Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme aprindere 320d
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW > Seria 3
Grigore32898
Salut am un 320 d 150 cp din 2002, masina merge impecabil in general dar aseara am oprit-o si cand am vrut sa o pornesc la loc nu a mai pornit, merge pompa ..se aude tot in regula dar nu o ia, baterie are ca da sa o ia bine la automat.. singura solutie ar fi sa o duc la tester dar nu prea am cum si tractata parca nu prea imi vine sa o duc. Am pornit-o in cele din urma impinsa ca sa o pot aduce pana acasa si a mers normal, dar cum am oprit-o si am mai incercat sa o pornesc n-a mai vrut, stiu ca nu e bine dar m-am riscat oricum a 2 a oara nu se mai intampla. Daca a mai avut careva vreo problema de genul va rog sfatuiti-ma si pe mine.
Laurentiu49280
Salut,

Eu nu am inteles...ai dat la cheie si motorul s-a invartit de citeva ori si nu a pornit, sau nu s-a invartit de loc? Poate detaliezi ce inseamna
"baterie are ca da sa o ia bine la automat"

Ce cred eu:
In cazul in care motorul nu s-a invartit de loc, atunci eu cred ca legat de elctromotor. Sunt doua cazuri:
- daca nu se anclanseaza bendixul de catre bobina de pe electromotor (se aude ca un tzac la electromotor, undeva pe linga volanta) atunci ai un cablu desfacut spre alimentarea bobinei sau poate chiar bobina e stricata.
- daca se aude zgomotul de cuplare dar nu se invirte axul motorului atunci cel mai probabil ai carbunii dusi sau s-a ars electromotorul.
Eu zic sa verifici electromotorul in primul rand si apoi sa vezi de altele.

In cazul in care motorul s-a invartit si nu porneste, atunci electromotorul e ok si trebuie sa cauti in alta parte... cel mai posibil defect senzorul de Crankshaft, cel care sesizeaza ca motorul de invarte. E situat undeva intre motor si cutie, deasupra unei roti dintate.

Spor si sa ne tii la curent cu reparatia.
Laurentiu
Grigore32898
Salut, deci ideea este ca motorul se invarte dar nu porneste, este acelasi zgomot pe care il face si o masina normala chiar inainte sa porneasca motorul cand dai la automat numai ca la a mea nu porneste oricat as tine-o la automat. Nu stiu ce sa zic nu cred ca este electromotorul pentru ca nu se aude nimic nelalocul lui, aseara dupa ce a pornit impinsa a mers fara probleme, cum am oprit-o sa si am incercat din nou n-a mai vrut... trebuie neaparat sa gasesc pe cineva cu un tester sa-l aduc pana la masina dar nu stiu cum o sa reusesc performanta asta pentru ca nu prea cunosc oameni de genul.. platesc daca stie careva pe cineva cu un tester, altfel va trebui sa o tractez pana la un service si e mai complicat.. Multumesc
Laurentiu49280
Salut,

Am vazut ca motorul se invarte, asa ca doar varianta a doua ramine in picioare. Vezi ca contactele de la senzorul ala sa fie ok.
Acelasi comportament l-am intalnit la 2 amici pe masini diferite...la unul nu-i pornea cand era cald afara, iar celuilalt deloc.
Rezolvare: primul a curatat contactele senzorului cu pricina, iar al doilea l-a schimbat in service.

Oricum ar fi, cel mai bine e sa ajungi al tester sa fii sigur.
Spor maxim.
Laurentiu
Grigore32898
salut, aseara am aflat din greseala ca un prieten mai nou de-al meu este mecanic si a lucrat mult timp prin serviceuri', i-am povestit ce am patit, i-am spus si de varianta ta cu senzorul acela dar mi-a zis k daca ar fi fost acel senzor defect nu mergea deloc motorul sau mergea prost (acum sti cum e cu toti "mecanicii priceputi") dar eu dupa ce am impins-o a luat-o si mergea f bine, singura problema este cu pornitul efectiv.. azi sper sa ajung in service de abea astept sa vad e surprize ma asteapta ..prea mi-am laudat singur masina ca merge bine tongue.gif. Voi reveni cu detalii. Multumesc frumos pentru ajutor
Grigore32898
Am ajuns pana la urma cu masina la service, am pornit-o din nou impinsa si a luat-o imediat (se pare ca nu ar fi o problema treaba cu impinsu pentru ca distributia este pe lant), am pus testeru si am realizat ca de vina sunt 2 injectoare care nu mai tin presiunea cum trebuie si trebuiesc schimbate, pretul este de 4 mil bucata si o sa merg luni sa mi le schimb si cu aceasta ocazie ii voi face si revizia unde mai am in plan sa ii schimb si epuratorul de gaze care ar fi un fel de "boala lor" dupa 100.000 de km. As vrea totusi sa imi curat si celelalte 2 injectoare si admisia asa pentru sufletul meu, astept sa vad ce sfaturi mai primesc si de pe la baietii de la service. O zi buna
florin55503
parca injectoarele erau o problema destul de des intalnita la 2000 d. eu asa stiam.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.