Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Impreza sau Lancia Ypsilon
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Elena A.
Ca sa incep cu inceputul, pe mine nu trebuie sa ma convingeti pt ca eu vreau Subaru...Ideea e ca finantatorul principal (mama) tine mortis sa luam masina italiana...nu are incredere in japoneze.

Este vorba despre o Impreza sh 1.6 modelul anterior celui de pe piata, in stare excelenta (masina unei bune prietene) 11500 euro. Finantatorul doreste Ypsilon 1.4 95 cai, ddp aprox. 14000 euro (la banii astia pot sa iau si Impreza noua, de 1.5).

Spuneti si voi! Ce e mai bine?
mike.omega
Hopa, Impeza SH a scazut la 11500, parca era 12000 biggrin.gif
Ideea "finantatorului" cum ca masinile japoneze ar fi mai putin fiabile sau mai prejos din vreun punct de vedere fata de cele italiene, este eronata smile.gif

Personal nu am incredere ca o masina de ~1.5T cu AWD cu numai 100 CP sa fie cat de cat sprintena. Stiu ca e Subaru, stiu ca e AWD insa caii putere sunt putini. 100 CP devin insuficienti si pe o compacta de 1.3T, d'apai pe o masina mai grea si cu AWD(care tot pe aici parca am citit ca cere mai mult cuplu decat FWD biggrin.gif )!

PS: asta nu inseamna ca Ypsilon e vreo superbomba la banii aia. Avand in vedere trecutul grupului Fiat-AlfaRomeo eu as merge pe Yaris la banii aia smile.gif
M A R I A N
Daca intrebi care e mai cocheta si mai usor de condus pentru o fata (in special in oras), mama ta are dreptate. In privinta Lanciei, inainte de 1990 era un nume comparabil cu Honda sau Toyota, dupa parerea mea. Lancia Thema (cea mare, sper sa-mi aduc bine minte numele) era, daca nu ma insel, masina presedintelui Italiei. Ulterior, de Lancia nu s-a mai auzit mai nimic, in special la noi. Acum au venit aceste modele noi care arata foarte bine. Nu stiu cum stau la fiabilitate acum.
Impreza este pentru iesit pe macadam, pentru mers pe serpentine cu viteze mari, pentru fite la greu, in general. Dar nu este pentru confort. Si cred ca este o masina mai fiabila decat multe europene.
Acum in ceea ce priveste motorul de 1.6 care echipa generatia anterioara de Impreza, am auzit ca era destul de slab si nu putea pune in valoare ceea ce intereseaza (in primul rand) la un Subaru: AWD-ul. E adevarat, nici motorul cel nou, la 105 CP, nu pare ceva extraordinar, dar macar e nou.
Si acum bomba. Am vazut pe site-ul celor de la Radacini ca Impreza 1.5 acum costa 13990 DDP blink.gif La pretul asta cred ca se merita sa o iei (una noua vorbesc) in detrimentul oricarei masini de pe lumea asta, pentru urmatoarele: symmetrical AWD, motor boxer, suspensie multilink spate :clapping: , incalzire pentru locuri spate :clapping: , scaune fata incalzite :clapping:.Eu astazi am vazut acest pret si regret profund ca am dat 18648 DDP pe noua Corolla (nu ca as fi nemultumit de ea), chiar daca am mai multe dotari si motor mai puternic.
Eu am o intrebare pentru tine: daca iti iei Impreza, ai bani si de benzina? biggrin.gif
Robert101524
Cred ca aveti o problema...

Trebuie sa comparati Designul Italian si Ingineria Japoneza sau invers smile.gif

Leonado da Vinci - nu se pune

sau poate daca Mona Lisa e ca si Impreza - frumoasa - cine stie? "de gustibus"

Mi-ar place Mona Lisa daca ar fi AWD smile.gif (vezi semnatura)

Apoi un gind filozofic asa - cred ca niste asiatici nu ar sta pe ginduri sa-i spuna unei masini Gioconda

... greu ...

Sunt curios daca topicul va trage vre-o concluzie
Elena A.
@mike.omega: nu inteleg ce vrei sa spui cu pretul... :angel:

@Marian67562: are balta peste...pt benzina biggrin.gif

@Robert101524: Mona Lisa = Impreza ... si mie imi place Mona Lisa biggrin.gif
Cristian97526
Daca mergi mai mult in oras cu masina Lancia,altfel japoneza
Tarabostes
QUOTE(Elena102757)
Spuneti si voi! Ce e mai bine?


