Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Ford Focus
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
V l a d
Iata si mult asteptatul Ford Focus! sursa: autobild.de
V l a d
...
V l a d
...
Happy_Maker
Ce naiba, nu pare altceva decat un face-lifting! S-au imbolnavit si astia de la Ford de conservatorism? O fi contagioasa boala Golfului V...
Mi-e personal nu-mi place catusi de putin. Seamana foarte mult cu C-Maxul lansat de curand.

Ceva detalii despre motorizari?
V l a d
din pacate nu am detalii! Si mie imi displace ca se fac numai face-lift-uri... o sa aiba de pierdut in fata noului opel astra... parerea mea
G e o r g e
deci nu ma excita deloc. si nu ma refer intr-un sens pervers si murdar aici sa ne fie clar laugh.gif .

este la minim 2 clase sub noul astra. dar peste noul golf. imaginea lasa de dorit .
madalina
Personal, mi se pare spatele cel putin, mai urat decat cel actual!
mike.omega
Acest focus, care mie imi place, arat ce inseamna de fapt o masina in 3 volume(hatchback) :evil:
Nu ca la golf/astra/megane2 si altii unde se mandresc ca ce buna e masina de mers la drum lung si cand colo iti trantesc un portbagaj de 300 de litri :roll:
Din cele doua poze care probabil sunt CGI-uri(computer generated image) putem observa ca forma masinii permite un portbagaj incapator smile.gif
Cristian25510
Da . Cred ca este un face lift si atat. Cred in schimb ca au umblat la motoare. Am folosi un Ford Focus nou de la firma cam 55000 de km. Vreau sa spun ca este o masina impecabila. Tinuta de drum, consum, putere (80 CP) te lipea de scaun (peste 1400 rot/min). Nu prea mai aveau ce sa faca la ea. Doar motorizarile sa le aduca mai la nivelul actual tehnologic. Si o alta problema este directia care obligatoriu trebuie facuta variabila. La viteze mari este periculos de "moale". sunt fan Opel si sunt foarte curios cum arata si merge noul Astra. M-as bucura sa-mi inlocuiasca preferinta pentru Ford.
G e o r g e
despre noul astra uite aici imagini, date tehnice si preturi.
http://www.opeldibas.ro/htmdocs/astraH/foto.htm

cat despre 80cp care sa te lipeasca in scaun la o masina de 1200kg laugh.gif
Happy_Maker
Si cand ma gandesc ca voiam sa aman lansarea comenzii pana la toamna pt a vedea cum arata si noul focus.....iachhh...dezamagitor!
Acum, depinde si ce ce cauti la o masina. Pt mine personal, designul conteaza in proportie de peste 50%, asa ca...
Imi mentin parerea: noul lider de vanzari la clasa compacta va fi noua Astra.
Alex26444
Hai ma baieti, ca nu e doar un simplu facelift, ce draq?! Nu vedeti ca e schimbata complet caroseria? Ce sa zic, mie-mi place mai mult noul Focus fiindca are forme mai fluide dacat noul Astra, care a preluat linia coltoasa, cu multe muchii de la Vectra C..... Nu ca Astra nu mi-ar place, departe de mine sentimentul asta, arata chiar foarte bine, dar eu prefer in continuare liniile fluide, rotunjite! Fiecare cu gustul lui, nu? :oops: Cred ca Ford-ul ar fi aratat si mai bine daca ii puneau stopurile jos, nu pe montant, ca parca e tot prea multa tabla in stanga si-n dreapta numarului de inmatriculare..... :idea: Parerea mea...

Hai pa
ALEX
gabi4
QUOTE(Cristian25510)
Am folosi un Ford Focus nou de la firma cam 55000 de km. Vreau sa spun ca este o masina impecabila. Tinuta de drum, consum, putere (80 CP) te lipea de scaun (peste 1400 rot/min).


stai putin.

80 CP si te lipea de scaun.
dar cu 300CP ce te faci? iti ramane scaunul in urma si masina pleaca inainte ta.

hai sa fim seriosi.
la 80 CP nu prea ai nici o senzatie sport decat reprize, hai sa zicem bune.
stefan_ieu
Ideea e ca pentru unii 80CP nu sunt putini. Daca alternativa e o dacie de 10 ani, atunci ti se pare ca zbori cu 80CP.
Revenind la subiect, ma intreb cum o fi bordul. Ca mie imi place la nebuine cum arata focus sedan in exterior. Dar m-am urcat de curand intr-unul si bordul mi s-a parut extrem de nasol... Oare l-au redesenat?
Iulian HondaFan
focus 2005 de aici ( care este cel vechi inca, pt ca aici focusul actual a aparut abia in 2000, si cred ca noul focus nu va apare pana in 2006) are bordul redesenat si adus la un styling comun.

eu am vazut masina la new york auto-show in 2002 si 2003, afara ca interiorul era cam plasticos, designul mi s-a parut original si dragut (dar in aceasta privinta gusturile sunt gusturi). mie unul imi place designul si actualului focus ca si al noului (e o transformare evolutionara, asa cum fac japonezii in mod traditional si cum a facut si VW cu golful).

