Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Trepidatii la franare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
marius69656
Salutare la toata lumea,
De 2 zile sunt noul proprietar al unui Focus TDCI 100 CP 2004 35000 Km. Masina a fost lovita si reparata in Belgia destul de bine in afara unei jenti din stanga spate care inca are urmele loviturii pe ea dar se pare ca este echilibrata caci am vazut ca are destui plumbi pusi pe interior. Mergand in spate ei sa vad daca masina merge dreapta pe sosea am constatat ca roata din dreapta spate fuleaza si asta in conditiile in care am verificat-o sa vad daca are vreun joc .Problema mea este ca atunci cand franez masina incepe sa trepideze usor si simt in pedala de frana aceste trepidatii insa in volan nu le simt deloc , (masina are discuri si pe spate ) discurile pe fata sunt foarte putin uzate insa cele pe spate nu sunt deloc uzate ,as putea spune ca sunt ca si noi. Ar putea fi ovalizate tinand cont ca masina a stat pe bara cam 1 an ? Daca da cum pot fi 100 % sigur de asta nemergand la service ?
alin101065
esti sigur k frezoanele rotilor sunt originale si sunt stranse bine.aceeasi problema am avut-o si eu la un audi a4...si mergand la un mecanic au constatat k frezoanele nu erau pt gentile ce le aveam pe masina.le-am schimbat si nu am mai avut joc la franare.bafta
marius69656
Nu ,nu sunt sigur si chiar mai mult de atat am observat ca cele de pe partea stanga spate se misca acolo in locasul lor, atunci cand apuc doua dintre ele si incerc sa le misc stanga dreapta ,se misca toate in acelasi timp. La asta nu m-am gandit insa am banuit ca asta nu e de bine dar am zis ca odata stranse piulitele la roata se fixeaza si nu au joc.
marius69656
Problema cu frezoanele s-a rezolvat,deci nu era de acolo,mai ramane sa vad daca este de la discuri de frana (ovalizare).
Mai este cineva care simte bataile motorului (usor)in pedala de ambreiaj cand o calca usor (peedala) ?
Inca o intrebare: martorul din bord care indica un robinet sau ce naiba o fi (stanga jos) , dupa ce pui contactul si se sting toate celelalte leduri trebuie si el sa fie stins sau se stinge dupa pornirea motorului ?
Cipp
Este simbolul injectiei si trebuie sa se stinga dupa pornirea motorului, altfel sunt probleme!
marius69656
QUOTE(Cipp)
Este simbolul injectiei si trebuie sa se stinga dupa pornirea motorului, altfel sunt probleme!

El se stinge dupa pornirea motorului insa vroiam sa stiu daca trebuie sa se stinga inainte de a porni motorul sau dupa,dar acum stau linistit pt ca se stinge.
ionut83652
iar bataile in pedala d eambreiaj sunt de la volant (e scump cu draci) oricum merge cant incepe sa trancaneasca si te deranjeaza la ureche il schimbi!
marius69656
Asta e de rau ,insa ma intreb ; oare cum a ajuns masina asta cu doar 35000 km sa aiba probleme la volanta ? Adica nu e posibil sa fie vreo garnitura sau ceva care sa se fi dus si atunci sa se transmita mai puternic trepidatiile motorului in pedala ? Sa am eu nenorocul asta ?
PS: Cei 35000 km cred ca sunt reali pt ca in masina inca miroase a nou , adica a fabrica .
Adin.C
am avut un Mondeo 2.o TDCi, model 2004, pe la 75.000km incepuse sa sune volanta...adica, la oprirea motorului, daca nu tineai apasat ambreiajul, motorul trepida la oprire si suna ca niste doage goale batute intre ele... nepriceputul din mine i-a intrebat pe cei de la BDT - masina era in garantie, tipul de acolo spunandu-mi - toate TDCi-urile fac asa blink.gif - am trecut peste asta dar la 100.000 km a inceput sa-mi fluiere ambreiajul... am fost nevoit sa schimb tot kitul ala de ambreiaj incluzand si volanta...m-a dus pe undeva la 3.000RON. In tot acest timp in pedala de ambreiaj nu s-a simtit absolut nici o trepidatie...
vad ca esti din Bucuresti, incearca sa intrii pe forumul Ford, vei gasi acolo ceva mai multe raspunsuri, eventual pot sa-ti dau un pm cu mecanicul care se ocupa de multe din masinile lor, inclusiv cel ce mi-a reparat-o pe a mea
danmatyas
asa este, bataia din pedala de ambreiaj se datoreaza volantei.Si a mea avea aceleasi simptome.Pana la urma a inceput sa fluiere si sa caraie cand retrogradam intr-o treapta inferioara.M-a costat cam 2500 ron schimbarea completa a ambreiajului.
Mi se pare ciudat ca la 75 000 km sa schimbi ambreiajul.Totusi trebuia sa tina mai mult.
Adin.C
QUOTE(dan florin57283)
Mi se pare ciudat ca la 75 000 km sa schimbi ambreiajul.Totusi trebuia sa tina mai mult.