Noi spunem, dar "finantatorul principal" citeste? smile.gif
HalbaSus
Adevarul e ca intrebarea e un pic mai complicata decat subaru vs lancia... in principiu clar subaru, fara discutii, am rezolvat problema. Insa motorizarea de pe impreza trebuie sa fie macar 2.0... altfel de ce iti iei AWD ?
Daca finantatorul vrea masina italiana... care-i problema. Lancia Ypsilon e prea mica si prea slab motorizata, mai bine o alfa 147, iar daca o iei SH atunci ai mare noroc pentru ca preturile SH la masini italiene in general si la alfa romeo in special sunt in cadere precum un pian aruncat de la etajul 10... la 10.000 de euro poti sa-ti cumperi o alfa 147 bine dotata.

P.S: Daca era vorba de subaru cu motor de 2.0 sau 2.5 atunci ziceam sa te legi cu lanturi de usa reprezentantei si sa nu cedezi in fata presiunilor materne, dar decat ~100 de cai japonezi mai bine 150 de cai italieni biggrin.gif
Elena A.
QUOTE
Noi spunem, dar "finantatorul principal" citeste?


Pai d'aia am avut si initiativa asta, ca sa citeasca finantatorul. Eu am spus deja ca stiu ca vreau biggrin.gif

Nu se pune pb de masina italiana sh...singurul sh aflat in discutie este acel Impreza, ca stiu sigur ca face banii blush.gif

Mai astept opinii si multumesc celor care si-au exprimat punctul de vedere smile.gif
G e o r g e
io raspund punctual colegilor de mai sus :

impreza 1.6TS are demaraj in 12.3 secunde cu o viteze maxima de 185km/h.
motorul are 95cp/5200 rpm .
masina nu are 1.5tone , nici macar legacy ul meu nu are 1500 (are 1385kg legyul apropo) . impreza are 1150kg-1200kg.

deci 95cp / 1150kg , sunt mai treaca mearga .
masina nu este cea mai sprinetna din parcare , dar nici nu se face de rusine .

consumul : depinde cum mergi , intre 6 si 8 afara si 10 si 12 in oras .

alte intrebari ?
Elena A.
Multumesc pt sprijin :notworthy: smile.gif
RedDog
Eu o sa par iarasi mai ciudat, dar recomand Lancia. Este super frumusica, f bine finisata si dotata, sta bine pe drum si pare fiabila, avand in vedere ca Lancia este marca de lux a celor de la Fiat.
Impreza...poate cu motorizarile mai mari, altfel ma lasa rece.
Xalanx
Lancia:
+ se potriveste mai bine unei domnisoare
+ 10.2 secunde pana la 100 km/h
+ exclusivista, ceva mai mult decat subaru
- e prea mica, portbagaj mic
- fiabilitate indoielnica
- suspensie semi-independenta pe spate

Impreza:
+ AWD
+ suspensie independenta => comportament mult mai bun in curbe
+ spatiu mai mare
+ fiabilitate recunoscuta ca buna
- e urata cu craci (well, nu chiar... dar aproape)

As alege Impreza, pentru suspensie si AWD. Fie si numai lucrurile astea doua si o ridica deasupra Lanciei cu zece capete.

Motoarele sunt cam lesinate ambele, dar daca nu poti sa te intinzi la un Impreza 2.0R, asta e.
air_wolf
impreza poate fi un inceput. mi se pare ok.
HalbaSus
Suzuki Swift Sport nu intra in buget ? Designul imi aminteste de mini (defapt cei de la topgear, care sunt englezi si destul de nationalisti spun ca e mai bun decat mini-ul adevarat, fiind adevarata re-incarnare a mini-ului original), are un motor de 1.6 si 125 cp si o acceleratie 0-100 mai mult decat decenta (8.9 secunde).
G e o r g e
http://www.suzukivest.ro/car_versiuni.php?ID=54

