... am dedus asta acu citeva momente citind postul lui george despre 3beca care pleaca bine de pe loc - am avut cum va spuneam OBK ul 3.0r la drive test vre-o doua zile inainte sa o cumpar si nu am facut nici o liniuta cu ea - acum va trebui sa astept pina la sfirsitul lunii pina ma "intilnesc cu ea" din nou.
Intrebari:
1) pentru a obtine aceleratie maxima de pe loc pina la 100km/h -
sa las cutia pe S si sa-i dau talpa - sau sa 'mestec eu dupa ureche / turometru?
2) Dar pentru depasiri - sa zicem 80-120 - sa o "pun" eu intr-a 3a preventiv - sau sa kickdown si las EAT-ul sa-si faca treaba?
3) dar pentru condus alert pe drum sinuos?
E prima masina cu AT pe care o am si cred ca doar banuiesc care ar fi principiile de baza - mai ales ca, din cite am citit , cutia aceasta "invata stilul" de condus.
4)Ce impact are acest "invatat" cind conduc masina dupa ce nevasta a "plimbat-o" prin oras?
Robert