Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cutia MultiMode pe noua Corolla(Auris)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Istoc99198
Ce parere aveti despre Multi Mode de la noua Corolla sedan. Ma atrage ideea sa cumpar cu acesta echipare. bicycle.gif
Dan52141
QUOTE(Istoc99198)
Ce parere aveti despre Multi Mode de la noua Corolla sedan. Ma atrage ideea sa cumpar cu acesta echipare. bicycle.gif


Pai asteapta sa apara masini la drive test ... si incearc-o cu mana ta, lucrul asta nu se compara compara cu nici un alt sfat ....

Daca vrei comoditate, fun la condus si oarece economie de combustibil la noul motor 1.6 dual vvti este bine sa optezi pentru aceasta transmisie multimode ... daca esti interesat mai mult de sportivitate, daca nu te deranjeaza in aglomeratie sa apesi de 100 de ori ambreiajul in 50 de metri, daca nu te-ai plictisit inca de monotonia schimbarii manuale fata(1)-spate(2)-dreapta.fata(3)-spate(4) ... daca te gandesti la fiabilitate eu zic sa optezi pentru transmisia manuala cu 5 trepte
Cristian-414
Eu aproape m-am hotarat la cutia MM (de pe varianta Sol, motor benzina 1,6) - nu stiu daca Auris sau Corolla. Abia peste 1 saptamana la Toyo Motors vor avea la drive-test o corolla MM, dar cu motor diesel 1,4 - oricum, am s-o incerc si am sa compar cu cea normala. Am incercat deja un Yaris cu aceasta cutie - demaraj mai slab, dar in rest merge excelent. Chiar azi dimineata, cand am plecat mai tarziu la servici si din cauza asta am facut peste o ora, m-am gandit ce buna ar fi o astfel de cutie, sa nu mai apas pe ambreiaj din 5 in 5 secunde; singura problema este daca, trebuind sa ma strecor brusc pe banda alaturata, voi reusi cu aceasta cutie...
Am intrebat la dealer, si mi-a spus ca nu au avut pana acum probleme cu ele. Nu de alta, dar am un vecin cu un Audi pe care l-a costat reparatia cutiei 2500 Euro!
Cristian-414
Eu aproape m-am hotarat la cutia MM (de pe varianta Sol, motor benzina 1,6) - nu stiu daca Auris sau Corolla. Abia peste 1 saptamana la Toyo Motors vor avea la drive-test o corolla MM, dar cu motor diesel 1,4 - oricum, am s-o incerc si am sa compar cu cea normala. Am incercat deja un Yaris cu aceasta cutie - demaraj mai slab, dar in rest merge excelent. Chiar azi dimineata, cand am plecat mai tarziu la servici si din cauza asta am facut peste o ora, m-am gandit ce buna ar fi o astfel de cutie, sa nu mai apas pe ambreiaj din 5 in 5 secunde; singura problema este daca, trebuind sa ma strecor brusc pe banda alaturata, voi reusi cu aceasta cutie...
Am intrebat la dealer, si mi-a spus ca nu au avut pana acum probleme cu ele. Nu de alta, dar am un vecin cu un Audi pe care l-a costat reparatia cutiei 2500 Euro!
Dan52141
Impresii despre transmisia Multimode dupa drive test:
1.6 MultiMode - pentru cei care doresc comoditate transmisia asta este chiar ok, pentru cei care doresc performante nici macar sa nu va ganditi, cu transmisia asta masina este foarte si repet foarte lenesa, uitati de ... depasiri in forta sau tasniri din coloana raspunsul de la motor vine foarte greu indiferent daca esti in modul automat sau manual.
Chiar in modul Manual performantele masinii sunt slabe iar in modul automat schimbarea vitezelor dureaza mult.
In modul manual daca inainte de a schimba viteza nu ridici piciorul de pe acceleratie ai parte de poticneli, iti ia ceva pana te obisnuiesti. In modul manual chiar turata foarte mult masina nu raspunde prompt, trebuie sa astepti destul pana se trezeste.
Repet, altfel tipul asta de transmisie este foarte comod, daca esti un tip(a) linistit si vrei sa te bucuri de privelistea drumului nu ai cum sa gresesti cu transmisia asta (in plus consuma si mai putin)
Cristian-414
Acum, ca (dupa 3 zile) m-am obisnuit cu ea, nu mi se pare nici pe departe atat de lenesa pe cat mi se paruse la drive-test. daca vrei sa demarezi, poti foarte bine, insa cum tin computerul pe "consum instantaneu", merg cat se poate de lin. Nu am mers, deocamdata, decat pe automat, mi se pare mult mai bine decat in modul manual; poate la munte o sa am nevoie, pe serpentine (dupa cum am citit intr-un drive-test dintr-o revista, unde, in pante abrupte si pe serpentine stranse, a fost necesar sa se treaca in modul manual...).