PRET
PRET CIP *(EURO) : 12.510
PRET DDP* (EURO) : 14.887
Acest pret este valabil pentru plata integrala in lei.
*PRET CIP - NU INCLUDE TAXE VAMALE SI TVA-ul AFERENT
*PRET DDP - CUPRINDE TAXE VAMALE, COMISION VAMAL SI TVA-ul AFERENT


nu stiu cat de actuale sunt preturile in schimb biggrin.gif
RedDog
Sunt cat se poate de actuale!
Este o optiune mai mult decat demna de luat in calcul. Si nu cred sa fie mai mult de 2 in Romania acum.
HalbaSus
http://www.suzukiauto.ro/masini-suzuki/Suz...-6-L-SPORT.html

Acelasi pret e si la bs motors, ori au uitat sa actualizeze amandoi, ori asta e pretul... eu zic ca e o oferta muuult mai buna decat ypsilonul...
Tarabostes
QUOTE(Elena102757)
o Impreza sh 1.6 modelul anterior celui de pe piata, in stare excelenta (masina unei bune prietene)


Cred ca topicul tine mai mult de imagine decat de tehnologie. By the way, Elena, prietena ta, cea care vinde impreza, ce conduce/va conduce?
G e o r g e
trenul de rulare si symetrical AWD : numai astea si e deasupra concurentelor cu 2 clase .

da, face suta in 12.3 secunde , SI ? arata bine , mult mai bine ca restul , parere subiectiva aici . este subaru ! este fiabila ! si este unicat in .ro

uite poza tongue.gif


Xalanx
Banuiesti gresit, chiar ea a scris mai sus ca nu e problema cu banii de benzina. In afara de asta, cred ca e pasionata de masini (nu, Elena?) si apreciaza un comportament bun in curbe, chiar fara sa faca raliu...
Am asa o senzatie ca nu e vorba de genul care-si imbraca volanul in plush roz si se machiaza 10 minute inainte sa-si puna centura de siguranta.
Elena A.
Xalanx s-a prins de cum sta treaba biggrin.gif

Si daca unora Impreza li se pare urata, mie Suzuki Swift mi se pare...cam naspa blush.gif Evident, asta e parerea mea smile.gif

Si inca ceva: pt mine varianta 1,6 este suficienta....deocamdata biggrin.gif
Baby Blues
D-lor nu am spus ca nu e importanta dar... daca anticipezi situatiile de trafic cred ca nu prea ai nevoie sa-ti fuga masina de sub fund! Am avut dacii atatia ani si printr-o retrogradare la timp am terminat si depasirea cu bine. Banuiesc ca la o masina sunt multe alte lucruri mai importante decat accelerarile de pe loc sau rigiditatea suspensiei ori alte chestii ce tin de raliuri. O tinuta de drum corecta poate fi data si de o suspensie mai moale care este solicitata corect si ajutata de sistemele electronice actuale ( in situatii limita). La Opel mi-a intrat ABS-ul de foarte putine ori inclusiv iarna.
Nu am zis ca Elena nu cauta o masina cu un aspect sportiv dar putem discuta si de altceva la o masina in afara de demaraj si motorul in "W". beer.gif
Oricum Subaru imi pare o varianta mai buna si datorita imaginii si sasiului. Motorul nu poate fi de racheta!
G e o r g e
jantele cu care vine masina sunt cele din prima poza , gri titan .
HalbaSus
Atunci nu mai sta pe ganduri, ia impreza daca asta iti place. Iar cu banii ramasi (presupun ca e mai ieftina decat lancia ypsilon noua) iti pui kit turbo, intercooler si admisie sport. Astfel impaci si capra si varza. O sa ai si subaru awd si putere suficienta sa faci la semafor un logan 1.6.
air_wolf
blink.gif de ce trebuie sa faci neaparat pe cineva la semafor? eu zic ca daca ai ceva bile (noi, masculii, ca stiu o tipa cu maser care poate face pe multi la liniute, dar care nu se baga) prin pantaloni te duci frumos la liniute si incerci sa-i faci pe toti!
asa ca draga elena, ia-ti masina care te cheama. ea va fi cea mai fiabila, cea mai frumoasa si cea mai masina masina de pe planeta. pentru ca va fi a ta :1:
M A R I A N
George, tu trebuie sa stii cel mai bine: de ce aceste diferente enorme de preturi, de ex la Impreza 1.5, intre Radacini si SMT?
Si totusi de ce atat de putini bani (13990 DDP) pentru un Subaru?
HalbaSus
QUOTE(Lucian46847)
pai fara chit turbo si intercooler si admisie sport nu faci loganu de 1.6mpi la semafor ? eu cred ca da.