dpdv al vanzarilor nu cred ca ford a dat-o in bara vorbind de al doilea cel mai bine vandut model auto din lume in ultimii 2 ani dupa toyota corolla.
James Kilowatt
Mie mi se pare uratel, pentru ca aduce a C-Max, si implici a monovolum... jos monovolumele!!!! laugh.gif
Am auzit ca vor schimba si gama fiesta. Cica noul sasiu de la fiesta rupe, il va inlocui pe Focus in competitia de raliuri. Pe fiesta nou l-a vazut cineva?
Atar
Ce parere aveti de noul Ford Focus?
Oare va mai avea succesul predecesorului?
Atar
Se pare ca va avea motoare: propulsoarele pe benzinacu 16 valve cu capacitati cilindrice de 1,4 litri (80 CP), 1,6 litri (100 CP) , 1,6 litria Ti-VCT(115CP) si 2,0 litri (145 CP) iar diesel TDCi-urile Duratorq versiunile de 1,6 litri (109 CP) si 2,0 litri (136 CP).
Suspensia spate independenta (Control Blade), Discuri frana fata-spate de dimensiuni marite, directie asistata electro-hidraulica.
Va exista o versiune cu tractiune integrala si un coupe-cabrio
Atar
Se preconizeaza 2 cutii de viteze manuale cu 5 si 6 rapoarte, o cutie de viteze automata clasica cu 4 rapoarte si o cutie automata CVT (Continuosly Variable Transmission) disponibila pe TDCi-ul de 1,6(109CP)
Atar
Realizat pe o platforma comuna cu New Volvo S40-2004, Mazda3 si Ford Focus C-Max, are un ampatament mai mare (cu 25 mm) si un ecartament mai lat (cu 40 mm) decat vechiul Focus.
Iulian HondaFan
arata f. bine si daca nu vor da rasol la fiabilitate ( pct slab al modelului trecut) trebuie sa fie un succes.

realmente doresc ca Ford sa redevina ce a fost si in constructia de turisme si sa lase dreaqu vrajeala cu camioanele deghizate in masini de familie.

din pacate pt. noi aici in USA Ford a decis ca noul Focus care va arata similar cu cel european sa fie facut tot pe platforma vechiului Focus, deci trebuie sa luam tot Mazda3 daca vrem un compact de calitate.
mike.omega
Am unit cele doua topice, deoarece era pacat sa-l inchid pe unul si celalat sa ramana :roll:
James Kilowatt
Nu vad prea mare progres... in afara de un motor diesel mai puternic, pare cam aceeasi masina ca pana acum.
Atar
QUOTE(Marius-Iulian)
arata f. bine si daca nu vor da rasol la fiabilitate ( pct slab al modelului trecut) trebuie sa fie un succes.

realmente doresc ca Ford sa redevina ce a fost si in constructia de turisme si sa lase dreaqu vrajeala cu camioanele deghizate in masini de familie.

din pacate pt. noi aici in USA Ford a decis ca noul Focus care va arata similar cu cel european sa fie facut tot pe platforma vechiului Focus, deci trebuie sa luam tot Mazda3 daca vrem un compact de calitate.


Intradevar in State Focusu-ul a avut probleme de fiabilitate, dar trebuie tinut cont de faptul ca cel european, cu exceptia caroseriei, este alta masina(motoare, cutii, tren rulare, etc.).
Eu personal am auzit putini sa se planga de Focus, si sa nu uitam ca TUV a declarat in 2002 Focusul ca fiind cea mai fiabila masina produsa in Germania
Iulian HondaFan
pe acest forum nu am vazut cuvinte de lauda despre focus european.

mai degraba sunt pareri favorabile aici: masina e considerata de multi f. buna calitativ in pretul ei, dar initial cu multe probleme de fiabilitate, corectate in buna masura pt. modelele 2003 si 2004.

intr-adevar aici focus vine cu motoare mai mari si, desigur, numai pe benzina:

***Zetec DOHC 2l PZEV ( partial zero emission vehicle) cu 130CP si 175Nm care face 100km/h in 9sec (consum estimat 9.1l%in oras si 7.2l% in afara), varianta subtunata si mai putin eficienta a Duratec 2l de pe Mondeo in Europa.

***Zetec SOHC 2l cu 110CP si 162Nm, mai poluanta dar mai economica (8.8l% in oras si 6.6l% in afara).

***si altul, nou introdus de un an incepand cu modelul 2004 =Zetec DOHC 2.3l PZEV cu 144CP si 194Nm (consum chiar un pic mai bun decat primul), alegerea "sensibila" la ora asta aici.

Totusi motoarele Focus sunt mai gurmande fata de cele ale principalilor competitori Civic si Corolla, care desi sunt mai mici (de 1.7 si 1.8l)aproape la fel de puternice si semnificativ mai economice.

Ford insa a introdus aceste motoare superecologice (PZEV=partial zero emission vehicle) pt. care sunt de laudat mai ales ca au facut-o inaintea japonezilor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.