Sunt incantat de ea!
Stefan31204
A facut cineva test drive cu toyota corolla 1.6 dual vvti sol MM?Ce parere aveti de cutia multimode(pt motorul de 1.6)?
_Constantin_
Extraordinara. CUm sa fie, ca orice cutie semi-automata, e inceata si inm Romania deocamdata nu se impune o automata. Parerea mea.
Clauss92942
daca vrei sa te distrezi cu M/M incearca sa treci pe manual si sa schimbi la 5500-6000 de la padele...ridici scurt piciorul de pe acceleratie si dai un impuls la padele...nu o tine subturata ca o sa ti se para lenesa...masina asta are cuplul maxim sus la 5200...si vreau impresii dupa...
Si stai calm ca nu se strica!
Dan52141
QUOTE(Clauss92942)
daca vrei sa te distrezi cu M/M incearca sa treci pe manual si sa schimbi la 5500-6000 de la padele...ridici scurt piciorul de pe acceleratie si dai un impuls la padele...nu o tine subturata ca o sa ti se para lenesa...masina asta are cuplul maxim sus la 5200...si vreau impresii dupa...
Si stai calm ca nu se strica!


poate doar asa sa mai simti ca este un motor 1.6 benzina ... in orice alte conditii de rulare performantele sunt mediocre si chiar schimband la turatiile respective performantele sunt departe de ale aceleiasi motorizari dar avand cutie manuala.
Trebuie sa recunosc insa ca altfel transmisia MM este foarte comoda si odihnitoare si o data ce te-ai obisnuit cu ea o sa-ti vina greu sa te intorci la una manuala.
Dan52141
Da, eu am facut drive test cu modelul 1.6, ambele transmisii, citez mai jos concluziile postate intr-un alt topic:

"Gata si cu drive testul de corolla smile.gif
Am testat:
- 1.6 transmisie MultiMode, versiunea SOL
- 1.6 transmisie manuala, versiunea Luna

Pareri comune pentru ambele modele:
+++ stabilitatea masinii este mult mai buna decat vechiul model, masina se aseaza mult mai bine pe drum, lucrul asta se simte imediat
+++ directia pare mai precisa si mai placuta, manevrarea volanului este mai usoara
+++ schimbatorul de viteze mai precis, cursele sunt mai scurte si usurinta in folosire mai mare
+++ antifonarea mai buna ca la vechiul model, motorul se aude in habitaclu doar la turatii mari, in rest ... liniste
++- suspensiile sunt mai rigide fata de vechiul model, un mare plus la stabilitate dar scade putin confortul ... desi sincer scaderea de confort nu prea se simte

--- accesul la datele computerului de bord privind consumul instantaneu, media si cat mai ai de mers este foarte prost, daca in timpul mersului vrei sa comuti de pe afisarea consumului mediu pe cel instantaneu sau vrei sa vezi cati km mai poti merge trebuie sa-ti strecori mana printre spitele volanului si capacul de deasupra ceasurilor, un loc foarte stramt, operatiunea in sinea ei fiind foarte incomoda si periculoasa