la 75k a inceput sa zdrangane volanta, ambreiajul si-a inceput repertoriul la 100.000km, doar fluierat, niciodata trepidatii in pedala sau caraituri, intra in viteze perfect.
marius69656
Pai am programat-o luni la BDT sa-mi faca o constatare generala si probabil ma voi duce personal la mecanicul care se va ocupa de ea si ii voi da si lui ceva banuti sa-mi spuna cinstit ce e de ea ,ca alta metoda nu vad care ar fi. Asta ca sa stau eu "linistit" in ce priveste defectele sau nedefectele masinii,ca dupa aia voi incepe sa bag bani e altceva. Sper sa nu fie ceva foarte grav si sa fiu nevoit sa cheltuiesc o gramada de bani insa daca trebuie ,trebuie.
Adin.C
nu te-as sfatui sa incerci BDT...asta pe piele mea am incercat-o... am scos masina inclusiv cu ceva zgarieturi pe ea... mi-au schimbat termostatul fara sa trebuiasca, deoarece temperatura apei o lua iar razna...pai, sa vedem, nu stim, mai lasati-o... aaa - e pompa de apa... asta e in garantie...termostatul, dupa un an juma nu mai era... :bash:
marius69656
Doar nu or fi tampiti sa se apuce sa inlocuiasca ceva fara voia mea iar daca observ ceva in neregula si nu primesc o explicatie logica atunci ma duc si eu pe langa Mustangurile alea din parcare si le las un autograf.
M-ai speriat cu BDT-ul asta.
Adin.C
bafta multa, daca ai nedumeriri, cere "second opinion"... romcar - usor nesimtiti, Colina - in ultima vreme pareau indiferenti.
marius69656
QUOTE(Adin.C)
bafta multa, daca ai nedumeriri, cere "second opinion"... romcar - usor nesimtiti, Colina - in ultima vreme pareau indiferenti.


Ce BDT ce Romacar ce Colina fratilor ca i-mi vine sa rad cat de prosti sunt astia de la BDT (cei ce fac programarile) ,am fost programat azi la 10 am si ce sa vezi ; am fost prezent la ora 10 si stupoare.... service-ul era inchis ...!!!???
Asa ca imediat am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Laur care mi0a vorbit foarte frumos si ne-am inteles ca miercuri sau joi sa ne vedem la el.
Asa ca ADIO serviceuri Ford.
Alex100493
Ok,a cam deviat discutia... Si pana la urma de ce trepida la franare? Eu am un Mondeo si de cateva zile am si eu problema asta. Imi trepideaza de ma scoate din minti cand franez si mai ales peste 80-90km/h. Ce dracu poate fi?
danmatyas
du-te si echilibreaza-ti rotile la un centru care stie sa faca treaba asta bine. Daca nu dispare poate fi de la discuri/placute de frana. Uzura discurilor.
Alex100493
La tine s-a rezolvat doar cu o echilibrare corecta a rotilor? Si daca asta era problema, iti trepida doar la franare si daca da de ce? Pt de obicei daca nu-s echilibrate rotile cum trebuie trepideaza sin in mers,la anumite viteze. De ce ar trepida doar la franare daca-s dezechilibrate rotile? Ai primit sau ai vreo explicatie? Multumesc anticipat!

danmatyas
daca is dezechilibrate se poate ca la viteza mai mare sa vibreze putin iar la franare mai tare. Daca nu vibreaza deloc la viteza volanu si se simte doar la franare. Mai mult ca sigur e de la discurile de frana.Tre schimbate
darkjedi3000
am avut si eu aceeasi problema la un ford ka , la viteze mari cand franam usor imi vibra si pedala de frana si volanul si dupa ce am facut teste elaborate in garaj biggrin.gif am descoperit ca discul din stanga (fata) era diform . L-am dus la un strungar si mi l-a facut ca nou si nu am mai avut probleme. La tine poate fii p puntea spata chestia asta pt ca ai zis ca nu iti vibreaza volanul. Scoate ambele discuri, dule la un strung si se rezolva. GARANTAT !
darkjedi3000
ce ai facut?
ai rezolvat cu masina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.