Pe hartie nu...
Impreza 1.6 - 0-100: 12.3
Logan 1.6 8v 90 cp - 0-100: 11.5
Logan 1.6 16v 105 cp - 0-100: 10.2
Logan 1.4 MPI 75 cp - 0-100: 13.0

Desigur in practica nu se stie niciodata, eu as paria pe subaru pt ca are awd iar dacia are montana biggrin.gif
_Constantin_
QUOTE(Marian67562)
George, tu trebuie sa stii cel mai bine: de ce aceste diferente enorme de preturi, de ex la Impreza 1.5, intre Radacini si SMT?
Si totusi de ce atat de putini bani (13990 DDP) pentru un Subaru?


Imi permit eu sa-ti raspund.... pentru ca cei de la Radacini isi permit, pentru ca le pasa de clienti si pentru ca ma repet... isi permit.
Tarabostes
QUOTE(Dies Irae)
Pai daca la o masina de peste 150 de cai opresti AC ca sa depasesti fara sa strangi...fesele, la una de 80 de cai ce naiba faci? Te dai jos si-o iei in carca? biggrin.gif


Pai, stransul din fese, tine mai mult de timing decat de puterea motorului.
As zice ca cel mai mult conteaza sa cunosti masina, fie ca are 80 sau 150 CP. In functie de distanta si 200 CP pot fi insuficienti.

Cat despre alegerea Elenei, problema e mai simpla si depaseste tehnologia. De asta am intrebat ce masina conduce prietena ei care vinde Impreza. Pentru ca daca prietenele conduc Impreza, Lancer etc nu te poti bucura de succes in cadrul grupului cu C3 Pluriel si Epsilon. smile.gif
Ar trebui, probabil, sa spuna direct finantatorului ca va fi foarte, foarte nefericita cu Lancia Epsilon si asta e un argument care ar trebui sa conteze cel mai mult.
Elena A.
Nu ti-am rasp pt ca nu mi s-a parut concludent, dar fie...Prietena mea ramane la Subaru, insa nu stie inca de care.
Concluzia ta e gresita, pentru ca in "clica" noastra se poarta si Matiz, asa ca nu e vb de fite. Mie pur si simplu mi se pare o afacere mai buna sa-mi iau Impreza decat buburuza aia nefericita de Ypsilon. Asta e, poate gandesc un pic diferit fata de stereotipiile pe care le aveti voi in cap (unii dintre voi). Uite, sa pun altfel problema: daca TU ai avea de ales intre cele doua (pt tine, nu pt o gagica), ce ai alege? Nu stiu de ce te-am intrebat...stiu deja raspunsul biggrin.gif
Tarabostes
Sa stii ca nici eu nu ma gandeam la "fite". Alegerea e simpla pentru tine, problema era ce te faci cu persoanele care cred ca Lancia noua e o afacere mai buna, nu? Daca sunt deschise la argumente de genul AWD, motor boxer... poti avea castig de cauza. Daca nu, trebuie sa nuantezi diferit situatia. smile.gif
Si ca sa nu ramai cu o impresie gresita, nu cred ca sexul este relevant pentru cumpararea unei masini si tocmai pentru ca "se poate" ar trebui sa ai masina care iti place mai mult si nu pe cea care este o afacere mai buna.
air_wolf
pai sa-ti explic: "pe aia o vreau pentru ca are 4 usi si daca vreti si voi sa mergeti cu mine e mai mult spatiu in ea... etc... etc...". la sentiment biggrin.gif
Elena A.
QUOTE(air_wolf)
pai sa-ti explic: "pe aia o vreau pentru ca are 4 usi si daca vreti si voi sa mergeti cu mine e mai mult spatiu in ea... etc... etc...". la sentiment biggrin.gif

