Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sonda Lambda la Audi
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
cris104743
Am un audi A4 adus recent din Germania, am facut 10 000 km cu el (in total 170 000) si mi s-a aprins becul de la motor. Testerul a zis ca e vorba de sonda lambda, mecanicul mi-a aratat sub capota un cablu si mi-a zis ca aia e problema. Din cate am citit eu pe forum, sonda asta are legatura cu esapamentul (deci de ce mi-a aratat mecanicul buba la motor?).

Marea mea dilema - schimbarea sondei e costisitoare? dureaza? risc mult daca mai fac 1000 km cu becul aprins?

Uleiul trebuia schimbat cand am adus-o, deci a trecut de 10 000 km - nu am scurgeri, arata curat. Am inteles ca trebuie sa schimb si filtrul - sunt fata si sunt blonda - cum procedez?? cat costa??

alte sfaturi?

Audi a4, 1,8 T, benzina, AWT
Mihai98076
pai ar trebui sa stii doar atit.MAsina este ca femeia :daca nu o ingrijesti,te lasa!!. :brilsmurf:
Si acum lasind gluma la o parte.Daca de abea ti-ai adus masina,iti recomand sa ii faci un schimb de ulei si filtre ca sa stai linistita.Oricum e bine sa ii schimbi uleiul la termen,chiar si mai devreme daca o toci prin oras.Sonda Lambda da motorului informatii despre combustibilul ne ars din esapament,astfel motorul stiind cit aer sa dozeze in motor.Shimbarea ei,este ca o simpla bujie,deci manopera e ieftina.Nu stiu cit costa sonda,dar oricum nu prea mult.Si se poate sa ti-o fi aratat-o "pe motor" ca se afla deobicei pe galeria de evacuare.
cris104743
Vad ca esti si tu fericitul posesor al unui AUDI.. abia m-am mutat in Bucuresti si nu cunosc nici un service, in afara de cel autorizat care-i in baneasa unde mi-e peste mana sa ma duc. Tu unde faci service-ul? Ai avut probleme?
MERSI!
cris104743
QUOTE(cris104743)
Am un audi A4 adus recent din Germania, am facut 10 000 km cu el (in total 170 000) si mi s-a aprins becul de la motor. Testerul a zis ca e vorba de sonda lambda, mecanicul mi-a aratat sub capota un cablu si mi-a zis ca aia e problema. Din cate am citit eu pe forum, sonda asta are legatura cu esapamentul (deci de ce mi-a aratat mecanicul buba la motor?).

Marea mea dilema - schimbarea sondei e costisitoare? dureaza? risc mult daca mai fac 1000 km cu becul aprins?

Uleiul trebuia schimbat cand am adus-o, deci a trecut de 10 000 km - nu am scurgeri, arata curat. Am inteles ca trebuie sa schimb si filtrul - sunt fata si sunt blonda - cum procedez?? cat costa??

alte sfaturi?

Audi a4, 1,8 T, benzina, AWT
Ciprian104834
Am si eu un Audi A4 Avant adus anul trecut din Germania.
Azi s-a aprins si la mine becul asta care ma trimite la service pentru diagnoza, numai ca sunt doua locuri in Iasi pe care la stiu, unul e Sandra si altul e Bosch, la Sandra nu ma duc din cauza experientelor anterioare cu ei iar la Bosch computerul e stricat.

Stie cineva unde as putea sa fac o diagnosticare in afara acestor doua locuri?

La Sandra am fost cu putin timp in urma pentru ca nu mai tragea din cand in cand, nu intra pe turbo. Am fost la ei sa diagnosticheze masina, au zis ca poate fi o "electrovalva" sau turbina, si bineinteles ca nu putea sa fie decat turbina -5300 ron- dar nu mi-au aratat buletinul de diagnostic. Le-am zis sa imi inlocuiasca doar "electrovalva" dar au zis ca au doar una pe care au pus-o la mine si ca nu pot sa o lase pe masina ca au desfacut-o si s-a rupt o urechiusa de prindere. Povesti, am fost la Bosch si mi-au inlocuit un senzor de presiune de 100 ron si manopera de 15 ron si a functionat din nou normal. Pana azi cand s-a aprins becul ABGASKNTROLLSYSTEM si iar nu trage.

Daca iau contactul si il pun din nou isi revine. Sper sa nu fi avut dreptate cei de la Sandra Trading.
Ciprian104834
ABGASKONTROLLSYSTEM

Masina are tot 170000 KM, are schimburile facute la timp, distributia la timp, filtrele la timp. E luata de la reprezentanta Volkswagen cu 135000 KM la bord.
Alexandru
QUOTE(cris104743)
Am un audi A4 adus recent din Germania, am facut 10 000 km cu el (in total 170 000) si mi s-a aprins becul de la motor. Testerul a zis ca e vorba de sonda lambda, mecanicul mi-a aratat sub capota un cablu si mi-a zis ca aia e problema. Din cate am citit eu pe forum, sonda asta are legatura cu esapamentul (deci de ce mi-a aratat mecanicul buba la motor?).

Marea mea dilema - schimbarea sondei e costisitoare? dureaza? risc mult daca mai fac 1000 km cu becul aprins?

Uleiul trebuia schimbat cand am adus-o, deci a trecut de 10 000 km - nu am scurgeri, arata curat. Am inteles ca trebuie sa schimb si filtrul - sunt fata si sunt blonda - cum procedez?? cat costa??

alte sfaturi?

Audi a4, 1,8 T, benzina, AWT


Trebuie inlocuita sonda lambda, asta e clar, testerul nu poate gresi... Daca mergi in continuare cu ea defecta vei avea consum mai mare si noxe mai multe ... in plus scurtezi viata catalizatorului. O solutie de compromis ar fi sa folosesti un simulator de sonda lambda si sa elimini catalizatorul. Masina va merge bine si va consuma normal, dar nu se va mai incadra in clasa de noxe....oricum trebuie sa rezolvi problema pana la urmatoarea ITP
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.