Help - Search - Members - Calendar
Full Version: cum sa intretin logan-ul?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Marius Valentin102092
Salutare!

Ma adresez in primul rand posesorilor de Dacia Logan. Am cumparat o astfel de masina in urma cu o saptamana. Are 12.900 km rulati, motorul de 1.4, e modelul Laureate. As vrea sa ma ajutati cu cateva infomratii in ceea ce priveste intretinerea unei astfel de masini, deoarece este prima mea masina, eu sunt incepator si in ale condusului si in ale tehnicii. Asadar, in primul rand as vrea sa stiu cand ar trebui sa fac schimbul de ulei? In al doilea rand va rog sa-mi spuneti cate ceva despre celelalte lichide necesare, de racire, de servo, etc. Cand trebuie schimbate sau completate? Ma mai interesa si cum pot intretine eficient vopseaua si ce ceara sau sampoane auto pot folosi. Multumesc anticipat tuturor celor care ma vor ajuta!
T u d o r
Pai la cumparare n-ai primit si carnetul de revizii al masinii? Vezi ca scrie acolo, schimburile de ulei se fac la 15000 km dar dacia recomanda schimbarea lui la 7500.
Masina cred ca este inca in garantie (dupa km rulati) si esti obligat sa faci reviziile la timpul lor, pentru a beneficia de ea (garantia).
X5
Schimbul de ulei se face la fiecare 15 000 km parcursi,si restul informatiilor pe care vrei sa le afli le gasesti in cartea de intretinere a masinii,sau la prima vizita la un service autorizat dacia.
Damian53219
schimb ulei - 10.000km
filtru de aer - 10.000km , sau vezi si tu cand se inbacseste
placute frana - 10.000km , sau daca nu mergi ffff tare, 12-13.000km
curea distribuite + intinzator la 60.000km parcursi

in orice caz, stiu baietii de acolo!
eu iti recomand service`ul de la Diham, cel din spate la PetrOMV
X5
@Damian53219

la motorizarile pe benzina din gama logan schimbul de ulei se face la fiecare 15 000km,
iar placutele de frana la fiecare 30 000km parcursi(asta se face la revizia nr doi adica la 30 000km parcursi).