?!?!?! Cui ar trebui sa spun asta, ca nu m-am prins... Sau asta e motivul pt care se presupune ca imi doresc Impreza??
M-ai pierdut...cred ca incepe sa se simta absenta somnului in ceea ce ma priveste laugh.gif
air_wolf
finantatorului, evident biggrin.gif
Elena A.
Ideea e ca masina o sa fie folosita de mine in exclusivitate pt ca ai mei au si ei masinuta lor. De asta si tine mortis maica-mea sa iau ceva micut, ca e doar pt mine....dar eu nu vreau. Cum nici eu nu sunt micuta (1.77), vreau ca nici masina sa nu fie micuta biggrin.gif Ma rog, asta am zis-o mai mult in gluma; altele sunt motivele pt care vreau Subaru wink.gif
HalbaSus
Am despartit mesajele off-topic intr-un alt subiect.
Revenind la topic:
Pai impreza face parte din clasa compacta. Nu e o masina mare. Ca doar nu e Tribeca si nici macar Legacy. George nu si-a luat impreza parca tocmai din motivul asta... ca vroia o masina mare proportionala cu marimea lui... intre timp am inteles ca a mai slabit asa ca poate urmatoarea va fi impreza biggrin.gif

In plus, lancia y e urata cu spume dupa umila mea parere subiectiva, mai degraba as alege un grande punto daca tot e sa-mi iau italiana de clasa mica. Ca marime impreza e o masina perfect adaptata nevoilor unei singure persoane... Ia incearca sa faci un drum de 600 de km pe bancheta din spate a unei impreza (sau orice alta compacta) presupunand ca cei din locurile din fata au peste 1.80... o sa vezi ca nu e o experienta prea placuta, probabil e mai placuta decat la un ypsilon dar in nici un caz nu e o masina pentru 4-5 persoane. Apoi ar mai fi si portbagajul... se stie ca femeile au capacitati nebanuite de a umple orice portbagaj, am fost odata la cumparaturi cu maica-mea (cu masina ei, un ML) si am umplut masina pana la refuz (cu tot felul de rahaturi pentru gradina, plante, scaune de gradina 'n stuff like that) si asta cu bancheta rabatata, ca in portbagaj nu incapeau toate. O prietena de-a sotiei mele vrea sa-si schimbe actuala masina (peugeot 206) pe o compacta, si cand s-a uitat la A3-ul sotiei primul lucru care a interesat-o a fost marimea portbagajului... deci ypsilonul cade din start la capitolul asta.

Un alt punct de vedere ar fi siguranta, un criteriu foarte important dupa parerea mea, ypsilonul e o masina mai mica si mai usoara, cu tractiune fata si mai putin manevrabila in situatii limita, in timp ce impreza e mai mare, mai grea, cu tractiune integrala deci sta mai bine atat la capitolul sigurantei active (adica te ajuta sa eviti accidentul) cat si la capitolul sigurantei pasive (in caz ca nu il eviti).

Singurul dezavantaj al imprezei e ca e SH si nu e noua, dar avand in vedere ca subaru sta destul de bine in clasamentele de fiabilitate in timp ce lancia/fiat nu exceleaza la acest capitol nu cred ca e un motiv pentru care sa renunti la impreza.
G e o r g e
QUOTE(HalbaSus)
Am despartit mesajele off-topic intr-un alt subiect.
Revenind la topic:
Pai impreza face parte din clasa compacta. Nu e o masina mare. Ca doar nu e Tribeca si nici macar Legacy. George nu si-a luat impreza parca tocmai din motivul asta... ca vroia o masina mare proportionala cu marimea lui... intre timp am inteles ca a mai slabit asa ca poate urmatoarea va fi impreza biggrin.gif

In plus, lancia y e urata cu spume dupa umila mea parere subiectiva, mai degraba as alege un grande punto daca tot e sa-mi iau italiana de clasa mica. Ca marime impreza e o masina perfect adaptata nevoilor unei singure persoane... Ia incearca sa faci un drum de 600 de km pe bancheta din spate a unei impreza (sau orice alta compacta) presupunand ca cei din locurile din fata au peste 1.80... o sa vezi ca nu e o experienta prea placuta, probabil e mai placuta decat la un ypsilon dar in nici un caz nu e o masina pentru 4-5 persoane. Apoi ar mai fi si portbagajul... se stie ca femeile au capacitati nebanuite de a umple orice portbagaj, am fost odata la cumparaturi cu maica-mea (cu masina ei, un ML) si am umplut masina pana la refuz (cu tot felul de rahaturi pentru gradina, plante, scaune de gradina 'n stuff like that) si asta cu bancheta rabatata, ca in portbagaj nu incapeau toate. O prietena de-a sotiei mele vrea sa-si schimbe actuala masina (peugeot 206) pe o compacta, si cand s-a uitat la A3-ul sotiei primul lucru care a interesat-o a fost marimea portbagajului... deci ypsilonul cade din start la capitolul asta.

