumpara motorul separat si turbina si rezolvi problema..au am stat aproape o luna cu ea in servis..este adevarat ca in ziua de azi gasesti numai cofetari prin servisuri..dar asta.i romania..eu de acum incolo incerc sa o repar singur si cu informatiile de pe forum.

florinvisi
si inca ceva am uitat sa mentionez..bujiile arse plus garnitura de chiuloasa arsa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.