--- cadranele si indicatoarele de la bord sunt foarte ingramadite si mai greu lizibile, faptul ca la indicatoarele de viteza si turatie vezi doar varful sau un sfert din acul indicator cred eu creaza un disconfort vizual si necesita o concentrare mai mare, la fel si celelalte informatii ... sunt prea ingramadite, evident in timp te obisnuiesti cu ele dar eu cred ca la vechiul model ceasurile de bord sunt mult mai odihnitoare si mai placut de privit

--- indicator de schimbare a vitezelor ... total si accentuez ... total inutil smile.gif

--- radioul sau casetofonul nu pot fi oprite folosind comenzile de pe volan (la vechiul model se putea)

--- revin la materiale, cum am mai spus cred cu tarie ca materialele sunt mai proaste ca la vechea versiune, zgarieturile se vad mult mai pronuntat si mai urat ... informatie de la dealer: "in ultima vreme toate plasticele folosite pentru interioare sunt din materiale reciclabile"

--- as mai spune din nou ... scaunele mai incomode fata de versiunea veche, trebuie reglat foarte sus, sezutul scaunelor este mai scurt ca la vechiul model ... sa zicem ca pana la urma te obisnuiesti dar puteau sa-l faca bine de la inceput. Inca o data mi s-a confirmat de catre dealer ca scaunele de la Auris sunt diferite fata de cele de pe corolla.

Despre transmisii:
- 1.6 MultiMode - pentru cei care doresc comoditate transmisia asta este chiar ok, pentru cei care doresc performante nici macar sa nu va ganditi, cu transmisia asta masina este foarte si repet foarte lenesa, uitati de ... depasiri in forta sau tasniri din coloana raspunsul de la motor vine foarte greu indiferent daca esti in modul automat sau manual.
Chiar in modul Manual performantele masinii sunt slabe iar in modul automat schimbarea vitezelor dureaza mult.
In modul manual daca inainte de a schimba viteza nu ridici piciorul de pe acceleratie ai parte de poticneli, iti ia ceva pana te obisnuiesti. In modul manual chiar turata foarte mult masina nu raspunde prompt, trebuie sa astepti destul pana se trezeste.
Repet, altfel tipul asta de transmisie este foarte comod, daca esti un tip(a) linistit si vrei sa te bucuri de privelistea drumului nu ai cum sa gresesti cu transmisia asta (in plus consuma si mai putin)

- 1.6 Manuala - desi noul motor are 124 CP si tehnologie DualVVTi va spun cu mana pe inima ca vechiul model 1.6 ii da clasa, nu stiu carui fapt i se datoreaza dar de la noul model nu poti sa obtii acel "zvac" acea tasnire care sa te impinga in scaun, acceleratia este mult mai lina iar pana in 3500 de ture nu prea simti nimic, pe la 4500-5000 incepe sa se simta ceva dar repet tot o senzatie de acceleratie lina, nici o zvacnire nici o tasnire ... nimic sad.gif.
Fiind in trafic in treapta a doua am dus motorul lin pana la 3500 de ture, l-am mentinut acolo sa zic 10 secunde dupa care am accelerat puternic ..... asteptare ... masina a inceput sa accelereze dar foarte lin, nu am simtit nici o zmucitura nimic .... daca faci aceiasi chestie pe vechiul model 1.6 vvti cum ai ciupit acceleratia de la 3000 in sus instant esti bagat in scaun si in general in orice treapta peste 3000 daca doar ciupesti acceleratia ai simtit imediat.

Nu spun ca modelul nou este prost dar la o liniuta nu cred ca sta in fata vechiului 1.6 smile.gif

Una peste alta, per ansamblu din punct de vedere tehnologic este un pas inainte, pentru cine isi ia pentru prima data o corolla zic eu face o afacere buna."
Serban103575
cati km avea masina cu cutie manuala??? Daca avea putini (era inca in rodaj) se explica de ce nu are zvac la acceleratie.
Dan52141
QUOTE(Serban103575)
cati km avea masina cu cutie manuala??? Daca avea putini (era inca in rodaj) se explica de ce nu are zvac la acceleratie.