Un alt punct de vedere ar fi siguranta, un criteriu foarte important dupa parerea mea, ypsilonul e o masina mai mica si mai usoara, cu tractiune fata si mai putin manevrabila in situatii limita, in timp ce impreza e mai mare, mai grea, cu tractiune integrala deci sta mai bine atat la capitolul sigurantei active (adica te ajuta sa eviti accidentul) cat si la capitolul sigurantei pasive (in caz ca nu il eviti).

Singurul dezavantaj al imprezei e ca e SH si nu e noua, dar avand in vedere ca subaru sta destul de bine in clasamentele de fiabilitate in timp ce lancia/fiat nu exceleaza la acest capitol nu cred ca e un motiv pentru care sa renunti la impreza.


mai bine de atat nici eu nu putea sa pun problema biggrin.gif
M A R I A N
QUOTE(HalbaSus)
Un alt punct de vedere ar fi siguranta, un criteriu foarte important dupa parerea mea, ypsilonul e o masina mai mica si mai usoara, cu tractiune fata si mai putin manevrabila in situatii limita, in timp ce impreza e mai mare, mai grea, cu tractiune integrala deci sta mai bine atat la capitolul sigurantei active (adica te ajuta sa eviti accidentul) cat si la capitolul sigurantei pasive (in caz ca nu il eviti).


La acest capitol eu sunt putin mai reticent. Subaru Impreza 1.5 (ca si Forester 2.0) are tamburi de frana pe spate, lucru cu care eu personal nu sunt de acord. Cred ca trebuiau puse discuri si pe spate.
De asemenea, lipseste (la fel ca la Forester 2.0 MT) controlul dinamicii autovehiculului (VSC/ESP &TRC). Si nici nu sunt de acord cu raspunsul celor de la vanzari de la Subaru cand ii intrebi de ce n-are VSC:"Sistemul AWD compenseaza lipsa lui". blush.gif
G e o r g e
tu ai condus un impreza / forester ?

iti arat ca legacyul meu fara VDC e mai stabil decat toyota ta cu ESP ?

AWD suplineste nu 100% lipsa ESP ului as zice undeva la 60-80% . adica prefer oricand o masina AWD "chioara" de electronica , uneia FWD dar cu electronica pe ea .

crede-ma trebuie sa incerci o impreza sa vezi stabilitate si cum poate masina aia sa ia virajele , si o sa intelegi ca nu iti trebuie ESP .

iar TC ? sau TRC ... LA CE BUN ? E AWD ! nu ai nevoie . citeste atent : NU AI NEVOIE !!!

PS: la subaru se cheama VDC nu VSC smile.gif D de la dinamics .
M A R I A N
Acum pot eu sa ma contrazic cu tine? biggrin.gif
Am mers cu Impreza ca pasager dar nu pana la limita.
Si am impresia ca vrei sa ma aduci in pragul unei crize nervoase ca am dat 4600 euro in plus pe Corolla si m-am uitat ca boul mereu pe site-ul celor de la SMT unde n-am gasit niciodata reducerea celor de la Radacini (cu Impreza 1.5 la 13990 DDP) wallbash.gif
G e o r g e
eu iti arat ca impreza de 1.6 ( ca pe asta o am la dispozitie ) sau luam una de drive test de 1.5 smile.gif e mai docila pe curbe ca corolla de 1.6 . si in plus poate lua curbele mai in viteza decat un FWD . de ce ? pentru ca in curbe nu tinde sa piarda aderenta pe o roata . atunci cand tinde sa piarda aderenta pe fata , puterea e transmisa pe spate , si masina e impinsa afara din curba .
T u d o r
George, dar 2.0 la Impreza cat e cu oferta? Daca 1.5 e 14000, ma gandesc ca n-ar trebui sa depaseasca 17000 DDP. La banii astia devine o oferta excelenta pentru un benzinar... :angel:
G e o r g e
de unde ai dedus ca 2.0 e la oferta ? blink.gif

1.5 e la oferta la 13990DDP . 2.0 zic ca e in jur de 20 000 , nu stiu exact .
T u d o r
Pai n-am dedus, pe site-ul radacinilor nu scria nimic despre 2.0. Oricum, ce naiba e diferenta asta de 6000 euro blink.gif intre 1.5 si 2.0?

