Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Am imbatrinit ...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Robert101524
... am dedus asta acu citeva momente citind postul lui george despre 3beca care pleaca bine de pe loc - am avut cum va spuneam OBK ul 3.0r la drive test vre-o doua zile inainte sa o cumpar si nu am facut nici o liniuta cu ea - acum va trebui sa astept pina la sfirsitul lunii pina ma "intilnesc cu ea" din nou.
Intrebari:
1) pentru a obtine aceleratie maxima de pe loc pina la 100km/h -
sa las cutia pe S si sa-i dau talpa - sau sa 'mestec eu dupa ureche / turometru?

2) Dar pentru depasiri - sa zicem 80-120 - sa o "pun" eu intr-a 3a preventiv - sau sa kickdown si las EAT-ul sa-si faca treaba?

3) dar pentru condus alert pe drum sinuos?

E prima masina cu AT pe care o am si cred ca doar banuiesc care ar fi principiile de baza - mai ales ca, din cite am citit , cutia aceasta "invata stilul" de condus.

4)Ce impact are acest "invatat" cind conduc masina dupa ce nevasta a "plimbat-o" prin oras?

Robert
Valentin35722
S-ar putea sa fie diferente intre OBK 3.0 si F2.5XT dar, parerea mea:

1. Din pacate nu pot sa raspund, n-am avut curiozitatea si nici posibilitati tehnice de masurare exacta a diferentelor intre cele 2 variante.
2. S si talpa. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu intarzierea ce apare la retrogradare. Eu, cand astept sa depasesc apas acceleratia cu putin inainte de a putea incepe depasirea. Cand am "camp liber" deja sunt in demaraj :wave: .
3. Pe serpentine, daca nu ai trafic (Valeni-Cheia-Sacele) e placut sa mergi cu sport shift. S-o ti sa "maraie" la 5000 de ture intr-a doua si sa-i dai drumu pe iesirea din curba. In schimb daca ai trafic greu (DN1) pe serpentine, e mai avantajos sa folosesti modul automat. Odata obisnuit cu intarzierea inerenta la retrogradare (kick down), nu te mai intereseaza turometrul, poti sa dai muzica mai tare ca nu tre sa mai "auzi" motorul, mainile sunt amandoua pe volan tot timpul - in concluzie esti, involuntar, mult mai atent la trafic, ceea ce nu e putin.
4. Nu se pune, sotia are masina ei, F2.5XT5MT 210HP (fosta a mea biggrin.gif )

Welcome to the family. Asteptam impresii.
G e o r g e
valentin a raspuns foarte bine intrebarilor tale , nu am ce sa adaug decat : bine ai venit , te asteptam cu poze si impresii de la volan.
victor71773
Eu folosesc "afara" modul Sport mai tot timpul, mi se pare indeajuns.
Daca vrei totusi sa "te joci" putin, iti pot spune ca poti merge in viteza a 2-a pana pe la 110 km/h, intr-a treia pana la 180 km h si intr-a 4-a pana la viteza maxima de 237 km/h.
Asta la Legacy, nu stiu daca si la Outback e la fel...
Merita cateodata sa faci asta fiindca masina se misca absolut demential, raspunde perfect si lasa cu gura cascata orice posesor de alte marci "tari".

Dar in general "Sport"-ul este perfect, intarzierea la kick-down nu este mare si te obisnuiesti sa actionezi la timp pentru a obtine ce vrei si cand vrei de la masina.

Victor
-------------------
Legacy 3.0AT
Robert101524
Cutia la OBK (5AT) rapoartele sunt:
1a 3,540/1
2a 2,264/1
3a 1,471/1
4a 1,000/1
5a 0,834/1
RFinal 3,272

stii cumva cum sunt la legacy? - poate mai lungi un pic (4 si 5) sau raportul final?

Mda ... m-am documentat intre timp sunt la fel cu toate astea viteza max e mai mica la Obk 224 - probabil din cauza culorii sau a efectului "Coada".
Mai zice la data shit ca legacy are kerb weight 1610 iar la obk 1575 kg - probabil tot din cauza culorii - ca alta esplicatzie nu gasesc
- poate voi?
Mihai63349
Eu folosesc modul manual, cand am chef sa conduc. Modul sport cand ma inervez, iar modul drive cand as avea si altceva mai bun de facut in loc sa conduc.
Sfatul meu este ca atunci cand treci pe manual sa nu asculti AC/DC si sa nu uiti ca esti in manual, altfel te trezesti ca masina da in gat, pentru ca tu ii tot dai in gura, dar motorul nu mai vrea dincolo de 6500.
Ce e sigur e faptul ca eu, unul, n-o sa-mi mai iau cutie manuala. Never ever!
Mihai63349
@Robert
E normal ca Obk sa aiba viteza maxima mai mica decat Legacy, datorita diferentelor destul de mari de aerodinamicitate. Dar sa fie mai usoara, nu-i normal si nici nu cred ca-i asa. Sigur ai comparat masini cu aceeasi motorizare, aceeasi transmisie si aceleasi dotari? Ca pana la urma si intre piele si panza e diferenta de greutate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.