Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Forester - nelamurire
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Forester
Xalanx
Am vizionat azi Forester-ul si am luat oferta de pret. Evident, impreuna cu specificatiile tehnice. Am o imensa nelamurire, care suna asa:

Forester 2.5 X MT

- 165 CP
- 226 Nm
- 1485 kg
- vit. max. 185
- 0-100 km/h 10.8 sec.


Forester 2.0 MT

- 159 CP
- 186 Nm
- 1390 kg
- vit. max. 197
- 0-100 km/h 9.7 sec.

De ce viteza maxima si acceleratia 0-100 sunt mai mari la motorul mai mic? blink.gif
guerilla
pentru ca 2.5 are 100kile in plus? si pt ca vine din state, unde sint raportate alte date fata de ce se raporteaza in europa?
G e o r g e
pentru ca nu au fost traduse cum trebuie datele ?
Xalanx
care sunt atunci cifrele corecte?
G e o r g e
habar n-am , am impresia ca cifrele de la 2.5 sunt de pe modelul automat .
Andrei Suzuki
Forester are motor de 2.5 aspirat?! Eu nu stiam decat de 2.0 aspirat de 159cp si de 2.5 xt de 230cp. De asemenea,pe site-ul www.subaru.ro sunt prezent aceste 2 motoare,dar la prezentare este vechiul forester. laugh.gif
Xalanx
Are un 2.5 aspirat cu putere si cuplu sensibil mai mare decat cel de 2.0. Diferenta de greutate e minuscula fata de diferenta de motor, deci cifrele cu siguranta nu sunt alea din specificatii.
Dar Subaru e asa de slab reprezentat la noi incat trebuie sa sapi mult sa gasesti informatiile astea. Pacat.

Chiar, are cineva idee de ce e marca asta asa de rarefiata pe la noi? Compania cu probleme, ceva? Ca masinile din punct de vedere al performantei sunt excelente.
Valentin35722
QUOTE(Xalanx)
...Chiar, are cineva idee de ce e marca asta asa de rarefiata pe la noi? Compania cu probleme, ceva? Ca masinile din punct de vedere al performantei sunt excelente.


-lipsa motor diesel, atat de indragit de romani :puke:
-taxele vamale de 30%. ca peroana fizica practic e imposibil s-o cumperi cu banii jos
-LIPSA RECLAMAAAAA

parerea mea,
Xalanx
Uite eu treaba cu lipsa reclamei as amenda-o. De ce aia a ma-sii nu se face reclama? Numai daca ma gandesc cateva secunde si-mi trec prin cap cateva subiecte. Nu e o masina oarecare, e o masina pentru performanta, pentru placerea condusului. In adevaratul sens, nu ca in nu stiu ce reclama de la kia.
Ceva pute.
DIO
La o achizitie fiecare are criteriile lui de apreciere, iar in cazul meu era cat pe ce sa renunt in clipa in care Radacini mi-au spus ca unicul service care imi asigura intretinerea masinii este cel din Marasesti. :bandit:
Nu as fi acceptat sa imi tractez masina pe banii mei de la Paris (sau de la Timisoara) pentru o banala defectiune si nici sa fiu dependent de un singur service, oricat de bine intentionati si buni profesionisti ar fi ei.
Prin SMT am garantie europeana. Faptul ca SMT este nou intrat pe piata si este distribuitor oficial poate ca va schimba oarecum situatia. Cel putin am libertatea de a-mi face reviziile la Brasov sau la Viena daca nu voi fi multumit de serviciile SMT.
Poate intrarea SMT pe piata va inviora vanzarile Subaru in RO. Chiar si pentru cei de la Radacini poate va fi benefica prezenta unui dealer oficial.
Consider ca intretinerea masinii este cel putin la fel de importanta ca si calitatea fabricatiei. Romanii te trateaza de obicei regeste cand cumperi. Dupa ce si-au incasat banii nu mai esti decat o vaca de muls. Nu fac nici o aluzie la Radacini - poate ca sunt extraordinari in service, dar nu accept dependenta din principiu.
Ioan103584
QUOTE(Xalanx)
Uite eu treaba cu lipsa reclamei as amenda-o. De ce aia a ma-sii nu se face reclama? Numai daca ma gandesc cateva secunde si-mi trec prin cap cateva subiecte. Nu e o masina oarecare, e o masina pentru performanta, pentru placerea condusului. In adevaratul sens, nu ca in nu stiu ce reclama de la kia.
Ceva pute.


Nu e chiar asa... E greu sa comunici foarte convingator si simplu despre un SUV crossover axat pe performanta si care are un consum mare de... benzina. Nici preturile nu sint ceea ce se cheama mici. Un Avensis de 130 cp cu clima duala la 19.000 e ieftin si apetisant - deh, toyota inseamna fiabilitate, Avensis e in clasa lui Passat si la 19.000 ai tot ce-ti trebuie. Consecinta e ca s-a umplut Bucurestiul de Avensis-uri chiar fara ca Toyota sa-si faca reclama prea multa. Dar despre Forester ce poti sa zici, ca e polivalent si ca e sub competitie ca pret? Nici macar n-are o concurenta directa... e cam singur in clasa lui si e o alegere exotica chiar si in Europa, d-apai la noi. Honda CR-V diesel si Toyota Rav 4 diesel sint mult mai pe gustul clientelei de SUV-uri mici si accesibile la pret...
Just my 2 cents...
Zetics
E un topic vechi, dar pentru ca aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu, am decis sa aduc si raspunsul pe care l-am aflat dupa ce am cumparat masina.

Intr-adevar, Foresterul (vechi, ca despre el vorbim) cu motor 2.0 ajunge mai repede la suta (9.7s) pentru ca se duce foarte mult in turatie! Se duce fara greata la 7500 de ture, ceea ce se traduce prin faptul ca atinge suta in treapta a 2-a. Pentru motorul de 2.5 aspirat doar ma hazardez sa presupun ca e cam ca majoritatea motoarelor de pe piata, si impreuna cu cutia au un comportament "normal". Adica suta o poate atinge doar in treapta a3-a, nu si a 2-a. Asta banuiesc ca ar fi explicatia.

Daca stiam asta, poate ca totusi ma orientam spre motorul 2.5, care presupun in schimba ca are reprize mai bune. Insa e bine si asa, sunt multumit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.