Asta imi reintareste parerea ca toti japonezii au adus doar diletanti la conducerea reprezentantelor lor din Romania. Cu asa un management... nici nu ma mira de ce Honda si Subaru aproape nici nu conteaza pe piata. Pacat de masini...

E incredibil ca Accordul este mai ieftin decat Civic, nu credeti? Practic si-au canibalizat propriul model de clasa compacta, adica acea clasa care inregistreaza cele mai mari vanzari la nivel european. smile.gif
G e o r g e
QUOTE(> T u d o r <)
Pai n-am dedus, pe site-ul radacinilor nu scria nimic despre 2.0. Oricum, ce naiba e diferenta asta de 6000 euro blink.gif intre 1.5 si 2.0?

Asta imi reintareste parerea ca toti japonezii au adus doar diletanti la conducerea reprezentantelor lor din Romania. Cu asa un management... nici nu ma mira de ce Honda si Subaru aproape nici nu conteaza pe piata. Pacat de masini...

E incredibil ca Accordul este mai ieftin decat Civic, nu credeti? Practic si-au canibalizat propriul model de clasa compacta, adica acea clasa care inregistreaza cele mai mari vanzari la nivel european. smile.gif


in primul rand , preturile la importatorul "oficial" sunt :

Model Echipare Pret DDU (Euro) Pret DDP (Euro)
1.5R 4D AT 15,700 18,683
1.5R 5D station wagon AT 16,100 19,159
2.0R AT 19,600 23,324
WRX BC 25,900 30,821

adica la subaru motors trading impreza 1.5 care este la radacini 13990 DDP este 18683 DDP !!! acum intelegi unde e diferenta ?
T u d o r
blink.gif blink.gif blink.gif pai si aia de la Radacini le fura? Cum naiba sa poti oferi asemenea reducere?
Nu cumva imi dadeai dreptate la chestia cu managementul dezastruos al importatorilor de japoneze? biggrin.gif Nici nu vreau sa ma gandesc ce adaos au la o masina...
A K U
Ati cam dat-o in offtopic.gif Elena, ia-ti masina care-ti place si am eu asa o parere ca nu te prea incanta Lancia. Nici pe mine nu m-ar incanta pentru ca mi se pare URATA CU SPUME. Daca stii ca Subaru a fost ingrijit cum trebuie si ii si cunosti fostul proprietar, go for it. Daca finantatorul vrea sa-ti bage Lancia pe gat, inseamna ca nu tine cont de parerea si de placerea ta. Avantajele japonezei au fost enuntate aici si n-are rost sa le reluam. Lancia e un rahatel de masina, o fi mai "exotica", dar cam atat. Convinge finantatorul ca Subaru e masina pe care o vrei; daca nu-ti da "creditul", eu zic sa mai astepti si nu sa accepti o masina care nu te atrage beer.gif
Elena A.
Pai cam asta e ideea si asta o sa si fac...

Eu vreau doar sa multumesc tuturor pentru sfaturi, pareri, impresii (pe care le va citi si finantatorul in weekend). E clar ca majoritatea este de acord cu Impreza si ma bucur pt ca asta e si alegerea mea. Decizia finala sper sa o luam in weekend si o sa va anunt. Pana atunci, mai astept comentarii pe tema smile.gif
T u d o r
Elena, sa raspund si ontopic, ca ma alearga Dies. biggrin.gif
Eu dintre cele doua masini as alege un Grandepunto (daca esti fan italiene) sau un 207 sau Clio3, daca esti mai apropiata de filosofia de a face masini a francezilor. Ypsilon e o masina de conceptie mai veche, scumpa fara noima si iti ofera doar o imagine mai "interesanta" decat concurenta de clasa mica.
Subaru nu e nici el prea frumusel, dar daca te simti mai bine cu patru roti motrice sub fund e o alegere buna. Altfel, va avea consum mai mare decat orice micuta si are dezavantajul ca e mai veche.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.