Avea in jur de 1.000, sunt convins ca nu va avea "zvac" nici dupa rodaj, motorul se simte altfel fata de vechiul 1.6, nu spun ca este mai prost dar banuiesc ca tehnologia asta dual vvti il face sa plece mai lin dar sa accelereze mai repede mai tarziu, asa cred ca se explica faptul ca are aproape aceleasi performante 0-100km/h fata de vechiul model.
_Constantin_
chiar sunt curios sa merg si eu cu 1,6 asta nou. La mine care oricum e mai greu decat vechea corolla se comporta foarte bine, de abia de la 130 in sus simti ca e un motor mai mic.
Bogdan105062
Salut,
As vrea sa cumpar o Aygo Plus cu MM si sunt curios daca are cineva si ce pareri sunt despre acest MM. As avea inco o intrebare (poate nu la aceeasi tema) ... tot legata de AYGO Plus: stie careva daca are roata de rezerva?
Multumesc toturor celor care posteaza informatii pe acest blog deoarece sunt foarte multe informatii utile.
DAN
QUOTE(Dan52141)
QUOTE(Serban103575)
cati km avea masina cu cutie manuala??? Daca avea putini (era inca in rodaj) se explica de ce nu are zvac la acceleratie.


Avea in jur de 1.000, sunt convins ca nu va avea "zvac" nici dupa rodaj, motorul se simte altfel fata de vechiul 1.6, nu spun ca este mai prost dar banuiesc ca tehnologia asta dual vvti il face sa plece mai lin dar sa accelereze mai repede mai tarziu, asa cred ca se explica faptul ca are aproape aceleasi performante 0-100km/h fata de vechiul model.


Sa stii ca are destul "zvac".Masina noastra de drive a are aproape 10 k km si imi place foarte mult cum merge 1.6-le asta nou...
Dan52141
QUOTE(DAN)
Sa stii ca are destul "zvac".Masina noastra de drive a are aproape 10 k km si imi place foarte mult cum merge 1.6-le asta nou...


DAN smile.gif stiu ca te ocupi cu vanzarea de toyote dar 1.6-ele asta nou nu se compara la "zvac" cu modelul vechi, o fi ea mai stabila, trenul de rulare mai bun, recupereaza din pierdere fata de vechiul model in partea a doua a plajei de acceleratii dar nu are acea tasnire a vechiului motor, iar cutia multi-mode cu parere de rau pe mine m-a dezamagit din punct de vedere al performantelor dar poate ca era de asteptat si se adreseaza unei alte clientele, totusi una peste alta dpdv tehnologic recunosc ca noul model este clar un pas inainte
M A R I A N
QUOTE(Dan52141)
1.6-ele asta nou nu se compara la "zvac" cu modelul vechi, o fi ea mai stabila, trenul de rulare mai bun, recupereaza din pierdere fata de vechiul model in partea a doua a plajei de acceleratii dar nu are acea tasnire a vechiului motor


Aici sunt si eu partial de acord, in sensul ca, peste 80 km/h, in treptele a 4-a si a 5-a, trebuie turata mai tare (mai ales daca masina este incarcata) pentru a scoate mai mult de la ea. In a 2-a si a 3-a se duce destul de bine. Ah, daca aveau si cei de la Toyota motorul de 1.8 - 140 CP de la Honda Civic... :boxing:
DAN
Trebuie sa recunosc ca nu am condus modelul vechi de 1.6, in schimb, cel nou l-am condus ca il avem si la drivetest..biggrin.gif.Si mie imi place cum se misca...
Cristian-414
pentru cei care au cutie mm, ii sfatuiesc sa foloseasca butonul din spatele schimbatorului, care face cutia mai sportiva: va ramane numai intre 2000-3000 de turatii (fara modulEs, schimba viteza imediat dupa 2000 si cobora turatia sub 2000); in plus, poate ciudat, dar consuma mai putin decat in modul normal!...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.