De mult ma intreb ce face o masina 4x4 mai buna ca alta.Ne luand in considerare unghiurile de atac ale unei masini ma intereseaza pur si simplu ce inseamana un sistem de distributie 4x4(mecanica) fara motor.Adica ce inseamna sa fie bun in off-road un sistem mai bun ca altu.Ca am vazut ca sunt diferite sisteme 4x4 dar nu ma convins nici unu ca asta ar fi cel mai bun.Sunt diferentiale Torsen, Haldex, de la Subaru, Mitsu, etc si fiecare face cam acelasi lucru: nu lasa sa se invarta o roata in gol si da putere la roata care are aderenta.Pai atunci nu mai conteaza firma ci sa fie 4x4.Atunci de ce se tot bat astia prin campionate DAKAR, si altele care nu imi vin acum in minte ca sa iasa primii.Asa ca fiabilitate ne dam singuri seama dupa cum e facuta masina si dupa cum au avut altii probleme cu ea inainte, ca oricum masinile de serie difera de cele de competitie.
Astept raspunsuri!